Mensen die heel hijgerig gaan doen over wie wel of niet geweest is zijn inderdaad dom bezig, maar mensen die toevallig iets oppikken zijn gewoon oplettende lezers.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een goed geheugen, ik lees het en dan blijft het hangen....
Ga ff lekker ergens anders tegen een ander lopen zeiken ipv in dit topic omdat ik me een bezoek van Laurentien aan het ziekenhuis meen te herinneren.
Er wordt over geschreven, ik lees dat en dus blijft het hangen.
Get over it.
Volgens mij was het vermoeden dat Laurentien mee zou gaan, meen ik te herinneren... het maakt ook verder niet uitquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een goed geheugen, ik lees het en dan blijft het hangen....
Ga ff lekker ergens anders tegen een ander lopen zeiken ipv in dit topic omdat ik me een bezoek van Laurentien aan het ziekenhuis meen te herinneren.
Er wordt over geschreven, ik lees dat en dus blijft het hangen.
Get over it.
Zo is ze gewoon, mijn Máximaquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vermoeden dat Laurentien mee zou gaan, meen ik te herinneren... het maakt ook verder niet uit
Begrijpelijk gezien de band van Laurentien en Mabel dat zij als een van de eerste mee is geweest/mee zou gaan!
Het was mij alleen maar opgevallen dat Maxima nog niet geweest was, en dat bedoel ik totaal niet negatief.
Waarschijnlijk neemt zij de zorg voor de kindjes op zich, wat natuurlijk helemaal super is.
Yep, ik ook... maar ik kan me geen beelden ervan voor de geest halen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Volgens mij was het vermoeden dat Laurentien mee zou gaan, meen ik te herinneren... het maakt ook verder niet uit
Strani, nogmaals het was totaal niet negatief bedoeld dat Maxima nog niet is geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mensen die heel hijgerig gaan doen over wie wel of niet geweest is zijn inderdaad dom bezig, maar mensen die toevallig iets oppikken zijn gewoon oplettende lezers.
Nou allemaal weer lief doen tegen Leandra.
Oh maar ik had het ook niet specifiek over jou hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Strani, nogmaals het was totaal niet negatief bedoeld dat Maxima nog niet is geweest
Het schoot ineens in mijn gedachten, vandaar!
Er hoeft geen lijst bijgehouden te worden wie er wel/niet komt
Okequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar ik had het ook niet specifiek over jou hoor![]()
Ik moest anders vanavond wel 1½ topic bijlezen om zeker te weten dat er niets gebeurd is vandaag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Morgen weer een dag zonder nieuws, verheug me er nu al op.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef Caland het volgende:
Morgen weer een dag zonder nieuws, verheug me er nu al op.
Dit ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat als Friso dit overleeft, we een Friso-Slowchat maken, gewoon permanent. Want het is hier zo gezellig!
'NWS SC - In Naam van de Prins'quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit ja.
Godverdomme 24 NWS topics vol waarvan 95% zonder nieuws.
Komt er dan ook een Friso feest? (en dan bedoel ik niet de Friso feesten van vroeger)quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:35 schreef Strani het volgende:
Ik stel voor dat als Friso dit overleeft, we een Friso-Slowchat maken, gewoon permanent. Want het is hier zo gezellig!
Ja. Met optreden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt er dan ook een Friso feest? (en dan bedoel ik niet de Friso feesten van vroeger)
Ik stel voor dat er van beiden een erg genant feitje uit hun medisch dossier wordt gelekt..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:33 schreef Leandra het volgende:
Het is overigens voor het duo Koelewijn/Tulleken te hopen dat het idd allemaal goed komt met Friso, want stel dat hij het nou niet haalt, dan was hun "sussende" goed nieuws bericht wel heel erg dom.
die bestaat nog steeds www.frisofeest.nlquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
Komt er dan ook een Friso feest? (en dan bedoel ik niet de Friso feesten van vroeger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |