quote:
regel 4 is volgens mijquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef Greys het volgende:
Volgens mij klopt de songtekst zo.
Heb mee zitten typen met de studioversie. Ik twijfel alleen nog aan regel 5
I was five
You were three
We were dancing in the street
And you looked just like an angel
You looked up and saw the sky
Saw the birds and wondered why
They could fly
away, so high.
In the morning I would wake
and my heart just couldn't wait
To play in your backyard.
In the evening I would go
Telling you I love you so
and I couldn't wait to see you again.
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
that everybody knows about
You and me
but i dont really care for
If I can sing that everybody knows
About us
We grew up
all in love
Thanking God up above
That we could be together forever.
We would never say goodbye
Cause we promised, you and I
But our love couldn't hide no time.
And I see you walking by
and my parents wondered why
We don`t play around anymore
Such a shame we had no time
They were wrong, we were right
I still love you
And in my mind
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About us
So i'm lying in bed
Thinking 'bout the old days
Thinking about it all
and how it ends sometimes.
Was it wrong or right
and was I good enough...
It`s you and me
And everybody out there
And I can sing
You and me
About
You and me
About us
GMTAquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag al op facebook dat ze die vraag al op Joans wall geplaatst had.
Het staat hier al http://songteksten.net/ly(...)anka/you-and-me.htmlquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Ja gedaan idd
En in de tussentijd zelf geprobeerd mee te schrijven met studio versie.
Mwah, valt nauwelijks op en duurt maar heel even.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens...
Ik vind het minder mooi in deze versie dat zij-van-de-tweede-stem hier vanaf 2.15 ongeveer er dingen tussendoor tettertDat deed ze op het NSF niet.
Nou, ik hoorde in de studio dus ook niks. Maar als ik nu op youtube het filmpje zie vind ik die tweede stem ook wat te luid zingen..quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef Greys het volgende:
Trouwens...
Ik vind het minder mooi in deze versie dat zij-van-de-tweede-stem hier vanaf 2.15 ongeveer er dingen tussendoor tettertDat deed ze op het NSF niet.
Duurquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Geen idee in welk topic ik dit het beste kon posten en misschien staat het al ergensde prijzen om de shows bij te wonen:
[ afbeelding ]
Note: 1 AZN is approximately 1 EUR.
Je hoort de tweede stem wel in de live-versie.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik hoorde in de studio dus ook niks. Maar als ik nu op youtube het filmpje zie vind ik die tweede stem ook wat te luid zingen..
Pittig!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Geen idee in welk topic ik dit het beste kon posten en misschien staat het al ergensde prijzen om de shows bij te wonen:
[ afbeelding ]
Note: 1 AZN is approximately 1 EUR.
Die klopt volgens mij op meerdere punten nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het staat hier al http://songteksten.net/ly(...)anka/you-and-me.html
Ik heb een idee dat het een nogal arm land is eigenlijk, maar dat is ook maar een ideequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:53 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Pittig!
Heeft de gemiddelde Azarbeidjanististanse daar geld voor? (Geen idee hoe de levenstandaard daar is eigenlijk)
Was meer hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:01 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet eens meer wat wij voor onze halve finale kaarten in D'dorf betaald hebben
Wat stom. Wel eerste rang, dus waren de duurste kaarten. Iets van 60 euro ofzo? Ik ga het even nazoeken!
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou wel een geweldige naam weten voor een B&B daar: AzerBedjan & Breakfast
Of dat idd. Ik vond eerste rang toen te duur, ook omdat ik bij het bestellen nog niet wist wie mee wilde. En ben daarom tweede rang gaan zitten. Met upgrade ter plekke.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
Volgens de website lagen de kaartjes in DLD tussen de 29 en 119 euro
Ik vond het zo leuk dat Joan gister op haar FB jubelde 'ik sta op 8 in de iTunes top 10quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:09 schreef Stranger het volgende:
Oeh, hij is al beschikbaar op spotifyOk, die komt in mijn playlist
HAHAHAHAquote:
Gelukkig kwam zure Carlo ook weer voorbijquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Kijk ons angstig afwachten in het begin als de uitslag komt
Alsjeblieft!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:48 schreef Maartel het volgende:
Heeft iemand ergens een linkje naar haar optreden nadat ze had gewonnen?
Staat niet op uitzendinggemist, maar ik neem toch aan dat dat wel gebeurd is?
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarstenquote:
En Benny en Erik hadden er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarsten
Die zijn gewoon camerageilquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Benny en Erik hadden er alle vertrouwen in
quote:
Die hadden Jedward-hoedjes opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er nou een paar met een tooi tussen?
Ik vind het schattig! Zeker als ik de hele tijd tussen jullie en Benny & Erik schakelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarsten
Zelfs onze cheerleader pompons werden ingenomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Maanvis het volgende:
ziet er erg karig uit dat groepje, jammer dat jullie niets mee naar binnen mochten nemen.
Ik vind dat echt stom. Dat hoort er toch gewoon bij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs onze cheerleader pompons werden ingenomen![]()
We hadden oranje en rood-wit-blauwe.
En vlaggetjes mochten niet. En zelfs sjaaltjes nietAllemaal door Ome John.
Vorige jaren deelden ze namelijk zelf nog vlaggetjes uit...
Jullie hadden het gewoon hard moeten spelen. Of die vlaggetjes naar binnen of je hebt zodadelijk 20 lege plaatsen in je publiek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Greys het volgende:
Dan waren we buiten gezet, ik weet het zeker.
Met die lui viel niet te spotten zeg maar
De studio zat overvol, dus dan hadden ze wel wat medewerkers op onze stoelen gegooid.
Echt belachelijk idd, daarom zijn jullie waarschijnlijk ook weinig in beeld geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaarten voor het NSF zijn normaal niet aan de straatstenen te slijten idd, vorig jaar moesten we zelfs nog een beetje verspreiden zodat het er wat voller uit zou zien, en toen waren de kaarten zelfs gratis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiek.
En 2x zo snel klappen moesten we ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaarten voor het NSF zijn normaal niet aan de straatstenen te slijten idd, vorig jaar moesten we zelfs nog een beetje verspreiden zodat het er wat voller uit zou zien, en toen waren de kaarten zelfs gratis.
Dit jaar waren de kaarten binnen een uur volledig uitverkocht (à 17,50) en hebben ze zelfs in de middag bij de generale repetitie nog kaarten verkocht voor het bijwonen van de repetitie..
Zelfs de kandidaten klaagden dat ze niet meer familie konden meenemen omdat het uitverkocht was.
Oh en we vroegen het na afloop nog... waarom het nou echt niet mocht. Ik vond het echt raar omdat ze twee jaar geleden zélf nog vlaggetjes uitdeelden aan het publiek, dus waarom nu niet? Vorig jaar mochten we ze ook gewoon mee naar binnen nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiek.
Super, bedankt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Eerst de uitslag en daarna nog haar finale optreden.
En met Joan niet mee mogen klappenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, en dat lichtgevende staafjesding dat we kregen, daar mocht je ALLEEN mee wapperen tijdens het nummer van Ivan.... En ook alleen dán.
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, en dat lichtgevende staafjesding dat we kregen, daar mocht je ALLEEN mee wapperen tijdens het nummer van Ivan.... En ook alleen dán.
Was tijdens het finalenummer? Of tijdens haar eerste of tweede nummer? Tweede denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen..
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen..
JIJ durfde het niet en ik wist niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Was tijdens het finalenummer? Of tijdens haar eerste of tweede nummer? Tweede denk ik?
Want bij haar eerste nummer durfden we het nog niet geloof ik omdat het niet mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |