Stuur er daarvan eens een paar naar mij toe.. ik krijg alleen maar werk van mijn collega's.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:24 schreef Anne het volgende:
[..]mislukt dus.. Collega's die meteen al mijn werk uit handen nemen
![]()
.
Ik krijg nu zelfs nog berichtjes dat ik gewoon rustig aan moet doenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:12 schreef M5 het volgende:
[..]
Stuur er daarvan eens een paar naar mij toe.. ik krijg alleen maar werk van mijn collega's.
Draakje proostquote:
Limburgquote:
Is dit een hint? Even bedenken wat je ermee kunt bedoelen.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens behoorlijk druk beneden. Parkeerplaats staat vol.
Zeker vanwege je verjaardag, SD?
Ik ben benieuwd wat je gaat bedenken, want ik zou niet weten wat voor een hint ik zojuist heb gemaakt.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is dit een hint? Even bedenken wat je ermee kunt bedoelen.
Preciesquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:36 schreef Anne het volgende:
Bara weet wel dat ie mij niet moet feliciteren denk ik.
Bara is meestal de eerste die me feliciteert op mijn verjaardag.
dan hebben ze goed en goedkoop eten of drinkenof een feestjequote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
Het is trouwens behoorlijk druk beneden. Parkeerplaats staat vol.
Zeker vanwege je verjaardag, SD?
hoe is t bij de vliegtuigjes?quote:
Prima leventje. Alleen geen zekere toekomst.. mja.. eigenlijk is er wat dat betreft weinig veranderd sinds ik met m'n studie begonnen benquote:
limburgquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Limburg![]()
![]()
Oh wacht, ik woon ook in Limburg![]()
genoeg werk bij Airbusquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Prima leventje. Alleen geen zekere toekomst.. mja.. eigenlijk is er wat dat betreft weinig veranderd sinds ik met m'n studie begonnen benEn vraag me af of het ergens anders veel beter is.
Klopt.. maar daar heb je in NL niet zo heel veel aan. In duitsland of frankrijk gaan werken... hoef ik niet eens over na te denken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |