SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijtest: http://www.abhd.nl/video/opel-ampera-2011/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"De Opel Ampera weegt 1694 kilo"
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunderquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heetquote:quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 14-02-2012 12:23:10 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:
Ow, ik dacht opetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Die had je in de fik moeten steken!
Did that, gelukkig stond mijn foon zachtjes, ome Ger belde om 8 uurquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef Anne het volgende:
Oh ja. En je moet je voicemail afluisteren geloof ik. Mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Dank je liefquote:
Mjah, meestal is dat natuurlijk ook wel zo, alleen nu effe nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Anne het volgende:
Meneer Ger dacht inderdaad dat je pas rond 8 uur thuis zou zijn.
Staat niet de OP toch? of ben ik nou scheel?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"De Opel Ampera weegt 1694 kilo"
Dat klopt maar wel in het topic nu.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat niet de OP toch? of ben ik nou scheel?
Faalhaas, volgende keer smijt ik hem dicht wegens 'niet reglementaire OP'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat klopt maar wel in het topic nu.
Watser, reglementen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Faalhaas, volgende keer smijt ik hem dicht wegens 'niet reglementaire OP'
Newbiequote:
jep, vanmiddag/avond/nacht weer, in de regionen van Buren..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef densmee het volgende:
Gefeliciteerd draak, ga je vandaag nog ergens licht brengen
Het is weer een goed georganiseerde puinhoopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef Anne het volgende:
Hier gaat ook alles mis. Mensen die vakantie hebben en andere mensen die dan niet weten wat ze moeten doen.
Dat wordt straks een leuke call met de klant![]()
.
Ik heb alvast alles maar even uitgeprint en in mezelf bestudeerd wat ik ongeveer ga zeggen.
Stuur er daarvan eens een paar naar mij toe.. ik krijg alleen maar werk van mijn collega's.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]mislukt dus.. Collega's die meteen al mijn werk uit handen nemen
![]()
.
Ik krijg nu zelfs nog berichtjes dat ik gewoon rustig aan moet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Stuur er daarvan eens een paar naar mij toe.. ik krijg alleen maar werk van mijn collega's.
Draakje proostquote:
Limburgquote:
Is dit een hint? Even bedenken wat je ermee kunt bedoelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens behoorlijk druk beneden. Parkeerplaats staat vol.
Zeker vanwege je verjaardag, SD?
Ik ben benieuwd wat je gaat bedenken, want ik zou niet weten wat voor een hint ik zojuist heb gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dit een hint? Even bedenken wat je ermee kunt bedoelen.
Preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:36 schreef Anne het volgende:
Bara weet wel dat ie mij niet moet feliciteren denk ik.
Bara is meestal de eerste die me feliciteert op mijn verjaardag.
dan hebben ze goed en goedkoop eten of drinkenof een feestjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens behoorlijk druk beneden. Parkeerplaats staat vol.
Zeker vanwege je verjaardag, SD?
hoe is t bij de vliegtuigjes?quote:
Prima leventje. Alleen geen zekere toekomst.. mja.. eigenlijk is er wat dat betreft weinig veranderd sinds ik met m'n studie begonnen benquote:
limburgquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Limburg![]()
![]()
Oh wacht, ik woon ook in Limburg![]()
genoeg werk bij Airbusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Prima leventje. Alleen geen zekere toekomst.. mja.. eigenlijk is er wat dat betreft weinig veranderd sinds ik met m'n studie begonnen benEn vraag me af of het ergens anders veel beter is.
Klopt.. maar daar heb je in NL niet zo heel veel aan. In duitsland of frankrijk gaan werken... hoef ik niet eens over na te denken.quote:
moet jij niet slapen?quote:
Is de criminaliteit niet iets voor jou?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil een paar maanden gewoon simpel werk doen zodat ik me kan focussen op of het zoeken van een fatsoenlijke baan op HBO-niveau of dat ik me kan oriënteren op een universitaire studie. Liefst zou ik koerierswerk doen ofzo, maargoed als het maar fiks verdiend
Dat gaat niet samen volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil een paar maanden gewoon simpel werk doen zodat ik me kan focussen op of het zoeken van een fatsoenlijke baan op HBO-niveau of dat ik me kan oriënteren op een universitaire studie. Liefst zou ik koerierswerk doen ofzo, maargoed als het maar fiks verdiend
Heb je nog een klusje voor 'm?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is de criminaliteit niet iets voor jou?
Nee, ik zit in een andere branche.quote:
Koerierswerk doet het erg goed, als ik hoorde wat hij verdiende met 50 uur per week, zoiets lijkt me geweldig.quote:
Oh, had die zin weggehaald. Ik bedoel een goede vriend van me. Helaas krimpt dat bedrijf net in maar ik heb wel contact gezocht.quote:
Zoiets:quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik heb wat mails de deur uit gedaan, we gaan het zien.
quote:Hoi,
Ik ben [naam] en ik zoek werk dat niet zo moeilijk/zwaar is maar veel pecunia oplevert. Ik ben beschikbaar voor nadere kennismaking, mits koffie zwart met suiker beschikbaar is.
Bijgaand vindt u mijn cv met alle interessante dingen die ik heb gedaan, maar die erg moeilijk en/of zwaar waren en niet voldoende opleverden.
Kusjes,
[naam]
Hahaha ja zoietsquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Anne het volgende:
[..]
+ dat ie niet graag samenwerkt aangezien de tegenpartij het toch nooit naar zijn zin doet.
Verstandig, dan kunnen ze daar in elk geval niet omheen draaien: winst voor jou!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets
Ik heb vooral heel vaak aangegeven dat ik veel geld wil.
Dat is nou net die ene ramp waar ik vaak over klaagde. Daar kwam vooral frustratie uit en daar heb ik veel over geklaagd ja. Gelukkig is dat ook het ergste, ik zit nu op een leuke afdeling hoor.quote:
Ohja ik ook maar er is een verschil tussen een project wat je met iemand moet wat totaal kut loopt en een afdeling waar toevallig een vervelend iemand zit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef Anne het volgende:
Trust me. Om de een of andere reden zit er bijna altijd wel een rotte appel ergens.
Dat heb ik in ieder geval gehad tot nu toe, bij (bijna) elke baan. Met uitzondering van mijn allereerste baantje als webdesigner.
Toen ik 18 was verdiende ik bij als vrachtwagenchauffeur. Voor die leeftijd verdiende ik als een koning. Papieren waren in 1 zomer terugverdiend...quote:
ik ben bezig met mijn papieren!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik 18 was verdiende ik bij als vrachtwagenchauffeur. Voor die leeftijd verdiende ik als een koning. Papieren waren in 1 zomer terugverdiend...
You are good busy! Wat rijd je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik ben bezig met mijn papieren!
de benenwagenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
You are good busy! Wat rijd je?
Met een beetje mazzel is er dan al af?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef 2cv het volgende:
19 maart ga ik nar de dokter voor mijn duim. Morgenochtend kon ook, maar ik ben al zo vaak weg voor medisch gezeik en zo kan ik tenminste 2 dingen combineren.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 05:23 schreef Duvel het volgende:
Kuthoofdpijn!Ik lig al meer dan de halve nacht wakker...
quote:
beterschapquote:Op donderdag 16 februari 2012 05:23 schreef Duvel het volgende:
Kutgriep!Ik lig al meer dan de halve nacht wakker...
Hij is toch stuk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik kan niet meer zonder telefoon.
Voeg mij even toe danquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
Wordfeud sux
ik doe één game om te kijken of het wat is, komt een of andere joker met woorden als 'jort, tezen en wup".
Die woorden kenide ik al niet, en vandale.nl meldt dat ze allemaal niet bestaan, en woordenonline ook.
Ik stop d'r maar weer mee. volgens mij zit het vol kids die de nederlanse taal niet machtig zijn.
Lelijk rotding zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:37 schreef Sounddragon het volgende:
Bazenombouw, nu alleen nog een C20NE erin frommelen![]()
http://link.marktplaats.nl/531106712
Is een one-off, vinnik kewlquote:
quote:Gefeliciteerd! Jij hebt meegedaan met onze winactie op Facebook en bent uitgekozen als winnaar.
Jij hebt de Panasonic NA -140VG3 volautomatische wasmachine gewonnen!
Is dat een Opel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag die ook SD
En dan met een BMW M3 er op ja.quote:
Tot Bad Oeynhausen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die Duitse. Lekker man.
geen wide bodyquote:
als je ze elke avond buiten hangt zijn ze s ochtends goed frisquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:30 schreef Duvel het volgende:
Wie heeft er elke dag frisse kleertjes?!
SD zal hem wel snappen, dus hij legt het je wel uit.quote:
Zelfs ik snap hem !quote:
Onderschat nooit het vermogen van een bouwvakker om stomme dingen te doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn mensen echt zo dom?
"er staan heel veel halve cirkels zonder bemating, laat ik ze in het plavond boren"
Blijkbaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn mensen echt zo dom?
"er staan heel veel halve cirkels zonder bemating, laat ik ze in het plavond boren"
Op m'n werk moesten er stalen paaltjes neergezet worden. Er lag al beton, dus die paaltjes in het beton gieten kon niet meer. Oplossing: paaltjes maken met vierkante voetplaten. Op elke hoek een gat in de voetplaat en zo kon met betonankers/pluggen/whatever het paaltje mooi op het beton vast gezet worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onderschat nooit het vermogen van een bouwvstakker om stomme dingen te doen.
En als het even kan zo door de vloerverwarming oid heenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op m'n werk moesten er stalen paaltjes neergezet worden. Er lag al beton, dus die paaltjes in het beton gieten kon niet meer. Oplossing: paaltjes maken met vierkante voetplaten. Op elke hoek een gat in de voetplaat en zo kon met betonankers/pluggen/whatever het paaltje mooi op het beton vast gezet worden.
Maar helaas kwam er een bouwstakker aan die die paaltjes zag en hij zou ze wel even monteren. Hij pakt een dikke diamantboor en boort op de plaats waar het paaltje geplaatst moest worden een groot gat in het beton en zet het net gelakte (!) paaltje over de kop in het gat.
Deze hadden we vorige week op het werk nog (nieuw pand). Zat met degelijke grote schroeven vast... in een plankje dat vastzat met kleine triplex nageltjes.... 5 keer de deur open doen en het hele spul kwam naar beneden.quote:
Van de laatste heb ik nog een hele excel sheet staan hier met allerlei van dat soort foto'squote:Op donderdag 16 februari 2012 20:26 schreef densmee het volgende:
schroeven zijn voor sommige inderdaad spijkers met ribbeltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is je budget dan?quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van de laatste heb ik nog een hele excel sheet staan hier met allerlei van dat soort foto's
Enigzins ontopic:
Heb sinds vandaag mijn rijbewijs (nouja, moet 'm nog ff aanvragen enzo).
Nu ben ik dus op zoek naar een autotje voor woon/werk verkeer en om mijn MTB/racefiets in mee te nemen. En sportweekenden waarbij er 4-5 man in "moet" kunnen zitten.
Verdere eisen:
Redelijk zuinig
Geen 1.1/1.2, wil wel een beetje vermogen, maar 2.5 liter hoeft ook weer niet.
Benzine
Moet er een beetje toonbaar uit zien.
Zijn er zo auto's die jullie kunnen opnoemen die wat voor mij zouden zijn?
Nou, zeker omdat het een beginautotje is en ik niet wil dat ik meteen met elk deukje mijn portomonee voel branden zou ik zo'n 2000 euro als budget willen stellen, maar is dat reeël?quote:
Wat normaal is bepaal je zelf natuurlijkquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb daar werkelijk geen idee van. Wat is een beetje normaal qua verzekering, belasting enzo?
Ja die 2e kan je ook gewoon in handbak nemen...ging ook niet specifiek om DIE auto. Maar gewoon ff voor je idee..het model..dat je zelf dan beetje kan kijken naar S/V 40'squote:Op donderdag 16 februari 2012 21:14 schreef kanovinnie het volgende:
Die S40 vind ik zo op het eerste gezegd niet verkeerd, die tweede valt eigenlijk af omdat het een automaat is.
Hoeveel verbruikt zo'n S40 dan ongeveer?
jeah maar ik moest zo nodig mee kunnen praten.quote:
en oldskool Tjabbo.....quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah maar ik moest zo nodig mee kunnen praten.
BTW er is tegenwoordig ook een bordspel van wordfeud.
Die's wel leuk.
Kwa verbruik ben ik toch opzoek naar iets wat goedkoper rijd. Ik denk dat ik iets van 75 tot 100 euro voor verzekering/wegenbelasting (zegmaar alles excl onderhoud en benzine) wel acceptabel vind.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:23 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja die 2e kan je ook gewoon in handbak nemen...ging ook niet specifiek om DIE auto. Maar gewoon ff voor je idee..het model..dat je zelf dan beetje kan kijken naar S/V 40's
Verbruik hangt van de motor af maar ik denk dat je met zo'n 1.8 zeker wel beter scoort dan 1:10 bij normaal rijden. Wat vind je nog acceptabel qua verbruik dan?
Maar probeer voor jezelf wel een beetje op een rijtje te hebben hoeveel je er maandelijks aan kwijt wilt zijn, qua belasting/verzekering/benzine enzo.
Zo'n S40(2.0) zal je iets van 50¤ kosten aan belasting denk ik...je verzekering weet ik niet das afhankelijk van jouquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kwa verbruik ben ik toch opzoek naar iets wat goedkoper rijd. Ik denk dat ik iets van 75 tot 100 euro voor verzekering/wegenbelasting (zegmaar alles excl onderhoud en benzine) wel acceptabel vind.
iig bedankt voor de moeite.
Idd, is een neppertquote:
Ik mis de 2 en het A6.10quote:
De juiste benaming is 'bouwvarken'quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:01 schreef 2cv het volgende:
Nee, buiten hebben we geen vloerverwarming. Daarbij heeft die bouwstakker die vloerverwarming zelf aangelegd.
je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:40 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ben gofferdegoffer klaarwakker
Jamaar, jamaar, ik ben net thuis en ik moet slapenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:46 schreef L0we het volgende:
[..]
je bent niet de enige...
Zometeen weer verder verhuizen
Da's normaal toch? bij KPN duurt het nog langerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:47 schreef L0we het volgende:
Oh, en dankzij de faalhazen bij telfort duurt het nog 3 weken voor ik internet heb
Ik had het 2 maanden geleden aangevraagd. Was allemaal geen problemen, ze zouden het regelen. Bleek gisteren dat de aanvraag was geweigerd omdat er nog een andere lijn actief was voor de 16e. Terwijl ik dat gemeld heb bij het aanvragen, en dat het geen enkel probleem zou zijn...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's normaal toch? bij KPN duurt het nog langer
Fijn he, die nachtdienstenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, ik ben net thuis en ik moet slapen
En dan doen ze er 2 maanden over om dat te verzinnen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik had het 2 maanden geleden aangevraagd. Was allemaal geen problemen, ze zouden het regelen. Bleek gisteren dat de aanvraag was geweigerd omdat er nog een andere lijn actief was voor de 16e. Terwijl ik dat gemeld heb bij het aanvragen, en dat het geen enkel probleem zou zijn...
Heeft zo zijn voor- en nadelen, ik haat die schakeldagen, en dan met name terug naar de dag... nu moet ik eigenlijk kort slapen zodat ik vanavond kan maffen en morgen een beetje mens ben. moet je alleen wel kunnen maffenquote:
Hoeft ook niet; alu of staal?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:18 schreef Barcaconia het volgende:
Goedemorgen.
Dadelijk even mijn linkse voorwiel ophalen bij de bandenboer. Hopelijk heeft opnieuw monteren en schoonmaken geholpen tegen het lekken langs de velgrand. Ik heb geen zin om nieuwe banden te moeten kopen daarvoor...
Alu. Verliestverloor ongeveer 1 bar per week.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet; alu of staal?
Om de gvd niet van die rotzooi in mijn banden... kan ik dadelijk 2 uur met een plamuurmes en remreiniger aan de gang als ik een keer nieuwe banden nodig heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:21 schreef Sounddragon het volgende:
Half bussie van die repaband zooi erin en ff een uurtje rijden
Een week van tevoren heb ik een brief gekregen op mn nieuwe adres, dat het feest niet door ging...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan doen ze er 2 maanden over om dat te verzinnen?
Ben blij dat ik dat niet heb! Mafze!quote:Heeft zo zijn voor- en nadelen, ik haat die schakeldagen, en dan met name terug naar de dag... nu moet ik eigenlijk kort slapen zodat ik vanavond kan maffen en morgen een beetje mens ben. moet je alleen wel kunnen maffen![]()
Zometeen maar eens aan de [ afbeelding ], en dan lekker heet douchen
Dat is best wel een beetje. Is de velg niet krom?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Alu. Verliestverloor ongeveer 1 bar per week.
1 bar per week is niet veel... En verliest het in +- 3cm rond de velgrand. Bij een kromme velg zie je meer lekplaatsen en meer drukverlies.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is best wel een beetje. Is de velg niet krom?
Lekker vlotquote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:23 schreef L0we het volgende:
[..]
Een week van tevoren heb ik een brief gekregen op mn nieuwe adres, dat het feest niet door ging...
[..]
Ben blij dat ik dat niet heb! Mafze!
Toet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:30 schreef Anne het volgende:
Ik klink vandaag trouwens als:
[ afbeelding ].
Dat gaat niet de goede kant op...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:41 schreef Anne het volgende:
Mijn neus doet toet en mijn stem doet piep.
Jawel, want mijn hoofdpijn is bijna wegquote:
Oh ja, positief denken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, want mijn hoofdpijn is bijna weg!
En gisteravond zat mijn neus helemaal dicht, dus dat ie nu toet doet is een vooruitgang![]()
.
Kwaitniej. SD zat te denken aan een voorhoofdsholteontsteking.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, positief denken!Waar kwam die hoofdpijn vandaan dan?
Vertel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, even een paar sollicitatie-technische visjes uitgegooid hier in de omgeving; nu nog hopen dat er iemand hapt
Ingewikkeld verhaal, komt op het omgekeerde neer, maar berust op nogal wat misverstanden, die zó debiel zijn dat ik niet echt moeite wil doen om ze te ontkrachten.. jammer maar helaas.quote:
Er zit nog een grote jongen in Oss die zoekt wat ik kan; directeur aldaar net aan de lijn gehad, Henk is nog bezig, die om de hoek wil geen goede mensen, en de foon staat redelijk roodgloeiend van goudzoekers die op vacaturebank zitten te winkelen, al heb ik weinig hoop dat daar iets écht bruikbaars tussen zit.quote:
Ja psies.. het rotte is dat ik eigenlijk al een plan B had, maar die laat het natuurlijk net weer een beetje afweten; die wil wel, maar hij kan me nú net even nog niet gebruiken.. komt allemaal wel goed op termijn, maar het moet eigenlijk wat snellerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Balen dan dat je op die manier weg moet... Maargoed, nieuwe baan nieuwe kansen.
Whehe, de studenten hangout vanquote:
Enne enne?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, komt op het omgekeerde neer, maar berust op nogal wat misverstanden, die zó debiel zijn dat ik niet echt moeite wil doen om ze te ontkrachten.. jammer maar helaas.
[..]
Er zit nog een grote jongen in Oss die zoekt wat ik kan; directeur aldaar net aan de lijn gehad, Henk is nog bezig, die om de hoek wil geen goede mensen, en de foon staat redelijk roodgloeiend van goudzoekers die op vacaturebank zitten te winkelen, al heb ik weinig hoop dat daar iets écht bruikbaars tussen zit.
CV gewenst en gemaild, verder even afwachten.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga effe een rondje op de motor doen; lekker uitwaaien
Omdat het lelijk is en voor middelbare dames met een vlot, pittig kapsel.quote:
En hoe weet jij dat ik dat niet benquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Omdat het lelijk is en voor middelbare dames met een vlot, pittig kapsel.
Beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik dat niet ben?
Ze is goed in Photoshop, dat weet je hè?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze is goed in Photoshop, dat weet je hè?
Valt best wel mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is vooral vervelend, continue kneuzen verbeteren.
Komen er serieus vier eenheden?quote:
nee dat zijn de meldingen waar ze verschijnen, alleen wagen 2141quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Komen er serieus vier eenheden?
Balen man.
Ik ga naar de sportschool, later.
Da's bagger... gebroken ketting had ik pas geleden ook; bij mij was het ws. de veroorzaker van het uitgaande-aslager fiasco.. zelfde effect, blok K.I.A.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef densmee het volgende:
Hoerige tyfuszooi,
ketting van de cbr gebroken, carter waarschijnlijk kapot.
straat onder de olie, brandweer gekomen.
Wat een feest is dat motorrijden
ketting was redelijk oud,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's bagger... gebroken ketting had ik pas geleden ook; bij mij was het ws. de veroorzaker van het uitgaande-aslager fiasco.. zelfde effect, blok K.I.A.![]()
Hoe oud was de ketting? Want ze horen eigenlijk niet zomaar te breken eigk
Een ketting gaat niet op datum; een ketting vervang je ergens rond de 15.000 km ofzo.. kost wat, maar dit kost meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ketting was redelijk oud,
klein scheurtje in carter, laat ik dicht bakken
versnellingspook kapje in honderdduizend stukjes.
versnellingsbak vol gruis
dus ik moet hem eerst maar eens een paar keer goed spoelen, en dan een nieuwe kapje erop.
blok haal ik niet uit elkaar want dan moet alles er onder uit+ dat het een 4 cilinder is en dat lijkt me niet een goed plan als ik daar aan begin.
vbak deksel
[ afbeelding ]
net boven het schakelmechanisme zit het scheurtje
[ afbeelding ]
midden op de foto zit het scheurtje bij de draadbus links
[ afbeelding ]
Jij bent bijna een antibioticakuurquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwaitniej. SD zat te denken aan een voorhoofdsholteontsteking.
En ik moet zeggen, ik zit weer aan een antibioticakuur en daarmee zakt de hoofdpijn samen met het andere wel weg eigenlijk, dus zou best kunnen.
2 vliegen in 1 klap.
Ik snap dat ook nooit zo goed, waarom mensen bezuinigen op onderhoud op een motor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een ketting gaat niet op datum; een ketting vervang je ergens rond de 15.000 km ofzo.. kost wat, maar dit kost meerZeker met koppelbrommers en PK pakhuizen zoals de jouwe moet je daar niet mee gokken, maar dat snap je nu vast wel
![]()
Durf je dat aan? alleen spoelen en doorrijden? vastlopers zijn niet leuk op 2 wielen; dat kan een beetje pijn gaan doen
Succes, ik hoop dat het afdoende is, anders kun je straks aan de revisie of een ruilblok.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef densmee het volgende:
Morgen eens goed bekijken hoeveel rotzooi echt in de vbak terecht is gekomen en hoever dat naar binnen gaat.
Proberen het carter te lassen of solderen. En dan veel spoelen eerst maar met diesel en het vbak deksel eraf en dan nog een paar keer met olie en dan warm draaien en olie en filters vervangen
Bezuinigen op het onderhoud van een motor is inherent aan wat mensen met een auto plegen te doen; gewoon doorrijden tot het stuk gaat, alleen sta je met een auto dan aan de kant, en met een motor lig je met wat mazzel op je smoel.. Motorrijden, en dan met name het onderhoud ervan is een ander spel als met een vierwieler.. je wilt gewoon niet dat er iets mis gaat, en dus moet idd alles in topstaat zijn. Geen enkel compromis mogelijk imhoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo goed, waarom mensen bezuinigen op onderhoud op een motor.
Zo'n ding moet gewoon altijd in topstaat zijn.
gokken doe je in het casinoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
het gaat domweg te hard om mee te gokken.
Mjah, en dan met geld, en niet met je levenquote:
wil je daar je leven ook al inzetten? Krijg je dan 36x een rotlkeven uitgekkerdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, en dan met geld, en niet met je leven
Zit je met je ellebogen te tiepen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:17 schreef lipje het volgende:
[..]
wil je daar je leven ook al inzetten? Krijg je dan 36x een rotlkeven uitgekkerd
nee met een bakkie koffie (en worstenvingers)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zit je met je ellebogen te tiepen?
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij bent bijna een antibioticakuur
ach de ketting leek nog wel goed, en de tandwielen zagen er nog redelijk nieuw uit zeker achterquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo goed, waarom mensen bezuinigen op onderhoud op een motor.
Zo'n ding moet gewoon altijd in topstaat zijn.
Nee, ik ben import, ik snap dat maffe gedoe nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:23 schreef lipje het volgende:
[..]
nee met een bakkie koffie (en worstenvingers)
Heebe gij geen carneukval?
les 1 u laat u vollopen met bierquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik ben import, ik snap dat maffe gedoe niet
ik ben ook geen zuiderlingquote:
dan zet je toch RTL4 opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Vreselijk dat Carnaval.
Zuipen okey, maar die muziek, echt waar, daar kan ik nog geen kwartier naar luisteren.
ook al heb ik 20 bier achter mijn kiezen.
en is da een bietje een schone optocht?quote:
dan heb je nog niet voldoende bier opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Vreselijk dat Carnaval.
Zuipen okey, maar die muziek, echt waar, daar kan ik nog geen kwartier naar luisteren.
vliegze, of ga je rennen van de poten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Anne het volgende:
Wij gaan ff een kilo kip naar binnen werken![]()
.
Na 20 bier luister ik helemaal nergens meer naar...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef BaraCuda het volgende:
Ja wel lullig, al dat andere nieuws, bijvoorbeeld het overlijden van Anil Ramdas, volledig ondergesneeuwd zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:21 schreef 2cv het volgende:
Ik vind het vervelend voor die Friso dat hij onder de sneeuw is gekomen, maar moet dat het nieuws zo beheersen ? Er zijn amper mededelingen gedaan en wat nu als 'nieuws' gebracht is, is puur gokwerk en vulling over sneeuw/lawines/skien.
20 bier draai ik helaas mijn hand niet voor om,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Na 20 bier luister ik helemaal nergens meer naar...
En, trots?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:44 schreef densmee het volgende:
[..]
20 bier draai ik helaas mijn hand niet voor om,
een volle bak juup drink ik makkelijk weg
er is gewoon een lawine aan speculaties over het koningshuisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja wel lullig, al dat andere nieuws, bijvoorbeeld het overlijden van Anil Ramdas, volledig ondergesneeuwd zo.
pas als ie een 24 flesjes Oranjeboom wegklokt (en zonder hoofdpijn opstaat)quote:
nee hoorquote:
Laten we het daar op houden.quote:
Mwah, beetje ziekjes maar dat ben ik nu al 4 dagen. En de rest van Nederland is dat ook dus niets om over te klagen eigenlijkquote:
Ah jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mwah, beetje ziekjes maar dat ben ik nu al 4 dagen. En de rest van Nederland is dat ook dus niets om over te klagen eigenlijk
Exact. Ik ben inmiddels al flink stoned van de keelpastilles en er komt niet veel verbetering whehequote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah ja, join the crew. Van mij mag het inmiddels nu ook wel overwaaien. Begin het nu wel zat te worden, met name die keel.
Je kunt ook doen alsof hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:30 schreef Duvel het volgende:
Ik ben weer gezond genoeg om naar de verjaardag van m'n schoonmoeder te gaan. Joepie!
Ik heb altijd al een salontafel willen maken met een dikke sub erin, alleen zit je dan altijd met je kabeltjes, of je moet ze tijdens het leggen onder je laminaat frotten en een gaatje open latenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 09:09 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.recordcrate.net/diy/shiva/SealedShivaApplications.pdf
Ik geloof dat ik weer aan de hobby gaHeb zo'n sub toch nog liggen
Geen aardige schoonmams?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:30 schreef Duvel het volgende:
Ik ben weer gezond genoeg om naar de verjaardag van m'n schoonmoeder te gaan. Joepie!
Da's toch een aanslag op je gezondheid elke keer hè.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:30 schreef Duvel het volgende:
Ja natuurlijk wel! Anders was ik nog wel ziek geweest! :-Pquote:
Actieve sub maak ik. Dus moet nog een versterker kopen voor het ding.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een salontafel willen maken met een dikke sub erin, alleen zit je dan altijd met je kabeltjes, of je moet ze tijdens het leggen onder je laminaat frotten en een gaatje open laten![]()
Hebbie een beetje een dikke versterker voor dat ding?
Ja, ding verplaatst echt een bak lucht.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zo die speaker gaat goed laag! Subwoofer wil je inderdaad niet als tafelik heb zelf nu ook een actieve staan, 12" maar zelfbouw lijkt me wel een keer leuk, ik vind deze niet echt laag gaan.
niet als je hem goed bouwt en dempt. Voor binnen hoeft er geen 600 watt op natuurlijk; ik zou hem dan in een max size gepoorte kist maken, zodat hij smerig laag kanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Actieve sub maak ik. Dus moet nog een versterker kopen voor het ding.
Maar een sub heb ik liever ergens in een hoek staan, daar geeft hij meestal het beste geluid.
En met dit formaat sub rammelen de koffiekopjes tegen de grond met een beetje volume
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |