Gewoon eerlijk en op gelijk niveau met de kinderen gesproken en gevraagd of een van hen naar papa toe wilde. Zo zou ik het doen, als ik kinderen had.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de dochter er wel bij gehaald om hem door haar aanwezigheid alsnog uit de narcose/coma te halen.
Mijn hoop is na het zien van de foto van Bea wel erg de grond ingeslagen
Alles is mogelijk. Maar ik vraag me af of dat het voor de familie makkelijk zou maken. Het enige dat de Nederlandse Pers op dit moment nog weg houdt van Lech is om daar te komen. Zodra hij hier komt wordt de heisa nog groter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Jojoke het volgende:
Als de coma heel lang gaat duren, zou het mogelijk zijn om hem dan naar Nederland te vervoeren? Of is het onmogelijk om mensen in coma te vervoeren?
"Al onze medische hulpmiddelen zijn op. Laten we z'n dochter van 5 erbij halen voor de 'sentiment' behandeling"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de dochter er wel bij gehaald om hem door haar aanwezigheid alsnog uit de narcose/coma te halen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk en op gelijk niveau met de kinderen gesproken en gevraagd of een van hen naar papa toe wilde. Zo zou ik het doen, als ik kinderen had.
Iemand in coma kun je vervoeren, iemand die 'stabiel maar niet buiten levensgevaar' is niet. Dus dat zou sowieso eerst opgelost moeten worden. En ik weet niet of ze dan naar Nederland zouden gaan, ze wonen en werken toch in Engeland?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:54 schreef Jojoke het volgende:
Als de coma heel lang gaat duren, zou het mogelijk zijn om hem dan naar Nederland te vervoeren? Of is het onmogelijk om mensen in coma te vervoeren?
Een hofdame?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Kikkeren het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
Hofdamequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Kikkeren het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |