Het liedje was echt gejat uit de Zweedse voorronde in 1989 ofzoquote:
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojackquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo geweldig dat die Rafaella zo op haar plaat is gegaan...
Jij weet echt alles, he.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje was echt gejat uit de Zweedse voorronde in 1989 ofzo
Nee joh, gitaartje, hoofdtooi komt goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef HiZ het volgende:
Ik begrijp dat we weer als vanouds gaan voor uitschakeling in de voorronde?
Geweldig jaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojack.
Oh maar dit was een grapje hoor... het klonk gewoon oubolligquote:
Op de site van het songfestivalquote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
Waar kun je die liedjes dan downloaden?
Dat was echt geweldigquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojack.
Oh, shame on me.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh maar dit was een grapje hoor... het klonk gewoon oubollig
die zit ik nu al te kijken:quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het al, Oscars! Over een half uurtje beginnen ze met de Red Carpet geloof ik.
Mooi, zie ik je in het live-topic?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
die zit ik nu al te kijken:
http://www.livestream.com(...)m_content=oscars2012
Ja, maar dan zie je weer een hongerige Rwandees of een vluchtende Syriër en dan lijkt Nederland ook wel weer me te vallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef HiZ het volgende:
Op dit soort momenten zou ik willen dat ik geen Nederlander was. Jezus Christus zeg.
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Toen zij als Indiaan en Raffaella als hoer opkwamen dacht ik echt van![]()
![]()
Maar ik snap de tooi en de staging van het lied wel... lekker kampvuurachtig
Bij Raf was ik bang dat m'n vrouw me zou zeggen dat de TV uit moest.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |