moet jij niet slapen?quote:
Is de criminaliteit niet iets voor jou?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil een paar maanden gewoon simpel werk doen zodat ik me kan focussen op of het zoeken van een fatsoenlijke baan op HBO-niveau of dat ik me kan ori๋nteren op een universitaire studie. Liefst zou ik koerierswerk doen ofzo, maargoed als het maar fiks verdiend
Dat gaat niet samen volgens mijquote:Op woensdag 15 februari 2012 10:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil een paar maanden gewoon simpel werk doen zodat ik me kan focussen op of het zoeken van een fatsoenlijke baan op HBO-niveau of dat ik me kan ori๋nteren op een universitaire studie. Liefst zou ik koerierswerk doen ofzo, maargoed als het maar fiks verdiend
Heb je nog een klusje voor 'm?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is de criminaliteit niet iets voor jou?
Nee, ik zit in een andere branche.quote:
Koerierswerk doet het erg goed, als ik hoorde wat hij verdiende met 50 uur per week, zoiets lijkt me geweldig.quote:
Oh, had die zin weggehaald. Ik bedoel een goede vriend van me. Helaas krimpt dat bedrijf net in maar ik heb wel contact gezocht.quote:
Zoiets:quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nou ik heb wat mails de deur uit gedaan, we gaan het zien.
quote:Hoi,
Ik ben [naam] en ik zoek werk dat niet zo moeilijk/zwaar is maar veel pecunia oplevert. Ik ben beschikbaar voor nadere kennismaking, mits koffie zwart met suiker beschikbaar is.
Bijgaand vindt u mijn cv met alle interessante dingen die ik heb gedaan, maar die erg moeilijk en/of zwaar waren en niet voldoende opleverden.
Kusjes,
[naam]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |