Die hadden Jedward-hoedjes opquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zitten er nou een paar met een tooi tussen?
Ik vind het schattig! Zeker als ik de hele tijd tussen jullie en Benny & Erik schakelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo en ik zien er uit alsof we elk moment in huilen kunnen uitbarsten
Zelfs onze cheerleader pompons werden ingenomenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:02 schreef Maanvis het volgende:
ziet er erg karig uit dat groepje, jammer dat jullie niets mee naar binnen mochten nemen.
Ik vind dat echt stom. Dat hoort er toch gewoon bij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs onze cheerleader pompons werden ingenomen![]()
We hadden oranje en rood-wit-blauwe.
En vlaggetjes mochten niet. En zelfs sjaaltjes nietAllemaal door Ome John.
Vorige jaren deelden ze namelijk zelf nog vlaggetjes uit...
Jullie hadden het gewoon hard moeten spelen. Of die vlaggetjes naar binnen of je hebt zodadelijk 20 lege plaatsen in je publiek.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiekquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Greys het volgende:
Dan waren we buiten gezet, ik weet het zeker.
Met die lui viel niet te spotten zeg maar
De studio zat overvol, dus dan hadden ze wel wat medewerkers op onze stoelen gegooid.
Echt belachelijk idd, daarom zijn jullie waarschijnlijk ook weinig in beeld geweestquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaarten voor het NSF zijn normaal niet aan de straatstenen te slijten idd, vorig jaar moesten we zelfs nog een beetje verspreiden zodat het er wat voller uit zou zien, en toen waren de kaarten zelfs gratis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiek.
En 2x zo snel klappen moesten we ook nogquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
De kaarten voor het NSF zijn normaal niet aan de straatstenen te slijten idd, vorig jaar moesten we zelfs nog een beetje verspreiden zodat het er wat voller uit zou zien, en toen waren de kaarten zelfs gratis.
Dit jaar waren de kaarten binnen een uur volledig uitverkocht (à 17,50) en hebben ze zelfs in de middag bij de generale repetitie nog kaarten verkocht voor het bijwonen van de repetitie..
Zelfs de kandidaten klaagden dat ze niet meer familie konden meenemen omdat het uitverkocht was.
Oh en we vroegen het na afloop nog... waarom het nou echt niet mocht. Ik vond het echt raar omdat ze twee jaar geleden zélf nog vlaggetjes uitdeelden aan het publiek, dus waarom nu niet? Vorig jaar mochten we ze ook gewoon mee naar binnen nemen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's wel uniek, meestal valt er wel te praten met die gasten en zitten ze echt verlegen om publiek.
Super, bedankt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft!
Eerst de uitslag en daarna nog haar finale optreden.
En met Joan niet mee mogen klappenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, en dat lichtgevende staafjesding dat we kregen, daar mocht je ALLEEN mee wapperen tijdens het nummer van Ivan.... En ook alleen dán.
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:13 schreef Greys het volgende:
Oh, en dat lichtgevende staafjesding dat we kregen, daar mocht je ALLEEN mee wapperen tijdens het nummer van Ivan.... En ook alleen dán.
Was tijdens het finalenummer? Of tijdens haar eerste of tweede nummer? Tweede denk ik?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen..
Mocht 1 vak het wel? Moest zogenaamd elk vak voor 1 kandidaat zijn of t nou waar was of niet?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het mooi hoe bij Joan 1 vak met die lichtjes staat te wapperen..
JIJ durfde het niet en ik wist niet dat het niet mochtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Was tijdens het finalenummer? Of tijdens haar eerste of tweede nummer? Tweede denk ik?
Want bij haar eerste nummer durfden we het nog niet geloof ik omdat het niet mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |