Ze hadden toen leren pakken eigenlijk... maar dat mocht uiteindelijk niet gedragen worden....quote:
Deze moet je een paar keer horen. De eerste keer denk je alleen maar WTF!?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ja Mrs Einstein![]()
Ik was echt verbaasd dat dit zo laag eindigde toen... al was het echt hysterisch
Ik heb niét gezwaaid met mijn lampje toen het moestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden toen leren pakken eigenlijk... maar dat mocht uiteindelijk niet gedragen worden....
damn ik weet teveel
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Nou en nu was het juist tijd voor Love Shine A Light en Edsilia
Ja dat was stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niét gezwaaid met mijn lampje toen het moest
Even de uitzending aangezet, trouwens
Love Shine A Light, die vond ik wel echt fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Nou en nu was het juist tijd voor Love Shine A Light en Edsilia
Afrojack zat er helemaal in tijdens de nummersquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!"Why me?" Dat vroeg Afrojack zich de hele avond ook af denk ik.
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaelaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet waarom het fout ging voor Ivan.
Ik had verkeerd gesmst, ik had natuurlijk Bavi AAN moeten SMSen.
Dat valt me ook op, ja. En ik zie nu ook wat Tim deed aan het begin van zijn act, ik dacht: 'wat zwaait 'ie raar met z'n armenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pearl komt op beeld veel minder over dan in het echt..
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaela
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaela
Ja dat heb ik precies ook nuquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat valt me ook op, ja. En ik zie nu ook wat Tim deed aan het begin van zijn act, ik dacht: 'wat zwaait 'ie raar met z'n armen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |