Dat vermoedde ik ook al. Het klinkt in elk geval beter dan Liana of zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij is Luana een vernoeming naar Juliana. Ik vind het echt een lelijke naam.
Dat filmpje dat hij met 2 begeleiders/beveiligers omhoog door een bocht liep en in eerste instantie in het duits iedereen bedankte voor de steun en later tegen een Nederlandse journalist "we weten niks, en dat is al....."quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat filmpje waar hij de berg op aan het wandelen is..? Of is er nog een ander?
Dank. Is het filmpje dat ik kende.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat filmpje dat hij met 2 begeleiders/beveiligers omhoog door een bocht liep en in eerste instantie in het duits iedereen bedankte voor de steun en later tegen een Nederlandse journalist "we weten niks, en dat is al....."
Eenschquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Het is de familie hun goed recht dat ze privacy willen. Hoop natuurlijk dat hij gisteren gewoon wakker is geworden en dat hij goed functioneert.
Goede zaak, je weet immers maar nooit. Ook een sneeuwpieper om de middel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag zelfs om op mijn werk... je weet maar nooit...
Uiteraard en een prins bernardhond met bijbehorend vaatje... welke wel leeg was rond tien uur vanmorgen... ik denk een klein risicotje moet kunnen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Goede zaak, je weet immers maar nooit. Ook een sneeuwpieper om de middel?
Maar in ruil daarvoor krijgen ze wel een goedbetaalde baan en mooie paleisjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Starlie het volgende:
Het is toch eigenlijk best erg dat de Koninklijke familie verplicht is om aan ons te vertellen hoe het met hun man/zoon is?! En als ze dat niet doen of niet continu met nieuws komen er mensen zijn die zich gedupeerd voelen! Begrijp ook best wel dat ze "beroemd" zijn en het er dan misschien bijhoort om iedereen op de hoogte te houden maar er zijn grenzen... Het is echt erg en beschamend dat er dag en nacht hordes paparazzi voor hun voeten liggen, maar ja drama verkoopt goed natuurlijk!
Volgens mij draai je dan echt helemaal door!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Trouwens, als je onder zo'n lawine ligt, en je hebt last van prins claustrofobie, dan is dat wel echt heel vervelend denk ik...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij draai je dan echt helemaal door!!!
Is het trouwens mogelijk om zelf onder een lawine vandaan te komen... of verlies je in de meeste gevallen gelijk je bewustzijn?!
ötzi kwam er vanzelf vanonder vandaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Is het trouwens mogelijk om zelf onder een lawine vandaan te komen... of verlies je in de meeste gevallen gelijk je bewustzijn?!
Ik mis iets....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zag je het niet of reageer je er niet op?
quote:
Dat is zeker triest om te zien..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind die plaatjes van Beatrix en Mabel enorm triest om te zien.
Ah de afdeling humor is ook weer gearriveerd zie ik...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Trouwens, als je onder zo'n lawine ligt, en je hebt last van prins claustrofobie, dan is dat wel echt heel vervelend denk ik...
quote:
"prins" claustrofobie....quote:
waarom willen ze dat ons laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is zeker triest om te zien..
Oh dat, da's toch niet boeiend.quote:
Ah.. in de zin van Prins Claus..... Ha.Ha.Ha.... Sorry niet mijn humor, maar dat blijkt wel want ik las er overheen!quote:
Het is niet mogelijk om je vanonder sneeuwbeton met ademhalingsnood wel even uit te graven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook maar, ik moest er wel om grinnikenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh dat, da's toch niet boeiend.
Denk niet dat ze iemand iets willen laten zien. Ze zijn gewoon heel erg verdrietig. Gek he?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
waarom willen ze dat ons laten zien
Zodat de pers de kinderen in Lech met rust laten. De pers willen toch hun plaatje, en door zich te tonen bij het ziekenhuis wordt de aandacht verlegd naar het ziekenbezoek in Innsbruck in plaats van de familie in Lech.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
waarom willen ze dat ons laten zien
Ik bedoel te zeggen, het is best kwetsbaar, maar heb daar wel respect voor hen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze iemand iets willen laten zien. Ze zijn gewoon heel erg verdrietig. Gek he?
Misschien is dat wel hun idee. Maar hoe dan ook, wat gaan ze toch een zware week door.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Zodat de pers de kinderen in Lech met rust laten. De pers willen toch hun plaatje, en door zich te tonen bij het ziekenhuis wordt de aandacht verlegd naar het ziekenbezoek in Innsbruck in plaats van de familie in Lech.
Als Whitney Houston nou zo'n ding had aangehad in bad...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag zelfs om op mijn werk... je weet maar nooit...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vind jij de foto lachwekkend dan? Met Beatrix en Mabel
?? Dat zegt hij toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, man. Echt, ik lig in een scheur hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de dochter er wel bij gehaald om hem door haar aanwezigheid alsnog uit de narcose/coma te halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:51 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ergens hoop ik dat ze dat jongste dochtertje juist mee op bezoek namen omdat ze al met haar papa kon praten. Want als hij nog buiten westen is, lijkt mij dat het kind er ook weinig aan heeft. Integendeel, is misschien best eng.
Maar Bea ziet er wel zwaar aangeslagen uit, zeg.
Gewoon eerlijk en op gelijk niveau met de kinderen gesproken en gevraagd of een van hen naar papa toe wilde. Zo zou ik het doen, als ik kinderen had.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de dochter er wel bij gehaald om hem door haar aanwezigheid alsnog uit de narcose/coma te halen.
Mijn hoop is na het zien van de foto van Bea wel erg de grond ingeslagen
Alles is mogelijk. Maar ik vraag me af of dat het voor de familie makkelijk zou maken. Het enige dat de Nederlandse Pers op dit moment nog weg houdt van Lech is om daar te komen. Zodra hij hier komt wordt de heisa nog groter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Jojoke het volgende:
Als de coma heel lang gaat duren, zou het mogelijk zijn om hem dan naar Nederland te vervoeren? Of is het onmogelijk om mensen in coma te vervoeren?
"Al onze medische hulpmiddelen zijn op. Laten we z'n dochter van 5 erbij halen voor de 'sentiment' behandeling"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de dochter er wel bij gehaald om hem door haar aanwezigheid alsnog uit de narcose/coma te halen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk en op gelijk niveau met de kinderen gesproken en gevraagd of een van hen naar papa toe wilde. Zo zou ik het doen, als ik kinderen had.
Iemand in coma kun je vervoeren, iemand die 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' is niet. Dus dat zou sowieso eerst opgelost moeten worden. En ik weet niet of ze dan naar Nederland zouden gaan, ze wonen en werken toch in Engeland?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Jojoke het volgende:
Als de coma heel lang gaat duren, zou het mogelijk zijn om hem dan naar Nederland te vervoeren? Of is het onmogelijk om mensen in coma te vervoeren?
Een hofdame?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Kikkeren het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
Hofdamequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Kikkeren het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |