Dat gaat niet de goede kant op...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 08:41 schreef Anne het volgende:
Mijn neus doet toet en mijn stem doet piep.
Jawel, want mijn hoofdpijn is bijna wegquote:
Oh ja, positief denken!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Jawel, want mijn hoofdpijn is bijna weg!
En gisteravond zat mijn neus helemaal dicht, dus dat ie nu toet doet is een vooruitgang![]()
.
Kwaitniej. SD zat te denken aan een voorhoofdsholteontsteking.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh ja, positief denken!Waar kwam die hoofdpijn vandaan dan?
Vertel?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, even een paar sollicitatie-technische visjes uitgegooid hier in de omgeving; nu nog hopen dat er iemand hapt
Ingewikkeld verhaal, komt op het omgekeerde neer, maar berust op nogal wat misverstanden, die zó debiel zijn dat ik niet echt moeite wil doen om ze te ontkrachten.. jammer maar helaas.quote:
Er zit nog een grote jongen in Oss die zoekt wat ik kan; directeur aldaar net aan de lijn gehad, Henk is nog bezig, die om de hoek wil geen goede mensen, en de foon staat redelijk roodgloeiend van goudzoekers die op vacaturebank zitten te winkelen, al heb ik weinig hoop dat daar iets écht bruikbaars tussen zit.quote:
Ja psies.. het rotte is dat ik eigenlijk al een plan B had, maar die laat het natuurlijk net weer een beetje afweten; die wil wel, maar hij kan me nú net even nog niet gebruiken.. komt allemaal wel goed op termijn, maar het moet eigenlijk wat snellerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Balen dan dat je op die manier weg moet... Maargoed, nieuwe baan nieuwe kansen.
Whehe, de studenten hangout vanquote:
Enne enne?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ingewikkeld verhaal, komt op het omgekeerde neer, maar berust op nogal wat misverstanden, die zó debiel zijn dat ik niet echt moeite wil doen om ze te ontkrachten.. jammer maar helaas.
[..]
Er zit nog een grote jongen in Oss die zoekt wat ik kan; directeur aldaar net aan de lijn gehad, Henk is nog bezig, die om de hoek wil geen goede mensen, en de foon staat redelijk roodgloeiend van goudzoekers die op vacaturebank zitten te winkelen, al heb ik weinig hoop dat daar iets écht bruikbaars tussen zit.
CV gewenst en gemaild, verder even afwachten.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga effe een rondje op de motor doen; lekker uitwaaien
Omdat het lelijk is en voor middelbare dames met een vlot, pittig kapsel.quote:
En hoe weet jij dat ik dat niet benquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Omdat het lelijk is en voor middelbare dames met een vlot, pittig kapsel.
Beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:23 schreef Anne het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ik dat niet ben?
Ze is goed in Photoshop, dat weet je hè?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze is goed in Photoshop, dat weet je hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |