Dat is al gemeld. Samen met Mabel en Constantijn. Telwgraaf heeft een foto en ze kijken redelijk niet-dramatischquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Florian Moosbrugger is bij zijn vriend Friso op bezoek geweest.
Ik zat net de beelden te bekijken: http://www.rtl.nl/xl/#/u/08e495b6-304a-4db3-ba77-abc76245e869quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Florian Moosbrugger is bij zijn vriend Friso op bezoek geweest.
Voorbeeld; ik ga op de weegschaal staan en weeg 80 kg. Vervolgens val ik 20 kg af en ga weer op de weegschaal staan, maar nu met een rugzak van 20 kg op. De weegschaal wijst aan 80 kg. Volgens de manier waarop het woord stabiel wordt gebruikt in een ziekenhuis is mijn gewicht stabiel gebleven.quote:
Dat viel mij ook al op ja! Zag gister ook nog een foto op internet waar Mabel aan het lachen was, maar ja... dat wil niets zeggen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is al gemeld. Samen met Mabel en Constantijn. Telwgraaf heeft een foto en ze kijken redelijk niet-dramatisch
Zegt inderdaad weinig, tijdens zo'n periode van wachten probeer je elkaar op te beuren en je wil gewoon niet geloven dat het voorbij kan zijn. Zit je grapjes te maken terwijl een naaste een paar meter verderop dood ligt te gaan. Maar dat kun je, wil je niet waar hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja! Zag gister ook nog een foto op internet waar Mabel aan het lachen was, maar ja... dat wil niets zeggen...
"Stabiel" betekent dat de lichaamsfuncties onder controle zijn zodat er zich geen "kritieke" situaties zich voor doen. Hoeveel medicijnen en andere ingrepen hierbij betrokken zijn zal niet vermeld worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HiZ het volgende:
Stabiel betekent overigens helemaal niks anders dan dat er geen verandering in de gemeten situatie is. Het kan zonder enig probleem betekenen dat het er heel slecht voorstaat. Mijn zus was ook 'stabiel' gedurende de laatste 48 uur van haar leven. In de praktijk was dat een extreem zware sceptische schok waarbij zaken als hartslag en bloeddruk kunstmatig werden onderhouden met steeds hogere doseringen stimulanten en vloeistoffen. Maar de uitslag was dat de meetresultaten 'stabiel' waren.
Hehe, dus ik ben de enige die 4 uit 5 hoog vind ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Jouw buurman waarschijnlijk niet, maar mijn eigen buurman wel.
Alarm 4 blijkt nog gewoon skibaar te zijn voor de ervarenen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow God sorry, ik hak nadat ik een diamant in mijn kont heb gestopt mijn arm er af en vermink mijn been. Ik denk nog na of ik mijn vriendin besnijdt.
Fijne avond
Nee nee, als je goed leest zie je dat ik zeg dat het "overhyped is" en ik ben niet zo retarded dat ik verwacht dat iemand in comateuze toestand (volledige speculatie, maar denk dat hij niet echt bij de tijd is) de pers gaat opstoken hoor. Ik weet dat het niet Friso is die hier achter zit, maar de debiele media. Daar gaat mijn "woede" of beter onbegrip naar uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er zijn hier twee dingen
1) gigantische media-aandacht voor het ongeluk
2) een prins op een verkeerde plek ging skiën
Voor 2 kan hij zichzelf achteraf voor het hoofd slaan (als hij hopelijk goed bijkomt), maar aan 1 kan hij niks doen, dat is een keuze van de nieuwsmakers. Nu doe je bijna alsof hij verantwoordelijk is voor zowel 1 en 2
Ja, meer argument heb je niet ?quote:
Toontje is ook niet echt richting jullie, maar richting de aanstokers van deze hype, inderdaad de media.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, alleen dat felle toontje van je vind ik overdreven.
Er is al een paar dagen niets te melden en toch heeft de hele vaderlandse pers afvaardiging in Innsbruck voor het ziekenhuis liggen, waar uiteraard geen nieuws te garen is. Wat verwachten ze, dat Friso als hij wakker wordt voor het raam naar ze gaat zwaaien?
Ik zou die journalisten ergens heen sturen waar wel nieuws te halen is en de familie lekker met rust laten. Als er nieuws is meldt de RVD zich wel bij de pers, andersom hoeft echt niet.
Ah, danku.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
Alsof iedereen die lacht erg vrolijk isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel "triest" dan zetten ze van Showbiznews deze tekst eronder:
Ondanks dat er nog vrijwel geen duidelijkheid is over de toestand van Prins Friso, oogt zijn vrouw Mabel erg vrolijk. Zwaaiend en lachend werd zij maandag gespot in Lech.
Samen met Prins Willem Alexander en Prinses Maxima verlaat zij het hotel waarin de hele Koninklijke familie verblijft. Met een lach op haar gezicht stapt ze de auto in.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11295.0quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voorbeeld; ik ga op de weegschaal staan en weeg 80 kg. Vervolgens val ik 20 kg af en ga weer op de weegschaal staan, maar nu met een rugzak van 20 kg op. De weegschaal wijst aan 80 kg. Volgens de manier waarop het woord stabiel wordt gebruikt in een ziekenhuis is mijn gewicht stabiel gebleven.
Ik heb gegoogled op "Mabel en Friso"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Poeke het volgende:
Starlie, wanneer was dit? En waar haal je je bron vandaan?
Maar misschien is het haar al een paar dagen duidelijk dat het hopeloos is en dan kan ik me haar lach wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef computergirl het volgende:
Ik kab me echt niet voorstellen dat je zo lacht als al duideljk is dat het hopeloos is. Ik ga uit van positief nieuws.
sowieso is het schandalig en respectloos dat er uberhaupt nog mensen in Nederland wonen die nu lachen!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof iedereen die lacht erg vrolijk is![]()
Dom en kortzichtig.
En dat dacht ik al...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op "Mabel en Friso"En toen zag ik deze foto is van 1 dag geleden!
Edit: http://www.google.nl/imgr(...)p=30&ved=0CGIQrQMwBg
Nee, dat heb ik nog nooit gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij stabiel denk je al snel dat het allemaal wel positief is maar eigenlijk zegt het niet veel natuurlijk... Hoop alsnog van harte dat het allemaal goedkomt met hem... Vooral voor zijn kids!!!
Zoek even een bericht waarvan je de foto samen met het bericht werkelijk kan staven. De foto zal ws niet eens zijn van dit jaar, anders hadden de NOS en RTL hier allang bovenop gezeten.quote:
Dat zou écht een rattenstreek zijn zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zoek even een bericht waarvan je de foto samen met het bericht werkelijk kan staven. De foto zal ws niet eens zijn van dit jaar, anders hadden de NOS en RTL hier allang bovenop gezeten.
Paparazzi journalistiek in zijn beste vorm.
Ik vind het wel jammer dat de liveblogs eruit zijn, stond toch best veel informatie in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
I rest my point.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef senesta het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)-toestand-friso.html
Moet ze soms 24/7 huilen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:22 schreef senesta het volgende:
http://www.showbiznewz.nl(...)-toestand-friso.html
Ik heb het idee dat het wel een foto van dit jaar is.... Ze heeft dezelfde jas, zelfde zonnebril, haar haar zit hetzelfde als dat het al dagen op de "trieste" foto's zit... Maar wie weet heb je gelijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:21 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zoek even een bericht waarvan je de foto samen met het bericht werkelijk kan staven. De foto zal ws niet eens zijn van dit jaar, anders hadden de NOS en RTL hier allang bovenop gezeten.
Paparazzi journalistiek in zijn beste vorm.
Vooral de tekst erbijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
[..]
I rest my point.
Zoals ik al zei. Paparazzi, nee erger nog... riool journalistiek..
De liveblogs waren afgesloten sinds 18 feb. Ik dacht meer info te geven tot het algemene dossier op de verschillende sites.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat de liveblogs eruit zijn, stond toch best veel informatie in.
Het klopt inderdaad dat ze afgesloten zijn, maar zo is het ook goed hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:26 schreef Poeke het volgende:
[..]
De liveblogs waren afgesloten sinds 18 feb. Ik dacht meer info te geven tot het algemene dossier op de verschillende sites.
Nee, je bent niet de enige. Ik dacht dat ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hehe, dus ik ben de enige die 4 uit 5 hoog vind ?
en "gewoon skibaar" kennelijk niet, if so leg dat dan even uit aan Friso.
Wat heeft het dan in godsnaam voor nut om een 4 uit 5 te geven ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Ik dacht dat ook.
Maar door dit gebeuren met alle deskundigen en gedachtenuitwisselingen, leerden we dat 4 nog gewoon is voor de ervarenen. Over de route van Friso en Florian is ook het nodige uitgelegd. Er was geen reden om daar een lawine te verwachten.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:24 schreef Poeke het volgende:
[..]
I rest my point.
Zoals ik al zei. Paparazzi, nee erger nog... riool journalistiek..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee erger nog, alle media die hier TE VEEL aandacht aan geeft.
Van mij zouden ze iedereen die in een straal van een kilometer met een perspas rond dat ziekenhuis ligt te loeren op pakken, camera afpakken, en nooit meer bij de pers/media laten werken (helaas onmogelijk maar goed).
Als we het hier dan toch over medeleven/respect hebben, lekker respectvol iedereen die daar naar binnen/buiten gaat met z'n bakkes op de foto zetten, ga toch weg. Laat de familie op het gemakje naar hem toe gaan, hoe zouden hun het vinden om 100 lenzen + microfoons + camera's in het gezicht te hebben als ze bij een zieke broer/zoon op bezoek gaanmen, denk in godsnaam toch eens na.
Dit dus. Begin mij echt te ergeren aan dat geschreeuw om mij heen over off-piste etc. Zeer, zeer vermoeiend om telkens het verhaaltje opnieuw uit te moeten leggen. En dan is het: "o, maar dat wist ik niet". Beter om dan niks te zeggen i.p.v. onzin rond te bazuinen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:34 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige. Ik dacht dat ook.
Maar door dit gebeuren met alle deskundigen en gedachtenuitwisselingen, leerden we dat 4 nog gewoon is voor de ervarenen. Over de route van Friso en Florian is ook het nodige uitgelegd. Er was geen reden om daar een lawine te verwachten.
In twee TV-programma's werd er gemeld dat er onderzoek wordt gedaan naar de verantwoordelijkheid van Florian.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij nu de schuld krijgt.
Dat komt goed uit, want de dader van de lawine konden ze al niet vinden.
De familie speelt dit gewoon erg slim. Ze gaan via de hoofdingang naar binnen en naar buiten, ze geven dat momentje gewoon aan de pers, zodat ze niet gaan jagen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Van mij zouden ze iedereen die in een straal van een kilometer met een perspas rond dat ziekenhuis ligt te loeren op pakken, camera afpakken, en nooit meer bij de pers/media laten werken (helaas onmogelijk maar goed).
Als we het hier dan toch over medeleven/respect hebben, lekker respectvol iedereen die daar naar binnen/buiten gaat met z'n bakkes op de foto zetten, ga toch weg. Laat de familie op het gemakje naar hem toe gaan, hoe zouden hun het vinden om 100 lenzen + microfoons + camera's in het gezicht te hebben als ze bij een zieke broer/zoon op bezoek gaanmen, denk in godsnaam toch eens na.
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
Goed dat de familie zoon Moosbrugger meeneemt naar het ziekenhuis!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:46 schreef Haaibaaike het volgende:
http://nos.nl/koningshuis(...)laat-ziekenhuis.html
Nee he? Althans niet via de hoofdingang. Maar die moet natuurlijk op alle kinderen passen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Goed dat de familie zoon Moosbrugger meeneemt naar het ziekenhuis!
Volgens mij is Maxima nog niet geweest
Waarschijnlijk omdat het zo ernstig is dat er maar heel beperkt bezoek bij mag...... daar al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Klopt, maar het is ook niet naar buiten gebracht dat ze geweest is..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee he? Althans niet via de hoofdingang. Maar die moet natuurlijk op alle kinderen passen...
Beetje gefrustreerd??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het zo ernstig is dat er maar heel beperkt bezoek bij mag...... daar al eens aan gedacht?
Wat denk je nou, dat Maxima geen zin heeft om op bezoek te gaan of zo?
Dan hoef je nog niet zo overtrokken te reageren hoor, kom op zeg!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:54 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja, door al die simpele veronderstellingen hier.
Jij bent degene die zich loopt aan te stellen hoor, het wordt toch nergens veroordeeld dat Maxima nog niet geweest is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Stel je zelf niet zo aan, als dit al overtrokken is.
En Laurentine ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:51 schreef roos85 het volgende:
Wel waar, er staat een smiley achter met het schaamrood op de kaken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jij bent degene die zich loopt aan te stellen hoor, het wordt toch nergens veroordeeld dat Maxima nog niet geweest is?
Het is alleen iets wat me is opgevallen, meer niet.
Vind je dat al veroordelend??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel waar, er staat een smiley achter met het schaamrood op de kaken.
Dat denk ik ook, dat er maar twee mensen tegelijk bij mogen of zo, en dan gaan natuurlijk de moeder, de echtgenote en broers voor. En in dit geval de vriend omdat dat voor hem ook heel belangrijk is nu. Tof dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Laurentine ook niet![]()
Het is wel zo, Friso mag niet veel tegelijk bezoek hebben.
En de moeder én de zussen van de echtgenotequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, dat er maar twee mensen tegelijk bij mogen of zo, en dan gaan natuurlijk de moeder, de echtgenote en broers voor. En in dit geval de vriend omdat dat voor hem ook heel belangrijk is nu. Tof dat ze dat doen.
Klopt dat hij niet teveel bezoek mag hebben, maar goed Maxima en Laurentine zullen nu goed voor de kindjes aan het zorgen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Laurentine ook niet![]()
Het is wel zo, Friso mag niet veel tegelijk bezoek hebben.
Tsja, da's de keerzijde van de medaille voor het koningshuis. Simpel zat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
In dat geval is het beter dat er beperkt bezoek komen ..Belangrijkste Beatrix en Mabel en de broers afwisseling. Schoonzussen maar latere tijd als het aan de betere hand is..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat denk ik ook, dat er maar twee mensen tegelijk bij mogen of zo, en dan gaan natuurlijk de moeder, de echtgenote en broers voor. En in dit geval de vriend omdat dat voor hem ook heel belangrijk is nu. Tof dat ze dat doen.
Dat denk ik ook Roos, dat Maxima en Laurentine op de kindjes passen en voor hun zorgen samen met de nanny..quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:02 schreef roos85 het volgende:
Klopt dat hij niet teveel bezoek mag hebben, maar goed Maxima en Laurentine zullen nu goed voor de kindjes aan het zorgen zijn
Zeker gaan de echtgenote, moeder en broers voor.. maar kan me wel voorstellen, dat zijn schoonzussen hem ook willen bezoeken, zeker omdat alles nog zo onzeker is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In dat geval is het beter dat er beperkt bezoek komen ..Belangrijkste Beatrix en Mabel en de broers afwisseling. Schoonzussen maar latere tijd als het aan de betere hand is..
Triest dat je zoiets weet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Laurentien is allang geweest, zelfs voor Constantijn, en dit was de tweede keer dat Constantijn ging.
Wanneer dan? Zondag ging ze niet mee skieen en zou ze meegaan, maar alleen Mabel en Beatrix staan op de foto's.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef Leandra het volgende:
Laurentien is allang geweest, volgens mij zelfs voor Constantijn, en dit was de tweede keer dat Constantijn ging.
Het ging een paar dagen geleden over het feit dat WA nog niet geweest was, en toen ging ik er vanuit dat de steun van Mabel op dat moment belangrijker was dan het bezoeken van een comateuze broer, en gezien Laurentien al voor Mabel en Friso een relatie hadden een goede vriendin was, vond ik het niet vreemd dat Laurentien als een van de eersten meeging.quote:
Volgens mij ergens dit weekend...quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wanneer dan? Zondag ging ze niet mee skieen en zou ze meegaan, maar alleen Mabel en Beatrix staan op de foto's.
Hou je het bij op een scorebord of zo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ging een paar dagen geleden over het feit dat WA nog niet geweest was, en toen ging ik er vanuit dat de steun van Mabel op dat moment belangrijker was dan het bezoeken van een comateuze broer, en gezien Laurentien al voor Mabel en Friso een relatie hadden een goede vriendin was, vond ik het niet vreemd dat Laurentien als een van de eersten meeging.
De zus van Mabel is er ook en is ook al 2 keer meegeweest.
Maar goed, anderen posten bijna verwijtend dat ze niet is meegeweest, en het is triest dat ik weet dat ze wel is meegeweest.... yeah right.
Vooralsnog begin ik iig niet te dementeren.
Nee, ik heb gewoon een goed geheugen, ik lees het en dan blijft het hangen....quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:17 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hou je het bij op een scorebord of zo?
Tuurlijk is het triest dat je zoiets weet, waarom weet je dat? Hoe weet je dat? Waarom interesseert het je zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |