Wij waren dat ene vak (26 man) en wij waren allemaal voor Joan, dus wij deden op een gegeven moment toch stiekem voor haar met dat lampje wapperenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?
Nee, bij de tweede of derde keer (of allebei) ging ons vak bij Joan gewoon met die lichtjes zwaaien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?
Ja toen dacht ik 'Nou, dat nummer van Ivan is al geweest waarbij we het moesten wapperen, dan doen we het nu gewoon ook bij Joan'quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee, bij de tweede of derde keer (of allebei) ging ons vak bij Joan gewoon met die lichtjes zwaaien..
Ik wist ook niet dat dat niet mocht, wanneer hebben ze dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, klappen deden we stiekem ook.
In de maat
OHHHHHHHHHHquote:
Dat heeft die publieksfluffer een keer of drie door de microfoon geroepenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat dat niet mocht, wanneer hebben ze dat gezegd dan?
Wat een goede jongen die hem 60*60 heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH![]()
Waarom heb ik dat niet bedacht
Ik ga vragen of DeZwabber die voor mij maakt met wapperende vlaggetjes.
Mag dat?Of vind je dat irri als ik bijna dezelfde heb?
Ohquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heeft die publieksfluffer een keer of drie door de microfoon geroepen![]()
Vind het prima hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
OHHHHHHHHHH![]()
Waarom heb ik dat niet bedacht
Ik ga vragen of DeZwabber die voor mij maakt met wapperende vlaggetjes.
Mag dat?Of vind je dat irri als ik bijna dezelfde heb?
EDIT: ik neem wel een andere foto
Jij gedaan?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een goede jongen die hem 60*60 heeft gemaakt.
Ik weet het niet, maar kennelijk was je afgeleid als je al die regels gemist hebtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh![]()
Toen was Jantje zeker al in beeld?![]()
Niet je eendje wegdoen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Laat die eend een tooi aanmeten
Dat kan niet leuk zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuck, da's nog leuker, maar wel moeilijk denk ik
Iemand had toch een smiley met een tooi gevonden? Weten we nog waar die staat?
deze met een tooi danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja fuck, da's nog leuker, maar wel moeilijk denk ik
Iemand had toch een smiley met een tooi gevonden? Weten we nog waar die staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |