abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108240745
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.

En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
Ligt eraan of je buurman een helm op had.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:19:35 #32
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108240751
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
HALLO? Niemand? Komop mensen ;)
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_108240771
quote:

[..]

Nee hoor. Integendeel. Maar doe dat dan ook bij iedereen en niet toevallig iemand die "connected" is.

En oke dan had ik het fout over het steuntrekker, kan, mijn excuses. Feit blijft dat het overhyped is omdat hij toevallig "de zoon van is" dat kan je niet ontkennen. Als mijn buurman,het was overkomen had geen van jullie allen langer dan 2 minuten tijd eraan gegeven. Alarm van 4 uit 5 lijkt mij hoog, dan toch gaan is je eigen schuld.
Er zijn hier twee dingen
1) gigantische media-aandacht voor het ongeluk
2) een prins op een verkeerde plek ging skiën

Voor 2 kan hij zichzelf achteraf voor het hoofd slaan (als hij hopelijk goed bijkomt), maar aan 1 kan hij niks doen, dat is een keuze van de nieuwsmakers. Nu doe je bijna alsof hij verantwoordelijk is voor zowel 1 en 2 :{w
pi_108240849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

momentje, even checken
pi_108240850
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Poeke het volgende:

[..]

Ziet er goed uit ! :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:22:54 #36
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108240924
Dankje! ik heb de links onderaan al aangepast, en als er nog dingen zijn, dan roep maar. Dan maak ik het nog mooier ;)
Uit Eindhoven
pi_108240943
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:16 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ja en dan is het de schuld van Friso? :')
De media maakt er een spektakel van...daar moet je wezen!
Ik heb het over de media.. En over jullie, jullie doen er hier net zo hard aan mee :') foutje kan gebeuren en ja kut voor hem dat het verkeerd uit pakt.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 21 februari 2012 @ 21:23:40 #38
22592 crew  Ole
pi_108240967
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:top!
Dankje! ik heb de links onderaan al aangepast, en als er nog dingen zijn, dan roep maar. Dan maak ik het nog mooier ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_108240974
Is zijn bril nog teruggevonden?
pi_108241024
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Ow God sorry, ik hak nadat ik een diamant in mijn kont heb gestopt mijn arm er af en vermink mijn been. Ik denk nog na of ik mijn vriendin besnijdt.

Fijne avond
pi_108241031
quote:

[..]

Het verhaal van mijn buurman is waarheid . Wist je niet He? Nee omdat daar niet meer dan 1 berichtje van in de lokale krant heeft gestaan. Donder toch op met je idiote aandacht hype er zijn mensen die het vele VELE maken slechter hebben zonder keus. Een of andere niet/half nadenkend persoon heeft een ongeluk en het hele land gaat ineens mee leven en zielig doen. Kom nou... Totaal idioot.
Ik ben het wel een beetje met je eens hoor, alleen dat felle toontje van je vind ik overdreven.

Er is al een paar dagen niets te melden en toch heeft de hele vaderlandse pers afvaardiging in Innsbruck voor het ziekenhuis liggen, waar uiteraard geen nieuws te garen is. Wat verwachten ze, dat Friso als hij wakker wordt voor het raam naar ze gaat zwaaien?

Ik zou die journalisten ergens heen sturen waar wel nieuws te halen is en de familie lekker met rust laten. Als er nieuws is meldt de RVD zich wel bij de pers, andersom hoeft echt niet.
pi_108241117
Stop eens met posten. Waar de fuck posten jullie over? Allemaal onzin posts in de 24 delen tot nu toe.
pi_108241152
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:26 schreef Santello het volgende:
Stop eens met posten. Waar de fuck posten jullie over? Allemaal onzin posts in de 24 delen tot nu toe.
Nee jij
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:27:54 #44
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108241217
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:23 schreef Ole het volgende:

[..]

O.a. de links onderin. Dat verhaal erboven is ook geupdate ;)
Uit Eindhoven
pi_108241236
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:22 schreef Poeke het volgende:
Misschien met meer space of streepje-lijn een duidelijkere scheiding tussen:
quote:
Dit is de update van de RVD sinds enige dagen: Stabiel maar nog steeds in levensgevaar.

Wat is er gebeurd?
pi_108241397
IlseHartvNL twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 21:29:13 Update #friso: zojuist zijn prinses #Mabel, prins constantijn en florian moosbrugger in het ziekenhuis aangekomen. #hvnl reageer retweet
pi_108241546
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:11 schreef Poeke het volgende:
Kan effe iemand (please) naar de nieuwe OP kijken? zo goed? Moet er nog iets anders bij.
Misschien dat eigenschuld verhaal van de burgermeester: op die route waren eerder geprobeerd
met een aantal explosies lawines geforceerd te provoceren.
Daarna zijn Friso&Co gaan skieën op paden waar ook andere skiërs hun waren voorgegaan.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:37:42 #49
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108241729
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:28 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Misschien met meer space of streepje-lijn een duidelijkere scheiding tussen:

[..]

Beter?
Uit Eindhoven
pi_108241745
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 20:58 schreef Poeke het volgende:
Ik wil de TT graag aanpassen met nieuws sinds 17 feb. Wat moet er in?
In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren. Eventueel nog het filmpje met Krista Moosbrugger.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:39:39 #51
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_108241811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:38 schreef Teslynd het volgende:

[..]

In de OP zou de toelichting op de comaprocedure opgenomen kunnen worden en de toelichting over de relatieve veiligheid van het off piste gedeelte waar Friso en Florian waren. Eventueel nog het filmpje met Krista Moosbrugger.
Geef me linkjes en ik zet het verhaal erin.
Uit Eindhoven
pi_108241838
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
:') vanmiddag het toppunt...
radio..
nieuws...
eerste wat ze oplezen:
Ook vandaag is er niets te melden over de status van de gezondheid van prins Friso, hij is nog steeds stabiel maar in levensgevaar... :|W

Ben ik de enige die het bloed irritant vind om dit soort nutteloze meldingen (wat ze zelf al aangeven in de eerste paar woorden) steeds binnen te moeten krijgen?

Die gast heeft dom gedaan, tough shit, net als (geen idee hoeveel) andere het doen en dood gaan, nooit zoveel heisa over. Maar omdat het een blauw-bloed-steuntrekker is is het ineens breaking news. Donder op, eigen schuld :{
Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
pi_108241899
quote:

[..]

Jouw buurman waarschijnlijk niet, maar mijn eigen buurman wel.
Alarm 4 blijkt nog gewoon skibaar te zijn voor de ervarenen.
pi_108241916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:40 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Te jouwer info:
Alleen de vorst en de kroonprins(es) met meewerkende partner krijgen een staatsuitkering. Daarvan betalen ze o.a. hun personeel en representatiekosten.
En Friso heeft gewoon ook een baan in Londen.
pi_108241993
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:41 schreef HiZ het volgende:

[..]

En Friso heeft gewoon ook een baan in Londen.
Daarnaast was ie het financiele brein in de familie.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 21:44:25 #56
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_108242016
quote:

[..]

je hebt gelijk. Het is erg selectief en misschien een beetje overdreven, desondanks leef ik wel echt mee.

Vreemd? Ja. Voel ik me nu schuldig/slecht/aangevallen/stout/raar/dom? Nee.
pi_108242018
quote:

[..]

Niemand kent jou buurman. Daarom noem je hem nu buurman, en niet bij naam. En dat maakt het nieuws minder boeiend. Lijkt me toch logisch.

Dezelfde reden waarom kranten volstaan als een bekende zanger stopt met zingen, maar niemand omkijkt zodra jij stopt met werken.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_108242043
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Poeke het volgende:

[..]

Florian, als reddingswerker, direct hulp geboden en geprobeerd Friso met de hand uit te graven.
Nadat de andere reddingswerkers hem binnen een minuut vonden is hij geruime, heel geruime, tijd
gereanimeerd.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_108242188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:39 schreef Poeke het volgende:

[..]

Wacht ik zet even wat info op een rijtje, kan heel even duren voor ik alles gevonden heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')