De langzame beveiliging die ook best tasjes wil dragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Kikkeren het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
Top Secret Agent in dienst bij MI5/6, nu spion bij AIVD, die haar weer als spion op de koningin zette.quote:[afbeelding]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouw achter Beatrix en Mabel in de spoiler zie ik telkens op foto's en filmpjes.
Heeft iemand nou enig idee wie die vrouw is?
Over hofdames/beveiliging van Hare Majesteit is ontzettend weinig te vinden op internet.
Nee, totaal niet. Dat het vind je is en niet vindt je, dat is wel interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Is toch interessant of vindt je van niet?
Dat veel mensen meeleven is natuurlijk lastig in te denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Kikkeren het volgende:
Hoe zou dat nou toch komen? Heeft ze niet gewoon een LinkedIn ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over hofdames/beveiliging van Hare Majesteit is ontzettend weinig te vinden op internet.
![]()
Je bent de zoveelste die maar wat vanuit de onderbuik gilt en kennelijk niet weet dat Friso geen toelage/uitkering ontvangt.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Kikkeren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouw achter Beatrix en Mabel in de spoiler zie ik telkens op foto's en filmpjes.
Heeft iemand nou enig idee wie die vrouw is?
Over hofdames/beveiliging van Hare Majesteit is ontzettend weinig te vinden op internet.twitter:Patrickvkatwijk twitterde op zondag 19-02-2012 om 16:31:23Mensen vragen wie de vrouw achter de Koningin en Mabel is bij het ziekenhuis; dat is een beveiliger van de dkdb reageer retweet
Wat je er verder ook van vindt, Friso is géén steuntrekker en werkt gewoon zelf voor zijn geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Ook vandaag is er niets te melden over de status van de gezondheid van prins Friso, hij is nog steeds stabiel maar in levensgevaar...![]()
Ben ik de enige die het bloed irritant vind om dit soort nutteloze meldingen (wat ze zelf al aangeven in de eerste paar woorden) steeds binnen te moeten krijgen?
Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld
Leipe chick!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]twitter:Patrickvkatwijk twitterde op zondag 19-02-2012 om 16:31:23Mensen vragen wie de vrouw achter de Koningin en Mabel is bij het ziekenhuis; dat is een beveiliger van de dkdb reageer retweet
Lees je eens in zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Ook vandaag is er niets te melden over de status van de gezondheid van prins Friso, hij is nog steeds stabiel maar in levensgevaar...![]()
Ben ik de enige die het bloed irritant vind om dit soort nutteloze meldingen (wat ze zelf al aangeven in de eerste paar woorden) steeds binnen te moeten krijgen?
Hij werkt zelf voor zijn geld. En een blauw-bloed-steuntrekker als de Koningin haalt voor Nederland meer geld binnen dan jij, dus dat kan je ook zien als haar salarisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld
Als die ervoor springt heb je in elk geval geen bea meer buiten de lijntjes hangenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Kikkeren het volgende:
Waarom is die vrouwelijke beveiliger bij Beatrix zo dik?
Hoe kan zo iemand door de keuring komen :S
Heb jij wel eens een IQ-test gedaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Kikkeren het volgende:
Waarom is die vrouwelijke beveiliger bij Beatrix zo dik?
Hoe kan zo iemand door de keuring komen :S
Dan heb ik toch liever zo een:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als die ervoor springt heb je in elk geval geen bea meer buiten de lijntjes hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat veel mensen meeleven is natuurlijk lastig in te denken
Het is gewoon mosterd na de maaltijd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.
En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt dat nou uit of het al dan niet zijn eigen schuld is, dat maakt het echt niet minder erg. Echt weer zo'n opmerking van iemand die nog nooit van dichtbij zoiets heeft meegemaakt en zich ook niet in kan leven wat het met andere mensen doet.
Ja en dan is het de schuld van Friso?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Ja maar imho te veel mosterd. Te veel aandacht voor een domme fout omdat zijn mama de koningin is. En dat is idioot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is gewoon mosterd na de maaltijd!
Oh hou toch op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Ligt eraan of je buurman een helm op had.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.
En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
HALLO? Niemand? Komop mensenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
Er zijn hier twee dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb het over de media.. En over jullie, jullie doen er hier net zo hard aan meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan is het de schuld van Friso?![]()
De media maakt er een spektakel van...daar moet je wezen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:top!
Dankje! ik heb de links onderaan al aangepast, en als er nog dingen zijn, dan roep maar. Dan maak ik het nog mooier
Ow God sorry, ik hak nadat ik een diamant in mijn kont heb gestopt mijn arm er af en vermink mijn been. Ik denk nog na of ik mijn vriendin besnijdt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, alleen dat felle toontje van je vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee jijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Santello het volgende:
Stop eens met posten. Waar de fuck posten jullie over? Allemaal onzin posts in de 24 delen tot nu toe.
O.a. de links onderin. Dat verhaal erboven is ook geupdatequote:
Misschien met meer space of streepje-lijn een duidelijkere scheiding tussen:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:
Dankje! ik heb de links onderaan al aangepast, en als er nog dingen zijn, dan roep maar. Dan maak ik het nog mooier
quote:Dit is de update van de RVD sinds enige dagen: Stabiel maar nog steeds in levensgevaar.
Wat is er gebeurd?
twitter:IlseHartvNL twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 21:29:13Update #friso: zojuist zijn prinses #Mabel, prins constantijn en florian moosbrugger in het ziekenhuis aangekomen. #hvnl reageer retweet
Misschien dat eigenschuld verhaal van de burgermeester: op die route waren eerder geprobeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
Beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien met meer space of streepje-lijn een duidelijkere scheiding tussen:
[..]
In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren. Eventueel nog het filmpje met Krista Moosbrugger.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Poeke het volgende:
Ik wil de TT graag aanpassen met nieuws sinds 17 feb. Wat moet er in?
Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren. Eventueel nog het filmpje met Krista Moosbrugger.
Te jouwer info:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld![]()
Jouw buurman waarschijnlijk niet, maar mijn eigen buurman wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En Friso heeft gewoon ook een baan in Londen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
Daarnaast was ie het financiele brein in de familie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
En Friso heeft gewoon ook een baan in Londen.
je hebt gelijk. Het is erg selectief en misschien een beetje overdreven, desondanks leef ik wel echt mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niemand kent jou buurman. Daarom noem je hem nu buurman, en niet bij naam. En dat maakt het nieuws minder boeiend. Lijkt me toch logisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Florian, als reddingswerker, direct hulp geboden en geprobeerd Friso met de hand uit te graven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.
Wacht ik zet even wat info op een rijtje, kan heel even duren voor ik alles gevonden heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.
Ik lees net dat hij nu de schuld krijgt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Florian, als reddingswerker, direct hulp geboden en geprobeerd Friso met de hand uit te graven.
Nadat de andere reddingswerkers hem binnen een minuut vonden is hij geruime, heel geruime, tijd
gereanimeerd.
Heb inmiddels iets geupdate met nog wat meer info.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wacht ik zet even wat info op een rijtje, kan heel even duren voor ik alles gevonden heb.
Een niet gebaliseerde piste is wat anders dan buiten de piste hè. In de OP lijkt het nu net alsof ze Friso met een heli hebben gedumpt en dat ze vandaar off-piste zijn gegaan. Een niet gebaliseerde piste is niets meer dan een normale piste, maar met het verschil dat deze piste niet wordt bewerkt. Dus geen gladde baan, maar een laagje poeder. Deze pistes worden dus wel gecontroleerd en wanneer nodig afgesloten.quote:
en we moeten natuurlijk wel iemand de schuld kunnen geven!!!!11quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij nu de schuld krijgt.
Dat komt goed uit, want de dader van de lawine konden ze al niet vinden.
Ze zijn 'm aan het ontdooien nu, dat gaat langzaam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef HiZ het volgende:
Maarre er is dus geen nieuws. Ik moet zeggen dat ik er steeds minder in ga geloven. En dat voelt wel raar.
precies. Elke dag dronken en stoned is ook een regelmatig leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Ja mijn gewicht is ook stabiel maar dat wil idd niet zeggen dat het een goed gewicht is!
Het verneukeratieve aan die term is dat je als leek denkt dat het beschrijft hoe het ervoorstaat met de patient. Wat het werkelijk beschrijft is hoe de patient ervoorstaat NA alle ingrepen die er nodig zijn om de uitslagen stabiel te houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Ja mijn gewicht is ook stabiel maar dat wil idd niet zeggen dat het een goed gewicht is!
Dat vertelde Marc vd Linden bij RTL Boulervard ook ...ik kon de link van RTL niet terug vinden..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef bikefreak het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)angzaam-verhoogd.ece
Bij stabiel denk je al snel dat het allemaal wel positief is maar eigenlijk zegt het niet veel natuurlijk... Hoop alsnog van harte dat het allemaal goedkomt met hem... Vooral voor zijn kids!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het verneukeratieve aan die term is dat je als leek denkt dat het beschrijft hoe het ervoorstaat met de patient. Wat het werkelijk beschrijft is hoe de patient ervoorstaat NA alle ingrepen die er nodig zijn om de uitslagen stabiel te houden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het verneukeratieve aan die term is dat je als leek denkt dat het beschrijft hoe het ervoorstaat met de patient. Wat het werkelijk beschrijft is hoe de patient ervoorstaat NA alle ingrepen die er nodig zijn om de uitslagen stabiel te houden.
Dat is al gemeld. Samen met Mabel en Constantijn. Telwgraaf heeft een foto en ze kijken redelijk niet-dramatischquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Florian Moosbrugger is bij zijn vriend Friso op bezoek geweest.
Ik zat net de beelden te bekijken: http://www.rtl.nl/xl/#/u/08e495b6-304a-4db3-ba77-abc76245e869quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Florian Moosbrugger is bij zijn vriend Friso op bezoek geweest.
Voorbeeld; ik ga op de weegschaal staan en weeg 80 kg. Vervolgens val ik 20 kg af en ga weer op de weegschaal staan, maar nu met een rugzak van 20 kg op. De weegschaal wijst aan 80 kg. Volgens de manier waarop het woord stabiel wordt gebruikt in een ziekenhuis is mijn gewicht stabiel gebleven.quote:
Dat viel mij ook al op ja! Zag gister ook nog een foto op internet waar Mabel aan het lachen was, maar ja... dat wil niets zeggen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is al gemeld. Samen met Mabel en Constantijn. Telwgraaf heeft een foto en ze kijken redelijk niet-dramatisch
Zegt inderdaad weinig, tijdens zo'n periode van wachten probeer je elkaar op te beuren en je wil gewoon niet geloven dat het voorbij kan zijn. Zit je grapjes te maken terwijl een naaste een paar meter verderop dood ligt te gaan. Maar dat kun je, wil je niet waar hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja! Zag gister ook nog een foto op internet waar Mabel aan het lachen was, maar ja... dat wil niets zeggen...
"Stabiel" betekent dat de lichaamsfuncties onder controle zijn zodat er zich geen "kritieke" situaties zich voor doen. Hoeveel medicijnen en andere ingrepen hierbij betrokken zijn zal niet vermeld worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HiZ het volgende:
Stabiel betekent overigens helemaal niks anders dan dat er geen verandering in de gemeten situatie is. Het kan zonder enig probleem betekenen dat het er heel slecht voorstaat. Mijn zus was ook 'stabiel' gedurende de laatste 48 uur van haar leven. In de praktijk was dat een extreem zware sceptische schok waarbij zaken als hartslag en bloeddruk kunstmatig werden onderhouden met steeds hogere doseringen stimulanten en vloeistoffen. Maar de uitslag was dat de meetresultaten 'stabiel' waren.
Hehe, dus ik ben de enige die 4 uit 5 hoog vind ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Jouw buurman waarschijnlijk niet, maar mijn eigen buurman wel.
Alarm 4 blijkt nog gewoon skibaar te zijn voor de ervarenen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow God sorry, ik hak nadat ik een diamant in mijn kont heb gestopt mijn arm er af en vermink mijn been. Ik denk nog na of ik mijn vriendin besnijdt.
Fijne avond
Nee nee, als je goed leest zie je dat ik zeg dat het "overhyped is" en ik ben niet zo retarded dat ik verwacht dat iemand in comateuze toestand (volledige speculatie, maar denk dat hij niet echt bij de tijd is) de pers gaat opstoken hoor. Ik weet dat het niet Friso is die hier achter zit, maar de debiele media. Daar gaat mijn "woede" of beter onbegrip naar uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er zijn hier twee dingen
1) gigantische media-aandacht voor het ongeluk
2) een prins op een verkeerde plek ging skiën
Voor 2 kan hij zichzelf achteraf voor het hoofd slaan (als hij hopelijk goed bijkomt), maar aan 1 kan hij niks doen, dat is een keuze van de nieuwsmakers. Nu doe je bijna alsof hij verantwoordelijk is voor zowel 1 en 2
Ja, meer argument heb je niet ?quote:
Toontje is ook niet echt richting jullie, maar richting de aanstokers van deze hype, inderdaad de media.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, alleen dat felle toontje van je vind ik overdreven.
Er is al een paar dagen niets te melden en toch heeft de hele vaderlandse pers afvaardiging in Innsbruck voor het ziekenhuis liggen, waar uiteraard geen nieuws te garen is. Wat verwachten ze, dat Friso als hij wakker wordt voor het raam naar ze gaat zwaaien?
Ik zou die journalisten ergens heen sturen waar wel nieuws te halen is en de familie lekker met rust laten. Als er nieuws is meldt de RVD zich wel bij de pers, andersom hoeft echt niet.
Ah, danku.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
Alsof iedereen die lacht erg vrolijk isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel "triest" dan zetten ze van Showbiznews deze tekst eronder:
Ondanks dat er nog vrijwel geen duidelijkheid is over de toestand van Prins Friso, oogt zijn vrouw Mabel erg vrolijk. Zwaaiend en lachend werd zij maandag gespot in Lech.
Samen met Prins Willem Alexander en Prinses Maxima verlaat zij het hotel waarin de hele Koninklijke familie verblijft. Met een lach op haar gezicht stapt ze de auto in.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11295.0quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voorbeeld; ik ga op de weegschaal staan en weeg 80 kg. Vervolgens val ik 20 kg af en ga weer op de weegschaal staan, maar nu met een rugzak van 20 kg op. De weegschaal wijst aan 80 kg. Volgens de manier waarop het woord stabiel wordt gebruikt in een ziekenhuis is mijn gewicht stabiel gebleven.
Ik heb gegoogled op "Mabel en Friso"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Poeke het volgende:
Starlie, wanneer was dit? En waar haal je je bron vandaan?
Maar misschien is het haar al een paar dagen duidelijk dat het hopeloos is en dan kan ik me haar lach wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef computergirl het volgende:
Ik kab me echt niet voorstellen dat je zo lacht als al duideljk is dat het hopeloos is. Ik ga uit van positief nieuws.
sowieso is het schandalig en respectloos dat er uberhaupt nog mensen in Nederland wonen die nu lachen!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof iedereen die lacht erg vrolijk is![]()
Dom en kortzichtig.
En dat dacht ik al...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op "Mabel en Friso"En toen zag ik deze foto is van 1 dag geleden!
Edit: http://www.google.nl/imgr(...)p=30&ved=0CGIQrQMwBg
Nee, dat heb ik nog nooit gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij stabiel denk je al snel dat het allemaal wel positief is maar eigenlijk zegt het niet veel natuurlijk... Hoop alsnog van harte dat het allemaal goedkomt met hem... Vooral voor zijn kids!!!
Zoek even een bericht waarvan je de foto samen met het bericht werkelijk kan staven. De foto zal ws niet eens zijn van dit jaar, anders hadden de NOS en RTL hier allang bovenop gezeten.quote:
Dat zou écht een rattenstreek zijn zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zoek even een bericht waarvan je de foto samen met het bericht werkelijk kan staven. De foto zal ws niet eens zijn van dit jaar, anders hadden de NOS en RTL hier allang bovenop gezeten.
Paparazzi journalistiek in zijn beste vorm.
Ik vind het wel jammer dat de liveblogs eruit zijn, stond toch best veel informatie in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
I rest my point.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef senesta het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)-toestand-friso.html
Moet ze soms 24/7 huilen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef senesta het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)-toestand-friso.html
Ik heb het idee dat het wel een foto van dit jaar is.... Ze heeft dezelfde jas, zelfde zonnebril, haar haar zit hetzelfde als dat het al dagen op de "trieste" foto's zit... Maar wie weet heb je gelijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zoek even een bericht waarvan je de foto samen met het bericht werkelijk kan staven. De foto zal ws niet eens zijn van dit jaar, anders hadden de NOS en RTL hier allang bovenop gezeten.
Paparazzi journalistiek in zijn beste vorm.
Vooral de tekst erbijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
[..]
I rest my point.
Zoals ik al zei. Paparazzi, nee erger nog... riool journalistiek..
De liveblogs waren afgesloten sinds 18 feb. Ik dacht meer info te geven tot het algemene dossier op de verschillende sites.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat de liveblogs eruit zijn, stond toch best veel informatie in.
Het klopt inderdaad dat ze afgesloten zijn, maar zo is het ook goed hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef Poeke het volgende:
[..]
De liveblogs waren afgesloten sinds 18 feb. Ik dacht meer info te geven tot het algemene dossier op de verschillende sites.
Nee, je bent niet de enige. Ik dacht dat ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hehe, dus ik ben de enige die 4 uit 5 hoog vind ?
en "gewoon skibaar" kennelijk niet, if so leg dat dan even uit aan Friso.
Wat heeft het dan in godsnaam voor nut om een 4 uit 5 te geven ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Ik dacht dat ook.
Maar door dit gebeuren met alle deskundigen en gedachtenuitwisselingen, leerden we dat 4 nog gewoon is voor de ervarenen. Over de route van Friso en Florian is ook het nodige uitgelegd. Er was geen reden om daar een lawine te verwachten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
[..]
I rest my point.
Zoals ik al zei. Paparazzi, nee erger nog... riool journalistiek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee erger nog, alle media die hier TE VEEL aandacht aan geeft.
Van mij zouden ze iedereen die in een straal van een kilometer met een perspas rond dat ziekenhuis ligt te loeren op pakken, camera afpakken, en nooit meer bij de pers/media laten werken (helaas onmogelijk maar goed).
Als we het hier dan toch over medeleven/respect hebben, lekker respectvol iedereen die daar naar binnen/buiten gaat met z'n bakkes op de foto zetten, ga toch weg. Laat de familie op het gemakje naar hem toe gaan, hoe zouden hun het vinden om 100 lenzen + microfoons + camera's in het gezicht te hebben als ze bij een zieke broer/zoon op bezoek gaanmen, denk in godsnaam toch eens na.
Dit dus. Begin mij echt te ergeren aan dat geschreeuw om mij heen over off-piste etc. Zeer, zeer vermoeiend om telkens het verhaaltje opnieuw uit te moeten leggen. En dan is het: "o, maar dat wist ik niet". Beter om dan niks te zeggen i.p.v. onzin rond te bazuinen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Ik dacht dat ook.
Maar door dit gebeuren met alle deskundigen en gedachtenuitwisselingen, leerden we dat 4 nog gewoon is voor de ervarenen. Over de route van Friso en Florian is ook het nodige uitgelegd. Er was geen reden om daar een lawine te verwachten.
In twee TV-programma's werd er gemeld dat er onderzoek wordt gedaan naar de verantwoordelijkheid van Florian.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij nu de schuld krijgt.
Dat komt goed uit, want de dader van de lawine konden ze al niet vinden.
De familie speelt dit gewoon erg slim. Ze gaan via de hoofdingang naar binnen en naar buiten, ze geven dat momentje gewoon aan de pers, zodat ze niet gaan jagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Van mij zouden ze iedereen die in een straal van een kilometer met een perspas rond dat ziekenhuis ligt te loeren op pakken, camera afpakken, en nooit meer bij de pers/media laten werken (helaas onmogelijk maar goed).
Als we het hier dan toch over medeleven/respect hebben, lekker respectvol iedereen die daar naar binnen/buiten gaat met z'n bakkes op de foto zetten, ga toch weg. Laat de familie op het gemakje naar hem toe gaan, hoe zouden hun het vinden om 100 lenzen + microfoons + camera's in het gezicht te hebben als ze bij een zieke broer/zoon op bezoek gaanmen, denk in godsnaam toch eens na.
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Goed dat de familie zoon Moosbrugger meeneemt naar het ziekenhuis!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)laat-ziekenhuis.html
Nee he? Althans niet via de hoofdingang. Maar die moet natuurlijk op alle kinderen passen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goed dat de familie zoon Moosbrugger meeneemt naar het ziekenhuis!
Volgens mij is Maxima nog niet geweest
Waarschijnlijk omdat het zo ernstig is dat er maar heel beperkt bezoek bij mag...... daar al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook niet naar buiten gebracht dat ze geweest is..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee he? Althans niet via de hoofdingang. Maar die moet natuurlijk op alle kinderen passen...
Beetje gefrustreerd??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het zo ernstig is dat er maar heel beperkt bezoek bij mag...... daar al eens aan gedacht?
Wat denk je nou, dat Maxima geen zin heeft om op bezoek te gaan of zo?
Dan hoef je nog niet zo overtrokken te reageren hoor, kom op zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, door al die simpele veronderstellingen hier.
Jij bent degene die zich loopt aan te stellen hoor, het wordt toch nergens veroordeeld dat Maxima nog niet geweest is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Stel je zelf niet zo aan, als dit al overtrokken is.
En Laurentine ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef roos85 het volgende:
Wel waar, er staat een smiley achter met het schaamrood op de kaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich loopt aan te stellen hoor, het wordt toch nergens veroordeeld dat Maxima nog niet geweest is?
Het is alleen iets wat me is opgevallen, meer niet.
Vind je dat al veroordelend??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel waar, er staat een smiley achter met het schaamrood op de kaken.
Dat denk ik ook, dat er maar twee mensen tegelijk bij mogen of zo, en dan gaan natuurlijk de moeder, de echtgenote en broers voor. En in dit geval de vriend omdat dat voor hem ook heel belangrijk is nu. Tof dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Laurentine ook niet![]()
Het is wel zo, Friso mag niet veel tegelijk bezoek hebben.
En de moeder én de zussen van de echtgenotequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat er maar twee mensen tegelijk bij mogen of zo, en dan gaan natuurlijk de moeder, de echtgenote en broers voor. En in dit geval de vriend omdat dat voor hem ook heel belangrijk is nu. Tof dat ze dat doen.
Klopt dat hij niet teveel bezoek mag hebben, maar goed Maxima en Laurentine zullen nu goed voor de kindjes aan het zorgen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Laurentine ook niet![]()
Het is wel zo, Friso mag niet veel tegelijk bezoek hebben.
Tsja, da's de keerzijde van de medaille voor het koningshuis. Simpel zat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
In dat geval is het beter dat er beperkt bezoek komen ..Belangrijkste Beatrix en Mabel en de broers afwisseling. Schoonzussen maar latere tijd als het aan de betere hand is..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat denk ik ook, dat er maar twee mensen tegelijk bij mogen of zo, en dan gaan natuurlijk de moeder, de echtgenote en broers voor. En in dit geval de vriend omdat dat voor hem ook heel belangrijk is nu. Tof dat ze dat doen.
Dat denk ik ook Roos, dat Maxima en Laurentine op de kindjes passen en voor hun zorgen samen met de nanny..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:02 schreef roos85 het volgende:
Klopt dat hij niet teveel bezoek mag hebben, maar goed Maxima en Laurentine zullen nu goed voor de kindjes aan het zorgen zijn
Zeker gaan de echtgenote, moeder en broers voor.. maar kan me wel voorstellen, dat zijn schoonzussen hem ook willen bezoeken, zeker omdat alles nog zo onzeker is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In dat geval is het beter dat er beperkt bezoek komen ..Belangrijkste Beatrix en Mabel en de broers afwisseling. Schoonzussen maar latere tijd als het aan de betere hand is..
Triest dat je zoiets weet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Laurentien is allang geweest, zelfs voor Constantijn, en dit was de tweede keer dat Constantijn ging.
Wanneer dan? Zondag ging ze niet mee skieen en zou ze meegaan, maar alleen Mabel en Beatrix staan op de foto's.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Laurentien is allang geweest, volgens mij zelfs voor Constantijn, en dit was de tweede keer dat Constantijn ging.
Het ging een paar dagen geleden over het feit dat WA nog niet geweest was, en toen ging ik er vanuit dat de steun van Mabel op dat moment belangrijker was dan het bezoeken van een comateuze broer, en gezien Laurentien al voor Mabel en Friso een relatie hadden een goede vriendin was, vond ik het niet vreemd dat Laurentien als een van de eersten meeging.quote:
Volgens mij ergens dit weekend...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wanneer dan? Zondag ging ze niet mee skieen en zou ze meegaan, maar alleen Mabel en Beatrix staan op de foto's.
Hou je het bij op een scorebord of zo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging een paar dagen geleden over het feit dat WA nog niet geweest was, en toen ging ik er vanuit dat de steun van Mabel op dat moment belangrijker was dan het bezoeken van een comateuze broer, en gezien Laurentien al voor Mabel en Friso een relatie hadden een goede vriendin was, vond ik het niet vreemd dat Laurentien als een van de eersten meeging.
De zus van Mabel is er ook en is ook al 2 keer meegeweest.
Maar goed, anderen posten bijna verwijtend dat ze niet is meegeweest, en het is triest dat ik weet dat ze wel is meegeweest.... yeah right.
Vooralsnog begin ik iig niet te dementeren.
Nee, ik heb gewoon een goed geheugen, ik lees het en dan blijft het hangen....quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:17 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hou je het bij op een scorebord of zo?
Tuurlijk is het triest dat je zoiets weet, waarom weet je dat? Hoe weet je dat? Waarom interesseert het je zo?
Mensen die heel hijgerig gaan doen over wie wel of niet geweest is zijn inderdaad dom bezig, maar mensen die toevallig iets oppikken zijn gewoon oplettende lezers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een goed geheugen, ik lees het en dan blijft het hangen....
Ga ff lekker ergens anders tegen een ander lopen zeiken ipv in dit topic omdat ik me een bezoek van Laurentien aan het ziekenhuis meen te herinneren.
Er wordt over geschreven, ik lees dat en dus blijft het hangen.
Get over it.
Volgens mij was het vermoeden dat Laurentien mee zou gaan, meen ik te herinneren... het maakt ook verder niet uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een goed geheugen, ik lees het en dan blijft het hangen....
Ga ff lekker ergens anders tegen een ander lopen zeiken ipv in dit topic omdat ik me een bezoek van Laurentien aan het ziekenhuis meen te herinneren.
Er wordt over geschreven, ik lees dat en dus blijft het hangen.
Get over it.
Zo is ze gewoon, mijn Máximaquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vermoeden dat Laurentien mee zou gaan, meen ik te herinneren... het maakt ook verder niet uit
Begrijpelijk gezien de band van Laurentien en Mabel dat zij als een van de eerste mee is geweest/mee zou gaan!
Het was mij alleen maar opgevallen dat Maxima nog niet geweest was, en dat bedoel ik totaal niet negatief.
Waarschijnlijk neemt zij de zorg voor de kindjes op zich, wat natuurlijk helemaal super is.
Yep, ik ook... maar ik kan me geen beelden ervan voor de geest halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vermoeden dat Laurentien mee zou gaan, meen ik te herinneren... het maakt ook verder niet uit
Strani, nogmaals het was totaal niet negatief bedoeld dat Maxima nog niet is geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen die heel hijgerig gaan doen over wie wel of niet geweest is zijn inderdaad dom bezig, maar mensen die toevallig iets oppikken zijn gewoon oplettende lezers.
Nou allemaal weer lief doen tegen Leandra.
Oh maar ik had het ook niet specifiek over jou hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Strani, nogmaals het was totaal niet negatief bedoeld dat Maxima nog niet is geweest
Het schoot ineens in mijn gedachten, vandaar!
Er hoeft geen lijst bijgehouden te worden wie er wel/niet komt
Okequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar ik had het ook niet specifiek over jou hoor![]()
Ik moest anders vanavond wel 1½ topic bijlezen om zeker te weten dat er niets gebeurd is vandaag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Morgen weer een dag zonder nieuws, verheug me er nu al op.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Morgen weer een dag zonder nieuws, verheug me er nu al op.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat als Friso dit overleeft, we een Friso-Slowchat maken, gewoon permanent. Want het is hier zo gezellig!
'NWS SC - In Naam van de Prins'quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ja.
Godverdomme 24 NWS topics vol waarvan 95% zonder nieuws.
Komt er dan ook een Friso feest? (en dan bedoel ik niet de Friso feesten van vroeger)quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat als Friso dit overleeft, we een Friso-Slowchat maken, gewoon permanent. Want het is hier zo gezellig!
Ja. Met optreden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt er dan ook een Friso feest? (en dan bedoel ik niet de Friso feesten van vroeger)
Ik stel voor dat er van beiden een erg genant feitje uit hun medisch dossier wordt gelekt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
Het is overigens voor het duo Koelewijn/Tulleken te hopen dat het idd allemaal goed komt met Friso, want stel dat hij het nou niet haalt, dan was hun "sussende" goed nieuws bericht wel heel erg dom.
die bestaat nog steeds www.frisofeest.nlquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt er dan ook een Friso feest? (en dan bedoel ik niet de Friso feesten van vroeger)
Ik had en heb juist het gevoel dat het wel goed gaat komen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:34 schreef Sosha het volgende:
Toen ik hoorde wat er was gebeurd die vrijdag, had ik eigenlijk meteen het gevoel dat het niet meer goed zou komen, maar laten we hopen dat ik ongelijk heb...
Dat vrees ik ook....quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:40 schreef Mercer het volgende:
Maar er gaat nieuws komen. Precies op het moment dat niemand het verwacht. BAM!
Dit duurt te lang inderdaad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:40 schreef bloodymary1 het volgende:
En ik ben bang dat dat geen goed nieuws zal zijn.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:50 schreef Strani het volgende:
Toen Claus overleed viel het kabinet, nu Friso in het ziekenhuis ligt valt alleen Cohen.
Politiek Den Haag gaat er wel op vooruit in elk geval.
Het opwarmen kon toch enkele dagen duren? dat wordt heel geleidelijk gedaan.quote:
Zou wel mooi zijn natuurlijk,dan zijn al die testen ook niet nodigquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:54 schreef Leandra het volgende:
Ik denk ook niet dat hij gelijk weer hele volzinnen spreekt en vermenigvuldigingen met 3 cijferst achter de komma uit het hoofd doet zodra hij wakker is 4 dagen slapen...
Eerst was het 2 dagen, toen werd het 3, daarna een week. Dat is geen goed teken lijkt me. Daarnaast die zwarte kleding van de Koningin en Mabel. Dat geeft niet echt reden tot optimisme.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het opwarmen kon toch enkele dagen duren? dat wordt heel geleidelijk gedaan.
Het lichaam is niet binnen een dag weer op normale temperatuur.
Volgens mij zouden ze 72 uur na het ongeval beginnen met opwarmen, maar ik kan me vergissen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Eerst was het 2 dagen, toen werd het 3, daarna een week. Dat is geen goed teken lijkt me. Daarnaast die zwarte kleding van de Koningin en Mabel.
Ik geloof dat het opwarmen al na een dag zou beginnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij zouden ze 72 uur na het ongeval beginnen met opwarmen, maar ik kan me vergissen..
Poekie heeft in eerder topic heel duidelijk uitgelegd hoe dat zat, zal het zo wel eventjes zoeken
Over de kleding, in de winter dragen veel mensen donkere kleding.
En natuurlijk zijn ze nu emotioneel e.d. onder de omstandigheden, dat zal ook wel van invloed zijn op de kledingkeuze.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:03 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat je een standaard procedure als basis moet nemen voor hoe de behandeling daar plaatsvindt.
De artsen daar hebben er sowieso veel meer ervaring mee, daarbij kunnen zij wel inschatten hoe zijn toestand is, en hoe lang ze die kunstmatige coma moeten handhaven.
Klopt, het kan wel een beeld geven hoe er normaal wordt gehandeld en wat de eventuele richtlijnen zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:03 schreef Leandra het volgende:
Ik denk niet dat je een standaard procedure als basis moet nemen voor hoe de behandeling daar plaatsvindt.
De artsen daar hebben er sowieso veel meer ervaring mee, daarbij kunnen zij wel inschatten hoe zijn toestand is, en hoe lang ze die kunstmatige coma moeten handhaven.
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
Stabiel: Hartslag en ademhaling zijn onder controle, evenals andere basisfuncties van het lichaam (bloeddruk, bloedwaarden, urine etc)
Levensgevaar in dit soort gevallen: Ze hebben geen idee wat er gaande is in zijn hoofd door het zuurstofgebrek. Zijn lichaam zal worden opgewarmd (als dit ter sprake is in dit geval, vooral gissen), de sedatie wordt afgebouwd. Tot 12 uur hierna is hij in principe nog onder invloed, pas na 12 uur kunnen ze zeggen dat de middelen voor sedatie geen werking meer hebben.
Nu zou hij uit zichzelf wakker moeten worden. Als dit gebeurd, gaan ze onderzoeken doen hoe hij wakker wordt. Reageert hij op pijnprikkels, heeft hij vrijwillig oogreflex, reageert hij op opdrachten ("knijp in mijn hand etc") Als hij niet wakker wordt gaan ze een EEG maken. (plakkertjes op hoofd) Hierbij meten ze de hersenactiviteit. Als dit laag blijkt te zijn kunnen ze nog een test doen om de doorbloeding in de hersenen te meten door middel van contrastvloeistof (meestal via de lies) Als er geen doorstroming meer wordt gemeten in de hersenen is iemand "Hersendood" zoals men dat noemt.
Beetje duidelijkheid misschien
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:54 schreef Poeke het volgende:
[..]
Nee, kritieke grens ligt 72 uur na ongeval.
Doorgaans: 48 uur behandelen met koelen en sedatie. Dan opwarmen en wachten tot de sedatie is uitgewerkt (sedatie is uitgewerkt na 12 uur, opwarmen is de vraag maar 24 uur lijkt me niet te lang) en dan wachten tot hij wakker wordt.
Vanmiddag was het 72 uur, ik hoop dat hij inmiddels dus wakker is geworden.
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof dat het opwarmen al na een dag zou beginnen.
Die samenperste knokkels van Mabel voorspellen mij niet dat er goed nieuws is gekomen.quote:
Een begravenis dan?? Want ziet er niet uit alsof ze naar een party gaan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:15 schreef Mercer het volgende:
Als je niet zou weten dat ze naar het ziekenhuis gingen, dan zou je denken dat ze ergens anders heen gingen.
[ afbeelding ]
Dat is zeker hun goed recht,helemaal mee eens!quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:13 schreef cindy11 het volgende:
Er valt gewoon niets te melden blijkbaar,en daar zullen we het allemaal mee moeten doen.
En ookal houden ze info achter,is dat niet hun goed recht als familie zijnde?
Waarom zit iedereen aan dingen het nieuws af te leiden? Wat voor kleren ze aan hebben, hoe ze bewegen, wie er wel en niet op bezoek is geweest.....quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:17 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Die samenperste knokkels van Mabel voorspellen mij niet dat er goed nieuws is gekomen.
Maar het blijft hoe dan ook afwachten,en het kan alle kanten dus op.
Ik las ergens dat Friso zo op zn pa lijkt....maar ik zie inderdaad meer gelijkenis met Constantijn!quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:21 schreef Maron het volgende:
[..]
Die blik in zijn ogen..![]()
Wat lijkt Constantijn trouwens enorm op zijn vader..
Ik zie het ook steeds sterker. Misschien vooral als hij gespannen is zoals hier, omdat de meesten van ons zijn vader natuurlijk in een wat verstarde houding kennen door z'n ziekte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:21 schreef Maron het volgende:
[..]
Die blik in zijn ogen..![]()
Wat lijkt Constantijn trouwens enorm op zijn vader..
Ik vind Friso toch ook veel weghebben van een jonge Claus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:24 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Friso zo op zn pa lijkt....maar ik zie inderdaad meer gelijkenis met Constantijn!
Conclusie: Alleen Willem-Alexander is geadopteerd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Friso toch ook veel weghebben van een jonge Claus.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Conclusie: Alleen Willem-Alexander is geadopteerd.
Die is van de melkboer...maar dat mag in die kringen niet gemeld worden hahahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 01:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Conclusie: Alleen Willem-Alexander is geadopteerd.
Voor dit soort dingen is de term 'Te Vroeg' uitgevonden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[PAINT/PS] Prins Friso kutgeintjes.
Als je een paar posts terug leest, kan je een quote van Poeke vinden die hier het een en ander over uitlegt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef vosss het volgende:
Wat gebeurt er eik met een menselijk lichaam als dat binnen afzienbare tijd van 32 graden terug naar 37 wordt gebracht?
Moet ik me dan kokende organen voorstellen of ontploffende lichamen zoals bv duikers die te snel omhoog komen? Of shortcircuit je dan gewoon de hersenen en is het ongeacht de toestand einde oefening?
Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Ik bedoel als ik buiten in de vrieskou ben geweest dan stap ik onder een hete douche en kruip daarna lekker warm voor de verwarming met een kop warme chocolademelk en dan is binnen no time weer alles goed. Maar dan ben ik uiteraard geen 32 graden geweest.
Iemand?
Ze komen ook geeneens in de buurt van grappig, die paintjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor dit soort dingen is de term 'Te Vroeg' uitgevonden.
Als je op deze post doelt (paar posts terug van Poeke):quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je een paar posts terug leest, kan je een quote van Poeke vinden die hier het een en ander over uitlegt.
dan zie je dat dat niet echt een antwoord op mijn vraag is.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:34 schreef Poeke het volgende:
[..]
Stabiel: Hartslag en ademhaling zijn onder controle, evenals andere basisfuncties van het lichaam (bloeddruk, bloedwaarden, urine etc)
Levensgevaar in dit soort gevallen: Ze hebben geen idee wat er gaande is in zijn hoofd door het zuurstofgebrek. Zijn lichaam zal worden opgewarmd (als dit ter sprake is in dit geval, vooral gissen), de sedatie wordt afgebouwd. Tot 12 uur hierna is hij in principe nog onder invloed, pas na 12 uur kunnen ze zeggen dat de middelen voor sedatie geen werking meer hebben.
Nu zou hij uit zichzelf wakker moeten worden. Als dit gebeurd, gaan ze onderzoeken doen hoe hij wakker wordt. Reageert hij op pijnprikkels, heeft hij vrijwillig oogreflex, reageert hij op opdrachten ("knijp in mijn hand etc") Als hij niet wakker wordt gaan ze een EEG maken. (plakkertjes op hoofd) Hierbij meten ze de hersenactiviteit. Als dit laag blijkt te zijn kunnen ze nog een test doen om de doorbloeding in de hersenen te meten door middel van contrastvloeistof (meestal via de lies) Als er geen doorstroming meer wordt gemeten in de hersenen is iemand "Hersendood" zoals men dat noemt.
Beetje duidelijkheid misschien
Dat gaat niet gedetailleerd over de temperatuur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je een paar posts terug leest, kan je een quote van Poeke vinden die hier het een en ander over uitlegt.
Dat opwarmen duurt wel even natuurlijk, dat gebeurd niet in een paar uur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je op deze post doelt (paar posts terug van Poeke):
[..]
dan zie je dat dat niet echt een antwoord op mijn vraag is.
Ik snap best dat ze iemand langzaam opwarmen, maar mijn vraag is wat gebeurt er met een menselijk lichaam als dat gewoon hups binnen notime weer lekker warm gemaakt wordt?
Misschien dat daarom Mabel zo vaak aanwezig is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd hoe dat werkt met dat opwarmen, misschien dat poeke dat nog even kan toelichten.
Ik ben niet geïnteresseerd in hoe dat opwarmen gaat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben ook wel geïnteresseerd hoe dat werkt met dat opwarmen, misschien dat poeke dat nog even kan toelichten.
Dat heb ik niet gezegd. Gewoon alles wat ermee te maken heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in hoe dat opwarmen gaat.
Ik ben geïnteresseerd in wat er met het menselijk lichaam gebeurd als men dat te snel doet.
Zoals bv het voorbeeld wat ik aanhaalde met duikers dat die niet al te snel naar boven moeten komen en anders caissonziekte krijgen zegmaar.
Hoe dat opwarmen gebeurd hoef ik niet te weten
IJsberen slapen een aantal maanden onder de sneeuw, winterslaap, hartslag van 5 slagen per minuut of zo, ademhaling 1x per 3 minuten..als Friso dat had gekund..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef Sosha het volgende:
Off-topic, maar je kon jaren geleden bij de Golff-supermarkt sparen voor grote knuffelbeesten. Ik heb daar een superschattige ijsbeer aan overgehouden en die heb ik destijds Friso genoemd
same herequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:48 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik had en heb juist het gevoel dat het wel goed gaat komen!
Omdat de RvD toch pas drie maanden geleden Prins Bernhard officieel dood heeft verklaard, kan ik wel bij gebrek aan nieuws vertellen wat er met mij gebeurde...quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:39 schreef vosss het volgende:
Ik ben niet geïnteresseerd in hoe dat opwarmen gaat.
Ik ben geïnteresseerd in wat er met het menselijk lichaam gebeurd als men dat te snel doet.
Simpel zat, maar nog niet rechtvaardig om als een halve klapjosti voor de deur te gaan liggen met je cameraquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Tsja, da's de keerzijde van de medaille voor het koningshuis. Simpel zat.
quote:Lichaamstemperatuur prins Friso langzaam verhoogd
Gepubliceerd op 21 februari 12, 21:24 Laatst bijgewerkt op 21 februari 12, 21:26
Volgens goed ingelichte bronnen in Oostenrijk wordt de lichaamstemperatuur van prins Friso langzaam omhoog gebracht, zodat hij uit zijn kunstmatige coma kan ontwaken. Daarna kan de prognose worden gesteld.
Het contrast kon dinsdag niet groter zijn. De duizenden uitgelaten carnavalvierders met beschilderde gezichten en maskers in de straten van Innsbruck en de gepijnigde, bezorgde blikken van koningin Beatrix en prinses Mabel bij hun nu dagelijkse gang naar het universiteitsziekenhuis in de hoofdstad van Tirol.
De spanning en onzekerheid over het lot van prins Friso eisen zichtbaar hun tol. De mededeling van de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) over de toestand van prins was een herhaling van de voorgaande dagen: geen nieuwe ontwikkelingen, en dus is er nog steeds levensgevaar. Maar volgens goed geïnformeerde bronnen wordt nu wel langzaam de lichaamstemperatuur van Friso verhoogd om hem te laten ontwaken uit zijn kunstmatige coma. Dat is ook nodig om een prognose te kunnen stellen. De artsen hebben zondag via de RVD laten weten dat het nog tot het einde van de week kan duren alvorens er meer duidelijkheid is.
De politie van Vorarlberg zegt nog wel enige tijd nodig te hebben voor het gebruikelijke onderzoek naar de omstandigheden rond het ongeluk van afgelopen vrijdag. Daarbij werd Friso door een lawine geschept en onder de sneeuw bedolven. Zijn medeskiër Florian Moosbrugger (42) wist zichzelf te redden door het gebruik van een airbag. Daardoor bleef hij boven de sneeuw en kon hij meteen de reddingsdiensten waarschuwen.
De politie heeft Moosbrugger, de chef van hotel Gasthof Post waar de Oranjes al een halve eeuw te gast zijn, nog niet kunnen verhoren. Hij verkeert in shock, en heeft tegenover een Oostenrijks boulevardblad dat hem in het weekeinde een paar seconden aan de telefoon kreeg, alleen verklaard dat de reddingsoperatie „geweldig’ was verlopen. Uit het onderzoek, dat nog enkele weken kan duren, moet blijken of er bijvoorbeeld sprake was van schuld of nalatigheid.
Kristl Moosbrugger vertelde maandagavond in een ongewoon gesprek met de Oostenrijkse televisie hoe Florian door koningin Beatrix werd getroost en in haar armen genomen. „Ze geeft hem niet de schuld”, aldus Moosbrugger, die al jarenlang goed bevriend is met de koninklijke familie. Ze prees de grootmoedigheid en menselijkheid van de koningin. „Daarvoor kunnen we alleen maar dankbaar zijn.” Volgens Kristl Moosbrugger waanden Friso en Florian zich vrijdag veilig toen ze voor de afdaling kozen. Tal van andere skiërs waren hen die dag al voorgegaan en pogingen die ochtend om met ontploffingen kunstmatig lawines op te wekken, hadden geen lawines tot gevolg gehad.
Nogal kleine kans dat het goed komt, hij heeft grote kans dat hij eruit komt als een half kasplantje.quote:
Wim-Lex heeft aanvaring met journalistquote:De internationale pers heeft gisteren gemerkt dat prins Willem Alexander niet altijd even vriendelijk is. De kroonprins heeft namelijk hard uitgehaald naar een journalist van het internationale persbureau Associated Press.
Philipp Jenne stond de koninklijke familie gisterochtend op te wachten bij hun hotel in Lech. Toen de prins uit het hotel liep, riep hij naar de journalist: "Heb je dan geen enkel respect?" De actie heeft echter het tegenovergestelde effect gesorteerd: de internationale media hebben zich inmiddels op het incident gestort.
"We hebben de fotografen bij het hotel al eerder verzocht terughoudendheid te betrachten", zo laat de RVD weten. "De leden van de koninklijke familie en hun kinderen moeten langs een haag van lichtflitsen zodra ze een voet buiten de deur zetten." Eén fotograaf maakte het wel heel erg bont: hij achtervolgde de kinderen zelfs tot op de skipiste.
Oh, geen idee zie het net pas op de frontpage, via via andere nieuwsberichtenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
'Hard uitgehaald'
Was dat trouwens niet zondag al?
Volgens die Tulleken, traumatoloog die ik gisteren in herhaling bij P&W zag, is het gunstig dat op de röntgenfoto (en later op de scan) te zien was dat hij geen primair hersenletsel heeft, omdat dat betekent dat hij in principe weer de oude kan worden, geestelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 07:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nogal kleine kans dat het goed komt, hij heeft grote kans dat hij eruit komt als een half kasplantje.
Volgens mij is een Nederlandse hoogleraar daar druk mee bezig, in Groningen geloof ik (was enkele maanden geleden bij Casa Luna, 's nachts op Radio1), die keek ook naar een hamstertype die dat meerdere malen per winter doet; even heel snel weer opwarmen en weer afkoelen om af en toe wat te eten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 02:10 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
IJsberen slapen een aantal maanden onder de sneeuw, winterslaap, hartslag van 5 slagen per minuut of zo, ademhaling 1x per 3 minuten..als Friso dat had gekund..
lijkt me wel een goed teken. Als iemand echt hersendood is kunnen ze dat al heel snel constateren (iets met stroomstootjes van pols naar hersenen) en dan hoeft er verder ook niks meer getest te worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Eerst was het 2 dagen, toen werd het 3, daarna een week. Dat is geen goed teken lijkt me. Daarnaast die zwarte kleding van de Koningin en Mabel. Dat geeft niet echt reden tot optimisme.
De kans dat hij allang hersendood is verklaard maar wij het niet weten is ook aanwezig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 08:55 schreef computergirl het volgende:
[..]
lijkt me wel een goed teken. Als iemand echt hersendood is kunnen ze dat al heel snel constateren (iets met stroomstootjes van pols naar hersenen) en dan hoeft er verder ook niks meer getest te worden.
Ja idd, 'hard uitgehaald'... dan zie je Britney-met-knuppel taferelen voor jequote:Op woensdag 22 februari 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
'Hard uitgehaald'
Was dat trouwens niet zondag al?
quote:Temperatuur Friso langzaam verhoogd
Volgens goed ingelichte bronnen in Oostenrijk wordt de lichaamstemperatuur van prins Friso sinds gisteren langzaam omhoog gebracht om hem te laten ontwaken uit zijn kunstmatige coma.
Dat schrijft BN DeStem vanochtend.
Friso's lichaamstemperatuur werd in het academisch ziekenhuis van Innsbruck zes dagen lang op 32 graden gehouden. Door de hersenen van de prins in een kunstmatige coma te brengen, kreeg het de rust om te herstellen. De kans op blijvende schade aan het brein werd hierdoor verkleind.
Het is nog onduidelijk wat het zuurstoftekort - de prins lag bijna twintig minuten onder tientallen centimeters sneeuw - voor gevolgen heeft gehad voor de hersenen van Friso. Er kan pas een prognose worden gesteld nadat de prins is ontwaakt. Wanneer dat precies zal gebeuren is nog onduidelijk.
Gisteren meldde de RVD dat er geen nieuwe ontwikkelingen waren wat betreft de toestand van de prins.
(Dolf Hendriks)
Het was koud buiten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Hoe kan Friso's temperatuur 6 dagen op 32 graden zijn gehouden als hij pas vrijdag dat ongeluk heeft gehad
^ Brekend nieuwsquote:Koningin en prinses Mabel weer naar Friso
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Koningin Beatrix en prinses Mabel zijn woensdagochtend weer vertrokken naar prins Friso in de Universitätskliniken in Innsbruck. Opvallend was dat ze vandaag later zijn vertrokken dan eerdere dagen.
Koningin Beatrix en prinses Mabel op een foto die dinsdag gemaakt is toen ze bij het ziekenhuis aankwamen. Woensdag zijn ze een kwartier later vertrokken dan normaal.
Ik word een beetje verdrietig van dit soort 'journalistiek'quote:
Haha ik wilde hetzelfde posten. Wel een kwartier! misschien moest Beatrix wel poepen?quote:
Die poept nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:53 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ik wilde hetzelfde posten. Wel een kwartier! misschien moest Beatrix wel poepen?
Helaas wel. De SGP heeft een belangrijke rol bij de regering en sinds kort is ook door een rechter vastgesteld dat rellgie boven de wet staat.quote:
Volgens mij ben je dan hersendood toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Ritmo het volgende:
Zat me af te vragen, wat nou als Friso straks zo'n hersenbeschadiging heeft dat ie nooit meer bij bewustzijn zal komen?
Ik vraag me af of dat zo naar buiten zal worden gebracht. Dan zal de prins helaas zijn komen te overlijden zonder details.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Ritmo het volgende:
Zat me af te vragen, wat nou als Friso straks zo'n hersenbeschadiging heeft dat ie nooit meer bij bewustzijn zal komen?
De reli-idioten in Nederland zullen helemaal gek worden als ze 'de stekker eruit gaan trekken' bij een prins. Zijn er protocollen voor dergelijke gevallen bij leden van de koningklijke familie? Dat moet toch bijna wel?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helaas wel. De SGP heeft een belangrijke rol bij de regering en sinds kort is ook door een rechter vastgesteld dat rellgie boven de wet staat.Om maar even wat voorbeelden te noemen.
'protocollen' daarvoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:05 schreef Ritmo het volgende:
De reli-idioten in Nederland zullen helemaal gek worden als ze 'de stekker eruit gaan trekken' bij een prins. Zijn er protocollen voor dergelijke gevallen bij leden van de koningklijke familie? Dat moet toch bijna wel?
Bedoelde meer nog 1 status daarvoor. Dat er nog ergens 0,01 % kans is dat je misschien ooit ontwaakt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je dan hersendood toch?
Zo zou het ook moeten. De familie moet hier over beslissen, zonder druk van de regering of RVD of wat dan ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat zo naar buiten zal worden gebracht. Dan zal de prins helaas zijn komen te overlijden zonder details.
Ik vind het ook triest, maar helaas is het wel zo dat we streng religieuze idioten nog te vaak hun zin geven als ze maar hard schreeuwen.quote:
Dat vind ik ook.quote:Er zou maar 1 groep mogen beslissen en dat is de familie. Of eventueel Friso als hij zijn wensen in dit soort situaties heeft vastgelegd
Die lui hebben nergens respect voor, als iets niet naar hun idiote ideeen verloopt. Zie ook in Amerika toen het verhaal Terri Schiavo. Dat was misschien niet hier, maar ik zie de SGP/CU nog wel zo'n rel schoppen. Hoewel hun invloed hier gelukkig lang niet zo groot is als van hun mede-reli's in Amerika.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik denk trouwens dat de religieuze partijen in zo'n geval heel terughoudend zullen reageren. Het alleen in algemene zin over wetgeving en ethiek hebben en zich verre houden van een moreel oordeel over de koninklijke familie.
Dan moet de beslissing door de familie worden genomen zo je denken, maar misschien dat het in Oostenrijk anders is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bedoelde meer nog 1 status daarvoor. Dat er nog ergens 0,01 % kans is dat je misschien ooit ontwaakt.
Oostenrijk heeft er niets mee te maken lijkt me. Neem aan dat ie daar sowieso niet op lange termijn blijft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dan moet de beslissing door de familie worden genomen zo je denken, maar misschien dat het in Oostenrijk anders is?
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.htmlquote:Koningin en prinses Mabel weer naar Friso
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Koningin Beatrix en prinses Mabel zijn woensdagochtend weer vertrokken naar prins Friso in de Universitätskliniken in Innsbruck. Opvallend was dat ze vandaag later zijn vertrokken dan eerdere dagen.
Koningin Beatrix en prinses Mabel op een foto die dinsdag gemaakt is toen ze bij het ziekenhuis aankwamen. Woensdag zijn ze een kwartier later vertrokken dan normaal.
Foto: ANP
Om kwart over elf in plaats van elf uur stapten de koningin en de prinses in Lech in de auto op weg naar het ziekenhuis. Ze zijn opnieuw in het zwart gekleed.
Prins Friso belandde vrijdag onder een lawine en wordt sindsdien in het ziekenhuis behandeld.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)or-prins-johan-frisoquote:Eenmanswake op Domplein voor Prins Johan Friso
UTRECHT - Een Utrechter houdt sinds vrijdag iedere avond een wake voor Prins Johan Friso op het Domplein. Marcello van der Wal is groot fan van het koningshuis en hij is erg geraakt door het ski-ongeluk van de prins.
Een paar uur per avond zit Marcello, die zich tegenwoordig ook wel Rex Alexander noemt, voor het bevrijdingsmonument op de grond en brandt kaarsjes voor de prins. Daarbij heeft hij foto's van leden van de koninklijke familie uitgestald.
Van der Wal zal doorgaan met de wakes voor Johan Friso, tot er nieuws komt over zijn gezondheid.
In Amerika kan dat ja. Hier in Nederland een rel over schoppen is politiek zeer onhandig. En onfatsoenlijk, dat speelt ook mee in die kringen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die lui hebben nergens respect voor, als iets niet naar hun idiote ideeen verloopt. Zie ook in Amerika toen het verhaal Terri Schiavo. Dat was misschien niet hier, maar ik zie de SGP/CU nog wel zo'n rel schoppen. Hoewel hun invloed hier gelukkig lang niet zo groot is als van hun mede-reli's in Amerika.
Nou, dat is inderdaad wel heul opvallend nieuws zeg, daar kan je echt vanalles uit afleiden hoor!!!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Is dit nou echt nieuws? Ze zijn een kwartier later vertrokken vandaag
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html
Doet me opeens denken of die idioot met dat cliché bordje "WARUM?" al gesignaleerd is in Lech...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)or-prins-johan-friso
Oh ja, op de langere termijn kunnen ze hem natuurlijk naar Nederland halen en dan gelden de Nederlandse regels. Ik hoop nog steeds dat hij binnenkort wakker wordt, deze onzekerheid is vreselijk voor de familie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft er niets mee te maken lijkt me. Neem aan dat ie daar sowieso niet op lange termijn blijft.
Zolang ze kan existeren in macht, geld en aanzien zal ze de stekker er niet uittrekken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat nou als hij wel bij kennis komt maar dusdanige hersenbeschadiging heeft dat er van zijn intelligentie weinig over is.
Zal Mabel dan, op de lange termijn bij hem blijven?
Volgens mij vonden zij elkaar ook in de intellectuele uitdaging.
Ze denken overal zijn toestand uit te kunnen halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Eenskijken het volgende:
verdommehet is nieuws omdat ze een fucking kwartier later in de auto stappen
Ja want alles draait om intelligentie natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat nou als hij wel bij kennis komt maar dusdanige hersenbeschadiging heeft dat er van zijn intelligentie weinig over is.
Zal Mabel dan, op de lange termijn bij hem blijven?
Volgens mij vonden zij elkaar ook in de intellectuele uitdaging.
Jeetje, wat een nieuws zegquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef flugeltje het volgende:
Is dit nou echt nieuws? Ze zijn een kwartier later vertrokken vandaag
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html
Die twee dagen kwam van de vele experts die het coma-protocol verklaarden. Het einde van de week is van de RVD afkomstig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Mercer het volgende:
[..]
Eerst was het 2 dagen, toen werd het 3, daarna een week. Dat is geen goed teken lijkt me. Daarnaast die zwarte kleding van de Koningin en Mabel. Dat geeft niet echt reden tot optimisme.
Het fenomeen winterhanden/voeten kwam meer voor in de tijd van de kolenhaard. Je komt uit de vrieskou binnen en gaat lekker dicht bij de hete kachel zitten. Zo'n snelle opwarming kunnen de extremen niet aan. Als je dat de hele winter door bleef doen, kreeg je problemen. De vingers en tenen kregen doorbloedingsproblemen waar je niet meer van afkwam, het hele jaar door. Tegenwoordig is de verwarming van een woning veel beter geregeld. Je zit niet meer met de keus om met je voorkant of met je achterkant naar de warmtebron te zitten en aan de andere kant vervelend af te koelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef vosss het volgende:
Wat gebeurt er eik met een menselijk lichaam als dat binnen afzienbare tijd van 32 graden terug naar 37 wordt gebracht?
Moet ik me dan kokende organen voorstellen of ontploffende lichamen zoals bv duikers die te snel omhoog komen? Of shortcircuit je dan gewoon de hersenen en is het ongeacht de toestand einde oefening?
Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Ik bedoel als ik buiten in de vrieskou ben geweest dan stap ik onder een hete douche en kruip daarna lekker warm voor de verwarming met een kop warme chocolademelk en dan is binnen no time weer alles goed. Maar dan ben ik uiteraard geen 32 graden geweest.
Iemand?![]()
Die naamsverandering doet vermoeden, dat hij inmiddels over het randje heen is. Busje komt nog wel.quote:Eenmanswake op Domplein voor Prins Johan Friso
UTRECHT - Een Utrechter houdt sinds vrijdag iedere avond een wake voor Prins Johan Friso op het Domplein. Marcello van der Wal is groot fan van het koningshuis en hij is erg geraakt door het ski-ongeluk van de prins.
Een paar uur per avond zit Marcello, die zich tegenwoordig ook wel Rex Alexander noemt, voor het bevrijdingsmonument op de grond en brandt kaarsjes voor de prins. Daarbij heeft hij foto's van leden van de koninklijke familie uitgestald.
Van der Wal zal doorgaan met de wakes voor Johan Friso, tot er nieuws komt over zijn gezondheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |