Valt best wel mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Het is vooral vervelend, continue kneuzen verbeteren.
Komen er serieus vier eenheden?quote:
nee dat zijn de meldingen waar ze verschijnen, alleen wagen 2141quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Komen er serieus vier eenheden?
Balen man.
Ik ga naar de sportschool, later.
Da's bagger... gebroken ketting had ik pas geleden ook; bij mij was het ws. de veroorzaker van het uitgaande-aslager fiasco.. zelfde effect, blok K.I.A.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:10 schreef densmee het volgende:
Hoerige tyfuszooi,
ketting van de cbr gebroken, carter waarschijnlijk kapot.
straat onder de olie, brandweer gekomen.
Wat een feest is dat motorrijden
ketting was redelijk oud,quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's bagger... gebroken ketting had ik pas geleden ook; bij mij was het ws. de veroorzaker van het uitgaande-aslager fiasco.. zelfde effect, blok K.I.A.![]()
Hoe oud was de ketting? Want ze horen eigenlijk niet zomaar te breken eigk
Een ketting gaat niet op datum; een ketting vervang je ergens rond de 15.000 km ofzo.. kost wat, maar dit kost meerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:28 schreef densmee het volgende:
[..]
ketting was redelijk oud,
klein scheurtje in carter, laat ik dicht bakken
versnellingspook kapje in honderdduizend stukjes.
versnellingsbak vol gruis
dus ik moet hem eerst maar eens een paar keer goed spoelen, en dan een nieuwe kapje erop.
blok haal ik niet uit elkaar want dan moet alles er onder uit+ dat het een 4 cilinder is en dat lijkt me niet een goed plan als ik daar aan begin.
vbak deksel
[ afbeelding ]
net boven het schakelmechanisme zit het scheurtje
[ afbeelding ]
midden op de foto zit het scheurtje bij de draadbus links
[ afbeelding ]
Jij bent bijna een antibioticakuurquote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Kwaitniej. SD zat te denken aan een voorhoofdsholteontsteking.
En ik moet zeggen, ik zit weer aan een antibioticakuur en daarmee zakt de hoofdpijn samen met het andere wel weg eigenlijk, dus zou best kunnen.
2 vliegen in 1 klap.
Ik snap dat ook nooit zo goed, waarom mensen bezuinigen op onderhoud op een motor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Een ketting gaat niet op datum; een ketting vervang je ergens rond de 15.000 km ofzo.. kost wat, maar dit kost meerZeker met koppelbrommers en PK pakhuizen zoals de jouwe moet je daar niet mee gokken, maar dat snap je nu vast wel
![]()
Durf je dat aan? alleen spoelen en doorrijden? vastlopers zijn niet leuk op 2 wielen; dat kan een beetje pijn gaan doen
Succes, ik hoop dat het afdoende is, anders kun je straks aan de revisie of een ruilblok.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef densmee het volgende:
Morgen eens goed bekijken hoeveel rotzooi echt in de vbak terecht is gekomen en hoever dat naar binnen gaat.
Proberen het carter te lassen of solderen. En dan veel spoelen eerst maar met diesel en het vbak deksel eraf en dan nog een paar keer met olie en dan warm draaien en olie en filters vervangen
Bezuinigen op het onderhoud van een motor is inherent aan wat mensen met een auto plegen te doen; gewoon doorrijden tot het stuk gaat, alleen sta je met een auto dan aan de kant, en met een motor lig je met wat mazzel op je smoel.. Motorrijden, en dan met name het onderhoud ervan is een ander spel als met een vierwieler.. je wilt gewoon niet dat er iets mis gaat, en dus moet idd alles in topstaat zijn. Geen enkel compromis mogelijk imhoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo goed, waarom mensen bezuinigen op onderhoud op een motor.
Zo'n ding moet gewoon altijd in topstaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |