Hij is toch stuk.quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:48 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik kan niet meer zonder telefoon.
Voeg mij even toe danquote:Op donderdag 16 februari 2012 13:09 schreef Tjabbo het volgende:
Wordfeud sux
ik doe één game om te kijken of het wat is, komt een of andere joker met woorden als 'jort, tezen en wup".
Die woorden kenide ik al niet, en vandale.nl meldt dat ze allemaal niet bestaan, en woordenonline ook.
Ik stop d'r maar weer mee. volgens mij zit het vol kids die de nederlanse taal niet machtig zijn.
Lelijk rotding zeg.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:37 schreef Sounddragon het volgende:
Bazenombouw, nu alleen nog een C20NE erin frommelen![]()
http://link.marktplaats.nl/531106712
Is een one-off, vinnik kewlquote:
quote:Gefeliciteerd! Jij hebt meegedaan met onze winactie op Facebook en bent uitgekozen als winnaar.
Jij hebt de Panasonic NA -140VG3 volautomatische wasmachine gewonnen!
Is dat een Opel?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mag die ook SD
En dan met een BMW M3 er op ja.quote:
Tot Bad Oeynhausen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja die Duitse. Lekker man.
geen wide bodyquote:
als je ze elke avond buiten hangt zijn ze s ochtends goed frisquote:Op donderdag 16 februari 2012 18:30 schreef Duvel het volgende:
Wie heeft er elke dag frisse kleertjes?!
SD zal hem wel snappen, dus hij legt het je wel uit.quote:
Zelfs ik snap hem !quote:
Onderschat nooit het vermogen van een bouwvakker om stomme dingen te doen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn mensen echt zo dom?
"er staan heel veel halve cirkels zonder bemating, laat ik ze in het plavond boren"
Blijkbaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zijn mensen echt zo dom?
"er staan heel veel halve cirkels zonder bemating, laat ik ze in het plavond boren"
Op m'n werk moesten er stalen paaltjes neergezet worden. Er lag al beton, dus die paaltjes in het beton gieten kon niet meer. Oplossing: paaltjes maken met vierkante voetplaten. Op elke hoek een gat in de voetplaat en zo kon met betonankers/pluggen/whatever het paaltje mooi op het beton vast gezet worden.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onderschat nooit het vermogen van een bouwvstakker om stomme dingen te doen.
En als het even kan zo door de vloerverwarming oid heenquote:Op donderdag 16 februari 2012 19:55 schreef 2cv het volgende:
[..]
Op m'n werk moesten er stalen paaltjes neergezet worden. Er lag al beton, dus die paaltjes in het beton gieten kon niet meer. Oplossing: paaltjes maken met vierkante voetplaten. Op elke hoek een gat in de voetplaat en zo kon met betonankers/pluggen/whatever het paaltje mooi op het beton vast gezet worden.
Maar helaas kwam er een bouwstakker aan die die paaltjes zag en hij zou ze wel even monteren. Hij pakt een dikke diamantboor en boort op de plaats waar het paaltje geplaatst moest worden een groot gat in het beton en zet het net gelakte (!) paaltje over de kop in het gat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |