Deze moet je een paar keer horen. De eerste keer denk je alleen maar WTF!?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Ja Mrs Einstein![]()
Ik was echt verbaasd dat dit zo laag eindigde toen... al was het echt hysterisch
Ik heb niét gezwaaid met mijn lampje toen het moestquote:Op zondag 26 februari 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie zwaaiden er dan met die lampjes?
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden toen leren pakken eigenlijk... maar dat mocht uiteindelijk niet gedragen worden....
damn ik weet teveel
quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Nou en nu was het juist tijd voor Love Shine A Light en Edsilia
Ja dat was stoerquote:Op zondag 26 februari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb niét gezwaaid met mijn lampje toen het moest
Even de uitzending aangezet, trouwens
Love Shine A Light, die vond ik wel echt fout.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:53 schreef alors het volgende:
Nou en nu was het juist tijd voor Love Shine A Light en Edsilia
Afrojack zat er helemaal in tijdens de nummersquote:Op zondag 26 februari 2012 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Leuk dat jullie het tof hebben gehad!"Why me?" Dat vroeg Afrojack zich de hele avond ook af denk ik.
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaelaquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik weet waarom het fout ging voor Ivan.
Ik had verkeerd gesmst, ik had natuurlijk Bavi AAN moeten SMSen.
Dat valt me ook op, ja. En ik zie nu ook wat Tim deed aan het begin van zijn act, ik dacht: 'wat zwaait 'ie raar met z'n armenquote:Op zondag 26 februari 2012 23:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Pearl komt op beeld veel minder over dan in het echt..
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaela
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Of INDI aan voor Joan en WEINIG aan voor Raffaela
Ja dat heb ik precies ook nuquote:Op maandag 27 februari 2012 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat valt me ook op, ja. En ik zie nu ook wat Tim deed aan het begin van zijn act, ik dacht: 'wat zwaait 'ie raar met z'n armen![]()
![]()
Het liedje was echt gejat uit de Zweedse voorronde in 1989 ofzoquote:
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojackquote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het eigenlijk zo geweldig dat die Rafaella zo op haar plaat is gegaan...
Jij weet echt alles, he.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het liedje was echt gejat uit de Zweedse voorronde in 1989 ofzo
Nee joh, gitaartje, hoofdtooi komt goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef HiZ het volgende:
Ik begrijp dat we weer als vanouds gaan voor uitschakeling in de voorronde?
Geweldig jaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojack.
Oh maar dit was een grapje hoor... het klonk gewoon oubolligquote:
Op de site van het songfestivalquote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef iBenny het volgende:
Waar kun je die liedjes dan downloaden?
Dat was echt geweldigquote:Op maandag 27 februari 2012 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze werd ook zo lekker gedisst door Afrojack.
Oh, shame on me.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh maar dit was een grapje hoor... het klonk gewoon oubollig
die zit ik nu al te kijken:quote:Op maandag 27 februari 2012 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het al, Oscars! Over een half uurtje beginnen ze met de Red Carpet geloof ik.
Mooi, zie ik je in het live-topic?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
die zit ik nu al te kijken:
http://www.livestream.com(...)m_content=oscars2012
Ja, maar dan zie je weer een hongerige Rwandees of een vluchtende Syriër en dan lijkt Nederland ook wel weer me te vallen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef HiZ het volgende:
Op dit soort momenten zou ik willen dat ik geen Nederlander was. Jezus Christus zeg.
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Toen zij als Indiaan en Raffaella als hoer opkwamen dacht ik echt van![]()
![]()
Maar ik snap de tooi en de staging van het lied wel... lekker kampvuurachtig
Bij Raf was ik bang dat m'n vrouw me zou zeggen dat de TV uit moest.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.!
Geef mij Yolanthe maar. Die is ook heel slecht maar andere dingen maken dan nog wat goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Jan Smit ook een slechte presentator.
ja inderdaad dan kun je nog kijken naar de onmogelijke jurk ofzo... nu was het saaie Janquote:Op maandag 27 februari 2012 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef mij Yolanthe maar. Die is ook heel slecht maar andere dingen maken dan nog wat goed.
Ik denk dat de jury (met name Ali en Carlo) zo achterlijk deed met hun 10 punten dat ze het stemmend publiek massaal op Joan hebben doen stemmen... het werkte bij mij ook als een lap op een rooie stierquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef iBenny het volgende:
Voor de uitslag bekend werd gemaakt stonden de dansers van Ivan naast de tribune, toen dacht ik nog ff dat hij zou winnen.
Dat weet ik niet... AfroJank veranderde namelijk zijn punten toen Ali deze bekend maaktequote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat de jury (met name Ali en Carlo) zo achterlijk deed met hun 10 punten dat ze het stemmend publiek massaal op Joan hebben doen stemmen... het werkte bij mij ook als een lap op een rooie stier
Echt?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat weet ik niet... AfroJank veranderde namelijk zijn punten toen Ali deze bekend maakte
Op beeld is het anders vind ik. Ik vond 'm in de zaal ook wel oké, maar op beeld is het zó voorgelezen allemaal en wat ongemakkelijk en hij is maar zo'n ventjequote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh wij vonden in onze auto met zijn vieren juist dat Jan het veel rustiger en beter presenteerde dan Yolanthe![]()
Jan was gewoon netjes ondergeschikt aan de kandidaten ipv de show te willen stelen. Maar mss is het op beeld anders, ga morgenochtend alles teruglezen en kijken!
Zijn sneren richting Rafaella en Stacey waren wel tofquote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Oh wij vonden in onze auto met zijn vieren juist dat Jan het veel rustiger en beter presenteerde dan Yolanthe![]()
Jan was gewoon netjes ondergeschikt aan de kandidaten ipv de show te willen stelen. Maar mss is het op beeld anders, ga morgenochtend alles teruglezen en kijken!
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Pierre Kartner hadden ze kunnen kisten als hij vanavond was geconfronteerd met de outfit van Rafaella... dat had zijn grote smurf niet getrokken
Ik dacht vooral, dat heeft een kind, arm kind.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vooral bij Raf dacht ik: oh my lordy.!
Ik vond Jan inderdaad rustig. Vond hem wel prettig. Het ging immers (inderdaad) niet om hem.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Greys het volgende:
Stijve smurfquote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een lolsmurf heeft.
Klopt inderdaad! Op tv hoorde je heel duidelijk zijn viltstift toen Ali net klaar was met zijn puntendelingquote:
Wat heeft hij dan veranderd, en waarin?quote:
wat heeft Afrojack ook alweer gestemd?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Op tv hoorde je heel duidelijk zijn viltstift toen Ali net klaar was met zijn puntendeling
In combinatie met de posts over stijve smurfen herboven is dit een hele rare zin gewordenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Klopt inderdaad! Op tv hoorde je heel duidelijk zijn viltstift toen Ali net klaar was met zijn puntendeling
Dat contrast was echt enormquote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Toen zij als Indiaan en Raffaella als hoer opkwamen dacht ik echt van![]()
![]()
En die mensen die faalde bij het doven van het vuurquote:Maar ik snap de tooi en de staging van het lied wel... lekker kampvuurachtig
Voor Pearl volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
wat heeft Afrojack ook alweer gestemd?
Lulsmurfquote:
Hij veranderde wel meteen toen Ali vertelde dat hij 10 punten gaf de punten.. we hebben niet kunnen zien waarin.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan veranderd, en waarin?
Ok thanx.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij veranderde wel meteen toen Ali vertelde dat hij 10 punten gaf de punten.. we hebben niet kunnen zien waarin.
twitter:marcwolfertz twitterde op maandag 27-02-2012 om 00:17:30"give me compensation for my frustration" mooie tekst #songfestival doet me denken aan "respect for the man with the ice cream van" #scooter reageer retweet
Ja hequote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee, dat optreden van Raffa is op tv nog erger dan in de zaal... man man
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:19 schreef Fascination het volgende:
twitter:marcwolfertz twitterde op maandag 27-02-2012 om 00:17:30"give me compensation for my frustration" mooie tekst #songfestival doet me denken aan "respect for the man with the ice cream van" #scooter reageer retweet
!
Je kent Scooter niet of zo?quote:
Die reactie op het vak ookquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik kon het gewoon serieus niet geloven toen Joan eerst door ging in de battle en daarna ook nog won terwijl ze laatste van de drie finalisten stond.
Je kon me echt opvegen, zo blij was ik![]()
Hoe kom je daar bij?quote:
Ik kan het me zo voorstellen... ik was ook echt verbaasd dat de jury al voor haar ging tegen Rafaellaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:21 schreef Greys het volgende:
Ik kon het gewoon serieus niet geloven toen Joan eerst door ging in de battle en daarna ook nog won terwijl ze laatste van de drie finalisten stond.
Je kon me echt opvegen, zo blij was ik![]()
Toch ging het beide keren gelijk op.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan het me zo voorstellen... ik was ook echt verbaasd dat de jury al voor haar ging tegen Rafaella
En dat einde
Quote, retweet, álles... hier houd ik je aan!quote:Op maandag 27 februari 2012 00:23 schreef Anonymousz het volgende:
als NL het ESF wint dan ga ik me opgeven volgend jaar
primaquote:Op maandag 27 februari 2012 00:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Quote, retweet, álles... hier houd ik je aan!
Iemand vraagt haar daar of die tooi af kan.quote:
Ik zit 'm ook steeds te luisteren moet ik bekennen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef forzaudinese het volgende:
Het nummer van RAFAELLA-Chocolatte doet het heel goed op itunes!
Ik vond dat nummer persoonlijk ook veel meer van deze tijd !Het jonge publiek zal het dat nummer ook veel meer aanspreken.En dat sexy pakje dat ze aan had deed het ook goed'!![]()
Echt? Ik vond het liedje goedkoop en het pakje smakeloos. Als dat het jonge publiek aantrekt dan maak ik me zorgen voor de toekomst.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vond dat nummer persoonlijk ook veel meer van deze tijd !Het jonge publiek zal het dat nummer ook veel meer aanspreken.En dat sexy pakje dat ze aan had deed het ook goed
Het was inderdaad het meest catchy liedje van de 6. Dat Winnetou gewonnen heeft:quote:Op maandag 27 februari 2012 00:30 schreef forzaudinese het volgende:
Ik vond dat nummer persoonlijk ook veel meer van deze tijd !Het jonge publiek zal het dat nummer ook veel meer aanspreken.En dat sexy pakje dat ze aan had deed het ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |