En dan ben je helemaal uit het buitenland gekomenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef DavidTwente het volgende:
Die internationale jury zat er ook voor Piet Snot bij.
Maar niet goedkoop. Dit was gewoon cheap.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:35 schreef DavidTwente het volgende:
Trouwens: heb vanavond ook naar het concert gekeken van Lady Gaga in Madison Square Garden. De outfits die ze daar aanhad waren véél bloter dan dat van Raf. Ik begrijp dat gehaat tegen haar ook niet zo eigenlijk.
"27 tolken hebben vanmiddag aan de juryleden moeten uitleggen hoe de stemming werkt"quote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef DavidTwente het volgende:
Ik denk dat er op zijn minst 30 nederlanders tussen zatenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:37 schreef DavidTwente het volgende:
Heb je een linkjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
De fuck die Raffaela in die nabeschouwingWat een kutwijf
Het was ook geen jury maar een advies-commissiequote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
De internationale jury koos trouwens ook in grote meerderheid voor Rafaella!!! Maar blijkbaar deed hun mening er niet toe???
Veder even over dat pakje van Rafaella , artiesten zoals lady gaga en Rihanna lopen bijna altijd in zulke pakjes rond en ze hebben er wereldwijd succes mee.
Het zegt toch wel iets dat het nummer van Rafaella nu zo goed scoort op itunes denk ik...
Dat zijn allemaal mensen die in Nederland wonen. Ik zou ook op de slechtste act stemmen, gewoon omdat het kanquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
De internationale jury koos trouwens ook in grote meerderheid voor Rafaella!!! Maar blijkbaar deed hun mening er niet toe???
Veder even over dat pakje van Rafaella , artiesten zoals lady gaga en Rihanna lopen bijna altijd in zulke pajes rond en ze hebben er wereldwijd succes mee.
Het zegt toch wel iets dat het nummer van Rafaella nu zo goed scoort op itunes denk ik...
Het was niks, gewoon mensen zoals al het gewone publiekquote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was ook geen jury maar een advies-commissie
Valt reuze mee hoor. Waarom nou weer een kutwijf?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Gewoon, een mening. Dat mag toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef DavidTwente het volgende:
[..]
Valt reuze mee hoor. Waarom nou weer een kutwijf?
Die kwamen allemaal uit Nederlandquote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef forzaudinese het volgende:
Dus we zijn opgelicht van ons eigen belastinggeld?!?!?! Nou ja, jullie belastinggeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het was niks, gewoon mensen zoals al het gewone publiek
Niks buitenlands aan
Wat zegt ze dan? Reageert ze onsportief?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Alsof er iemand is die bij het ESF op de tekst letquote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
http://www.songfestival.n(...)166&cHash=111fcd169c
Toen de camera's nog niet draaiden vroeg de publieksfluffer aan de buitenlanders wie er Nederlands spraken. Staken allemaal hun hand opquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus we zijn opgelicht van ons eigen belastinggeld?!?!?! Nou ja, jullie belastinggeld?
Ja, ze is gewoon nogal onsportief. Ik kan me dat ook wel voorstellen. Ze heeft geen leven meer nu heeft ze alle talentenjachten gehad en moet ze echt gaan werken. Vakkenvullen bij de plaatselijke jumbo ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zegt ze dan? Reageert ze onsportief?
Er zaten zogenaamd ook producers/artiesten uit andere landen tussen die hebben meegedaan aan het ESF. Ik heb er geen kunnen spotten...quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen de camera's nog niet draaiden vroeg de publieksfluffer aan de buitenlanders wie er Nederlands spraken. Staken allemaal hun hand op
En toen de camera's draaiden was het ineens tolken dit, vertalen dat
quote:"Ik ga niet mijn tooi afzetten omdat andere mensen zeggen dat ik dat moet doen," reageert Joan tegenover Shownieuws. "Ik hou van m'n tooi en m'n jurk, dat verander ik alleen als ik dat zelf wil."
quote:
quote:
Idd, hij doet me denken aan Joran van der Sloot.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Btw, het geluid op tv is heel anders dan in de zaal.
Liedje van Kim was in de zaal stukken beter bv.
Oh! En wat heeft die AfroJack een slecht figuur voor zo'n jonge vent.
Zo'n peervormige zitzak
Peervormige zitzakken zoals wij hebben ook gevoelens hoor!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef yvonne het volgende:
Zo'n peervormige zitzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |