hahah ja ik ookquote:Op zondag 26 februari 2012 23:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
door de jury heb ik voor het eerst van mijn leven gesmsd voor het eurovisie songfestival!!
Ik heb er gewoon na die 10 punten van onze besneden koekenbakker nog eens 5 stemmen voor Joan tegenaan gegooidquote:
Ik geloof het gelijkquote:
Zou dat het geweest zijn?quote:
dan ben jij dus de schuldige als we straks weer niet in de finale staanquote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in de battle 3 keer voor joan gestemd en later nog eens 7 keer in de finale.
die brandy ofzo had ook wel leuke nummers vond ik. die had wmb naar t esc gemogenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:32 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar wat ik me dan afvroeg:
waren dit nou écht de beste 6 nummers voor het songfestival?????
Carlo maar zeggen: 'de finale is nog nooit zo goed geweest'.. tja ik weet niet hoor..
Beste performance ever van een Nederlandse kandidaat... daar kon ook Edsilia niet aan tippenquote:
hahah daar staat me ook nog wel iets van bij, vast in herhaling want toen was ik nog wel heul jong anders...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef Strani het volgende:
Ik herinner me nog dat Ruth in Bananasplit of iets dergelijks voor de gek gehouden werd met iemand die haar liedje in het Engels zong
ja dat waren meer nummers van de jaren 90 ofzo... niet van deze tijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
De liedjes van Kim en Tim waren echt niet Songfestivalwaardig meer... de rest kon ik wel mee leven als finalevulling
ja ik was ook zo nijdig dat ik ook nog drie keer op Joan gestemd hebquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon na die 10 punten van onze besneden koekenbakker nog eens 5 stemmen voor Joan tegenaan gegooid
Wat mij betreft ook, ik vind het ook echt een mooi nummerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beste performance ever van een Nederlandse kandidaat... daar kon ook Edsilia niet aan tippen
Pearl was ook bagger.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
De liedjes van Kim en Tim waren echt niet Songfestivalwaardig meer... de rest kon ik wel mee leven als finalevulling
Wat een vákvrouw. Heerlijk nummer, nog steeds.quote:
Ik denk dat dit 'm is:quote:Op zondag 26 februari 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
hahah daar staat me ook nog wel iets van bij, vast in herhaling want toen was ik nog wel heul jong anders...
Als je dat toch vergelijkt met Ivan.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:35 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat een vákvrouw. Heerlijk nummer, nog steeds.
Het kan toch niet zo zijn dat Tims numemr beter was dan al die andere inzendingen? Man, man, man wat was dat slecht zeg!quote:Op zondag 26 februari 2012 23:33 schreef TheVulture het volgende:
WElk jaar zitten jullie nu?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat publiek zometeen
Ierland dacht hiermee totaal niet te kunnen winnen... en dat wilden ze eigenlijk ook helemaal niet want ze waren bijna failliet
Mooi dat publiek jaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat publiek zometeen
Ierland dacht hiermee totaal niet te kunnen winnen... en dat wilden ze eigenlijk ook helemaal niet want ze waren bijna failliet
1994quote:
Echt he... als je al weet dat je niet heel populair bent moet je je toch niet als een hoer van de Wallen gaan kledenquote:
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon na die 10 punten van onze besneden koekenbakker nog eens 5 stemmen voor Joan tegenaan gegooid
Ik was vorig jaar bij een muziekquiz gewoon (geen ESF) de enige die dit kendequote:
Echt? Op tv kwam het bij mij iig wel over alsof de zaal Ivan wel leuk vond en meedeed...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.
En dan komt die nep rapper ff 10 punten uitdelen, echt
Dat maakt zijn actie nog dommerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
De zaal reageerde echt lauw bij het optreden van die Ivan, ook het applaus was matig, er werd zelfs boe-geroepen.
het slechtste was die vijf 'oudere' vrouwen die acapella zongen.. ik kom even niet op de naamquote:Op zondag 26 februari 2012 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Oh god Willeke... dat was toch ook echt een van de slechtsten die we ooit hebben gestuurd... opgewarmd oud lijk in een zwarte galajurk met een panische glimlach...
Miss Einstein of zo?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het slechtste was die vijf 'oudere' vrouwen die acapella zongen.. ik kom even niet op de naam
'Boe' roepen?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
waar kijken julliequote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Als we dan toch een knuffelmarrokkaan nodig hebben... geef mij dan maar Yes-R
De Eerste Keer... deze blijft zoooo leuk![]()
![]()
Mrs Einstein..... die vond ik echt geweldigquote:Op zondag 26 februari 2012 23:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
het slechtste was die vijf 'oudere' vrouwen die acapella zongen.. ik kom even niet op de naam
Best24 themakanaalquote:
Welnee, iedereen zat met elkaar te praten en wachten tot het over was. Zelfs bij Raffaëlla ging men meer uit z'n plaat.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Echt? Op tv kwam het bij mij iig wel over alsof de zaal Ivan wel leuk vond en meedeed...
Kan ik me niet heel goed herinneren, was nog iets te jong.quote:
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, iedereen zat met elkaar te praten en wachten tot het over was. Zelfs bij Raffaëlla ging men meer uit z'n plaat.
Ik begin me met m'n 30 jaar gewoon oud te voelen hier! Zeker nu de late twintiger Yvonne ook terug is.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan ik me niet heel goed herinneren, was nog iets te jong.
Het beste liedje heeft gewoon gewonnenquote:
Dat moestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?
Waarom verbaast me dat dan weer nietquote:
The Voice, Nocturne, ik heb die nummers van Ierland e.d. toen nog op cdsingles gekocht!quote:
Hehe ja. Maar die vierde headline klopt geen bal van, heb er zelfs de NOS nog over gemaild vandaag. Verder niet relevant natuurlijk.quote:
Zeldzaam mooi voor eurovisie.quote:
Dat kan toch gewoon niet... met Sieneke zeiden we toch niet "Draaiorgel naar Oslo"quote:
Al 38 keer.quote:
Ik van deze act ook helemaal niks...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef alors het volgende:
Hier kan ik me dan weer helemaal niks van herinneren...
Ze hadden toen leren pakken eigenlijk... maar dat mocht uiteindelijk niet gedragen worden....quote:
Deze moet je een paar keer horen. De eerste keer denk je alleen maar WTF!?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ja Mrs Einstein![]()
Ik was echt verbaasd dat dit zo laag eindigde toen... al was het echt hysterisch
Ik heb niét gezwaaid met mijn lampje toen het moestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden toen leren pakken eigenlijk... maar dat mocht uiteindelijk niet gedragen worden....
damn ik weet teveel
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Nou en nu was het juist tijd voor Love Shine A Light en Edsilia
Ja dat was stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niét gezwaaid met mijn lampje toen het moest
Even de uitzending aangezet, trouwens
Love Shine A Light, die vond ik wel echt fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Nou en nu was het juist tijd voor Love Shine A Light en Edsilia
Afrojack zat er helemaal in tijdens de nummersquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!"Why me?" Dat vroeg Afrojack zich de hele avond ook af denk ik.
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaelaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet waarom het fout ging voor Ivan.
Ik had verkeerd gesmst, ik had natuurlijk Bavi AAN moeten SMSen.
Dat valt me ook op, ja. En ik zie nu ook wat Tim deed aan het begin van zijn act, ik dacht: 'wat zwaait 'ie raar met z'n armenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pearl komt op beeld veel minder over dan in het echt..
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaela
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaela
Ja dat heb ik precies ook nuquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat valt me ook op, ja. En ik zie nu ook wat Tim deed aan het begin van zijn act, ik dacht: 'wat zwaait 'ie raar met z'n armen![]()
![]()
Het liedje was echt gejat uit de Zweedse voorronde in 1989 ofzoquote:
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojackquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo geweldig dat die Rafaella zo op haar plaat is gegaan...
Jij weet echt alles, he.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje was echt gejat uit de Zweedse voorronde in 1989 ofzo
Nee joh, gitaartje, hoofdtooi komt goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef HiZ het volgende:
Ik begrijp dat we weer als vanouds gaan voor uitschakeling in de voorronde?
Geweldig jaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojack.
Oh maar dit was een grapje hoor... het klonk gewoon oubolligquote:
Op de site van het songfestivalquote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
Waar kun je die liedjes dan downloaden?
Dat was echt geweldigquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojack.
Oh, shame on me.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh maar dit was een grapje hoor... het klonk gewoon oubollig
die zit ik nu al te kijken:quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het al, Oscars! Over een half uurtje beginnen ze met de Red Carpet geloof ik.
Mooi, zie ik je in het live-topic?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
die zit ik nu al te kijken:
http://www.livestream.com(...)m_content=oscars2012
Ja, maar dan zie je weer een hongerige Rwandees of een vluchtende Syriër en dan lijkt Nederland ook wel weer me te vallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef HiZ het volgende:
Op dit soort momenten zou ik willen dat ik geen Nederlander was. Jezus Christus zeg.
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Toen zij als Indiaan en Raffaella als hoer opkwamen dacht ik echt van![]()
![]()
Maar ik snap de tooi en de staging van het lied wel... lekker kampvuurachtig
Bij Raf was ik bang dat m'n vrouw me zou zeggen dat de TV uit moest.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.!
Geef mij Yolanthe maar. Die is ook heel slecht maar andere dingen maken dan nog wat goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Jan Smit ook een slechte presentator.
ja inderdaad dan kun je nog kijken naar de onmogelijke jurk ofzo... nu was het saaie Janquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef mij Yolanthe maar. Die is ook heel slecht maar andere dingen maken dan nog wat goed.
Ik denk dat de jury (met name Ali en Carlo) zo achterlijk deed met hun 10 punten dat ze het stemmend publiek massaal op Joan hebben doen stemmen... het werkte bij mij ook als een lap op een rooie stierquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef iBenny het volgende:
Voor de uitslag bekend werd gemaakt stonden de dansers van Ivan naast de tribune, toen dacht ik nog ff dat hij zou winnen.
Dat weet ik niet... AfroJank veranderde namelijk zijn punten toen Ali deze bekend maaktequote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury (met name Ali en Carlo) zo achterlijk deed met hun 10 punten dat ze het stemmend publiek massaal op Joan hebben doen stemmen... het werkte bij mij ook als een lap op een rooie stier
Echt?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... AfroJank veranderde namelijk zijn punten toen Ali deze bekend maakte
Op beeld is het anders vind ik. Ik vond 'm in de zaal ook wel oké, maar op beeld is het zó voorgelezen allemaal en wat ongemakkelijk en hij is maar zo'n ventjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh wij vonden in onze auto met zijn vieren juist dat Jan het veel rustiger en beter presenteerde dan Yolanthe![]()
Jan was gewoon netjes ondergeschikt aan de kandidaten ipv de show te willen stelen. Maar mss is het op beeld anders, ga morgenochtend alles teruglezen en kijken!
Zijn sneren richting Rafaella en Stacey waren wel tofquote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh wij vonden in onze auto met zijn vieren juist dat Jan het veel rustiger en beter presenteerde dan Yolanthe![]()
Jan was gewoon netjes ondergeschikt aan de kandidaten ipv de show te willen stelen. Maar mss is het op beeld anders, ga morgenochtend alles teruglezen en kijken!
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Pierre Kartner hadden ze kunnen kisten als hij vanavond was geconfronteerd met de outfit van Rafaella... dat had zijn grote smurf niet getrokken
Ik dacht vooral, dat heeft een kind, arm kind.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.!
Ik vond Jan inderdaad rustig. Vond hem wel prettig. Het ging immers (inderdaad) niet om hem.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Stijve smurfquote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een lolsmurf heeft.
Klopt inderdaad! Op tv hoorde je heel duidelijk zijn viltstift toen Ali net klaar was met zijn puntendelingquote:
Wat heeft hij dan veranderd, en waarin?quote:
wat heeft Afrojack ook alweer gestemd?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Op tv hoorde je heel duidelijk zijn viltstift toen Ali net klaar was met zijn puntendeling
In combinatie met de posts over stijve smurfen herboven is dit een hele rare zin gewordenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Op tv hoorde je heel duidelijk zijn viltstift toen Ali net klaar was met zijn puntendeling
Dat contrast was echt enormquote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Toen zij als Indiaan en Raffaella als hoer opkwamen dacht ik echt van![]()
![]()
En die mensen die faalde bij het doven van het vuurquote:Maar ik snap de tooi en de staging van het lied wel... lekker kampvuurachtig
Voor Pearl volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
wat heeft Afrojack ook alweer gestemd?
Lulsmurfquote:
Hij veranderde wel meteen toen Ali vertelde dat hij 10 punten gaf de punten.. we hebben niet kunnen zien waarin.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan veranderd, en waarin?
Ok thanx.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij veranderde wel meteen toen Ali vertelde dat hij 10 punten gaf de punten.. we hebben niet kunnen zien waarin.
twitter:marcwolfertz twitterde op maandag 27-02-2012 om 00:17:30"give me compensation for my frustration" mooie tekst #songfestival doet me denken aan "respect for the man with the ice cream van" #scooter reageer retweet
Ja hequote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, dat optreden van Raffa is op tv nog erger dan in de zaal... man man
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Fascination het volgende:
twitter:marcwolfertz twitterde op maandag 27-02-2012 om 00:17:30"give me compensation for my frustration" mooie tekst #songfestival doet me denken aan "respect for the man with the ice cream van" #scooter reageer retweet
!
Je kent Scooter niet of zo?quote:
Die reactie op het vak ookquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik kon het gewoon serieus niet geloven toen Joan eerst door ging in de battle en daarna ook nog won terwijl ze laatste van de drie finalisten stond.
Je kon me echt opvegen, zo blij was ik![]()
Hoe kom je daar bij?quote:
Ik kan het me zo voorstellen... ik was ook echt verbaasd dat de jury al voor haar ging tegen Rafaellaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik kon het gewoon serieus niet geloven toen Joan eerst door ging in de battle en daarna ook nog won terwijl ze laatste van de drie finalisten stond.
Je kon me echt opvegen, zo blij was ik![]()
Toch ging het beide keren gelijk op.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan het me zo voorstellen... ik was ook echt verbaasd dat de jury al voor haar ging tegen Rafaella
En dat einde
Quote, retweet, álles... hier houd ik je aan!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Anonymousz het volgende:
als NL het ESF wint dan ga ik me opgeven volgend jaar
primaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Quote, retweet, álles... hier houd ik je aan!
Iemand vraagt haar daar of die tooi af kan.quote:
Ik zit 'm ook steeds te luisteren moet ik bekennen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef forzaudinese het volgende:
Het nummer van RAFAELLA-Chocolatte doet het heel goed op itunes!
Ik vond dat nummer persoonlijk ook veel meer van deze tijd !Het jonge publiek zal het dat nummer ook veel meer aanspreken.En dat sexy pakje dat ze aan had deed het ook goed'!![]()
Echt? Ik vond het liedje goedkoop en het pakje smakeloos. Als dat het jonge publiek aantrekt dan maak ik me zorgen voor de toekomst.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vond dat nummer persoonlijk ook veel meer van deze tijd !Het jonge publiek zal het dat nummer ook veel meer aanspreken.En dat sexy pakje dat ze aan had deed het ook goed
Het was inderdaad het meest catchy liedje van de 6. Dat Winnetou gewonnen heeft:quote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vond dat nummer persoonlijk ook veel meer van deze tijd !Het jonge publiek zal het dat nummer ook veel meer aanspreken.En dat sexy pakje dat ze aan had deed het ook goed
Het nummer begon heel sterk.. maar na een minuut werd het echt teveel van hetzelfde... plus het feit dat dit soort liedjes in een rij van 25 niet meer zo opvallen... behalve de hoerige outfit... maar zet er een seksbom uit Azerbaijan tegenover en weg is Rafaella...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit 'm ook steeds te luisteren moet ik bekennen.
Dat is wat het oostblok wil zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer vroeg op. Kijk 's middags de aflevering wel weer verder terug.
En ik reken mezelf ook wel onder het jongere publiek, maar dat nummer van Raffaela vind ik goedkoop en de hoerenoutfit smakeloos.
Blijkbaar niet wat Nederland wil zien, anders had ze niet zo overtuigend gewonnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is wat het oostblok wil zien.
We mogen het oostblok nooit laten winnen!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat is wat het oostblok wil zien.
Dat is het probleem idd, het idee is leuk, maar onze uitvoering is nooit zo goed als oostblok. Wij vallen nooit op hiermee.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het nummer begon heel sterk.. maar na een minuut werd het echt teveel van hetzelfde... plus het feit dat dit soort liedjes in een rij van 25 niet meer zo opvallen... behalve de hoerige outfit... maar zet er een seksbom uit Azerbaijan tegenover en weg is Rafaella...
En dan ben je helemaal uit het buitenland gekomenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef DavidTwente het volgende:
Die internationale jury zat er ook voor Piet Snot bij.
Maar niet goedkoop. Dit was gewoon cheap.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef DavidTwente het volgende:
Trouwens: heb vanavond ook naar het concert gekeken van Lady Gaga in Madison Square Garden. De outfits die ze daar aanhad waren véél bloter dan dat van Raf. Ik begrijp dat gehaat tegen haar ook niet zo eigenlijk.
"27 tolken hebben vanmiddag aan de juryleden moeten uitleggen hoe de stemming werkt"quote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef DavidTwente het volgende:
Ik denk dat er op zijn minst 30 nederlanders tussen zatenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef DavidTwente het volgende:
Heb je een linkjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
De fuck die Raffaela in die nabeschouwingWat een kutwijf
Het was ook geen jury maar een advies-commissiequote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
De internationale jury koos trouwens ook in grote meerderheid voor Rafaella!!! Maar blijkbaar deed hun mening er niet toe???
Veder even over dat pakje van Rafaella , artiesten zoals lady gaga en Rihanna lopen bijna altijd in zulke pakjes rond en ze hebben er wereldwijd succes mee.
Het zegt toch wel iets dat het nummer van Rafaella nu zo goed scoort op itunes denk ik...
Dat zijn allemaal mensen die in Nederland wonen. Ik zou ook op de slechtste act stemmen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
De internationale jury koos trouwens ook in grote meerderheid voor Rafaella!!! Maar blijkbaar deed hun mening er niet toe???
Veder even over dat pakje van Rafaella , artiesten zoals lady gaga en Rihanna lopen bijna altijd in zulke pajes rond en ze hebben er wereldwijd succes mee.
Het zegt toch wel iets dat het nummer van Rafaella nu zo goed scoort op itunes denk ik...
Het was niks, gewoon mensen zoals al het gewone publiekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was ook geen jury maar een advies-commissie
Valt reuze mee hoor. Waarom nou weer een kutwijf?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Gewoon, een mening. Dat mag toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Waarom nou weer een kutwijf?
Die kwamen allemaal uit Nederlandquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
Dus we zijn opgelicht van ons eigen belastinggeld?!?!?! Nou ja, jullie belastinggeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was niks, gewoon mensen zoals al het gewone publiek
Niks buitenlands aan
Wat zegt ze dan? Reageert ze onsportief?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Alsof er iemand is die bij het ESF op de tekst letquote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c
Toen de camera's nog niet draaiden vroeg de publieksfluffer aan de buitenlanders wie er Nederlands spraken. Staken allemaal hun hand opquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we zijn opgelicht van ons eigen belastinggeld?!?!?! Nou ja, jullie belastinggeld?
Ja, ze is gewoon nogal onsportief. Ik kan me dat ook wel voorstellen. Ze heeft geen leven meer nu heeft ze alle talentenjachten gehad en moet ze echt gaan werken. Vakkenvullen bij de plaatselijke jumbo ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan? Reageert ze onsportief?
Er zaten zogenaamd ook producers/artiesten uit andere landen tussen die hebben meegedaan aan het ESF. Ik heb er geen kunnen spotten...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen de camera's nog niet draaiden vroeg de publieksfluffer aan de buitenlanders wie er Nederlands spraken. Staken allemaal hun hand op
En toen de camera's draaiden was het ineens tolken dit, vertalen dat
quote:"Ik ga niet mijn tooi afzetten omdat andere mensen zeggen dat ik dat moet doen," reageert Joan tegenover Shownieuws. "Ik hou van m'n tooi en m'n jurk, dat verander ik alleen als ik dat zelf wil."
quote:
quote:
Idd, hij doet me denken aan Joran van der Sloot.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Btw, het geluid op tv is heel anders dan in de zaal.
Liedje van Kim was in de zaal stukken beter bv.
Oh! En wat heeft die AfroJack een slecht figuur voor zo'n jonge vent.
Zo'n peervormige zitzak
Peervormige zitzakken zoals wij hebben ook gevoelens hoor!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Ik weet niet of ze daar goed aan doetquote:Op maandag 27 februari 2012 00:53 schreef iBenny het volgende:
Joan haar reactie...
http://www.telegraaf.nl/p(...)_songfestival__.html
en een domme kopquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Verrek ja, die had voor een jonge knul ook zo'n zitzak figuur.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, hij doet me denken aan Joran van der Sloot.
En hij loenstquote:
Dat lied was iets te erg voor het songfestival. Katrina & The Waves kwamen er om een of andere manier mee weg flink wat jaar geleden maar nu kan dat echt niet meer, dat vrede en kinderen en zo...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
Er staan er maar een aantal nummers op. Die van Joan kan ik bijv. niet eens vindenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml kijk hier maar zie je ook meteen hoe vaak het is gedownload afgelopen 24 uur.quote:
Staat er wel op want heb hem net gedownloadquote:Op maandag 27 februari 2012 01:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staan er maar een aantal nummers op. Die van Joan kan ik bijv. niet eens vinden
Waarquote:Op maandag 27 februari 2012 01:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Staat er wel op want heb hem net gedownload
momentquote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar? Ik kan hem namelijk niet vinden
Dankuquote:Op maandag 27 februari 2012 01:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
http://itunes.apple.com/nl/album/you-and-me-single/id505622816
De jeugd kijkt niet naar het ESF.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:19 schreef forzaudinese het volgende:
De jeugd spreekt dat nummer van Raffaella veel meer aan...denk serieus dat haar nummer meer kans had gemaakt in europa.
Dat nummer van Joan gaat niet opvallen in al dat geweld !Mischien dat haar indianen pak nog opvalt maar dat is denk geen reden voor oostblok landen om te gaan stemmen op nederland.
Dat maakt toch ook niet uitquote:Op maandag 27 februari 2012 01:19 schreef forzaudinese het volgende:
De jeugd spreekt dat nummer van Raffaella veel meer aan...denk serieus dat haar nummer meer kans had gemaakt in europa.
Dat nummer van Joan gaat niet opvallen in al dat geweld !Mischien dat haar indianen pak nog opvalt maar dat is denk geen reden voor oostblok landen om te gaan stemmen op nederland.
Ze heeft daar blijkbaar zelf voor gekozen hequote:Op maandag 27 februari 2012 01:23 schreef UltraR het volgende:
Maar goed, ik vind het wel een echt typisch Joan hippie nummer, dus dat indianenpak begrijp ik echt niet. Gewoon een bloementhema lijkt mij veel beter.
Topwijf!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef Peter het volgende:
[..]
"Ik ga niet mijn tooi afzetten omdat andere mensen zeggen dat ik dat moet doen," reageert Joan tegenover Shownieuws. "Ik hou van m'n tooi en m'n jurk, dat verander ik alleen als ik dat zelf wil."
I know, maar ik snap die keus totaal niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft daar blijkbaar zelf voor gekozen he
Dankuquote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef hole1988 het volgende:
http://itunes.apple.com/nl/album/chocolatte/id505411530
http://itunes.apple.com/nl/album/take-me-as-i-am/id505414316
http://itunes.apple.com/n(...)he-world/id505772568
http://itunes.apple.com/nl/album/you-and-me-single/id505865386 en http://itunes.apple.com/nl/album/you-and-me-single/id505622816
http://itunes.apple.com/n(...)r-single/id504896767
http://itunes.apple.com/n(...)e-single/id504896925
Aan de andere kant vind ik ook wel weer goed dat ze iets opvallends aan heeft want zo krijg je mischien toch net wat meer aandacht in de buitenlandse media mischien..ze willen toch weten waarom en hoe het zit met dat indianen pak dat ze aan heeft.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:23 schreef UltraR het volgende:
Maar goed, ik vind het wel een echt typisch Joan hippie nummer, dus dat indianenpak begrijp ik echt niet. Gewoon een bloementhema lijkt mij veel beter.
ja en dan zegt ze "ik zei , als ik aan het songfestival mee doe wil ik een indianentooi op, en daarom heb ik er nu 1 op" ... hehe.. Vind t een lief meisje hoor, maar ze moet wel met een beter verhaal komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:27 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik ook wel weer goed dat ze iets opvallends aan heeft want zo krijg je mischien toch net wat meer aandacht in de buitenlandse media mischien..ze willen toch weten waarom en hoe het zit met dat indianen pak dat ze aan heeft.
Misschien ging ze klein meisje wel vaak in een indianenpakje met dat jongetje spelen. Het gaat over kleine kinderen tenslotte.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:23 schreef UltraR het volgende:
True, dat is zeker een argument. Maar als het antwoord dan is "ja, dat vind ik leuk."....quote:Op maandag 27 februari 2012 01:27 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik ook wel weer goed dat ze iets opvallends aan heeft want zo krijg je mischien toch net wat meer aandacht in de buitenlandse media mischien..ze willen toch weten waarom en hoe het zit met dat indianen pak dat ze aan heeft.
ja das nou een goed verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:28 schreef Rica het volgende:
[..]
Misschien ging ze klein meisje wel in een indianenpakje met dat jongetje spelen. Het gaat over kleine kinderen tenslotte.
[ afbeelding ]
quote:
beetje raar waarom joan 2 keer in staat BTWquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat de armgymnastiek aan het begin het vernieuwende was, grazzz. Alleen is dat vergeleken met wat Eric Saade vorig jaar deed nogal magertjes![]()
Ze had het zelf ontworpen toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze heeft daar blijkbaar zelf voor gekozen he
Echt? Want ik heb toch echt op het publiek gelet en het gejuich was toch echt ongeveer net zo hard als dat van Joan. Maarja, in the eye of the beholder...quote:Op zondag 26 februari 2012 23:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jaaaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhh en wat ook nog leuk is om te vertellen...
Vlak voordat we de studiozaal in mochten stond iedereen dus in een ruimte te wachten tot je naar binnen mocht. Zo'n omroeper ging dan vragen 'waarrrrr zijn de fans van Tim!?' en dan hoorde je een clubje juichen. En dat met andere deelnemers ook. En toen 'waarrrrr zijn de fans van Joan???' en wij heel hard gillen en jubelen.
En pal daarna 'waarrrrr zijn de fans van Raffaela???', en toen bleef het stil en hoorde je in de verte van de zaal ergens een 'bhooooooeeee'. De publieksfluffer: "oh... nou die komen dan nog zeker".
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Greys het volgende:
Vlak voordat we de studiozaal in mochten stond iedereen dus in een ruimte te wachten tot je naar binnen mocht. Zo'n omroeper ging dan vragen 'waarrrrr zijn de fans van Tim!?' en dan hoorde je een clubje juichen. En dat met andere deelnemers ook. En toen 'waarrrrr zijn de fans van Joan???' en wij heel hard gillen en jubelen.
En pal daarna 'waarrrrr zijn de fans van Raffaela???', en toen bleef het stil en hoorde je in de verte van de zaal ergens een 'bhooooooeeee'. De publieksfluffer: "oh... nou die komen dan nog zeker".
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:04 schreef Greys het volgende:
Een groot deel van ons vond het fragmentje van Joan bij voorbaat al het leukst jaquote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef livelink het volgende:
Maar waren jullie op voorhand dan al fan van Joan? Nog voordat jullie de liedjes hadden gehoord?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt puur voor het liedje met de meeste kans ging. Het maakt me echt niet uit wie dat zong. Als Raffaella dat had gezongen, zou ik op haar gestemd hebben.
Van de fragmentjes vond ik die van Joan wel erg leukquote:Op maandag 27 februari 2012 09:16 schreef livelink het volgende:
Maar waren jullie op voorhand dan al fan van Joan? Nog voordat jullie de liedjes hadden gehoord?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt puur voor het liedje met de meeste kans ging. Het maakt me echt niet uit wie dat zong. Als Raffaella dat had gezongen, zou ik op haar gestemd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |