abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107656796

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107656828
Zucht.
-
pi_107656830
Kut TT.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:41:31 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107656855
En dan ook nog een Utrecht dat volgende week over Den Haag heengaat :D

Is toch heerlijk man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107656856
Heeft die troll die OP en TT ook weer te pakken hoor. Nou vooruit de Kromme, nu kun je je toetsenbordje en beeldscherm weer heerlijk afnemen met een vochtig ADO-handdoekje. En nu oprotten. :W
pi_107656857
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef ForzaCaptian het volgende:

[..]

Daarom wonnen we ook van Ajax B, toch?
Zelfs ADO had met 9 man nog van Ajax B gewonnen man. :D _O-

Hé, een beetje optimisme mag toch wel, volgens jullie? Het zou wel een stunt zijn. :D

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft die troll die OP en TT ook weer te pakken hoor. Nou vooruit de Kromme, nu kun je je toetsenbordje en beeldscherm weer heerlijk afnemen met een vochtig ADO-handdoekje. En nu oprotten. :W
Ik heb niks aan de OP veranderd. En de TT weerspiegelt de gedachtes in het vorige topic, prima dus.
pi_107656871
Hee Quasimodo, nu je het toch over Europees heb, hoe beviel het laatste Europese avontuur met ADO?
pi_107656875

Lee _O_
pi_107656897
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Lee _O_
Echte afmaker. _O_
pi_107656926
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Lee _O_
Die shirts waren geweldig :9~
  zondag 5 februari 2012 @ 23:44:43 #11
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107656959
Ik weet nog wel Lee een van zijn laatste wedstrijd voor ons 3-1 tegen Roda in de kuip werd het volgens mij, ik dacht scoort ie nog eens komt ie met een schot van 25 meter keihard binnenkant paal eruit _O- Mensen achter ons, ik gunde het die bamivreter wel maar het zit er niet in :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107656961
Was dit trouwens de eerste keer dat Bakkal wat liet zien tegen een tegenstander uit het rechterrijtje ? :P
  zondag 5 februari 2012 @ 23:45:18 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107656970
Denk dat De Vrij de rest van het seizoen gaat banken. Best lullig, eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107656972
Prima avontuurtje, we zijn alleen genaaid door de scheids.

Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken. *O*

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.
pi_107657003
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:

Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken. *O*
Alsof iemand daar nog mee zit.
Eerder de faal tegen Nec, Heerenveen.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:47:50 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657059
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.
Ik heb het toch over dit seizoen :?

BMI is echt zo goed ja. En doordat het een linkspoot is staat Vlaar weer op zijn vertrouwde positie. Speelt sinds zijn komst ook stukken beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107657065
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Alsof iemand daar nog mee zit.
Eerder de faal tegen Nec, Heerenveen.
VVV. Als je die 'gewoon' gewonnen had he.. Dan waren jullie helemaal de gedoodverfde kampioenskandidaat.

quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb het toch over dit seizoen :?

BMI is echt zo goed ja. En doordat het een linkspoot is staat Vlaar weer op zijn vertrouwde positie. Speelt sinds zijn komst ook stukken beter.
Nou, never change a winning team toch? Volgens mij is het meer geluk dan wijsheid bij die BMI, hij lag er vandaag wel elke keer perfect voor. :D
pi_107657072
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
pi_107657081
Indi was vandaag echt goed. Tegen Ajax ook de spits niet gezien.
pi_107657106
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben ook geen spits daar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107657107
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
gewoon 5-3-2 spelen :')
* Verwijderd *
  Forum Admin zondag 5 februari 2012 @ 23:49:34 #22
35723 crew  GGMM
pi_107657123
quote:
Nee, maar die was zelfs tegen FC Utrecht onzichtbaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107657126
quote:
Maar dat komt omdat ze geen spits hebben momenteel.

Nelom was wel zwak toch? Misschien de Vrij maar op de backpositie dan?
  zondag 5 februari 2012 @ 23:50:28 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657145
quote:

[..]

Ja, snap ik. Maar vind het gewoon lullig voor De Vrij. Sympathiekste speler in de selectie, echte Feyenoorder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107657147
quote:

[..]

Wat ik me afvraag he, zou De Vrij op het middenveld kunnen spelen? Verdedigend sterk, blijft rustig en kan aardig opbouwen... Als stand-in van Karim of Clasie...
pi_107657175
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nelom was vandaag zwak maar normaal is hij gewoon goed. De Vrijg ewoon op de bank.
pi_107657177
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Een minder potje is nog geen reden tot een wissel. En De Vrij LB ? :{
pi_107657236
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een minder potje is nog geen reden tot een wissel. En De Vrij LB ? :{
De Vrij heeft wel eens back gespeeld toch? Vind die Fernandez het wel aardig doen moet ik zeggen, beter dan Cabral iig.
pi_107657267
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De Vrij heeft wel eens back gespeeld toch? Vind die Fernandez het wel aardig doen moet ik zeggen, beter dan Cabral iig.
Rechtsback ja, maar centraal is hij veel beter.
Verdediging staat prima zo, ook goed dat er concurentie is. :)
pi_107657318
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Rechtsback ja, maar centraal is hij veel beter.
Verdediging staat prima zo, ook goed dat er concurentie is. :)
Sterke bank is een kernmerk van een kampioenskandidaat toch? :')
pi_107657382
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sterke bank is een kernmerk van een kampioenskandidaat toch? :')
Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.

Gewoon vol voor de top 5 zoals Koeman zegt en dan heb je een meer dan goed seizoen gehad.
Bij Feyenoord moet je het gewoon allemaal wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:57:01 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657413
Denk dat Indi snel wordt opgepikt door een buitenlandse club. Fysiek ijzersterk, extreem snel. En een negert.

Dan sta je al vrij snel op de lijstjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107657420
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.

Gewoon vol voor de top 5 zoals Koeman zegt en dan heb je een meer dan goed seizoen gehad.
Precies mijn gedachten. Ajax onder je houden zou wel geniaal zijn. Daar waar wij al jaren geen aankopen mogen doen, geeft hoop voor de toekomst.
pi_107657422
quote:

[..]

Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.
pi_107657444
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Denk dat Indi snel wordt opgepikt door een buitenlandse club. Fysiek ijzersterk, extreem snel. En een negert.

Dan sta je al vrij snel op de lijstjes.
Zo denk ik er ook over. Ideaal voor zo'n Engelse club. Zal binnen een jaar ook wel weer weg zijn als hij redelijk blijft presteren.

Is z'n contract al verlengd door van Geel btw?
pi_107657493
quote:

[..]

In de winterstop zou ik me geld op PSV gezet hebben, maar er zijn gewoon 5 clubs die kans maken op de titel. Het kan echt alle kanten op.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107657502
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.
Ik wil er nog niet eens over speculeren, als je op een punt of 1/2/3 staat een paar wedstrijden voor het einde is het pas interessant. :P
pi_107657526
Dat John Het Kanon spandoek brengt ons geluk, elke week ophangen!! :7
  maandag 6 februari 2012 @ 00:00:45 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107657544
Kampioen ? ... Als we tegen Vitesse winnen zijn we outsiders :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107657556
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik wil er nog niet eens over speculeren, als je op een punt of 1/2/3 staat een paar wedstrijden voor het einde is het pas interessant. :P
5 punten achterstaan op de koploper, alle topwedstrijden goed spelen en winnen of te weinig krijgen is voor mij gewoon aanleiding om die eerstgenoemde 5 punten als een overbrugbare afstand te zien als ALLES goed gaat. En waarschijnlijk zal dat niet het geval zijn, maar er gebeuren gekke dingen in het voetbal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 00:01:46 ]
pi_107657567
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef eight het volgende:

[..]

In de winterstop zou ik me geld op PSV gezet hebben, maar er zijn gewoon 5 clubs die kans maken op de titel. Het kan echt alle kanten op.
Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kampioen ? ... Als we tegen Vitesse winnen zijn we outsiders :)
Heb je geblowed ofzo? Thuis winnen jullie sowieso wel van Vitesse.
pi_107657590
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.
Ik wens jullie ook een lijfsbehoud toe. :Y
  maandag 6 februari 2012 @ 00:02:45 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657617
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

5 punten achterstaan op de koploper, alle topwedstrijden goed spelen en winnen of te weinig krijgen is voor mij gewoon aanleiding om die eerstgenoemde 5 punten als een overbrugbare afstand te zien als ALLES goed gaat.
Als je de komende 3 wedstrijden wint mag je gaan dagdromen. Nu is het gewoon kansloos gelul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 00:03:24 #44
268260 Dr.Mikey
pi_107657643
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Heb je geblowed ofzo? Thuis winnen jullie sowieso wel van Vitesse.
Nou nou wat persoonlijk ;) En als we van Vitesse winnen wat ik hoop raken we echt in een soort flow. Daarna Psv pakken we sowieso.
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:04:20 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107657674
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er werd hier door sommigen wel gesteld dat je calimero-gedrag vertoont als je niet wilt denken aan een kampioenschap.
Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue.
En spelen we volgende week onverhoopt gelijk tegen Vitesse, dan mogen we ineens weer blij zijn met een vijfde plek.
Persoonlijk ben ik dit seizoen dik tevreden met een vierde plek en dus rechtstreeks plaatsing voor de EL. Knap zat om een ploeg als Heerenveen achter je te krijgen en boven ajax te eindigen.
Misschien kunnen de ambities dan voor volgend seizoen weer wat hoger worden gesteld, afhankelijk van de financiële ruimte c.q opvolging van Guidetti.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107657687
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik wens jullie ook een lijfsbehoud toe. :Y
Dat is heel aardig, maar geen probleem met de kwaliteit die rondloopt bij ons. Moet je de Kers niet kopen toevallig? Vijf miljoen, vriendenprijsje.

Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in. *O*

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Er werd hier door sommigen wel gesteld dat je calimero-gedrag vertoont als je niet wilt denken aan een kampioenschap.
Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue. Of als Twente was doorgegaan en die drie punten hadden gepakt.
En spelen we volgende week onverhoopt gelijk tegen Vitesse, dan mogen we ineens weer blij zijn met een vijfde plek.
Persoonlijk ben ik dit seizoen dik tevreden met een vierde plek en dus rechtstreeks plaatsing voor de EL. Knap zat om een ploeg als Heerenveen achter je te krijgen en boven ajax te eindigen.
Misschien kunnen de ambities dan voor volgend seizoen weer wat hoger worden gesteld, afhankelijk van de financiële ruimte c.q opvolging van Guidetti.
Kuyt toch? Of loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen? Nu hebben jullie nog wat aan elkaar, volgend jaar is het te laat.
pi_107657753
Komende 2 thuiswedstrijden moet je winnen en dan kun je die zondag na Feyenoord-RKC rustig Grunn - PSV, Utrecht-AZ en Vitesse - Twente kijken.

Oftewel als je de aankomende 2 wedstrijden wint kun je zomaar een plekje opschuiven en mag je ook nooit meer buiten de top 6 vallen.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:07:59 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107657803
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kuyt toch? Of loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen? Nu hebben jullie nog wat aan elkaar, volgend jaar is het te laat.
Zijn contract loopt nog een jaar door bij Liverpool, en hij scoort de laatste tijd weer regelmatig als pinch-hitter. Ik denk niet dat de kans groot is dat hij naar Rotterdam komt deze zomer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107657839
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Zijn contract loopt nog een jaar door bij Liverpool, en hij scoort de laatste tijd weer regelmatig als pinch-hitter. Ik denk niet dat de kans groot is dat hij naar Rotterdam komt deze zomer.
Ik kan me niet voorstellen dat hij tevreden is met deze rol, Kuyt die wil veel spelen en niet 1 keer in de week 20 minuten spelen.
* Verwijderd *
pi_107657863
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij tevreden is met deze rol, Kuyt die wil veel spelen en niet 1 keer in de week 20 minuten spelen.
Maar dan moet Liverpool hem gratis weg doen en Kuijt een berg geld willen inleveren deze zomer.
pi_107657865
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue.
Daarom zeg ik toch ook dat alle puzzelstukjes perfect in elkaar moeten vallen. Ik beschouw het niet als reëele optie, maar als een hele kleine kans die zich daadwerkelijk kan gaan verwezenlijken.
pi_107657874
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Maarja, met nog een jaar contract heb je er niks aan. Ik dacht eigenlijk dat hij deze zomer al transfervrij zou zijn.

Onze John kopen? *O*
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:10:21 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107657877
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Komende 2 thuiswedstrijden moet je winnen en dan kun je die zondag na Feyenoord-RKC rustig Grunn - PSV, Utrecht-AZ en Vitesse - Twente kijken.

Oftewel als je de aankomende 2 wedstrijden wint kun je zomaar een plekje opschuiven en mag je ook nooit meer buiten de top 6 vallen.
Ik zie Heerenveen heel weinig punten verliezen. Maar we moeten daar nog heen, en dat is in ieder geval een kans om ze te grazen te nemen, hoe moeilijk dat ook zal worden.
pi_107657878
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is heel aardig, maar geen probleem met de kwaliteit die rondloopt bij ons. Moet je de Kers niet kopen toevallig? Vijf miljoen, vriendenprijsje.

Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in. *O*

[..]

Ik vind die Cherie of Chery wel een goede speler idd.
pi_107657903
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind die Cherie of Chery wel een goede speler idd.
Wel aardig maar niet heel bijzonder.
pi_107657949
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar dan moet Liverpool hem gratis weg doen en Kuijt een berg geld willen inleveren deze zomer.
Dat is toch ook gebeurt met Gio, dus kansen bestaan wel. En ja dat hij geld in moet leveren zal hij zelf ook wel snappen. In liverpool verdient hij gewoon een bedrag dat Feyenoord zelfs niet zou kunnen opbrengen als ze geen schuld hadden.
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 00:13:00 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107657956
Was maar een matige wedstrijd vandaag hoor. Wel spelers die goed waren, maar op sommige momenten, zeker tegen het eind had ik echt zoiets van wat zijn ze nu in godsnaam aan het doen. Nemen wel verdient de 3 punten mee uit Nijmegen. Eindelijk weer.

Langzaam zingen. Kippenvel tot op het bot. _O_

In de kroeg net, in Nijmegen, ook voorzichtig zitten praten over een kampioenschap. Het kan, maar dan moet er wel gewoon worden gewonnen. Sowieso de komende twee wedstrijden. Daarna is het belangrijk dat er goed gespeeld wordt tegen PSV en Twente. En het is hopen dat de andere ploegen punten laten liggen en vervolgens kampioen worden in en tegen Heerenveen. Alles is mogelijk dit seizoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107657969
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat is toch ook gebeurt met Gio, dus kansen bestaan wel. En ja dat hij geld in moet leveren zal hij zelf ook wel snappen. In liverpool verdient hij gewoon een bedrag dat Feyenoord zelfs niet zou kunnen opbrengen als ze geen schuld hadden.
Misschien wil Kuyt wel graag terug, als hij nog wat kan betekenen voor de club? Zo'n speler lijkt het me wel, die levert echt wel een groot gedeelte van zijn salaris in.

Maar een jaarcontract ga je never nooit kunnen afkopen, helaasch.

[ Bericht 33% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:31:12 ]
pi_107657988
quote:

[..]

Gio had toch een clausule dat als het moment daar was om naar Feyenoord te gaan hij voor 0 euro mocht vertrekken ?

[ Bericht % gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:32:26 ]
pi_107658012
quote:

[..]

Moet je ook niet willen.

Maar hoe veel dan wel? Komt hij voor 750k? Of moeten we dan toch een miljoen neertellen?

Als hij transfervrij komt aankomende zomer zou dat denk ik nog net kunnen. Ik bedoel, anders moet je toch iemand halen en transfergeld betalen, ben je het ook kwijt. En een contract voor 2 jaar en niet langer.
pi_107658031
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Moet je ook niet willen.

Maar hoe veel dan wel? Komt hij voor 750k? Of moeten we dan toch een miljoen neertellen?

Als hij transfervrij komt aankomende zomer zou dat denk ik nog net kunnen. Ik bedoel, anders moet je toch iemand halen en transfergeld betalen, ben je het ook kwijt. En een contract voor 2 jaar en niet langer.
Je zal ook wel rond de miljoen voor Guidetti betalen toch? Transfergeld zal zeker gevraagd worden door Liverpool. Gaat hem dus niet worden.

Geld lenen? We hebben de tweede ring eventjes uitgesteld.

[ Bericht 33% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:32:37 ]
pi_107658046
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Cijfertjes zeggen niet alles. De pass voor de assist is pas belangrijk jongen. _O_

De Kers. _O_
Achja jullie zijn wat sneller tevreden.
pi_107658102
VOlgens jaar met De Vorm, De Goos en De Jan, ik zie het helemaal zitten.

Nu nog De Bak vastleggen en de optie in het contract van De Mook lichten.

De Kers hoeven we dus neit.
pi_107658107
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef Happel het volgende:
Was maar een matige wedstrijd vandaag hoor. Wel spelers die goed waren, maar op sommige momenten, zeker tegen het eind had ik echt zoiets van wat zijn ze nu in godsnaam aan het doen. Nemen wel verdient de 3 punten mee uit Nijmegen. Eindelijk weer.

In de kroeg net, in Nijmegen, ook voorzichtig zitten praten over een kampioenschap. Het kan, maar dan moet er wel gewoon worden gewonnen. Sowieso de komende twee wedstrijden. Daarna is het belangrijk dat er goed gespeeld wordt tegen PSV en Twente. En het is hopen dat de andere ploegen punten laten liggen en vervolgens kampioen worden in en tegen Heerenveen. Alles is mogelijk dit seizoen.
Zo positief heb ik jou zelden gezien, te lang in de kroeg gezeten of heb je er echt vertrouwen in?
pi_107658121
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef heiden6 het volgende:

Doe maar niet. :)
pi_107658126
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef Happel het volgende:

Het kan idd. Hoe hard falen dan die andere clubs die vele miljoenen investeren en waar wij het met jeugd en transfervrije spelers moeten doen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107658133
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Cijfertjes zeggen niet alles. De pass voor de assist is pas belangrijk jongen. _O_

De Kers. _O_

[..]

Je zal ook wel rond de miljoen voor Guidetti betalen toch? Transfergeld zal zeker gevraagd worden door Liverpool. Gaat hem dus niet worden.

Geld lenen? We hebben de tweede ring eventjes uitgesteld.
Totaal 800.000 word volgens mij 50/50 betaald door Feyenoord en City
* Verwijderd *
pi_107658161
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef heiden6 het volgende:

De Vorm en de Goos gaan rustig bankje warm houden, zoals het er nu uitziet. Clasie zie ik nog niet vertrekken deze zomer en Goossens is middelmaat (heb je ook vandaag weer gezien), met af en toe een wonderschone goal. Janmaat is wel een aardige aankoop, maar ook als back-up imo, want wie haal je eruit?
pi_107658162
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Doe maar niet. :)
Wat niet? De Mook? Dat zou echt een grote fout zijn. Gewoon behouden en verhuren een jaartje. Daarna is hij echt van grote waarde en hebben we hem vast wel weer nodig.
pi_107658199
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De Vorm en de Goos gaan rustig bankje warm houden, zoals het er nu uitziet. Clasie zie ik nog niet vertrekken deze zomer en Goossens is middelmaat (heb je ook vandaag weer gezien), met af en toe een wonderschone goal. Janmaat is wel een aardige aankoop, maar ook als back-up imo, want wie haal je eruit?
Niemand, maar het verschil met dit jaar is dat je dan niet zo'n groot verschil meer hebt tussen bank en basis
pi_107658222
Veel gaat gewoon afhangen van een nummer 10/spits.
pi_107658234
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Niemand, maar het verschil met dit jaar is dat je dan niet zo'n groot verschil meer hebt tussen bank en basis
Iemand die voor ADO is kan zich niet indenken dat je een speler die goed is voor de basis, blijkt. Zie de eerdere discussie of De Vrij niet even op de linksback moest. :')
pi_107658235
quote:

[..]

Janmaat op rechtsback natuurlijk, die is gehaald voor de basis.

Vormer gaat sowieso wel ergens een plek veroveren denk ik.

Goossens zal wel overal en nergens ingezet worden als het nodig is en anders de bank warmhouden. Ene keer hangende linksbuiten, dan weer aanvallend op het middenveld en dan weer als linksback.

Wat denk je als die Nelom zijn poot breekt, wat moet je dan? En zonder Bakkal heb je geen aanvallende middenvelder eigenlijk.

Persoonlijk denk ik dat ze toch echt El Ahmadi willen verpatsen, en dat Leerdam geslachtofferd gaat worden hoe sneu het ook is. Ideale jongen als back-up voor rechtsback en het middenveld.

Daarom kun je dan ook die Mokotjo gewoon verhuren, dat hadden we dit seizoen al moeten doen maar uit pure krapte in de selectie is dat niet gebeurd.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:21:14 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658240
quote:

[..]

Leerdam uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658293
Toch denk ik dat je ook met Karim - Clasie - Vormer op het middenveld zou kunnen spelen.
pi_107658308
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat niet? De Mook? Dat zou echt een grote fout zijn. Gewoon behouden en verhuren een jaartje. Daarna is hij echt van grote waarde en hebben we hem vast wel weer nodig.
Dat ge-de
pi_107658312
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Janmaat op rechtsback natuurlijk, die is gehaald voor de basis.

Vormer gaat sowieso wel ergens een plek veroveren denk ik.

Goossens zal wel overal en nergens ingezet worden als het nodig is en anders de bank warmhouden. Ene keer hangende linksbuiten, dan weer aanvallend op het middenveld en dan weer als linksback.

Wat denk je als die Nelom zijn poot breekt, wat moet je dan? En zonder Bakkal heb je geen aanvallende middenvelder eigenlijk.

Persoonlijk denk ik dat ze toch echt El Ahmadi willen verpatsen, en dat Leerdam geslachtofferd gaat worden hoe sneu het ook is.
Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?

En Leerdam slachtofferen? Er werd hier laatst nog geroepen dat hij rijp was voor Oranje? Maar dat zal Helpmefok wel zijn geweest. :')

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Toch denk ik dat je ook met Karim - Clasie - Vormer op het middenveld zou kunnen spelen.
Als je 10 keer in het seizoen 0-0 wilt spelen ja. :D
pi_107658331
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Vraag me af of Vormer mee kan voetballen met dit middenveld.
pi_107658334
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?

En Leerdam slachtofferen? Er werd hier laatst nog geroepen dat hij rijp was voor Oranje? Maar dat zal Helpmefok wel zijn geweest. :')
Puur verdedigende middenvelder ? :{
pi_107658342
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vraag me af of Vormer mee kan voetballen met dit middenveld.
Weet ik wel zeker.
pi_107658362
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En welke geweldige verdedigers staan er nu dan op de back-positie van het NL elftal? Vind je dat zo geweldig dan? Waarom zou Leerdam bij uitstekende prestaties een tijd geleden niet als eventuele optie genoemd kunnen worden. Context de Kromme, context!
pi_107658375
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En welke geweldige verdedigers staan er nu dan op de back-positie van het NL elftal? Vind je dat zo geweldig dan? Waarom zou Leerdam bij uitstekende prestaties een tijd geleden niet als eventuele optie genoemd kunnen worden. Context de Kromme, context!
Die kindsoldaat hoort niet eens in de basis bij Feijenoord imo. En over de backpositie in Oranje heb ik zelf genoeg topics geopend. :D
pi_107658382
quote:

[..]

Volgens de VI komt hij daar het beste tot zijn recht. Ik zie hem liever aanvallend vanwege zijn scorend vermogen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:26:06 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658390
quote:

[..]

Weet niet wat in Den Haag in dat water zit, maar de tering zeg :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658395
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.
Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.
pi_107658441
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Die kindsoldaat hoort niet eens in de basis bij Feijenoord imo. En over de backpositie in Oranje heb ik zelf genoeg topics geopend. :D
Dat mag jij vinden, maar jij ziet dan ook vaker alleen de samenvatting ipv de hele wedstrijd neem ik aan? Leerdam is gewoon onomstreden hoor op RB. Janmaat zal het met Leerdam moeten gaan uitvechten. De beste speelt, zo simpel is het gewoon.
pi_107658447
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.
Ons middenveld is minimaal gelijk aan Feijenoord momenteel met Toornstra, Immers en Rado. Vormer hoeft daar niet bij nee.

quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Weet niet wat in Den Haag in dat water zit, maar de tering zeg :')
Wat is er zo moeilijk aan? Vormer is van nature een verdedigende middenvelder, heeft daar altijd gespeeld. Dat is geen nummer 10.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, maar jij ziet dan ook vaker alleen de samenvatting ipv de hele wedstrijd neem ik aan? Leerdam is gewoon onomstreden hoor op RB. Janmaat zal het met Leerdam moeten gaan uitvechten. De beste speelt, zo simpel is het gewoon.
Leerdam is toch van nature een middenvelder? En heeft daar altijd gespeeld? Is nu noodgedwongen zich gaan focusen op de backpositie?
  maandag 6 februari 2012 @ 00:27:54 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658450
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je niet beter zou weten zou je dat inderdaad denken als je die koekwaus ziet posten.

Blijken ze ergens onderaan te staan :D :'( :D :') :'( :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658477
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ons middenveld is minimaal gelijk aan Feijenoord momenteel met Toornstra, Immers en Rado. Vormer hoeft daar niet bij nee.

[..]

Wat is er zo moeilijk aan? Vormer is van nature een verdedigende middenvelder, heeft daar altijd gespeeld. Dat is geen nummer 10.
Nee.
pi_107658481
quote:

[..]

Weet ik wel zeker.
Ken die jongen alleen van samenvattingen, vandaar. :+
pi_107658512
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef De_kromme het volgende:

Leerdam is toch van nature een middenvelder? En heeft daar altijd gespeeld? Is nu noodgedwongen zich gaan focusen op de backpositie?
Zou het de eerste zijn die ineens gedwongen op een andere positie komt te spelen en daar ook prima blijkt mee te kunnen? Ik noem een van Bronckhorst?
pi_107658523
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ken die jongen alleen van samenvattingen, vandaar. :+
Vrijdag speelde hij ook weer erg sterk. 90 min. lang van 16 naar 16 pendelen. _O_
Alleen merk je wel dat hij op sommige momenten voorzichtig is omdat hij weet dat als hij eenmaal uitgespeeld is er achter hem niet veel kwaliteit meer staat. :P
pi_107658538
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee.
Toornstra > El Ahmadi en Clasie. Dat weet jij zelf ook wel.

Jullie mochten ook in de handjes knijpen als je Immers binnenhad gehengeld.
pi_107658592
Genoeg gevoed lijkt me toch ?
  maandag 6 februari 2012 @ 00:32:23 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658595
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:D :')

Gast, echt. What the fuck.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658609
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Goede speler ja, maar beter niet. Is ook gewoon een beetje gepushed als sensatie van vorig seizoen, terwijl we er nu niks meer over horen dan af en toe een positieve opmerking die komt langswaaien.

Clasie daarentegen. _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 00:33:13 ]
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:35:23 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107658689
Clasie was ook vandaag weer zo heerlijk fel.
Speelde niet eens een topwedstrijd, maar de manier waarop hij er altijd bovenop zit op het middenveld en ballen verovert = :9
pi_107658705
Toornstra zou een goede wissel zijn bij Feyenoord, niet meer niet minder.
pi_107658727
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Gert het volgende:
Clasie was ook vandaag weer zo heerlijk fel.
Speelde niet eens een topwedstrijd, maar de manier waarop hij er altijd bovenop zit op het middenveld en ballen verovert = :9
Jan Vertonghen vorige week :

"Ik denk dat Jordy Clasie in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan wij met zijn allen"
pi_107658751
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?

Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
pi_107658770
Nu ligt het er echt te dik bovenop, net was het nog wel leuk. ;(
pi_107658777
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?

Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
Deze man troll van het jaar ik zweer het _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 00:39:21 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658790
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
Eens. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658822
maar het is wel een troll met doorzettinsgvermogen ^O^
pi_107658836
quote:
Wat? Toornstra heeft momenteel duidelijk meer potentie dan een Clasie of El Ahmadi die een aantal wedstrijden 'aardig' spelen. Clasie in potentie ook een topper hoor, maar heeft zich nog niet bewezen zoals Toornstra. Bij Excelsior viel hij amper op, en hij werd veel te licht bevonden voor Feijenoord, maar door het gebrek aan kwaliteit toch maar een kans gegeven.

El Ahmadi speelt ook goed, daar niet van, maar is gewoon na Twente nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij komt er nu weer bij in de buurt.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:42:21 #106
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_107658872
Ik heb een ongelooflijke hekel aan het gesprek wat de mensen van Studio Voetbal voeren, maar het achtergrondbeeldscherm is altijd geweldig om naar te kijken! Ik kwam een tijdje terug tot de conclusie dat als er een random onderwerp wordt aangesneden waar ze geen afbeeldingen bij plaatsen, dat dan (ALTIJD) de binnenkant van de Kuip wordt getoond (deze keer besneeuwd, erg mooi). :*

Joden bij Studio Voetbal? De beeldtechnicus in ieder geval niet. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 februari 2012 @ 00:44:44 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658936
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat? Toornstra heeft momenteel duidelijk meer potentie dan een Clasie of El Ahmadi die een aantal wedstrijden 'aardig' spelen. Clasie in potentie ook een topper hoor, maar heeft zich nog niet bewezen zoals Toornstra. Bij Excelsior viel hij amper op, en hij werd veel te licht bevonden voor Feijenoord, maar door het gebrek aan kwaliteit toch maar een kans gegeven.

El Ahmadi speelt ook goed, daar niet van, maar is gewoon na Twente nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij komt er nu weer bij in de buurt.
Wat heeft Toornstra precies bewezen dan? :') Om toch maar weer op je troll in te gaan.

Kansloos uitgeschakeld door een pauperclub in de voorronde voor Europees voetbal, 1 aardig seizoen, nu gewoon weer tegen de streep aan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658997
quote:
Idd, nu is het gewoon echt DAM. Maar dan ipv met Marokkanen ADO-spelers.
-
  maandag 6 februari 2012 @ 00:48:28 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107659024
OK jongens, even met de billen bloot, ik heb een weddenschap met Helpmefok verloren omdat jullie club boven de mijne staat.tja wat moet ik daar nog aan toevoegen behalve felicitaties.
Groeten uit Brasil (ik heb in ieder geval beter weer dan de meesten van jullie):-)
pi_107659044
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:

Je ziet deze belachelijke contradictie nu ik het even vetgedrukt heb zelf ook wel mag ik hopen? :')
pi_107659085
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat heeft Toornstra precies bewezen dan? :') Om toch maar weer op je troll in te gaan.

Kansloos uitgeschakeld door een pauperclub in de voorronde voor Europees voetbal, 1 aardig seizoen, nu gewoon weer tegen de streep aan?
Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.

Die uitschakeling voor Europees voetbal was gewoon triest, pauperscheids. Dit seizoen is het vertrouwen voor voorronde Europees er nog steeds hoor. De verdediging is echter zwak de eerste seizoenshelft, als het goed is wat aardige huurovereenkomsten bewerkstelligd, dus als dat eenmaal staat gaan er weinig wedstrijden in eigen huis meer verloren. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet deze belachelijke contradictie nu ik het even vetgedrukt heb zelf ook wel mag ik hopen? :')
Waarom? Er hangt een prijskaartje aan Toornstra hoor, waarom denk je dat een topclub in Nederland hem nog niet heeft opgepikt? Buitenlandse interesse wordt steeds concreter, helaas niet meer te houden voor Den Haag deze zomer.

[ Bericht 18% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:42:50 ]
pi_107659110
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Oh god, komt die mafklapper ook weer terug? Dat wordt genieten.

[..]

Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.

Die uitschakeling voor Europees voetbal was gewoon triest, pauperscheids. Dit seizoen is het vertrouwen voor voorronde Europees er nog steeds hoor. De verdediging is echter zwak de eerste seizoenshelft, als het goed is wat aardige huurovereenkomsten bewerkstelligd, dus als dat eenmaal staat gaan er weinig wedstrijden in eigen huis meer verloren. ^O^
Ok, nu overschreeuw je jezelf. Tijd om je pyjama aan te trekken. :D
pi_107659131
De tering hou toch op man, dit geloof je zelf toch niet?
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 00:53:15 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_107659136
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]

Swansea en Vitesse. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_107659145
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok, nu overschreeuw je jezelf. Tijd om je pyjama aan te trekken. :D
Want PSV, Twente en AZ hadden geen interesse? Ook interesse uit buitenlandse competities. Of heb jij andere informatie over Toornstra, aangezien jij hem schijnbaar zo goed volgt?

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef OProg het volgende:

[..]

Swansea en Vitesse. :')
Lees je in, voordat je wat gaat roepen.
pi_107659155
Genoeg gelachen, tijd om te pitten. :W
  maandag 6 februari 2012 @ 00:54:17 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107659156
Ja Kromme. Hou maar op, het was leuk voor zolang het duurde :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107659188
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Ja Kromme. Hou maar op, het was leuk voor zolang het duurde :')
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.

Trusten Paul, ik ga zo ook, lange dag morgen helaasch. :W
  maandag 6 februari 2012 @ 00:55:43 #119
14505 OProg
A Life in Music
pi_107659189
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Owkee, volgens de snor heeft Twente er ook over nagedacht. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
pi_107659195
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want PSV, Twente en AZ hadden geen interesse? Ook interesse uit buitenlandse competities. Of heb jij andere informatie over Toornstra, aangezien jij hem schijnbaar zo goed volgt?

[..]

En je buitenlandse topclubs dan?
pi_107659208
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.

Zal in de regel ook wel voor je collega's gelden heb ik het idee. :W
  maandag 6 februari 2012 @ 00:58:40 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107659248
quote:

[..]

Wat moet ik weerleggen dan? Dat Toornstra zich heeft bewezen, door ergens net boven de streep te bungelen bij ADO fucking Den Haag? :') Kom op, zie zelf gewoon in hoe hard je jezelf voor lul zet :D

Enfin, heeft dat pauperclubje eigenlijk geen eigen topic? Of is het daar net als de club, dood...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107659279
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En je buitenlandse topclubs dan?
Ik had het over subtoppers uit het buitenland he. Genoeg interesse, maar concreet werd het nooit, omdat er een redelijk prijskaartje aan hangt. Verwacht wel dat hij naar het buitenland verkast, de clubs in NL kunnen hem niet betalen.

En gewoon colleges van 13.00 tot 19.00 helaas, hoewel een gedeelte daar ook wel redelijk gek wordt ja.

quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat moet ik weerleggen dan? Dat Toornstra zich heeft bewezen, door ergens net boven de streep te bungelen bij ADO fucking Den Haag? :') Kom op, zie zelf gewoon in hoe hard je jezelf voor lul zet :D

Enfin, heeft dat pauperclubje eigenlijk geen eigen topic? Of is het daar net als de club, dood...
Niemand zit op Fok!. Groot gedeelte van supporters is verkast naar het andere forum. Ik kom hier ook meer voor UVT, en zo af en toe een uitstapje naar VBL.

En blijven volhouden dat Toornstra zich niet bewezen heeft is gewoon kansloos, dat is een wereldtopper in wording en dat weet jij zelf ook.
pi_107659332
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik had het over subtoppers uit het buitenland he. Genoeg interesse, maar concreet werd het nooit, omdat er een redelijk prijskaartje aan hangt. Verwacht wel dat hij naar het buitenland verkast, de clubs in NL kunnen hem niet betalen.

En gewoon colleges van 13.00 tot 19.00 helaas, hoewel een gedeelte daar ook wel redelijk gek wordt ja.
Wat een onzin. Je loopt weer te blaten, net als bij die vreemde discussie over die transfersom en salaris van Goossens, waar je niet verder kwam dan geruchten. Zelfde verhaal met dit...je hebt geen harde feiten, maar alleen vage geruchten en je onderbuikgevoel. :') Kortom, wederom niet serieus te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 01:02:46 ]
pi_107659348
Clasie>Toornstra
pi_107659371
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef Roffamannetje het volgende:
Clasie>Toornstra
Niet te vergelijken, maar in potentie waarschijnlijk. Al kan Toornsta nog wel veel beter worden achteraf is hij pas 3 jaar prof en trainde hij daarvoor 2x per week.
pi_107659384
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat een onzin. Je loopt weer te blaten, net als bij die vreemde discussie over die transfersom en salaris van Goossens, waar je niet verder kwam dan geruchten. Zelfde verhaal met dit...je hebt geen harde feiten, maar alleen vage geruchten en je onderbuikgevoel. :') Kortom, wederom niet serieus te nemen.
Wat een onzin. Er is gewoon concrete interesse voor Toornstra geweest, alleen het prijskaartje is schijnbaar afschikbarend.

En Clasie is momenteel mischien gelijkwaardig aan Toornstra, maar dat is imo meer geluk dan wijsheid. Ik verwacht dat die binnenkort wel door het ijs gaat zakken.
pi_107659436
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat een onzin. Er is gewoon concrete interesse voor Toornstra geweest, alleen het prijskaartje is schijnbaar afschikbarend.

En Clasie is momenteel mischien gelijkwaardig aan Toornstra, maar dat is imo meer geluk dan wijsheid. Ik verwacht dat die binnenkort wel door het ijs gaat zakken.
Bronnen of niet serieus te nemen. :{w
pi_107659509
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bronnen of niet serieus te nemen. :{w
Google is je beste vriend. Zoek maar eens op Toornstra interesse -random club- a la AZ, PSV, Twente, Utrecht ( :') ), Swansea en enkele andere PL-clubs.
pi_107659525
Ik ben het eens met dat Toornstra wereldtop is, als hij niet bij ADO zou spelen was hij al lang naar het buitenland vertrokken. Duidelijk het niveau van PSV, Twente en dergelijke ontgroeid.
pi_107659531
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Google is je beste vriend. Zoek maar eens op Toornstra interesse -random club- a la AZ, PSV, Twente, Utrecht ( :') ), Swansea en enkele andere PL-clubs.
Doe jij het maar mbt die PL-clubs. Jij bent degene die beweert dat Toornstra zo in de belangstelling van grote clubs stond en van wereldklasse is.
pi_107659539
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben het eens met dat Toornstra wereldtop is, als hij niet bij ADO zou spelen was hij al lang naar het buitenland vertrokken. Duidelijk het niveau van PSV, Twente en dergelijke ontgroeid.
Mijn god zeg. :')

edit: Oh shit...wacht, voor deze 2 nutcases mag ik 'm wel gebruiken:

Mi Gaddo :')

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 01:12:42 ]
pi_107659573
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Mijn god zeg. :')

edit: Oh shit...wacht, voor deze 2 nutcases mag ik 'm wel gebruiken:

Mi Gaddo :')
Dat jij het nou niet ziet.

Toornsta is beter dan Messi en C. Ronaldo.
pi_107659582
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat jij het nou niet ziet.

Toornsta is beter dan Messi en C. Ronaldo.
:O
pi_107659750
Messi, Özil, van Persie, Götze, Toornstra, Nymar, Ronaldo, Xavi, Balotelli, Iniesta.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107659761
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Guidetti het volgende:
Messi, Özil, van Persie, Götze, Toornstra, Nymar, Ronaldo, Xavi, Balotelli, Iniesta.
Makes sense. :Y
pi_107659844
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Makes sense. :Y
Ik vind Balotelli nog niet zo ver als Toornstra of Immers.
pi_107659851
En Xavi heeft toch minder diepgang.
  maandag 6 februari 2012 @ 01:29:51 #139
357045 Grifte
Feijenoord
pi_107659919
quote:
Martins Indi uitblinker tegen NEC

Feyenoord heeft gedaan wat het moest. Gewoon winnen in Nijmegen bij NEC. Alleen was dit de laatste jaren niet zo gewoon, de laatste keer dat Feyenoord er uberhaupt scoorde is alweer ruim vier jaar geleden. Jonathan de Guzman scoorde toen beide doelpunten. Deze zondag klaarden Otman Bakkal en Guyon Fernandez de klus, allebei op aangeven van John Guidetti.

Martins Indi uitblinker
De uitblinker was echter Bruno Martins Indi. Meerdere malen onderbrak hij solo een aanval van NEC en haalde daardoor de angel uit de wedstrijd. Het verleidde Het Legioen zelfs ertoe zijn naam te scanderen. Bruno Martins Indi Jalala klonk het in De Goffert.

Door de winst staat Feyenoord inmiddels weer boven Ajax en is zelfs de aansluiting met de top gevonden doordat PSV punten morste in Heracles. Van de komende vijf wedstrijden speelt Feyenoord er vier in de eigen Kuip. De enige uitwedstrijd is in Eindhoven tegen…koploper PSV. Als Feyenoord de komende reeks goed uitspeelt kunnen ze op twee punten van de koppositie komen. En wie weet morst PSV hier en daar nog wel een puntje. Bovendien komen er nog een aantal onderlinge confrontaties aan tussen de Top 5. Als enige heeft Feyenoord er hiervan drie gewonnen. (allen thuis)

Het zal toch niet gebeuren dat Ronald Koeman Feyenoord in zijn eerste seizoen als trainer gelijk kampioen maakt na DERTIEN jaar?
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/
pi_107659968
quote:
We blikken niet graag terug op een verloren wedstrijd maar voor VVV-Feyenoord maken we graag een uitzondering. En niet alleen omdat Bruno Martins Indi in deze wedstrijd zijn eerste goal van het seizoen maakte. Hij evenaart hiermee vroeg in het seizoen al het aantal doelpunten in het seizoen 2010/2011.
_O_

Die site is echt geniaal.
  maandag 6 februari 2012 @ 01:45:00 #141
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107660258
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Guidetti het volgende:
:')

Özil in dat rijtje zetten :').
2000 light years from home
pi_107660611
Ibrahimovic, Bale, Sneijder, Immers, Agüero, Fabregas.
  maandag 6 februari 2012 @ 02:22:26 #143
268260 Dr.Mikey
pi_107660945
quote:

[..]

Niet blowen als je het niet kan hebben
R.I.P DTS.
  maandag 6 februari 2012 @ 07:09:59 #144
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_107662031
Godsjezus, wat een getroll vannacht _O- ging'ie lekker?
  maandag 6 februari 2012 @ 07:25:29 #145
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107662108
quote:
Hij was ook wel erg sterk achterin, klopt. Het is jammer voor de Vrij, maar het is nu echt niet nodig om BMI eruit te halen.
Elite
Tegen TTIP
pi_107663834
BMI in de telegraaf een 8, in de VI een 5.
En dan te bedenken dat die mensen er voor betaald krijgen :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_107664239
bij het ad een 6 ik snap der niks van...
* Verwijderd *
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 10:16:47 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107664650
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Het kan nog lager:

MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 09:16:37 Opvallend: De Telegraaf geeft Bruno een 8, VI een 5. #IkZeg7 reageer retweet
  maandag 6 februari 2012 @ 10:23:21 #149
14505 OProg
A Life in Music
pi_107664802
  maandag 6 februari 2012 @ 10:28:42 #150
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107664924
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Zo positief heb ik jou zelden gezien, te lang in de kroeg gezeten of heb je er echt vertrouwen in?
Vertrouwen.

Vertrouwen in Koeman en zijn assistenten, in Guidetti, in het middenveld, in de verdediging, in Mulder, die zichtbaar beter wordt. Vertrouwen in alles eigenlijk.

Gewoon blijven voetballen en punten pakken. Meer kunnen ze niet doen.

quote:
El Ahmadi denkt dat Feyenoord meedoet om kampioenschap

Feyenoord was de grote winnaar van het afgelopen eredivisieweekend. Karim El Ahmadi stond na een aantal weken afwezigheid weer in de basisopstelling van Feyenoord. De middenvelder was één van de uitblinkers aan de kant van de Rotterdammers, die met 2-0 wisten te winnen van NEC. De achterstand op koploper Feyenoord is slechts vijf punten.
El Ahmadi denkt dat Feyenoord een rol van betekenis kan gaan spelen in de titelstrijd. "Je kunt moeilijk zeggen van niet", aldus El Ahmadi aan NUsport. "In deze competitie kan het alle kanten op en wij hebben bewezen dat we tegen grote teams goede resultaten kunnen neerzetten."

"En ja, als je dan ook wedstrijden als NEC-uit gaat winnen... Dat geeft aan dat we vooruitgaan en dat belooft wat. Maar het is nog vroeg, hè. We hebben nu twee thuiswedstrijden op rij voordat we naar PSV moeten. Als we die wedstrijden winnen, kan het een heel mooi seizoen voor ons worden."

Toch ziet El Ahmadi in PSV de grootste favoriet. "Als je ziet wat voor team zij hebben... Daarmee moeten ze kampioen kunnen worden", aldus de international, die tevreden was over zijn eigen prestatie tegen NEC. "Ik heb de draad bij de club meteen weer opgepakt op het middenveld, samen met Otman Bakkal en Jordy Clasie. Druk zetten, er snel uitkomen, kort op de tegenstander zitten... Het liep meteen weer lekker tussen ons."
De titel daar wil aanvaller Guyon Fernandez echter niet te veel in meegaan.
"Voor ons blijft een plek bij de eerste vijf het belangrijkste", zegt hij op de website van Feyenoord. "Als PSV of AZ de beker wint is de vijfde plek genoeg om direct Europees voetbal te halen, dus dat zou een mooi scenario zijn. Wij moeten ons gewoon blijven concentreren op de komende wedstrijden en zoveel mogelijk punten pakken."
Fernandez was tegen NEC opnieuw linksbuiten, een rol die hij vorige week tegen Ajax ook invulde. De spits voelt zich goed op die plek, zegt hij. "De trainingen de afgelopen tijd hebben mij een goed gevoel gegeven om vanaf de buitenkant te spelen. Ik kan met mijn snelheid veel met steekpasses bediend worden en naar binnen trekken. Bij dat doelpunt vlak na rust zag je dat ook gebeuren. Ik voel me lekker aan de zijkant."
Otman Bakal: "Achteraf gezien denk ik dat het toch nog vrij makkelijk is gegaan", vertelde Bakkal tegen de NOS. "Maar op sommige cruciale momenten was het wel moeilijk. Er waren wat momenten dat Erwin (Mulder, red.) ons redde, zodat ze niet konden aansluiten. Het doelpunt van hun bleef uit en al met al speel je dan een gewonnen wedstrijd."

"Als we dit soort wedstrijden ook gaan winnen, kan het best interessant worden. Maar aan de andere kant is het juist zaak om een serie neer te zetten en dat is voor ons nog niet het geval. Degenen die onder ons staan, staan net zo dicht op ons als wij op degenen die boven ons staan. Dus wat dat betreft is het afwachten en een serie neerzetten", aldus de huurling van PSV.
Trainer Ronald Koeman denkt niet dat zijn ploeg dit seizoen in staat is om de landstitel te veroveren. In de laatste acht wedstrijden behaalde Feyenoord zes zeges en verloor het slechts eenmaal.

"Ik geloof niet dat we serieus mee zullen gaan doen om het kampioenschap, dat is wat veel gevraagd voor onze ploeg", vertelde Koeman tegen de NOSl. "Het is wel zo dat we van de komende vijf wedstrijden vier keer thuis spelen. Als we goed door die reeks komen, weet je nooit hoe we er dan voor staan. Als andere ploegen verzaken, is er niets uit te sluiten. Maar onze doelstelling blijft de vijfde plaats."

Feyenoord staat momenteel op de vijfde plaats in de Eredivisie. De ploeg van Koeman pakte uit twintig wedstrijden 37 punten.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Een van de beste van het veld gisteren. Dus zeker geen 5 of 6.
Elite
Tegen TTIP
pi_107665041
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:28 schreef Happel het volgende:

[..]
:o

We zijn koploper?! KAMPIOENUUHH ole ole. *O* :9~
-
pi_107665190
quote:
Verheijen vernietigend over methodes bij Ajax

Raymond Verheijen heeft vernietigend uitgehaald naar de manier van trainen van Ajax. Volgens de assistent-bondscoach van Wales en voormalige rechterhand van Guus Hiddink leiden 'incompetente trainingsmethoden' tot de blessuregolf in de Arena. Dat meldt hij via zijn twitteraccount.

Verheijen, die internationaal bekendheid geniet vanwege zijn periodisering, gaf Ajax er via twitter flink van langs na de nederlaag gisteren in eigen huis tegen FC Utrecht (0-2). 'Ajax betaalt een hoge prijs voor de incompetente trainingsmethoden van de club.'

Ook vraagt Verheijen, die in Nederland de particuliere Voetbal Academie oprichtte, zich af welke journalist uitzoekt hoeveel 'het blessurefiasco' Ajax heeft gekost.

Volgens Verheijen is de spierblessuregolf bij Ajax het gevolg van een verkeerde manier van trainen, meldt hij in een andere tweet. 'Er zijn bij Ajax al meer dan 30 spierblessures geweest. Als je naar de potentiële basiself van Ajax kijkt, dan ontbreken er nu acht man door blessures. Dat kost Ajax miljoenen euro's.'

Feyenoord, dat de methodiek van Verheijen volgt, wordt dit seizoen nauwelijks geteisterd door spierblessures.
Hoe lang volgen wij die methodiek al eigenlijk?
-
pi_107665267
Het begin van het seizoen geloof k.
  maandag 6 februari 2012 @ 10:42:02 #154
330093 McCandless
I'm supertramp
pi_107665281
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Het begin van het seizoen geloof k.
Volgens mij heb ik er vorig seizoen ook wel iets over gelezen in de VI.
pi_107665292
Dus dan werkt het toch duidelijk wel.
-
pi_107665363
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef Ritmo het volgende:
Dus dan werkt het toch duidelijk wel.
Waarom? Voorgaande jaren hadden we toch ook niet te kampen met enorm veel blessures?
pi_107665403
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Waarom? Voorgaande jaren hadden we toch ook niet te kampen met enorm veel blessures?
Juist wel. We hebben in februari nog nooit zo'n fitte selectie als nu gehad volgens mij.
-
pi_107665416
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik weet nog een Mario Been jaar.
pi_107665431
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik weet nog een Mario Been jaar.
En een Verbeek-jaar.
-
  maandag 6 februari 2012 @ 10:47:12 #160
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_107665438
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef McCandless het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik er vorig seizoen ook wel iets over gelezen in de VI.
Volgens mij waren ze er in de voorbereiding van dit seizoen pas juist mee gestart.

[Edit]
Ja dus,
Feyenoord stapt over op 'methode Verheijen'
quote:
04/07/11 08u32
pi_107665542
quote:
11s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Juist wel. We hebben in februari nog nooit zo'n fitte selectie als nu gehad volgens mij.
Hmm oke. Ik had het idee dat we nooit hele erge last hebben gehad van blessures.
pi_107665650
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:50 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hmm oke. Ik had het idee dat we nooit hele erge last hebben gehad van blessures.
Zoiets als wat Ajax nu heeft, dat hebben wij ook een aantal keer gehad in de laatste 5 jaar.
Hoewel zo'n golf, zoals Beenhakker goed opmerkte, altijd komt als het even heel slecht gaat met de club. Dan heeft elke speler opeens een vreemde blessure en elk herstel duurt weken langer.
Zodra het weer goed gaat, sluit iedereen opeens weer een voor een aan.
-
pi_107665743
Dan kan het inderdaad wel betekenen dat de methodiek wel aardig werkt. Ik denk dat het voor een Feyenoord ook wel uiterst belangrijk is dit seizoen niet te veel blessures te vangen, omdat het team dan vrij kwetsbaar wordt.

Ik zi het kampioensschap niet gebeuren, ben blij dat een Koeman daar ook geen ambities over uitspreekt en de vrede bewart door de doelstelling lekker op plaats 5 te houden. Ik denk dat we nog wel even blijven aanhaken bij de top, maar met hier en daar een schorsing en blessure loop je denk ik net te veel (lees net iets meer dan enkele teams nu boven je) onnodige verliezen op.

Ik heb dit weekend helaas alleen maar studio voetbal en de samenvatting kunnen zien, maar iedereen was weer lovend over Leerdam op rechtsback en Indi in het centrum? Ik heb Indi weinig fout zien doen, maar vond Leerdam (ja, je ziet in de samenvatting bij kansen van NEC natuuurlijk de minder momenten) toch wel weer wat kwetsbaar overkomen. Te vaak te laat bij zijn man en de verdedigende actie waarbij hijeen doelschot voorkwam legde hij bij een NEC-voorhoede speler in de voeten.

Wel nice dat in Studio voetbal werd benadrukt wat het vesschil in publiek is bij ons en in 020 :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 11:04:55 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107665944
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:57 schreef ace_eleven het volgende:

Wel nice dat in Studio voetbal werd benadrukt wat het vesschil in publiek is bij ons en in 020 :')
Ja dat was mooi.
Allleen: toen Beenhakker z'n riedeltje hielt dat hij en Been vorig jaar met zoveel jeugspelers moesten werken en dat die nu een jaartje ouder en wijzer zijn, toen had toch wel even gevraagd mogen worden naar de rol van de TD. Dus: waarom Beenhakker zulke kneuzen naar Feyenoord liet komen en Van Geel met even weinig budget als Leo er wèl in is geslaagd om daadwerkelijke versterkingen aan te trekken.
Maar ja, dat vindt Jack natuurlijk niet gezellig, om zoiets te vragen.

Sowieso voetbalt Feyenoord zóveel gestructureerder en gedisciplineerder.
Je doet Koeman zwaar te kort door zo'n verhaaltje op te hangen over jeugdspelers en alsof het daar allemaal aan lag.
pi_107665969
Werden jullie gisteren ook fysiek ongemakkelijk toen je onze zuchtende vriend op AjaxTV hoorde liegen over zijn eigen rol in het verhaal? :r
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:08:25 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107666035
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb dit weekend helaas alleen maar studio voetbal en de samenvatting kunnen zien, maar iedereen was weer lovend over Leerdam op rechtsback en Indi in het centrum? Ik heb Indi weinig fout zien doen, maar vond Leerdam (ja, je ziet in de samenvatting bij kansen van NEC natuuurlijk de minder momenten) toch wel weer wat kwetsbaar overkomen. Te vaak te laat bij zijn man en de verdedigende actie waarbij hijeen doelschot voorkwam legde hij bij een NEC-voorhoede speler in de voeten.
Indi was heer en meester achterin. Leerdam doet het ook goed, maar je merkt dat hij soms zijn concentratie laat zakken en komen de fouten. Verder vind ik dat hij het goed doet achterin. Zeker een blijvertje.

quote:
Oud nieuws natuurlijk. Feijenoord was weer ruimschoots vertegenwoordigt in de Goffert. Hadden gewoon een stavak naast het uitvak. NEC supporters zaten beneden te klagen tegen politie en stewards, maar die konden niks doen zeiden ze. De kaarten die wij hadden hebben we immers via NEC supporters zelf gekregen. :')

Dat langzame zingen van hand in hand was echt super. Gewoon kippenvel tot op het bot. Kreeg het er ook wat warmer van. O+

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
Werden jullie gisteren ook fysiek ongemakkelijk toen je onze zuchtende vriend op AjaxTV hoorde liegen over zijn eigen rol in het verhaal? :r
Ik kijk die shit gewoon nooit. Vaak omdat ik nog in de kroeg zit, maar vooral omdat het gewoon ongeïnspireerde bagger tv is.
Elite
Tegen TTIP
pi_107666327
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja dat was mooi.
Allleen: toen Beenhakker z'n riedeltje hielt dat hij en Been vorig jaar met zoveel jeugspelers moesten werken en dat die nu een jaartje ouder en wijzer zijn, toen had toch wel even gevraagd mogen worden naar de rol van de TD. Dus: waarom Beenhakker zulke kneuzen naar Feyenoord liet komen en Van Geel met even weinig budget als Leo er wèl in is geslaagd om daadwerkelijke versterkingen aan te trekken.
Maar ja, dat vindt Jack natuurlijk niet gezellig, om zoiets te vragen.

Sowieso voetbalt Feyenoord zóveel gestructureerder en gedisciplineerder.
Je doet Koeman zwaar te kort door zo'n verhaaltje op te hangen over jeugdspelers en alsof het daar allemaal aan lag.
Ja, dat was natuurlijk journalistiek niet zo goed uitgevoerd, zoals eerder ook al aangestipt is, dat dat nog wel eens te wensen over laat in NL.
Maar goed, Beenhakker schopt niet echt na, dat is ook iets wat wel fijn is. En natuurlijk heeft het wel een rol dat de jeugd iets ervarener is geworden, maar Koeman zet het allemaal wel veel beter neer, en heeft blijkbaar veel meer conrole over het elfal, en Van Geel doet veel meer met zijn TD-functie dan Beenhakker, het had wel charme gehad als hij dat ook uit zichzelf had aangestipt.

Maar verder vind ik Beenhakker altijd wel ok hoor, zet bij mij geen kwaad bloed, maar ben het er wel mee eens dat hij niet meer voor ons werkt ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:39:15 #168
268260 Dr.Mikey
pi_107666852
Studio voetbal is allemaal vriendjes politiek.
Vi is niets beter.
R.I.P DTS.
pi_107666900
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Studio voetbal is allemaal vriendjes politiek.
Vi is niets beter.
Gisteren was het eigenlijk wel mooi. Ze konden er gewoon niet langer omheen dat Feyenoord het op dit moment beter doet dan Ajax :)
pi_107667087
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Maar verder vind ik Beenhakker altijd wel ok hoor, zet bij mij geen kwaad bloed, maar ben het er wel mee eens dat hij niet meer voor ons werkt ;)
Beenhakker heeft de club tijdens zijn bewind bijna de vernieling (lees de Jupiler League) ingeholpen. Tuurlijk neem je hem dingen kwalijk. Het is dat Brard hoogstpersoonlijk Ryo naar De Kuip haalde anders had je nog maar moeten zien waar we geëindigd waren. Stonden voor de komst van Ryo op een 15e plek. Nog buiten zijn falende beleid, waar hij misschien door incompetentie dan niets aan kan doen was hij ook een lek naar de media toe. Heeft middels zijn achterlijke betoog vorig jaar zelf voor een onwerkbare situatie gezorgd, en is achteraf doodleuk terwijl Feyenoord geen cent te makken had gaan golfen in Portugal op kosten van de club.

Deze man moet serieus zijn ogen uit zijn kop schamen voor zijn periode Feyenoord en lekker wc's gaan schoonmaken bij ZIJN cluppie. In Amsterdam dus.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 februari 2012 @ 11:55:31 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107667377
Zo is dat. Die judas is een leugenaar die er gewoon van baalt dat Feyenoord het nu zoveel beter doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107667473
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
Zo is dat. Die judas is een leugenaar die er gewoon van baalt dat Feyenoord het nu zoveel beter doet.
Hij komt thuis in Rotterdam, Amsterdam, Madrid, Guadalajara, Krakow, Port of Spain....
BFF met GGMM
  maandag 6 februari 2012 @ 11:58:19 #173
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107667481
Beenhakker staat opzeker in de meest nare mensen top 20.
Waarschijnlijk ergens tussen Scrooge en Saddam Hoessein.
pi_107667512
Bij de namen Bosz, Wotte en Gullit gaat het bij mij wel wat meer borrelen dan bij Beenhakker hoor.
pi_107667573
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoor :') Beenhakker vergelijken met massa-moordenaars. :{

En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
-
pi_107667604
Ik vind hem altijd wel lekker direct, met een no-nonsence houding, maar ben inderdaad niet te spreken over wat hij als TD bij ons heeft meegebracht.

Laten we lekker blij zijn dat we geen last meer van m hebben en laten wij WEL genieten van de huidige wederopstanding.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:05:14 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107667810
quote:
13s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoor :') Beenhakker vergelijken met massa-moordenaars. :{

En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Zoals ik al zei, wolf in schaapskleren. Grote bek, maar je werk fatsoenlijk uitvoeren ho maar. Een prive-persconferentie beleggen om je 'eigen club' de grond in te trappen, een Ajax shirt aantrekken. Dat soort dingen doe je niet als je zo'n kind van de club bent.

Die act van gisteren was ook weer zo doorzichtig, even het verplichte 'geweldige club' gebrabbel om het daarna maar te blijven hebben over zijn grote liefde Ajax
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:05:44 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107667826
quote:
13s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:

Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.

"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:08:15 #179
268260 Dr.Mikey
pi_107667936
Onder die clown zijn we wel voor de laatste keer eerste geindigd.
R.I.P DTS.
pi_107668007
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.

"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
Precies ^O^ En mensen die de club zo achter laten (zelfde met Been) en wel doodleuk tonnen opstrijken over de rug van de supporters heen, kunnen op zijn Rotterdams gezegd lekker de tering krijgen. :Y
Groetjes, Ezio.
pi_107668025
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zegt meer iets over het falen van de anderen dan het succes van Beenhakker
pi_107668072
quote:
Met Bosz en Gullit in de selectie werden we ook kampioen. Lekker boeiend verder als je het daarna als beleidsbepaler zo verziekt.
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:11:49 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107668093
quote:

[..]

Ja precies. Constant blijven zeuren dat hij vorig jaar te maken had met een blessuregolf en geen geld en dat al die spelers dit seizoen een jaar ouder zijn :')

Nee kneus. Vorig jaar had je een trainer die vaker op de golfbaan dan op varkenoord was en die binnen de selectie totaal niet serieus genomen werd en jij haalde gasten als Lumb, Larsen en Van Beukering :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 12:12:14 #184
268260 Dr.Mikey
pi_107668116
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik za nog op de bassis school en was er niet minder blij om.
R.I.P DTS.
pi_107668133
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het is een kwal inderdaad, maar dat wisten we de vorige keer toen hij 'thuiskwam' ook al. Toch slikten velen zijn propaganda voor zoete koek: Met Been en Beenhakker zou alles goed komen, toch? Slechts enkelen zijn hem consequent blijven wantrouwen (daar was ik er niet 1 van :@ )
BFF met GGMM
pi_107668161
quote:
Dat ja

quote:

[..]
Dat had ik ook wel chiquer gevonden. Maar goed, discussie Beenhakker lijkt me wel een gesloten topic:

Niemand tevreden over wat ie in zijn laatste periode heeft gedaan, en het gevoel wat iedereen eraan over heeft gehouden is vrij uiteelopend tot bij somigen waar hij wat meer kwaad bloed zet (en zetten hem in een rijtje tussen massamoordenaars), tot sommigen hebben wat meer respect voor hem hebben :')
pi_107668173
Dat stukje van Beenhakker waar hij ontkende een tijdje in een zwart gat te hebben gezeten was wel grappig. Sjek die vervolgens een eerder gesprek aanhaalt waarmee hij Beenhakker betrapt op de leugen _O-
Een 69 jarige man die zich zo zuur en zielig gedraagt is gewoon sneu.
pi_107668247
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is een kwal inderdaad, maar dat wisten we de vorige keer toen hij 'thuiskwam' ook al. Toch slikten velen zijn propaganda voor zoete koek: Met Been en Beenhakker zou alles goed komen, toch? Slechts enkelen zijn hem consequent blijven wantrouwen (daar was ik er niet 1 van :@ )
Ja ik was daar ook 1 van. Onder hen zou het goedkomen, echter na het 1e seizoen moest Been weg, en dan indirect gaat Beenhakker dan ook weg. Toen al zagen mensen dat het onder Been niet verder goed kon gaan. Die 4e plek in het 1e jaar van hem was meer geluk dan wijsheid.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:16:50 #189
268260 Dr.Mikey
pi_107668315
Ik ben de Beenhakker discussie moe dus ik snijdt even een ander onderwerp aan.
Nu Bruno het zo goed doet, En de Vrij weer fit is is het tij om te gaan spelen zonder Vlaar die toch zeker dit seizoen de mindere van de 3 is. Of zou Koeman het nog niet aandurven ?
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:17:28 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107668341
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
Idd ^O^ nu moet alleen Gudde, onze saneringsbaas, nog opkankeren toch Caland? *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 6 februari 2012 @ 12:18:32 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107668385
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Idd ^O^ nu moet alleen Gudde, onze saneringsbaas, nog opkankeren toch Caland? *O*
Klopt ja. Samen met Van Well, als we straks in cat. 2 komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 12:20:05 #192
268260 Dr.Mikey
pi_107668443
Oke dan niet etc
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:21:26 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107668497
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt ja. Samen met Van Well, als we straks in cat. 2 komen.
Wel vreemd dat je nu opeens niemand meer hoort over Gudde ;(
4045
onlogisch
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:21:36 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_107668505
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Bruno het zo goed doet, En de Vrij weer fit is is het tij om te gaan spelen zonder Vlaar die toch zeker dit seizoen de mindere van de 3 is. Of zou Koeman het nog niet aandurven ?
Vlaar is aanvoerder he, die wordt niet zomaar gepasseerd denk ik. In de Volkskrant stond trouwens een stuk over Feyenoord als kampioenskandidaat na de wedstrijd van gisteren. Maar de verdediging moest Koeman het meeste zorgen baren in die strijd. :') Terwijl de verdediging gisteren juist als een huis stond. Soms vraag ik me echt af of journalisten de wedstrijden wel goed volgen.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:21:39 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107668510
Behalve wanneer je er naar vraagt uiteraard :s)
4045
onlogisch
pi_107668537
Gudde houdt zich sinds v. Geels komst behoorlijk achter de schermen.
-
  maandag 6 februari 2012 @ 12:23:32 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107668583
quote:
11s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Ritmo het volgende:
Gudde houdt zich sinds v. Geels komst behoorlijk achter de schermen.
Gudde heeft sinds zijn komst en het afronden van het saneringsproces ook nauwelijks een functie meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 12:26:33 #198
268260 Dr.Mikey
pi_107668700
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vlaar is aanvoerder he, die wordt niet zomaar gepasseerd denk ik. In de Volkskrant stond trouwens een stuk over Feyenoord als kampioenskandidaat na de wedstrijd van gisteren. Maar de verdediging moest Koeman het meeste zorgen baren in die strijd. :') Terwijl de verdediging gisteren juist als een huis stond. Soms vraag ik me echt af of journalisten de wedstrijden wel goed volgen.
Inderdaad de verdediging is echt niet zo beroerd hoor.
We hebben betere backs dan Twente en Psv op dit moment niks niet zorgen kindje.
Alleen Twente heeft een beter centraal duo dan ons omdat Douglas maar verder...

Nee de pers onderschat Leerdam , BMI en Nelom nog omdat ze nieuw zijn maar dat veranderd snel genoeg. vooral BMI was echt weer een klasbak gister.
R.I.P DTS.
pi_107668835
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar kun je m.i. beter niet passeren. Ondanks dat hij gisteren wederom matig speelde had hij toch weer een paar belangrijke ingrepen.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:32:06 #200
268260 Dr.Mikey
pi_107668893
Maar nu zit vriendje de Vrij steeds op de bank .
En we moeten toch een keer zonder Vlaar gaan spelen aangezien ik er vanuit ga dat hij vertrekt en dat het volgend jaar De Vrij BMI gaat worden.
R.I.P DTS.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:36:18 #201
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107669038
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Inderdaad de verdediging is echt niet zo beroerd hoor.
We hebben betere backs dan Twente en Psv op dit moment niks niet zorgen kindje.
Alleen Twente heeft een beter centraal duo dan ons omdat Douglas maar verder...

Nee de pers onderschat Leerdam , BMI en Nelom nog omdat ze nieuw zijn maar dat veranderd snel genoeg. vooral BMI was echt weer een klasbak gister.
Ik vind Douglas zwaar overschat, ik vind ons centraal duo niet echt minder.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:36:32 #202
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107669052
Wat mij betreft mag de Vrij weer even op de rechtsback positie gaan staan.
Uiteindelijk wordt het centrale duo de Vrij en Indi, dat lijkt me logisch en een mooi vooruitzicht.
pi_107669065
Ik vind ons echt dik en dik de sterkste verdediging hebben hoor. Als je kijkt naar AZ, PSV (HAHA), Twente en Ajakkes. Nee daar zie ik ons de sterkste verdediging hebben. Zeker als je ook kijkt naar de bank en die daar zitten.

Overigens moeten jullie die journalisten niet serieus nemen, of anders alleen Rijnmond. Mensen kijken alleen de samenvatting en geven dan even snel cijfers aan spelers, belachelijk.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:38:17 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107669114
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef elCholo het volgende:
Wat mij betreft mag de Vrij weer even op de rechtsback positie gaan staan.
Uiteindelijk wordt het centrale duo de Vrij en Indi, dat lijkt me logisch en een mooi vooruitzicht.
En dan hebben we nog Schenkeveld en Ramsteijn. Mooi man, dat die positie 3-dubbelbezet is :P .
  maandag 6 februari 2012 @ 12:38:24 #205
268260 Dr.Mikey
pi_107669119
Ons probleem als we die al hebben ligt op de flanken en die Goosens van Nec vond ik nou niet zo spelen dat hij de oplossing voor dat probleem is volgend seizoen.
R.I.P DTS.
pi_107669130
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hoe lang volgen wij die methodiek al eigenlijk?
Verheijen krijgt wel iets teveel krediet nu want wij volgen deze methode ook niet helemaal.
Verheijen heeft advies gegeven maar Koeman geeft er ook een eigen invulling aan.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:39:22 #207
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107669145
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef eight het volgende:

[..]

Verheijen krijgt wel iets teveel krediet nu want wij volgen deze methode ook niet helemaal.
Verheijen heeft advies gegeven maar Koeman geeft er ook een eigen invulling aan.
Verheijen is een beetje een blaaskaak. Die Twitter van hem :') .
pi_107669147
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ons probleem als we die al hebben ligt op de flanken en die Goosens van Nec vond ik nou niet zo spelen dat hij de oplossing voor dat probleem is volgend seizoen.
Flanken + spits inderdaad.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:40:48 #209
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107669189
Spits wordt echt moeilijk man. Hoe kan je nou Guidetti succesvol vervangen :{ .
pi_107669278
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Merkie het volgende:
Ten Voorde halen.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:44:13 #211
268260 Dr.Mikey
pi_107669300
Mwah... de transferperiode is lang ik vertrouw wat dat betreft wel op van Geel.
Al snap ik de VVF niet. Wel 5 mil willen investeren in Bas Dost. Maar nu we misschien Guidetti kunnen halen voor 5 of 6 miljoen hoor of zie je ze niet.
R.I.P DTS.
pi_107669314
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:43 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ten Voorde halen.
Doe normaal.

Gewoon Guidetti langer vastleggen.
pi_107669336
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al snap ik de VVF niet. Wel 5 mil willen investeren in Bas Dost. Maar nu we misschien Guidetti kunnen halen voor 5 of 6 miljoen hoor of zie je ze niet.
Dit vind ik idd heel vreemd.

Tenzij ze achter de schermen als een malle bezig zijn om zo de prijs laag te houden.
pi_107669354
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:45 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Dit vind ik idd heel vreemd.

Tenzij ze achter de schermen als een malle bezig zijn om zo de prijs laag te houden.
dit
pi_107669400
Ik denk dat Nelom aardig door het ijs zakte tegen 020, zeker in de eerste helft. In andere wedstrijden vond ik hem redelijk stabiel spelen. Leerdam maakt nog altijd wel de nodige foutjes achterin. Dus ik kan me wel voorstellen dat de media nog niet zoveel vertrouwen heeft.
Ik ben zelf meer een fan van De Vrij dan van BMI, vindhet een veel slimmere en rustigere speler, en daar heb je denk ik ook meer behoefte aan in het centrum dan een snelle balafpakker als BMI. Vlaar is organisatorisch behoorlijk belangrijk en loopt toch wel erg vaak op de goede plek als rugdekking hoor, maar BMI en De Vrij vanaf volgende jaar zou best wel aardig kunnen draaien.
En dan met Janmaat erbij op rechts, en een Ramsteijn die zich nog even moet ontwikkelen heb je je verdediging de komende jaren wel redelijk op orde ja.

Het middenveld is ook goed geregeld, zeker als El Ahmadi en/of Bakkal ook nog bijtekenen :)

Voorin hebben we toch nog altijd redelijk beperkte mogelijkheden, als Cabral en Schaken de vorm niet hebben ben je dan inderdaad afhankelijk van een spits. Als je meer kracht heb in je velugels hebt, denk ik dat de spits, die dan vooral voor t afronden is en niet zoals nu de hele organisatie voorin bepaalt, wel te vervangen is.
pi_107669410
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
De VVF speelt geen rol hierin. De beslissing ligt in eerste instantie volledig bij City.
pi_107669415
Al zou je 10 miljoen van Guidetti kunnen ophoesten, zit je nog steeds met het salaris.
Die jongen kan naar Spanje, Italië, Engeland.
Moet wel echt een liefhebber zijn wil hij hier tekenen :P
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:48:54 #218
268260 Dr.Mikey
pi_107669449
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
Al zou je 10 miljoen van Guidetti kunnen ophoesten, zit je nog steeds met het salaris.
Ik zei eerder al kan vriend Henke Larsson geen goed woordje voor ons doen?
Bovendien je ziet Guidetti wel echt genieten van het legion elke keer.
R.I.P DTS.
pi_107669453
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk dat Gijp het goed verwoordde.

Hij is hier nu al een held. Hij kan niet meer stuk. 50000 man achter hem, het hele seizoen. Gaat hij nergens anders meer zo meemaken, in zo'n korte tijd. En hijs nog zo jong. Heeft Zlatan hier ook zien voetballen en groot zien worden, het kan dus wel zo.

Het is gewoon slim om hier nog minimaal een jaartje t blijven.
pi_107669496
quote:
Daar moet v. Geel idd heel heel hard z'n best voor gaan doen.
-
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:52:18 #221
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_107669571
Vlaar is organisatorisch wel goed, maar ik vond de manier waarop hij werd uitgespeeld door Zeefuik (of was het George?) schrikbarend makkelijk gaan. Vlaar is fysiek wel sterk, maar wel heel log.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:53:13 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_107669601
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Vlaar is organisatorisch wel goed, maar ik vond de manier waarop hij werd uitgespeeld door Zeefuik (of was het George?) schrikbarend makkelijk gaan. Vlaar is fysiek wel sterk, maar wel heel log.
Ja, als de RB is opgekomen en Vlaar moet het overnemen, dan houd ik altijd mijn hart vast :{.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:54:20 #223
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107669632
Ik heb zo´n vermoeden dat ze alles op Bas Dost gaan zetten voor volgend seizoen.
Vind ik persoonlijk een prima opvolger voor Guidetti, met Achahbar daarachter.

Nog een goede linksback en Ahmadi bijtekenen, dan heb je echt een goede en brede selectie.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:54:31 #224
268260 Dr.Mikey
pi_107669639
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ja, als de RB is opgekomen en Vlaar moet het overnemen, dan houd ik altijd mijn hart vast :{.
Daar waar BMI gister vrij in het begin er al in zijn uppie een goal van Nec belemmerde
R.I.P DTS.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:55:19 #225
268260 Dr.Mikey
pi_107669668
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef elCholo het volgende:
Ik heb zo´n vermoeden dat ze alles op Bas Dost gaan zetten voor volgend seizoen.

Nog een goede linksback en Ahmadi bijtekenen, dan heb je echt een goede en brede selectie.
Hoop ik wel dat Dost eerst uitbehandeld is bij het Riagg.
Nee serieus de man kan echt wel wat maar wat een rare vent is het.
R.I.P DTS.
pi_107669671
quote:

Zou jammer zijn. Dost is en wordt niets!
pi_107669678
quote:

Eens. Hoe lang loopt z'n contract nog na deze zomer? 1 jaar? Is dus niet helemaal onhaalbaar. En zeker niet als je El Ahmadi verkoopt.
-
pi_107669722
Als je dost haalt kan je beter ook meteen een paar goede buitenspelers halen, want met Fernandez en Schaken op de flanken zal hij veel minder scoren.
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 12:59:06 #229
268260 Dr.Mikey
pi_107669775
Het is jammer dat we de Kuyt en Drenthe verhalen nog niet serieus kunnen nemen.
R.I.P DTS.
pi_107669787
Dost is onhaalbaar. Die trapt er 30 in dit seizoen en heeft een contract tot 2015. Het is een illusie dat de VVF hem kan halen.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 13:00:42 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107669809
quote:
Kan die Toornstra niet ook aardig als spits uit de voeten?
  maandag 6 februari 2012 @ 13:00:52 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107669812
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Dost is onhaalbaar. Die trapt er 30 in dit seizoen en heeft een contract tot 2015. Het is een illusie dat de VVF hem kan halen.
Precies.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 13:01:29 #233
268260 Dr.Mikey
pi_107669829
Die spits van Heracles die matties is met Guidetti zou ik ook graag samen met hem in de aanval zien lopen.
R.I.P DTS.
pi_107669906
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die spits van Heracles die matties is met Guidetti zou ik ook graag samen met hem in de aanval zien lopen.
Armenteros. Die viel me volgens mij 2/3 jaar geleden in de Kuip al op.
Sterk, balvast, goed in de combinatie, degelijke afmaker en vooral, niet te duur.
Ik zeg, doen!
  maandag 6 februari 2012 @ 13:10:03 #235
268260 Dr.Mikey
pi_107670048
Krijg net een DM van Helpmefok prepare for the storm. :D
R.I.P DTS.
pi_107670074
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg net een DM van Helpmefok prepare for the storm. :D
Wanneer word hij uit het gesticht gelaten?
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 13:11:11 #237
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107670075
Het is gewoon zaak om ervoor te zorgen dat je hele aanval niet meer afhankelijk is van 1 spits. Daarom hoop ik op een goede rechtsbuiten volgend jaar (desnoods huur) en inderdaad een type Armenteros die je kan kopen met beperkte middelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 13:12:20 #238
268260 Dr.Mikey
pi_107670107
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Wanneer word hij uit het gesticht gelaten?
30min
R.I.P DTS.
  maandag 6 februari 2012 @ 13:13:13 #239
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107670137
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

30min
Is hij aan het aftellen? :')
Elite
Tegen TTIP
pi_107670385
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon zaak om ervoor te zorgen dat je hele aanval niet meer afhankelijk is van 1 spits. Daarom hoop ik op een goede rechtsbuiten volgend jaar (desnoods huur) en inderdaad een type Armenteros die je kan kopen met beperkte middelen.
Mee eens. Maar je zult gaan toch moeten zorgen dat je er 2 a 3 fatsoenlijke aanvallers bij haalt. Zo'n Fernandez mag komend seizoen echt niet meer in de basis staan. Zelfs al komt Dost, dan mag je daar niet zo extreem afhankelijk van zijn.

Maar gezien de verdediging en het middenveld meer dan prima staan, en de contracten allemaal zowat verlengd zijn, kan v. Geel zich het komende half jaar mooi volledig richten op de aanval.
-
  maandag 6 februari 2012 @ 13:22:12 #241
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_107670446
Vergeet de nieuwe Romario de Souza Faria ¨Achahbar¨ niet!
Volgend is seizoen misschien nog te vroeg, maar daarna gaat die los!
pi_107670467
Dost staat niet op 19 doelpunten omdat het zo'n geweldige spits is, maar omdat hij een geweldige aanvoer heeft. Het is en blijft een faler die we niet nodig hebben.
pi_107670480
Dost zuigt, zijn aanvoer is wereldklasse
BFF met GGMM
  maandag 6 februari 2012 @ 13:30:00 #244
14505 OProg
A Life in Music
pi_107670730
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Mee eens. Maar je zult gaan toch moeten zorgen dat je er 2 a 3 fatsoenlijke aanvallers bij haalt. Zo'n Fernandez mag komend seizoen echt niet meer in de basis staan. Zelfs al komt Dost, dan mag je daar niet zo extreem afhankelijk van zijn.

Maar gezien de verdediging en het middenveld meer dan prima staan, en de contracten allemaal zowat verlengd zijn, kan v. Geel zich het komende half jaar mooi volledig richten op de aanval.
Zelfs al zou het mogelijk zijn om Dost te halen, dan krijg je gewoon een Lurling 2.0 binnen.
pi_107671029
- ja, niet dus -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 13:50:43 ]
pi_107671083
quote:
12s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan die Toornstra niet ook aardig als spits uit de voeten?
Nee, je kan beter Bulykin halen. Ze willen hem schijnbaar niet bij Ajax. Maarja, dan had je ook Verhoek even op moeten pikken, gouden duo.
pi_107671143
De_kromme wil je nog even terugkomen op de discussie van vannacht over de kwaliteiten van Toornstra?
pi_107671245
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef Guidetti het volgende:
De_kromme wil je nog even terugkomen op de discussie van vannacht over de kwaliteiten van Toornstra?
NEEEEE ;(
  maandag 6 februari 2012 @ 13:46:30 #249
268260 Dr.Mikey
pi_107671330
Toornsta was beter dan Guidetti zeker.
R.I.P DTS.
  maandag 6 februari 2012 @ 13:51:10 #250
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107671514
Ga maar gewoon naar het ADO topic om over Toornstra te zwetsen. Hier slaat Feijenoord de klok.
Elite
Tegen TTIP
pi_107671562
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:40 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nee, je kan beter Bulykin halen. Ze willen hem schijnbaar niet bij Ajax. Maarja, dan had je ook Verhoek even op moeten pikken, gouden duo.
Verhoek had ik ook graag naar Feyenoord zien komen, al helemaal omdat hij transfervrij is. Bulykin is natuurlijk een leuke speler voor ado, maar naar mijn mening heeft hij niets in de top te zoeken (en dat is toch waar wij heen willen).
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 13:54:35 #252
268260 Dr.Mikey
pi_107671620
Bulykin zou bij ons een niet veel andere rol krijgen dan bij Ajax idd daar is hij veel te duur voor .
R.I.P DTS.
pi_107671665
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef Guidetti het volgende:
Wat wil je weten? Toornstra bewijst zich al jaren bij ADO, terwijl een Clasie nu 10 wedstrijden een hoog niveau laat zien. Het klopt wel dat we Toornstra niet meer kunnen behouden deze zomer, gaat iig wel voor een mooie prijs weg.
pi_107671759
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Happel het volgende:
Ga maar gewoon naar het ADO topic om over Toornstra te zwetsen. Hier slaat Feijenoord de klok.
Kan je die kromme niet het toegang tot het Feyenoordtopic reeks ontzeggen?

Je bent toch niet voor niets mod?
pi_107671892
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat wil je weten? Toornstra bewijst zich al jaren bij ADO, terwijl een Clasie nu 10 wedstrijden een hoog niveau laat zien. Het klopt wel dat we Toornstra niet meer kunnen behouden deze zomer, gaat iig wel voor een mooie prijs weg.
Is wel al wat subtieler dan eerdere berichten. Maar ik denk dat Toornstra geen 10 mln op gata leveren, Clasie niet meer daalt in zijn kwaliteiten (wat jij wel claimt) aangezien zijn spel niet erg afhangt van creativiteit, maar gewoon van inzicht en inzet, en dat Clasie nu al TENMINSTE vergelijkbare kwaliteit is van Toornstra. En Clasie kan na volgend jaar, of dat jaar erop wel 10 mln+ opbrengen. ^O^

El Ahmadi is ook beter dan Toornstra. (<---, ja, 'punt' ja) :Y

Maar print een foto van je Toornstra, hang hem op, ga hem lekker in je eigen ADO-topic en aan je muur aanbidden. Succes ermee. :W
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 14:07:10 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107672100
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ben ik het deels mee eens. Als Guidetti vertrekt moet er uiteraard een goede andere spits komen (met Achacbar volgend jaar vast bij de selectie).
Ook nog een goede buitenspeler erbij zou mooi zijn, maar heeft natuurlijk wel veel minder prioriteit.
pi_107672135
Hoe kan je nou zeggen dat Clasie al op het zelfde niveau zit als Toornstra? Toornstra neemt Den Haag al jaren op sleeptouw, vooral vorig seizoen de absolute uitblinker, met Dereijck.

El Ahmadi zelfde verhaal als Clasie, na zijn transfer naar Feijenoord niks meer laten zien en nooit op zijn oude niveau gekomen. Nu komt zijn kwaliteit er weer uit dit seizoen, maar alsnog niet te vergelijken met Toornstra die al jaren uitblinkt bij ADO en door vele (top)clubs gevolgd wordt.

Lijkt me een redelijk duidelijk verhaal.
  maandag 6 februari 2012 @ 14:08:08 #258
268260 Dr.Mikey
pi_107672138
Zeg Happel me jou als mod had ik een ander lijstje verwacht..

De Yvonne Awards
quote:
VBL
-Guitarist-, Paul-89, HeraclesAlmelo, Beschouw, Ajacied422, DJ-davy-v, tong80, -JD-
Ik verwacht mezelf uiteraard er niet op maar waar zijn Caland en Stokstaart in je nominatie.
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 14:08:21 #259
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107672146
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef ace_eleven het volgende:

El Ahmadi is ook beter dan Toornstra. (<---, ja, 'punt' ja) :Y

Bruins ook!

(kom er maar in HMF)
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 14:12:51 #260
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107672318
MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:45:26 En uiteraard is de kans (wat) groter dat #Guidetti bij #Feyenoord blijft, wanneer Champions League voetbal gehaald gaat worden. reageer retweet
  maandag 6 februari 2012 @ 14:13:11 #261
268260 Dr.Mikey
pi_107672328
Gert waar ben jij mod van.
R.I.P DTS.
pi_107672430
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:12 schreef Gert het volgende:
MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:45:26 En uiteraard is de kans (wat) groter dat #Guidetti bij #Feyenoord blijft, wanneer Champions League voetbal gehaald gaat worden. reageer retweet
Ja zo ken ik er nog wel een paar :')
* Verwijderd *
pi_107672482
Aan alle lieverds die hier op me wachten (Hoi De_"Ado-middenveld-is-net-zo-sterk-als-het-Feijenoord-middenveld- :')"Kromme :W) zeg ik: Hallo!

1)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-2! Ronnie gaat een liedje zingen hi-ha-ho!

2) En toen kwam 5 februari. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Een kleinere want de euforie moet natuurlijk kleiner zijn dan tegen de neuzen.

3) WIJ STAAN BOVEN DE JODUH.

4) Geweldig dat de jongens die me knettergek verklaarden wegens mijn 'dromen' nu meedromen. Happel O+

5) Luister naar Muto. Muto is baas. En Ritmo is ook baas. Maar toch vind ik Muto een enorme baas.

6) Ik heb echt een paar prachtverhalen die in de loop van de week gaan komen. Vandaag alleen niet omdat ik zojuist (twintig minuten geleden) echt enorm verdrietig nieuws te horen gekregen heb ;(. Ben dus even niet in de mood. Enorme anticlimax jeweetzelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 14:18:47 ]
pi_107672567
Ojee..
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 6 februari 2012 @ 14:20:09 #265
268260 Dr.Mikey
pi_107672580
Welkom terug jongen. gedraag je deze keer een beetje he voor we je weer een maand kwijt zijn.
R.I.P DTS.
pi_107672632
Code rood!
pi_107672644
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welkom terug jongen. gedraag je deze keer een beetje he voor we je weer een maand kwijt zijn.
Komt goed :). Ik heb een soort van gigantische liefdesgevoelens gekregen voor De_Kromme, dus daar kan het niet meer aan liggen.
pi_107672677
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Komt goed :). Ik heb een soort van gigantische liefdesgevoelens gekregen voor De_Kromme, dus daar kan het niet meer aan liggen.
Hoe dat zo?
* Verwijderd *
pi_107672715
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
Aan alle lieverds die hier op me wachten (Hoi De_"Ado-middenveld-is-net-zo-sterk-als-het-Feijenoord-middenveld- :')"Kromme :W) zeg ik: Hallo!

1)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-2! Ronnie gaat een liedje zingen hi-ha-ho!

2) En toen kwam 5 februari. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Een kleinere want de euforie moet natuurlijk kleiner zijn dan tegen de neuzen.

4) Geweldig dat de jongens die me knettergek verklaarden wegens mijn 'dromen' nu meedromen. Happel O+

5) Luister naar Muto. Muto is baas. En Ritmo is ook baas. Maar toch vind ik Muto een enorme baas.

6) Ik heb echt een paar prachtverhalen die in de loop van de week gaan komen. Vandaag alleen niet omdat ik zojuist (twintig minuten geleden) echt enorm verdrietig nieuws te horen gekregen heb ;(. Ben dus even niet in de mood. Enorme anticlimax jeweetzelf.
Fijn, nu weer terug in je mand. We hebben we je wel weer genoeg gezien voor deze maand.
pi_107672797
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:

1)

_O-

Maar wel sterkte met het slechte nieuws dan... :{
-
pi_107672832
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Fijn, nu weer terug in je mand. We hebben we je wel weer genoeg gezien voor deze maand.
:D

Blijf toch benieuwd naar hoeveel Feijenoorders hier zijn aanwezigheid op prijs stellen. Succes met dr fantasieverhaaltjes iig!
pi_107672894
- hou eens op -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 14:36:33 ]
  maandag 6 februari 2012 @ 14:27:32 #273
268260 Dr.Mikey
pi_107672918
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik denk dat het slim is voor jullie beiden als je elkaar op negeer modus zet.
verder inderdaad sterkte met je slechte nieuws.
R.I.P DTS.
pi_107672971
Anyway, dan toch even kort inhoudelijk over Feijenoord.

Allereerst, O+ O+ O+ De_Kromme O+ O+ O+, ik was het niet die zij dat Leerdam binnenkort Nederlands elftalmateriaal is. Dat was Kapiteintje. Wel vind ik Leerdam een van de weinige talenten die echt elke wedstrijd constant presteert. Hij zit niet vaak boven het 'zesje' maar hij zakt er (op VVV uit) eigenlijk nooit doorheen. Dat is prijzenswaardig, zeker in dit seizoen belangrijk. Uiteindelijk moet je van deze 'zesjesspelers' spelers maken die 'achtjesspelers' worden, anders dan blijf je in de middenmoot of lager hangen (Hoi ADO :W komt die 2e ring nog of wat? :)).

Twee: ik zei dat Clasie voor minimaal 10 miljoen weggaat, iedereen lachtte zich scheel en was sceptisch (op een paar na). Zijn deze meningen ondertussen al iets veranderd jongens? We hebben gewoon de fucking beste talenten van Nederland rondlopen in de verdediging (Indi, Vrij), middenveld (Clasie) en in de spits (Guidetti, helaas niet van ons). Hoe fucking geweldig is dat. Twee jaar geleden las ik al regelmatig in de krant hoe geweldig onze jeugd wel niet zou zijn en dat viel op zich wel mee: Ja, Fer was een leuke, Castaignos ook.

MAAR NU, jezus, die Clasie, wat een FUCKING EINDBAAS :9~

Tegen Ajax was het voetbal met vlagen geniaal (Die pass van Clasie, ik dacht dat ik klaarkwam right that instant) maar over het algemeen erg slecht. Je ziet dan ineens hoe belangrijk het is om als team voor de dag te komen, en DAT doen ze wel. De in de media slecht afgeschilderde Vlaar (Gijp, Derksen :{) die naar Mulder toeging heeft mijn respect voor Vlaar nog een tandje omhoog geschroeft.

Mensen die voorstander zijn van Vrij / Indi naast elkaar op het middenveld moeten hun ogen eens opendoen. De schakel tussen middenveld en aanvallende linie komt voor 90% voort uit de goede samenwerking tussen Ahmadi en Clasie, right?.

Welnu, VLAAR zorgt dat de verdedigende linie goed gekoppeld wordt aan het middenveld. Ja, hij is 'log' (wat wil je: een jongen met het aantal blessures als hij moet wel 'beefed up' worden om UBERHAUPT ooit nog te kunnen spelen, en dat gaat ten koste van je wendbaarheid), maar hij zit wel HEEL vaak nét op de juiste plek. Wel moeten de blundertjes eruit bij hem, af en toe trek ik de haren uit mijn hoofd. Maar vergis je niet in het belang van Vlaar in dit elftal.

Ik kan nog miljoenen dingen vertellen die ik heb gezien maar dan leest niemand deze post toch dus ik houd het hier even bij ^O^. Ook wel nieuwsgierig wat de 6 nieuwe posts in dit topic ondertussen zijn (die popupjes rechtsonderin maken me zó nieuwsgierig).
pi_107672988
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik denk dat het slim is voor jullie beiden als je elkaar op negeer modus zet.
verder inderdaad sterkte met je slechte nieuws.
Dat geloof je toch niet? Er is telkens wat met hem aan de hand. Eerst was het zijn hond en nu dit weer :')
pi_107673046
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hoe dat zo?
Gewoon, zijn inzichten in het spelletje. Ik had inderdaad nooit gezien dat Clasie een totaaln00b is ten opzichte van Toornstra. En sinds ik me verder in het voetbal ben gaan verdiepen, heb ik inderdaad door dat ADO met een tweede ring de komende 10 jaar 8 keer de schaal pakt. Binnen 3 jaar staan die jongens kwartfinale Champions League, mark my words.

_O_ De_Kromme _O_
pi_107673091
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Happel me jou als mod had ik een ander lijstje verwacht..

De Yvonne Awards

[..]

Ik verwacht mezelf uiteraard er niet op maar waar zijn Caland en Stokstaart in je nominatie.
Dat lijstje. _O- Waar is dat in godsnaam op gebaseerd? :D
pi_107673119
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat geloof je toch niet? Er is telkens wat met hem aan de hand. Eerst was het zijn hond en nu dit weer :')
Zie DM. Verder doet het er ook niet toe in dit topic, ik denk alleen dat men van mij meer een soort van 'stuiterbaleffect' had verwacht na twee weken niet posten. Dat valt dus allemaal aardig mee.
pi_107673150
quote:
6s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Gert het volgende:

[..]

Bruins ook!

(kom er maar in HMF)
Even zonder grappen: Dat die gast nog steeds geen club heeft vind ik echt ongelofelijk. Zo'n zwalkend FC Utrecht of anders elke ploeg in het rechterrijtje kan die jongen prima gebruiken. Hij zal nu echt wel doorhebben dat hij er meer voor moet doen dan voorheen en voetballen kan hij toch goed genoeg dus ik snap niet waarom ze hem niet gewoon voor een half jaartje pakken om te kijken of het wat is.
pi_107673151
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat lijstje. _O- Waar is dat in godsnaam op gebaseerd? :D
Day-v, Tong80 :').

Ajacied422 wel zwaar terecht. :).
pi_107673159
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gewoon, zijn inzichten in het spelletje. Ik had inderdaad nooit gezien dat Clasie een totaaln00b is ten opzichte van Toornstra. En sinds ik me verder in het voetbal ben gaan verdiepen, heb ik inderdaad door dat ADO met een tweede ring de komende 10 jaar 8 keer de schaal pakt. Binnen 3 jaar staan die jongens kwartfinale Champions League, mark my words.

_O_ De_Kromme _O_
Hou op, je maakt me bang...
* Verwijderd *
pi_107673178
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Even zonder grappen: Dat die gast nog steeds geen club heeft vind ik echt ongelofelijk. Zo'n zwalkend FC Utrecht of anders elke ploeg in het rechterrijtje kan die jongen prima gebruiken. Hij zal nu echt wel doorhebben dat hij er meer voor moet doen dan voorheen en voetballen kan hij toch goed genoeg dus ik snap niet waarom ze hem niet gewoon voor een half jaartje pakken om te kijken of het wat is.
Ik begrijp het wel. Die jongen had nog steeds rancune naar fucking Verbeek in dat artikeltje laatst :'). Jezus, of je leeft nog even in het verleden. Echt, toen ik dat krantenberichtje las: wat een openbaring.
  maandag 6 februari 2012 @ 14:34:44 #283
268260 Dr.Mikey
pi_107673230
Helpmefok
quote:
Mensen die voorstander zijn van Vrij / Indi naast elkaar op het middenveld moeten hun ogen eens opendoen. De schakel tussen middenveld en aanvallende linie komt voor 90% voort uit de goede samenwerking tussen Ahmadi en Clasie, right.
Onzin .. niemand wil de Vrij en BMI op het middenveld.
Samen in de verdediging moeten ze staan.
R.I.P DTS.
pi_107673302
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Die jongen had nog steeds rancune naar fucking Verbeek in dat artikeltje laatst :'). Jezus, of je leeft nog even in het verleden. Echt, toen ik dat krantenberichtje las: wat een openbaring.
Niet gelezen, maar vind dat los van z'n kwaliteiten staan. Als ik zie wat voor armoedige spelers er bij sommige teams rondlopen voor een bovengemiddeld salaris kun je Bruins ook wel een half jaartje de kans geven. Desnoods een prestatie-contractje. Meneer zal nu toch wel al wat zweterig aan het worden zijn van de angst dat zijn carriere niet meer van de grond zal komen.
pi_107673383
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helpmefok

[..]

Onzin .. niemand wil de Vrij en BMI op het middenveld.
Samen in de verdediging moeten ze staan.
Ik bedoelde de verdediging :D. Mensen die Vrij en BMI in de verdediging willen i.p.v. Vlaar en 1 van deze twee heren.

Vlaar belangrijk want --> schakel middenveld --> breekt dode spelmomenten vaak goed open --> et cetera.
pi_107673485
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik bedoelde de verdediging :D. Mensen die Vrij en BMI in de verdediging willen i.p.v. Vlaar en 1 van deze twee heren.

Vlaar belangrijk want --> schakel middenveld --> breekt dode spelmomenten vaak goed open --> et cetera.
Vlaar mag wel op gaan passen dat hij zijn plek niet kwijtraakt.
pi_107673559
Vlaar blijft onbetwist hoor. Koeman heeft dat wel door dat hij heel belangrijk is. Hij durft zijn bek tenminste open te trekken. Zal mij niet verbazen dat sommige spelers Vlaar erg belangrijk vinden. Trekken een aantal spelers zich echt we laan op hoor.
pi_107673573
En Helpmefok _O_

Kunnen we toch even a la Hansie Hansie ons gelijk halen *O*
  maandag 6 februari 2012 @ 14:44:39 #289
268260 Dr.Mikey
pi_107673599
Maar nu is de Vrij zijn plek kwijt terwijl een blinde nog kan zien dat hij Vlaar in alle opzichten overklassed.
R.I.P DTS.
pi_107673602
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:41 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Vlaar mag wel op gaan passen dat hij zijn plek niet kwijtraakt.
Ik denk dat Vlaar een vrijwel grenzeloos vertrouwen heeft van Koeman. Daarnaast haal je de aanvoerder er niet makkelijk uit. Maar de 'pressie' op het huidige elftal op sommige posities is een positieve ontwikkeling. Voornamelijk de jongens in de CV hebben het nu lekker 'spannend'. Komend seizoen wordt het middenveld ook een lekker 'stress-stuk'. Nu heb je Mokotjo tegenover Ahmadi / Clasie bijvoorbeeld, dat is niet echt spannend. Een Vormer zet die jongens meer onder druk ^O^, hoewel ik hem meer verdedigende intenties vind hebben voor wat ik snel van 'm gezien heb.
pi_107673699
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
En Helpmefok _O_

Kunnen we toch even a la Hansie Hansie ons gelijk halen *O*
Ik vond Toronto / Tornado / Die ene Ajacied met die T en eindigend op een O een fijne gast. Gaf gewoon rijkelijk toe dat ik gelijk had dat we boven ze uit kwamen binnen 4 wedstrijden en dat de joden maximaal 4 punten zouden pakken thuis tegen AZ, uit bij Feijenoord, thuis tegen Utrecht en uit bij NAC. ^O^.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar nu is de Vrij zijn plek kwijt terwijl een blinde nog kan zien dat hij Vlaar in alle opzichten overklassed.
Maar De Vrij moet je juist aan de linkerkant willen houden. Toen hij ooit rechtsback kwam te staan, man man man wat was dat een drama. Nou is RB ten opzichte van LCV een groter verschil dan LCV en RCV maar desondanks zie ik De Vrij liever aan de linkerkant.

Ook om de 'value' van Vlaar niet teniet te doen moet je hem in de basis houden. Wil je hem ooit verkopen mag je hem nu niet afvallen; een jongen als De Vrij is veel jonger en kan dus 'later' (lees: volgend seizoen) weer lekker terug de basis in ^O^.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 14:48:04 ]
pi_107673724
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vlaar blijft onbetwist hoor. Koeman heeft dat wel door dat hij heel belangrijk is. Hij durft zijn bek tenminste open te trekken. Zal mij niet verbazen dat sommige spelers Vlaar erg belangrijk vinden. Trekken een aantal spelers zich echt we laan op hoor.
Precies. De Vrij komt nu gewoon op de bank te zitten totdat BMI een keer opzichtig in de fout gaat of rood krijgt.
Vlaar is ook de enige die af en toe durft op te stomen (al doet hij dat dit jaar veel minder dan vorig jaar) en blijft toch een steunpilaar, ondanks dat hij af en toe wat ongelukkig overkomt op een of andere manier. Hij is toch een beetje te houterig ofzo. Voor de Eredivisie is het voldoende iig.
pi_107673800
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Precies. De Vrij komt nu gewoon op de bank te zitten totdat BMI een keer opzichtig in de fout gaat of rood krijgt.
Vlaar is ook de enige die af en toe durft op te stomen (al doet hij dat dit jaar veel minder dan vorig jaar) en blijft toch een steunpilaar, ondanks dat hij af en toe wat ongelukkig overkomt op een of andere manier. Hij is toch een beetje te houterig ofzo. Voor de Eredivisie is het voldoende iig.
Moet je de 'slanke 2005 gewonnen van Ajax' Vlaar maar eens vergelijken met nu. Na 1,5 jaar blessures kunnen die jongen enkel 'spierbundels' worden om ooit nog 'sterk' genoeg te worden om te voetballen. Het jammere is dat de wendbaarheid daarbij teniet wordt gedaan.

Jullie zien in De Vrij nu de technische wendbare snelle jongen die Vlaar was in 2005. Ik was ook dol op 'die' Vlaar (die Ajax ook wilde hebben maar AZ aan ons voor 2,5 miljoen minder verpatste :D). Maar zoals Vlaar nu is vind ik 't ook prima ^O^. De Vrij zijn tijd komt nog wel.
pi_107673806
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik denk dat Vlaar een vrijwel grenzeloos vertrouwen heeft van Koeman. Daarnaast haal je de aanvoerder er niet makkelijk uit. Maar de 'pressie' op het huidige elftal op sommige posities is een positieve ontwikkeling. Voornamelijk de jongens in de CV hebben het nu lekker 'spannend'. Komend seizoen wordt het middenveld ook een lekker 'stress-stuk'. Nu heb je Mokotjo tegenover Ahmadi / Clasie bijvoorbeeld, dat is niet echt spannend. Een Vormer zet die jongens meer onder druk ^O^, hoewel ik hem meer verdedigende intenties vind hebben voor wat ik snel van 'm gezien heb.
Vormer is gewoon je tweede box-to-box spelert naast El Ahmadi. Het is alleen een iets mindere voetballer, maar z'n lange ballen zijn wat beter. Verder is het gewoon een no-nonsense voetballer. Verwacht geen mooie trucs of geniale lobjes van 'm, want dan wordt je teleurgesteld.

Zag 'm dit weekend ook weer een mislukte omhaal maken waarvan ik dacht: Doe maar niet Ruud. ;)
  maandag 6 februari 2012 @ 14:54:44 #295
268260 Dr.Mikey
pi_107673995
Al hoop ik niet dat Leerdam straks het kind van de rekening wordt met Janmaat en Vormer volgend seizoen. Ik ben er ergens wel bang voor.
R.I.P DTS.
pi_107674005
Vlaar staat rest van het seizoen gewoon basis, maar als Feijenoord in de zomer een aardig bod krijgt, is 'ie gewoon weg.
pi_107674079
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Vlaar staat rest van het seizoen gewoon basis, maar als Feijenoord in de zomer een aardig bod krijgt, is 'ie gewoon weg.
Dat is bij elke speler bij Feyenoord het geval.
pi_107674081
Als we nu op dit moment eens kijken naar plekken die écht goed bezet zijn.

RB is goed met Leerdam, valt die weg hebben we de poppen aan het dansen. Al ben ik nog steeds gecharmeerd van deze held (dat nummer is trouwens fucking mooi, zegt 'ie in een emotionele bui):

RB: "Voldoende" bezet.
RCV en LCV hebben we nu dus Indi, Schenkveld (Hattrick _O_), Vlaar, Vrij. "Zeer Goed" bezet.
LB hebben we Nelom en een ander nietszeggend figuur. Ramsteijn eventueel volgend jaar ook, al is ook hij CV. LB: "Matig" bezet.

Middenveld is natuurlijk zeer goed met Bakkal, Ahmadi, Clasie, Mokotjo, et cetera. Zeer goede bezetting zeker nu Vormer ook komt, een vertrekkende speler daar kun je opvangen.

Dan de 'wingers': die zijn natuurlijk niet het beoogde niveau al ben ik zeer gecharmeerd van Schaken die het gewoon prima doet (NEC was hij wel kut :')). Ik ben Cabral dankbaar voor de minimaal 9 punten die we dankzij hem binnenhengelden (Roda, RKC en nog 1 wedstrijd) maar hij moet eens leren vooruit te kijken in plaats van naar de bal. Net als Wijnaldem :{ niet echt mijn ding.

De spitsenpositie blijft een drama en je mag tot god bidden dat Guidetti nog een jaar blijft.
Doelman Mulder is op dit moment echt uitstekend, lekker laten staan.

Kortom: noodzaak voor volgend seizoen: LB, Spits, eventueel een flankspeler rechts met aanvallende intenties.
pi_107674132
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Nee hoor. Geel zei het nog afgelopen zomer, 'alleen bij een extreem bod doen wij Fer en Wijnaldum van de hand'. "Goed" was niet goed genoeg voor hem (Munsterman vond 2 miljoen voor Fer een goed bod :'))

Zeker nu we categorie 2 worden kan hij dus iets meer blufpokeren, en dat zie ik hem ook uitstekend doen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 14:58:30 ]
pi_107674152
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Dat denk ik niet hoor. Van Geel laat bijvoorbeeld Clasie en BMI echt niet voor een 'aardig' bod gaan.
pi_107674157
Happel, kap eens met selectief editen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')