abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108257963
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Bedoelde meer nog 1 status daarvoor. Dat er nog ergens 0,01 % kans is dat je misschien ooit ontwaakt.
Dan moet de beslissing door de familie worden genomen zo je denken, maar misschien dat het in Oostenrijk anders is?
pi_108258118
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Dan moet de beslissing door de familie worden genomen zo je denken, maar misschien dat het in Oostenrijk anders is?
Oostenrijk heeft er niets mee te maken lijkt me. Neem aan dat ie daar sowieso niet op lange termijn blijft.
-
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:31:24 #278
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108258237
Is dit nou echt nieuws? Ze zijn een kwartier later vertrokken vandaag :o

quote:
Koningin en prinses Mabel weer naar Friso

Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Koningin Beatrix en prinses Mabel zijn woensdagochtend weer vertrokken naar prins Friso in de Universitätskliniken in Innsbruck. Opvallend was dat ze vandaag later zijn vertrokken dan eerdere dagen.

Koningin Beatrix en prinses Mabel op een foto die dinsdag gemaakt is toen ze bij het ziekenhuis aankwamen. Woensdag zijn ze een kwartier later vertrokken dan normaal.
Foto: ANP

Om kwart over elf in plaats van elf uur stapten de koningin en de prinses in Lech in de auto op weg naar het ziekenhuis. Ze zijn opnieuw in het zwart gekleed.
Prins Friso belandde vrijdag onder een lawine en wordt sindsdien in het ziekenhuis behandeld.

http://www.telegraaf.nl/b(...)er_naar_Friso__.html

:')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108258439
quote:
Eenmanswake op Domplein voor Prins Johan Friso

UTRECHT - Een Utrechter houdt sinds vrijdag iedere avond een wake voor Prins Johan Friso op het Domplein. Marcello van der Wal is groot fan van het koningshuis en hij is erg geraakt door het ski-ongeluk van de prins.

Een paar uur per avond zit Marcello, die zich tegenwoordig ook wel Rex Alexander noemt, voor het bevrijdingsmonument op de grond en brandt kaarsjes voor de prins. Daarbij heeft hij foto's van leden van de koninklijke familie uitgestald.

Van der Wal zal doorgaan met de wakes voor Johan Friso, tot er nieuws komt over zijn gezondheid.
http://www.rtvutrecht.nl/(...)or-prins-johan-friso
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:36:41 #280
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_108258445
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:23 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Die lui hebben nergens respect voor, als iets niet naar hun idiote ideeen verloopt. Zie ook in Amerika toen het verhaal Terri Schiavo. Dat was misschien niet hier, maar ik zie de SGP/CU nog wel zo'n rel schoppen. Hoewel hun invloed hier gelukkig lang niet zo groot is als van hun mede-reli's in Amerika.
In Amerika kan dat ja. Hier in Nederland een rel over schoppen is politiek zeer onhandig. En onfatsoenlijk, dat speelt ook mee in die kringen.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 12:38:18 #281
43556 miss_dynastie
pi_108258500
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Nou, dat is inderdaad wel heul opvallend nieuws zeg, daar kan je echt vanalles uit afleiden hoor!!!!
pi_108258544
quote:
Doet me opeens denken of die idioot met dat cliché bordje "WARUM?" al gesignaleerd is in Lech...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_108258549
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:28 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Oostenrijk heeft er niets mee te maken lijkt me. Neem aan dat ie daar sowieso niet op lange termijn blijft.
Oh ja, op de langere termijn kunnen ze hem natuurlijk naar Nederland halen en dan gelden de Nederlandse regels. Ik hoop nog steeds dat hij binnenkort wakker wordt, deze onzekerheid is vreselijk voor de familie.
pi_108258593
verdomme :') het is nieuws omdat ze een fucking kwartier later in de auto stappen :')
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:40:43 #285
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_108258609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat nou als hij wel bij kennis komt maar dusdanige hersenbeschadiging heeft dat er van zijn intelligentie weinig over is.
Zal Mabel dan, op de lange termijn bij hem blijven?
Volgens mij vonden zij elkaar ook in de intellectuele uitdaging.
Zolang ze kan existeren in macht, geld en aanzien zal ze de stekker er niet uittrekken.
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:44:13 #286
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108258726
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme :') het is nieuws omdat ze een fucking kwartier later in de auto stappen :')
Ze denken overal zijn toestand uit te kunnen halen. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:45:17 #287
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_108258776
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:18 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat nou als hij wel bij kennis komt maar dusdanige hersenbeschadiging heeft dat er van zijn intelligentie weinig over is.
Zal Mabel dan, op de lange termijn bij hem blijven?
Volgens mij vonden zij elkaar ook in de intellectuele uitdaging.
Ja want alles draait om intelligentie natuurlijk. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_108258844
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:31 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jeetje, wat een nieuws zeg :') gaan ze nu ook bijhouden of ze een kwartier langer bij Friso blijven :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_108258876
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:59 schreef Mercer het volgende:

[..]

Eerst was het 2 dagen, toen werd het 3, daarna een week. Dat is geen goed teken lijkt me. Daarnaast die zwarte kleding van de Koningin en Mabel. Dat geeft niet echt reden tot optimisme.
Die twee dagen kwam van de vele experts die het coma-protocol verklaarden. Het einde van de week is van de RVD afkomstig.

quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:30 schreef vosss het volgende:
Wat gebeurt er eik met een menselijk lichaam als dat binnen afzienbare tijd van 32 graden terug naar 37 wordt gebracht?

Moet ik me dan kokende organen voorstellen of ontploffende lichamen zoals bv duikers die te snel omhoog komen? Of shortcircuit je dan gewoon de hersenen en is het ongeacht de toestand einde oefening?

Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen?
Ik bedoel als ik buiten in de vrieskou ben geweest dan stap ik onder een hete douche en kruip daarna lekker warm voor de verwarming met een kop warme chocolademelk en dan is binnen no time weer alles goed. Maar dan ben ik uiteraard geen 32 graden geweest.

Iemand? :@
Het fenomeen winterhanden/voeten kwam meer voor in de tijd van de kolenhaard. Je komt uit de vrieskou binnen en gaat lekker dicht bij de hete kachel zitten. Zo'n snelle opwarming kunnen de extremen niet aan. Als je dat de hele winter door bleef doen, kreeg je problemen. De vingers en tenen kregen doorbloedingsproblemen waar je niet meer van afkwam, het hele jaar door. Tegenwoordig is de verwarming van een woning veel beter geregeld. Je zit niet meer met de keus om met je voorkant of met je achterkant naar de warmtebron te zitten en aan de andere kant vervelend af te koelen.

quote:
Eenmanswake op Domplein voor Prins Johan Friso

UTRECHT - Een Utrechter houdt sinds vrijdag iedere avond een wake voor Prins Johan Friso op het Domplein. Marcello van der Wal is groot fan van het koningshuis en hij is erg geraakt door het ski-ongeluk van de prins.

Een paar uur per avond zit Marcello, die zich tegenwoordig ook wel Rex Alexander noemt, voor het bevrijdingsmonument op de grond en brandt kaarsjes voor de prins. Daarbij heeft hij foto's van leden van de koninklijke familie uitgestald.

Van der Wal zal doorgaan met de wakes voor Johan Friso, tot er nieuws komt over zijn gezondheid.
Die naamsverandering doet vermoeden, dat hij inmiddels over het randje heen is. Busje komt nog wel.
pi_108258909
Iedereen die de telegraaf leest, verdient klappen.
pi_108259022
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:48 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Die twee dagen kwam van de vele experts die het coma-protocol verklaarden. Het einde van de week is van de RVD afkomstig.

Miischien dat einde van de week, inclusief neurologische onderzoeken is?
pi_108259211
quote:
Ilse van Wingerden @IlseHartvNL

Update #friso: ook vandaag zijn koningin #Beatrix en #Mabel bij het ziekenhuis in #Innsbruck aangekomen voor een bezoek aan prins #friso.
Ze zijn er weer, hopelijk vandaag wat meer hoopvol nieuws voor hen.
pi_108259240
Dit gaat echt zo langzaam :(
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 12:58:30 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_108259254
quote:
Ik ken die gast. Is zo gek als een deur. :|W
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_108259331
quote:
10s.gif Op woensdag 22 februari 2012 12:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik ken die gast. Is zo gek als een deur. :|W
Fijn dat je dat zegt. Dat hadden we anders niet kunnen bedenken! :D
pi_108259373
Ik vind het wel lief eigenlijk :@
Tap tap tap
pi_108259404
Het is lief. Maar doet hij het voor Friso, of voor de aandacht?
pi_108259422
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het wel lief eigenlijk :@
Ik geschift. Lief zou het zijn als je het thuis zou doen oprecht en omdat je het meent.
Niet omdat je geschift bent en aandacht wil hebben. Nog erger dat iemand ook weer die aandacht geeft om weer een pagina of website te kunnen vullen.
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 13:04:42 #299
135305 beequeen
Lost.
pi_108259459
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 13:02 schreef Jojoke het volgende:
Het is lief. Maar doet hij het voor Friso, of voor de aandacht?
Dat laatste dus. Hij loopt met een kroon door de stad, echt waar. :X
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_108259480
Aandacht dus :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')