moet jij niet slapen?quote:
Is de criminaliteit niet iets voor jou?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil een paar maanden gewoon simpel werk doen zodat ik me kan focussen op of het zoeken van een fatsoenlijke baan op HBO-niveau of dat ik me kan ori๋nteren op een universitaire studie. Liefst zou ik koerierswerk doen ofzo, maargoed als het maar fiks verdiend
Dat gaat niet samen volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil een paar maanden gewoon simpel werk doen zodat ik me kan focussen op of het zoeken van een fatsoenlijke baan op HBO-niveau of dat ik me kan ori๋nteren op een universitaire studie. Liefst zou ik koerierswerk doen ofzo, maargoed als het maar fiks verdiend
Heb je nog een klusje voor 'm?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is de criminaliteit niet iets voor jou?
Nee, ik zit in een andere branche.quote:
Koerierswerk doet het erg goed, als ik hoorde wat hij verdiende met 50 uur per week, zoiets lijkt me geweldig.quote:
Oh, had die zin weggehaald. Ik bedoel een goede vriend van me. Helaas krimpt dat bedrijf net in maar ik heb wel contact gezocht.quote:
Zoiets:quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik heb wat mails de deur uit gedaan, we gaan het zien.
quote:Hoi,
Ik ben [naam] en ik zoek werk dat niet zo moeilijk/zwaar is maar veel pecunia oplevert. Ik ben beschikbaar voor nadere kennismaking, mits koffie zwart met suiker beschikbaar is.
Bijgaand vindt u mijn cv met alle interessante dingen die ik heb gedaan, maar die erg moeilijk en/of zwaar waren en niet voldoende opleverden.
Kusjes,
[naam]
Hahaha ja zoietsquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:15 schreef Anne het volgende:
[..]
+ dat ie niet graag samenwerkt aangezien de tegenpartij het toch nooit naar zijn zin doet.
Verstandig, dan kunnen ze daar in elk geval niet omheen draaien: winst voor jou!quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha ja zoiets
Ik heb vooral heel vaak aangegeven dat ik veel geld wil.
Dat is nou net die ene ramp waar ik vaak over klaagde. Daar kwam vooral frustratie uit en daar heb ik veel over geklaagd ja. Gelukkig is dat ook het ergste, ik zit nu op een leuke afdeling hoor.quote:
Ohja ik ook maar er is een verschil tussen een project wat je met iemand moet wat totaal kut loopt en een afdeling waar toevallig een vervelend iemand zit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef Anne het volgende:
Trust me. Om de een of andere reden zit er bijna altijd wel een rotte appel ergens.
Dat heb ik in ieder geval gehad tot nu toe, bij (bijna) elke baan. Met uitzondering van mijn allereerste baantje als webdesigner.
Toen ik 18 was verdiende ik bij als vrachtwagenchauffeur. Voor die leeftijd verdiende ik als een koning. Papieren waren in 1 zomer terugverdiend...quote:
ik ben bezig met mijn papieren!quote:Op woensdag 15 februari 2012 17:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toen ik 18 was verdiende ik bij als vrachtwagenchauffeur. Voor die leeftijd verdiende ik als een koning. Papieren waren in 1 zomer terugverdiend...
You are good busy! Wat rijd je?quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:09 schreef krokdown het volgende:
[..]
ik ben bezig met mijn papieren!
de benenwagenquote:Op woensdag 15 februari 2012 18:22 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
You are good busy! Wat rijd je?
Met een beetje mazzel is er dan al af?quote:Op woensdag 15 februari 2012 21:52 schreef 2cv het volgende:
19 maart ga ik nar de dokter voor mijn duim. Morgenochtend kon ook, maar ik ben al zo vaak weg voor medisch gezeik en zo kan ik tenminste 2 dingen combineren.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 05:23 schreef Duvel het volgende:
Kuthoofdpijn!Ik lig al meer dan de halve nacht wakker...
quote:
beterschapquote:Op donderdag 16 februari 2012 05:23 schreef Duvel het volgende:
Kutgriep!Ik lig al meer dan de halve nacht wakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |