Hahaha wat is dat nou weer voor een gedachtequote:
Ik kan me ook wel een beetje voorstellen dat hij niet al het werk van al zijn leerlingen wil gaan zitten uitprinten; kost hem 2 pakken papier en 3 inktcartridges per werkstukquote:Op maandag 13 februari 2012 10:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hahaha wat is dat nou weer voor een gedachte
Leraren willen alles hardcopy. Laatst ook, verslag van 20 pagina's, had het digitaal opgestuurd naar een leraar. Maar nee, hij wilde hardcopy. Toen moest IK het dus ZELF uitprinten en OPSTUREN! Rijden kostte me teveel dus dan maar via de post.
Maar kom op, printen kost hem 20 pagina's en hij kan het wss nog declareren, maar daar was meneer te beroerd voor
Kost nog steeds tijdquote:Op maandag 13 februari 2012 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ach en anders print hij het uit op schoolje kan als leraar elke scheet declareren dus dat is het niet. Dikke onzin mijn inziens.
ZmS gaat het wegbrengen. Ik neem aan dat het dan niet in een envelop zit en hij het direct afgeeft aan de desbetreffende leraar.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Al die enveloppen openmaken en sorteren ook
Hoiquote:
Hoiquote:Op maandag 13 februari 2012 08:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik weer eens langskomen dan?
Hallo M5!
Goedemorgen allemaal! Het was inderdaad glad vanochtend.
Het gaat nu richting postvak. Die andere verslagen gingen naar het privé-adres, 2 tenminste, eentje via interne post van school.quote:Op maandag 13 februari 2012 10:53 schreef Anne het volgende:
[..]
ZmS gaat het wegbrengen. Ik neem aan dat het dan niet in een envelop zit en hij het direct afgeeft aan de desbetreffende leraar.
En mocht ie het wel opsturen, dan neem ik aan dat ie dat naar school doet. En dan wordt dat allemaal netjes gedaan door het 'postkantoor' in de school, toch?
Zoals jouw naam is drink ik mijn koffie.quote:
Ik zou graag zeggen dat ik een M5 zou hebben maar helaas.quote:Op maandag 13 februari 2012 11:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Zoals jouw naam is drink ik mijn koffie.
Uhuh, nogalquote:
Ja.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:06 schreef jerryboy het volgende:
Ben ik de enige die verwachtte dat dit topic over een scooter ging?
Ja. Jammer.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:06 schreef jerryboy het volgende:
Ben ik de enige die verwachte dat deze topic over een scooter ging?
Die zijn er al op.worden al uitgezondenquote:Op maandag 13 februari 2012 20:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Komen nieuwe afleveringen van.
Balen, gemist.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:11 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die zijn er al op.worden al uitgezonden
niet nog eerderquote:
Tunnel syndroom?quote:Op maandag 13 februari 2012 21:55 schreef 2cv het volgende:
Ik heb al ±1,5 week een gevoelloos/verdoofd plekje op mijn duim. Het is niet een wondje, het is gewoon gevoelloos/verdoofd. Er is ook niet bijzonders aan te zien. Ik denk dat ik er maar ens mee naar de dokter ga omdat het niet weg gaat of minder wordt (ook niet erger overigens). Maar heeft iemand hier ervaring mee ?
Zou kunnen. Ik heb er tot vandaag nog nooit van gehoord. Wel is het zo dat ik een paar weken terug de knokkel van m'n middelvinger aan dezelfde hand even bewerkt heb met een haakse slijper en staat m'n schouder aan diezelfde kant behoorlijk uit het lood.quote:
begin jij ook al? Is dit een complot ofzo?quote:
hoe erg is het wel dan?quote:
Ja hoor, gewoon het hek open zetten, dan loopt hij vanzelf wegquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:42 schreef Dingest het volgende:
http://www.funbuggy.nl/advertenties/GS-Moon/gs-moon-260-43.html
Is dat nou een makkelijk op te lossen probleem, een kleine geit?![]()
Effe een nieuwe scoren met RVS beslag; kost wat, maar dan heb je dat niet meerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:47 schreef Dingest het volgende:
Mijn hele wc-bril-handel brak zojuist bij de bevesting af en kletterde op de grond, zullen de buren leuk vinden zo midden in de nacht
Al wakker of nog wakker?quote:
ook goedemorgenquote:
al aan de arbeid?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |