Iedereen straks op de normale piste met zo'n rugzak.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:10 schreef Poeke het volgende:
de airbag-rugzakken (uitverkocht inmiddels)
Niets gemist mensen.
Ik denk dat ze dit doen om te zorgen dat op momenten dat bijv een van de twee kindjes erbij is, de camera's op afstand te houden. Beetje goodwill kweken dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Mercer het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat ze die hoofdingang nemen, waar het toch echt wel behoorlijk druk was ook binnen.
+quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat het een bewuste keuze is, het journaille bijt zich alleen maar harder vast en wordt nóg brutaler van het verstoppen van zichzelf, nu kunnen ze in 'betrekkelijke rust' naar binnen... (en eventueel nog mensen via de achteringang binnensmokkelen, weten wij veel)
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef Poeke het volgende:
[..]
[quote]Ze weten hoe weinig info ze geven, en hoe veel de Nederlanders meeleven. Ik vind het wel logisch. Ook omdat ze misschien niet meer anders kunnen. Stel dat ze ineens een zij-ingang gaan nemen, dan gaat heel Nederland zich afvragen waarom ze zich niet meer laten zien, en krijg je daar weer specula(ties)(as) over.
Ik denk dat de familie wel belangrijkere dingen heeft om over na te denken dan welke ingang ze nemen.quote:
ja die lui zijn zich er absoluut nie van bewust dat heel veel mensen op hun letten....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de familie wel belangrijkere dingen heeft om over na te denken dan welke ingang ze nemen.
of fokquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan Moonbeam, Ayatollah, Superfly of @
Dat is allang een gewoonte.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja die lui zijn zich er absoluut nie van bewust dat heel veel mensen op hun letten....
Volgens mij is Luana een vernoeming naar Juliana. Ik vind het echt een lelijke naam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:58 schreef SeLang het volgende:
"Luana (6) en Zaria (5)"
Wat zijn dat nu weer voor namen?
Dat filmpje waar hij de berg op aan het wandelen is..? Of is er nog een ander?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:49 schreef hugsy33 het volgende:
Ik vond het "we weten niets" filmpje van WA ook heel zielig, je zag dat hij kapot was van verdriet
Ik had hem vandaag zelfs om op mijn werk... je weet maar nooit...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:26 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Iedereen straks op de normale piste met zo'n rugzak.
Dat vermoedde ik ook al. Het klinkt in elk geval beter dan Liana of zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens mij is Luana een vernoeming naar Juliana. Ik vind het echt een lelijke naam.
Dat filmpje dat hij met 2 begeleiders/beveiligers omhoog door een bocht liep en in eerste instantie in het duits iedereen bedankte voor de steun en later tegen een Nederlandse journalist "we weten niks, en dat is al....."quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:48 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat filmpje waar hij de berg op aan het wandelen is..? Of is er nog een ander?
Dank. Is het filmpje dat ik kende.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat filmpje dat hij met 2 begeleiders/beveiligers omhoog door een bocht liep en in eerste instantie in het duits iedereen bedankte voor de steun en later tegen een Nederlandse journalist "we weten niks, en dat is al....."
Eenschquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Jojoortje het volgende:
Het is de familie hun goed recht dat ze privacy willen. Hoop natuurlijk dat hij gisteren gewoon wakker is geworden en dat hij goed functioneert.
Goede zaak, je weet immers maar nooit. Ook een sneeuwpieper om de middel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik had hem vandaag zelfs om op mijn werk... je weet maar nooit...
Uiteraard en een prins bernardhond met bijbehorend vaatje... welke wel leeg was rond tien uur vanmorgen... ik denk een klein risicotje moet kunnen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Goede zaak, je weet immers maar nooit. Ook een sneeuwpieper om de middel?
Maar in ruil daarvoor krijgen ze wel een goedbetaalde baan en mooie paleisjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:07 schreef Starlie het volgende:
Het is toch eigenlijk best erg dat de Koninklijke familie verplicht is om aan ons te vertellen hoe het met hun man/zoon is?! En als ze dat niet doen of niet continu met nieuws komen er mensen zijn die zich gedupeerd voelen! Begrijp ook best wel dat ze "beroemd" zijn en het er dan misschien bijhoort om iedereen op de hoogte te houden maar er zijn grenzen... Het is echt erg en beschamend dat er dag en nacht hordes paparazzi voor hun voeten liggen, maar ja drama verkoopt goed natuurlijk!
Volgens mij draai je dan echt helemaal door!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Trouwens, als je onder zo'n lawine ligt, en je hebt last van prins claustrofobie, dan is dat wel echt heel vervelend denk ik...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij draai je dan echt helemaal door!!!
Is het trouwens mogelijk om zelf onder een lawine vandaan te komen... of verlies je in de meeste gevallen gelijk je bewustzijn?!
ötzi kwam er vanzelf vanonder vandaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Volgens mij draai je dan echt helemaal door!!!
Is het trouwens mogelijk om zelf onder een lawine vandaan te komen... of verlies je in de meeste gevallen gelijk je bewustzijn?!
Ik mis iets....quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zag je het niet of reageer je er niet op?
quote:
Dat is zeker triest om te zien..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef Marie30 het volgende:
Ik vind die plaatjes van Beatrix en Mabel enorm triest om te zien.
Ah de afdeling humor is ook weer gearriveerd zie ik...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:10 schreef KritischeMassa het volgende:
Trouwens, als je onder zo'n lawine ligt, en je hebt last van prins claustrofobie, dan is dat wel echt heel vervelend denk ik...
quote:
"prins" claustrofobie....quote:
waarom willen ze dat ons laten zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat is zeker triest om te zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |