De langzame beveiliging die ook best tasjes wil dragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:56 schreef Kikkeren het volgende:
[ afbeelding ]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
Top Secret Agent in dienst bij MI5/6, nu spion bij AIVD, die haar weer als spion op de koningin zette.quote:[afbeelding]
Op die foto weer die vrouw achter Beatrix en Mabel, wie is die vrouw nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouw achter Beatrix en Mabel in de spoiler zie ik telkens op foto's en filmpjes.
Heeft iemand nou enig idee wie die vrouw is?
Over hofdames/beveiliging van Hare Majesteit is ontzettend weinig te vinden op internet.
Nee, totaal niet. Dat het vind je is en niet vindt je, dat is wel interessant.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Is toch interessant of vindt je van niet?
Dat veel mensen meeleven is natuurlijk lastig in te denkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Kikkeren het volgende:
Hoe zou dat nou toch komen? Heeft ze niet gewoon een LinkedIn ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over hofdames/beveiliging van Hare Majesteit is ontzettend weinig te vinden op internet.
![]()
Je bent de zoveelste die maar wat vanuit de onderbuik gilt en kennelijk niet weet dat Friso geen toelage/uitkering ontvangt.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Kikkeren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouw achter Beatrix en Mabel in de spoiler zie ik telkens op foto's en filmpjes.
Heeft iemand nou enig idee wie die vrouw is?
Over hofdames/beveiliging van Hare Majesteit is ontzettend weinig te vinden op internet.twitter:Patrickvkatwijk twitterde op zondag 19-02-2012 om 16:31:23Mensen vragen wie de vrouw achter de Koningin en Mabel is bij het ziekenhuis; dat is een beveiliger van de dkdb reageer retweet
Wat je er verder ook van vindt, Friso is géén steuntrekker en werkt gewoon zelf voor zijn geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Ook vandaag is er niets te melden over de status van de gezondheid van prins Friso, hij is nog steeds stabiel maar in levensgevaar...![]()
Ben ik de enige die het bloed irritant vind om dit soort nutteloze meldingen (wat ze zelf al aangeven in de eerste paar woorden) steeds binnen te moeten krijgen?
Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld
Leipe chick!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:05 schreef Jojoke het volgende:
[..]twitter:Patrickvkatwijk twitterde op zondag 19-02-2012 om 16:31:23Mensen vragen wie de vrouw achter de Koningin en Mabel is bij het ziekenhuis; dat is een beveiliger van de dkdb reageer retweet
Lees je eens in zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Ook vandaag is er niets te melden over de status van de gezondheid van prins Friso, hij is nog steeds stabiel maar in levensgevaar...![]()
Ben ik de enige die het bloed irritant vind om dit soort nutteloze meldingen (wat ze zelf al aangeven in de eerste paar woorden) steeds binnen te moeten krijgen?
Hij werkt zelf voor zijn geld. En een blauw-bloed-steuntrekker als de Koningin haalt voor Nederland meer geld binnen dan jij, dus dat kan je ook zien als haar salarisquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld
Als die ervoor springt heb je in elk geval geen bea meer buiten de lijntjes hangenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Kikkeren het volgende:
Waarom is die vrouwelijke beveiliger bij Beatrix zo dik?
Hoe kan zo iemand door de keuring komen :S
Heb jij wel eens een IQ-test gedaan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef Kikkeren het volgende:
Waarom is die vrouwelijke beveiliger bij Beatrix zo dik?
Hoe kan zo iemand door de keuring komen :S
Dan heb ik toch liever zo een:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als die ervoor springt heb je in elk geval geen bea meer buiten de lijntjes hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:01 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat veel mensen meeleven is natuurlijk lastig in te denken
Het is gewoon mosterd na de maaltijd!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.
En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt dat nou uit of het al dan niet zijn eigen schuld is, dat maakt het echt niet minder erg. Echt weer zo'n opmerking van iemand die nog nooit van dichtbij zoiets heeft meegemaakt en zich ook niet in kan leven wat het met andere mensen doet.
Ja en dan is het de schuld van Friso?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Ja maar imho te veel mosterd. Te veel aandacht voor een domme fout omdat zijn mama de koningin is. En dat is idioot.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is gewoon mosterd na de maaltijd!
Oh hou toch op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Ligt eraan of je buurman een helm op had.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.
En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
HALLO? Niemand? Komop mensenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
Er zijn hier twee dingenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb het over de media.. En over jullie, jullie doen er hier net zo hard aan meequote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja en dan is het de schuld van Friso?![]()
De media maakt er een spektakel van...daar moet je wezen!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:top!
Dankje! ik heb de links onderaan al aangepast, en als er nog dingen zijn, dan roep maar. Dan maak ik het nog mooier
Ow God sorry, ik hak nadat ik een diamant in mijn kont heb gestopt mijn arm er af en vermink mijn been. Ik denk nog na of ik mijn vriendin besnijdt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, alleen dat felle toontje van je vind ik overdreven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee jijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Santello het volgende:
Stop eens met posten. Waar de fuck posten jullie over? Allemaal onzin posts in de 24 delen tot nu toe.
O.a. de links onderin. Dat verhaal erboven is ook geupdatequote:
Misschien met meer space of streepje-lijn een duidelijkere scheiding tussen:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:
Dankje! ik heb de links onderaan al aangepast, en als er nog dingen zijn, dan roep maar. Dan maak ik het nog mooier
quote:Dit is de update van de RVD sinds enige dagen: Stabiel maar nog steeds in levensgevaar.
Wat is er gebeurd?
twitter:IlseHartvNL twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 21:29:13Update #friso: zojuist zijn prinses #Mabel, prins constantijn en florian moosbrugger in het ziekenhuis aangekomen. #hvnl reageer retweet
Misschien dat eigenschuld verhaal van de burgermeester: op die route waren eerder geprobeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
Beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Misschien met meer space of streepje-lijn een duidelijkere scheiding tussen:
[..]
In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren. Eventueel nog het filmpje met Krista Moosbrugger.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Poeke het volgende:
Ik wil de TT graag aanpassen met nieuws sinds 17 feb. Wat moet er in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |