Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Teslynd het volgende:
[..]
In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren. Eventueel nog het filmpje met Krista Moosbrugger.
Te jouwer info:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Ook vandaag is er niets te melden over de status van de gezondheid van prins Friso, hij is nog steeds stabiel maar in levensgevaar...![]()
Ben ik de enige die het bloed irritant vind om dit soort nutteloze meldingen (wat ze zelf al aangeven in de eerste paar woorden) steeds binnen te moeten krijgen?
Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld![]()
Jouw buurman waarschijnlijk niet, maar mijn eigen buurman wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.
En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
En Friso heeft gewoon ook een baan in Londen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
Daarnaast was ie het financiele brein in de familie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef HiZ het volgende:
[..]
En Friso heeft gewoon ook een baan in Londen.
je hebt gelijk. Het is erg selectief en misschien een beetje overdreven, desondanks leef ik wel echt mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Niemand kent jou buurman. Daarom noem je hem nu buurman, en niet bij naam. En dat maakt het nieuws minder boeiend. Lijkt me toch logisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Florian, als reddingswerker, direct hulp geboden en geprobeerd Friso met de hand uit te graven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.
Wacht ik zet even wat info op een rijtje, kan heel even duren voor ik alles gevonden heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Poeke het volgende:
[..]
Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.
Ik lees net dat hij nu de schuld krijgt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Florian, als reddingswerker, direct hulp geboden en geprobeerd Friso met de hand uit te graven.
Nadat de andere reddingswerkers hem binnen een minuut vonden is hij geruime, heel geruime, tijd
gereanimeerd.
Heb inmiddels iets geupdate met nog wat meer info.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wacht ik zet even wat info op een rijtje, kan heel even duren voor ik alles gevonden heb.
Een niet gebaliseerde piste is wat anders dan buiten de piste hè. In de OP lijkt het nu net alsof ze Friso met een heli hebben gedumpt en dat ze vandaar off-piste zijn gegaan. Een niet gebaliseerde piste is niets meer dan een normale piste, maar met het verschil dat deze piste niet wordt bewerkt. Dus geen gladde baan, maar een laagje poeder. Deze pistes worden dus wel gecontroleerd en wanneer nodig afgesloten.quote:
en we moeten natuurlijk wel iemand de schuld kunnen geven!!!!11quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik lees net dat hij nu de schuld krijgt.
Dat komt goed uit, want de dader van de lawine konden ze al niet vinden.
Ze zijn 'm aan het ontdooien nu, dat gaat langzaam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:50 schreef HiZ het volgende:
Maarre er is dus geen nieuws. Ik moet zeggen dat ik er steeds minder in ga geloven. En dat voelt wel raar.
precies. Elke dag dronken en stoned is ook een regelmatig leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Ja mijn gewicht is ook stabiel maar dat wil idd niet zeggen dat het een goed gewicht is!
Het verneukeratieve aan die term is dat je als leek denkt dat het beschrijft hoe het ervoorstaat met de patient. Wat het werkelijk beschrijft is hoe de patient ervoorstaat NA alle ingrepen die er nodig zijn om de uitslagen stabiel te houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:55 schreef Starlie het volgende:
Ja mijn gewicht is ook stabiel maar dat wil idd niet zeggen dat het een goed gewicht is!
Dat vertelde Marc vd Linden bij RTL Boulervard ook ...ik kon de link van RTL niet terug vinden..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:35 schreef bikefreak het volgende:
http://www.destentor.nl/a(...)angzaam-verhoogd.ece
Bij stabiel denk je al snel dat het allemaal wel positief is maar eigenlijk zegt het niet veel natuurlijk... Hoop alsnog van harte dat het allemaal goedkomt met hem... Vooral voor zijn kids!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het verneukeratieve aan die term is dat je als leek denkt dat het beschrijft hoe het ervoorstaat met de patient. Wat het werkelijk beschrijft is hoe de patient ervoorstaat NA alle ingrepen die er nodig zijn om de uitslagen stabiel te houden.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het verneukeratieve aan die term is dat je als leek denkt dat het beschrijft hoe het ervoorstaat met de patient. Wat het werkelijk beschrijft is hoe de patient ervoorstaat NA alle ingrepen die er nodig zijn om de uitslagen stabiel te houden.
Dat is al gemeld. Samen met Mabel en Constantijn. Telwgraaf heeft een foto en ze kijken redelijk niet-dramatischquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Florian Moosbrugger is bij zijn vriend Friso op bezoek geweest.
Ik zat net de beelden te bekijken: http://www.rtl.nl/xl/#/u/08e495b6-304a-4db3-ba77-abc76245e869quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
Florian Moosbrugger is bij zijn vriend Friso op bezoek geweest.
Voorbeeld; ik ga op de weegschaal staan en weeg 80 kg. Vervolgens val ik 20 kg af en ga weer op de weegschaal staan, maar nu met een rugzak van 20 kg op. De weegschaal wijst aan 80 kg. Volgens de manier waarop het woord stabiel wordt gebruikt in een ziekenhuis is mijn gewicht stabiel gebleven.quote:
Dat viel mij ook al op ja! Zag gister ook nog een foto op internet waar Mabel aan het lachen was, maar ja... dat wil niets zeggen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is al gemeld. Samen met Mabel en Constantijn. Telwgraaf heeft een foto en ze kijken redelijk niet-dramatisch
Zegt inderdaad weinig, tijdens zo'n periode van wachten probeer je elkaar op te beuren en je wil gewoon niet geloven dat het voorbij kan zijn. Zit je grapjes te maken terwijl een naaste een paar meter verderop dood ligt te gaan. Maar dat kun je, wil je niet waar hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op ja! Zag gister ook nog een foto op internet waar Mabel aan het lachen was, maar ja... dat wil niets zeggen...
"Stabiel" betekent dat de lichaamsfuncties onder controle zijn zodat er zich geen "kritieke" situaties zich voor doen. Hoeveel medicijnen en andere ingrepen hierbij betrokken zijn zal niet vermeld worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:53 schreef HiZ het volgende:
Stabiel betekent overigens helemaal niks anders dan dat er geen verandering in de gemeten situatie is. Het kan zonder enig probleem betekenen dat het er heel slecht voorstaat. Mijn zus was ook 'stabiel' gedurende de laatste 48 uur van haar leven. In de praktijk was dat een extreem zware sceptische schok waarbij zaken als hartslag en bloeddruk kunstmatig werden onderhouden met steeds hogere doseringen stimulanten en vloeistoffen. Maar de uitslag was dat de meetresultaten 'stabiel' waren.
Hehe, dus ik ben de enige die 4 uit 5 hoog vind ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Jouw buurman waarschijnlijk niet, maar mijn eigen buurman wel.
Alarm 4 blijkt nog gewoon skibaar te zijn voor de ervarenen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ow God sorry, ik hak nadat ik een diamant in mijn kont heb gestopt mijn arm er af en vermink mijn been. Ik denk nog na of ik mijn vriendin besnijdt.
Fijne avond
Nee nee, als je goed leest zie je dat ik zeg dat het "overhyped is" en ik ben niet zo retarded dat ik verwacht dat iemand in comateuze toestand (volledige speculatie, maar denk dat hij niet echt bij de tijd is) de pers gaat opstoken hoor. Ik weet dat het niet Friso is die hier achter zit, maar de debiele media. Daar gaat mijn "woede" of beter onbegrip naar uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Er zijn hier twee dingen
1) gigantische media-aandacht voor het ongeluk
2) een prins op een verkeerde plek ging skiën
Voor 2 kan hij zichzelf achteraf voor het hoofd slaan (als hij hopelijk goed bijkomt), maar aan 1 kan hij niks doen, dat is een keuze van de nieuwsmakers. Nu doe je bijna alsof hij verantwoordelijk is voor zowel 1 en 2
Ja, meer argument heb je niet ?quote:
Toontje is ook niet echt richting jullie, maar richting de aanstokers van deze hype, inderdaad de media.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, alleen dat felle toontje van je vind ik overdreven.
Er is al een paar dagen niets te melden en toch heeft de hele vaderlandse pers afvaardiging in Innsbruck voor het ziekenhuis liggen, waar uiteraard geen nieuws te garen is. Wat verwachten ze, dat Friso als hij wakker wordt voor het raam naar ze gaat zwaaien?
Ik zou die journalisten ergens heen sturen waar wel nieuws te halen is en de familie lekker met rust laten. Als er nieuws is meldt de RVD zich wel bij de pers, andersom hoeft echt niet.
Ah, danku.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
Alsof iedereen die lacht erg vrolijk isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:07 schreef Starlie het volgende:
[ afbeelding ]
Wel "triest" dan zetten ze van Showbiznews deze tekst eronder:
Ondanks dat er nog vrijwel geen duidelijkheid is over de toestand van Prins Friso, oogt zijn vrouw Mabel erg vrolijk. Zwaaiend en lachend werd zij maandag gespot in Lech.
Samen met Prins Willem Alexander en Prinses Maxima verlaat zij het hotel waarin de hele Koninklijke familie verblijft. Met een lach op haar gezicht stapt ze de auto in.
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=11295.0quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voorbeeld; ik ga op de weegschaal staan en weeg 80 kg. Vervolgens val ik 20 kg af en ga weer op de weegschaal staan, maar nu met een rugzak van 20 kg op. De weegschaal wijst aan 80 kg. Volgens de manier waarop het woord stabiel wordt gebruikt in een ziekenhuis is mijn gewicht stabiel gebleven.
Ik heb gegoogled op "Mabel en Friso"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:12 schreef Poeke het volgende:
Starlie, wanneer was dit? En waar haal je je bron vandaan?
Maar misschien is het haar al een paar dagen duidelijk dat het hopeloos is en dan kan ik me haar lach wel weer voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef computergirl het volgende:
Ik kab me echt niet voorstellen dat je zo lacht als al duideljk is dat het hopeloos is. Ik ga uit van positief nieuws.
sowieso is het schandalig en respectloos dat er uberhaupt nog mensen in Nederland wonen die nu lachen!!!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof iedereen die lacht erg vrolijk is![]()
Dom en kortzichtig.
En dat dacht ik al...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op "Mabel en Friso"En toen zag ik deze foto is van 1 dag geleden!
Edit: http://www.google.nl/imgr(...)p=30&ved=0CGIQrQMwBg
Nee, dat heb ik nog nooit gedacht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij stabiel denk je al snel dat het allemaal wel positief is maar eigenlijk zegt het niet veel natuurlijk... Hoop alsnog van harte dat het allemaal goedkomt met hem... Vooral voor zijn kids!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |