Tunnel syndroom?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef 2cv het volgende:
Ik heb al ±1,5 week een gevoelloos/verdoofd plekje op mijn duim. Het is niet een wondje, het is gewoon gevoelloos/verdoofd. Er is ook niet bijzonders aan te zien. Ik denk dat ik er maar ens mee naar de dokter ga omdat het niet weg gaat of minder wordt (ook niet erger overigens). Maar heeft iemand hier ervaring mee ?
Zou kunnen. Ik heb er tot vandaag nog nooit van gehoord. Wel is het zo dat ik een paar weken terug de knokkel van m'n middelvinger aan dezelfde hand even bewerkt heb met een haakse slijper en staat m'n schouder aan diezelfde kant behoorlijk uit het lood.quote:
begin jij ook al? Is dit een complot ofzo?quote:
hoe erg is het wel dan?quote:
Ja hoor, gewoon het hek open zetten, dan loopt hij vanzelf wegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:42 schreef Dingest het volgende:
http://www.funbuggy.nl/advertenties/GS-Moon/gs-moon-260-43.html
Is dat nou een makkelijk op te lossen probleem, een kleine geit?![]()
Effe een nieuwe scoren met RVS beslag; kost wat, maar dan heb je dat niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:47 schreef Dingest het volgende:
Mijn hele wc-bril-handel brak zojuist bij de bevesting af en kletterde op de grond, zullen de buren leuk vinden zo midden in de nacht
Al wakker of nog wakker?quote:
ook goedemorgenquote:
al aan de arbeid?quote:
"Valentijnsdag"quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:40 schreef Anne het volgende:
True.
Het is vandaag trouwens een speciale dag.
Moet ie zo vroeg aan de gang vanavond?quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Moet ie zo vroeg aan de gang vanavond?
Smakelijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Hoin
ontbijt: puddingbroodjesDe kaarsjes heb ik erafgehaald, die bleken niet van marsepein te zijn
Ja, met mijquote:
Istie al klaar?quote:
Die had je in de fik moeten stekenquote:Op dinsdag 14 februari 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
Hoin
ontbijt: puddingbroodjesDe kaarsjes heb ik erafgehaald, die bleken niet van marsepein te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |