Wat zegt ze dan? Reageert ze onsportief?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
De fuck die Raffaela in die nabeschouwingWat een kutwijf
Alsof er iemand is die bij het ESF op de tekst letquote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c
Toen de camera's nog niet draaiden vroeg de publieksfluffer aan de buitenlanders wie er Nederlands spraken. Staken allemaal hun hand opquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we zijn opgelicht van ons eigen belastinggeld?!?!?! Nou ja, jullie belastinggeld?
Ja, ze is gewoon nogal onsportief. Ik kan me dat ook wel voorstellen. Ze heeft geen leven meer nu heeft ze alle talentenjachten gehad en moet ze echt gaan werken. Vakkenvullen bij de plaatselijke jumbo ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan? Reageert ze onsportief?
Er zaten zogenaamd ook producers/artiesten uit andere landen tussen die hebben meegedaan aan het ESF. Ik heb er geen kunnen spotten...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen de camera's nog niet draaiden vroeg de publieksfluffer aan de buitenlanders wie er Nederlands spraken. Staken allemaal hun hand op
En toen de camera's draaiden was het ineens tolken dit, vertalen dat
quote:"Ik ga niet mijn tooi afzetten omdat andere mensen zeggen dat ik dat moet doen," reageert Joan tegenover Shownieuws. "Ik hou van m'n tooi en m'n jurk, dat verander ik alleen als ik dat zelf wil."
quote:
quote:
Idd, hij doet me denken aan Joran van der Sloot.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Btw, het geluid op tv is heel anders dan in de zaal.
Liedje van Kim was in de zaal stukken beter bv.
Oh! En wat heeft die AfroJack een slecht figuur voor zo'n jonge vent.
Zo'n peervormige zitzak
Peervormige zitzakken zoals wij hebben ook gevoelens hoor!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Ik weet niet of ze daar goed aan doetquote:Op maandag 27 februari 2012 00:53 schreef iBenny het volgende:
Joan haar reactie...
http://www.telegraaf.nl/p(...)_songfestival__.html
en een domme kopquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Verrek ja, die had voor een jonge knul ook zo'n zitzak figuur.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd, hij doet me denken aan Joran van der Sloot.
En hij loenstquote:
Dat lied was iets te erg voor het songfestival. Katrina & The Waves kwamen er om een of andere manier mee weg flink wat jaar geleden maar nu kan dat echt niet meer, dat vrede en kinderen en zo...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
Het zegt toch wel iets dat het nummer van Rafaella nu zo goed scoort op itunes denk ik...
Er staan er maar een aantal nummers op. Die van Joan kan ik bijv. niet eens vindenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
Het zegt toch wel iets dat het nummer van Rafaella nu zo goed scoort op itunes denk ik...
http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml kijk hier maar zie je ook meteen hoe vaak het is gedownload afgelopen 24 uur.quote:
Staat er wel op want heb hem net gedownloadquote:Op maandag 27 februari 2012 01:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staan er maar een aantal nummers op. Die van Joan kan ik bijv. niet eens vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |