SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rijtest: http://www.abhd.nl/video/opel-ampera-2011/quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"De Opel Ampera weegt 1694 kilo"
Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunderquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heetquote:quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.quote:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zittenquote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
[ Bericht 1% gewijzigd door Sounddragon op 14-02-2012 12:23:10 ]In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
quote:
Ow, ik dacht opetenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Die had je in de fik moeten steken!
Did that, gelukkig stond mijn foon zachtjes, ome Ger belde om 8 uurquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:00 schreef Anne het volgende:
Oh ja. En je moet je voicemail afluisteren geloof ik. Mocht je dat nog niet gedaan hebben.
Dank je liefquote:
Mjah, meestal is dat natuurlijk ook wel zo, alleen nu effe nietquote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:08 schreef Anne het volgende:
Meneer Ger dacht inderdaad dat je pas rond 8 uur thuis zou zijn.
Staat niet de OP toch? of ben ik nou scheel?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
"De Opel Ampera weegt 1694 kilo"
Dat klopt maar wel in het topic nu.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Staat niet de OP toch? of ben ik nou scheel?
Faalhaas, volgende keer smijt ik hem dicht wegens 'niet reglementaire OP'quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat klopt maar wel in het topic nu.
Watser, reglementen?quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Faalhaas, volgende keer smijt ik hem dicht wegens 'niet reglementaire OP'
Newbiequote:
jep, vanmiddag/avond/nacht weer, in de regionen van Buren..quote:Op dinsdag 14 februari 2012 12:54 schreef densmee het volgende:
Gefeliciteerd draak, ga je vandaag nog ergens licht brengen
Het is weer een goed georganiseerde puinhoopquote:Op dinsdag 14 februari 2012 13:47 schreef Anne het volgende:
Hier gaat ook alles mis. Mensen die vakantie hebben en andere mensen die dan niet weten wat ze moeten doen.
Dat wordt straks een leuke call met de klant![]()
.
Ik heb alvast alles maar even uitgeprint en in mezelf bestudeerd wat ik ongeveer ga zeggen.
Stuur er daarvan eens een paar naar mij toe.. ik krijg alleen maar werk van mijn collega's.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]mislukt dus.. Collega's die meteen al mijn werk uit handen nemen
![]()
.
Ik krijg nu zelfs nog berichtjes dat ik gewoon rustig aan moet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Stuur er daarvan eens een paar naar mij toe.. ik krijg alleen maar werk van mijn collega's.
Draakje proostquote:
Limburgquote:
Is dit een hint? Even bedenken wat je ermee kunt bedoelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens behoorlijk druk beneden. Parkeerplaats staat vol.
Zeker vanwege je verjaardag, SD?
Ik ben benieuwd wat je gaat bedenken, want ik zou niet weten wat voor een hint ik zojuist heb gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dit een hint? Even bedenken wat je ermee kunt bedoelen.
Preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:36 schreef Anne het volgende:
Bara weet wel dat ie mij niet moet feliciteren denk ik.
Bara is meestal de eerste die me feliciteert op mijn verjaardag.
dan hebben ze goed en goedkoop eten of drinkenof een feestjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens behoorlijk druk beneden. Parkeerplaats staat vol.
Zeker vanwege je verjaardag, SD?
hoe is t bij de vliegtuigjes?quote:
Prima leventje. Alleen geen zekere toekomst.. mja.. eigenlijk is er wat dat betreft weinig veranderd sinds ik met m'n studie begonnen benquote:
limburgquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Limburg![]()
![]()
Oh wacht, ik woon ook in Limburg![]()
genoeg werk bij Airbusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Prima leventje. Alleen geen zekere toekomst.. mja.. eigenlijk is er wat dat betreft weinig veranderd sinds ik met m'n studie begonnen benEn vraag me af of het ergens anders veel beter is.
Klopt.. maar daar heb je in NL niet zo heel veel aan. In duitsland of frankrijk gaan werken... hoef ik niet eens over na te denken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |