Laat eens horenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:10 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb het liedje even zelf proberen te spelen op keyboard, is wel errug simpel zeg. Beetje net zoals adele liedjes. Daarom blijft ie denk ik zo goed hangen
.
Als ik er iets moois van kan maken dan zal ik het wel ff opnemen!quote:
Airplay en volgens mij ook deels verkoop. De top40 wordt ook al op dinsdag bekend gemaakt, dus misschien volgende week.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:17 schreef UltraR het volgende:
Hoe werkt de top 40 van 538 dan eigenlijk? Daar staat ze nog helemaal niet in vandaag.
Wow, als ik dat zo lees gaat het beter, veel beter, dan ik had gehoopt...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:12 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)its-in-hitlijst.html
Ze gaat lekker
Waar?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:20 schreef iBenny het volgende:
De top40 wordt ook al op dinsdag bekend gemaakt
Voor elke 100 singles die Joan verkocht verkocht de nummer 2 er 88. Raffaëla verkocht er 19 op elke 100 van Joanquote:
Dat zeiden ze ook, maar dit lijkt ECHT heel veelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er elk jaar wel een zogenaamd plagiaatgevalletje.
Kon je op wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Shownieuws... over plagiaat van Joan...
Ze lieten een nummer horen van een Kroatische zanger (naam moet ik ff zoeken) en dat heet 'You will see' en het is bijna exact hetzelfde
Toeval natuurlijk, maar het lijkt ontzettend.
Oh jeeeeeejquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Greys het volgende:
Shownieuws... over plagiaat van Joan...
Ze lieten een nummer horen van een Kroatische zanger (naam moet ik ff zoeken) en dat heet 'You will see' en het is bijna exact hetzelfde
Toeval natuurlijk, maar het lijkt ontzettend.
Het heet you will see en is van een kroatische zanger.quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil geen plagiaatgeneuzel nu net we zo'n leuk liedje hebben
Kut, ik heb het aan staan maar ik zag het nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:00 schreef Steve het volgende:
En wat laten ze zien in DWDD? De FOK!ers..
Zo grappig dat juist dat stukje overal getoond wordt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, ik heb het aan staan maar ik zag het niet
Het klinkt wel echt héél erg hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:05 schreef grazz het volgende:
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Mrs roept "heej dat zijn die van Fok". Ik keek op en was te laatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Kut, ik heb het aan staan maar ik zag het niet
Het lijkt wel een beetje op elkaar, maargoed ga zelf maar eens achter de piano zitten en binnen 3 seconden speel je hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:12 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het niet echt op elkaar lijken eigenlijk
maar wel weer uppasaa de sky!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Fuck he... wat een mooie versie bij DWDD
Gemistquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Fuck he... wat een mooie versie bij DWDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |