quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Zelfs ADO had met 9 man nog van Ajax B gewonnen man.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Daarom wonnen we ook van Ajax B, toch?
Ik heb niks aan de OP veranderd. En de TT weerspiegelt de gedachtes in het vorige topic, prima dus.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft die troll die OP en TT ook weer te pakken hoor. Nou vooruit de Kromme, nu kun je je toetsenbordje en beeldscherm weer heerlijk afnemen met een vochtig ADO-handdoekje. En nu oprotten.
Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Denk dat De Vrij de rest van het seizoen gaat banken. Best lullig, eigenlijk.
Alsof iemand daar nog mee zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
Prima avontuurtje, we zijn alleen genaaid door de scheids.
Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken.
Ik heb het toch over dit seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
Prima avontuurtje, we zijn alleen genaaid door de scheids.
Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken.
[..]
Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.
VVV. Als je die 'gewoon' gewonnen had he.. Dan waren jullie helemaal de gedoodverfde kampioenskandidaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof iemand daar nog mee zit.
Eerder de faal tegen Nec, Heerenveen.
Nou, never change a winning team toch? Volgens mij is het meer geluk dan wijsheid bij die BMI, hij lag er vandaag wel elke keer perfect voor.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het toch over dit seizoen
BMI is echt zo goed ja. En doordat het een linkspoot is staat Vlaar weer op zijn vertrouwde positie. Speelt sinds zijn komst ook stukken beter.
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Denk dat De Vrij de rest van het seizoen gaat banken. Best lullig, eigenlijk.
Ze hebben ook geen spits daar.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Indi was vandaag echt goed. Tegen Ajax ook de spits niet gezien.
gewoon 5-3-2 spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
Nee, maar die was zelfs tegen FC Utrecht onzichtbaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Maar dat komt omdat ze geen spits hebben momenteel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ja, snap ik. Maar vind het gewoon lullig voor De Vrij. Sympathiekste speler in de selectie, echte Feyenoorder.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
Wat ik me afvraag he, zou De Vrij op het middenveld kunnen spelen? Verdedigend sterk, blijft rustig en kan aardig opbouwen... Als stand-in van Karim of Clasie...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |