quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Zelfs ADO had met 9 man nog van Ajax B gewonnen man.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef ForzaCaptian het volgende:
[..]
Daarom wonnen we ook van Ajax B, toch?
Ik heb niks aan de OP veranderd. En de TT weerspiegelt de gedachtes in het vorige topic, prima dus.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft die troll die OP en TT ook weer te pakken hoor. Nou vooruit de Kromme, nu kun je je toetsenbordje en beeldscherm weer heerlijk afnemen met een vochtig ADO-handdoekje. En nu oprotten.
Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Denk dat De Vrij de rest van het seizoen gaat banken. Best lullig, eigenlijk.
Alsof iemand daar nog mee zit.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
Prima avontuurtje, we zijn alleen genaaid door de scheids.
Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken.
Ik heb het toch over dit seizoenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:
Prima avontuurtje, we zijn alleen genaaid door de scheids.
Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken.
[..]
Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.
VVV. Als je die 'gewoon' gewonnen had he.. Dan waren jullie helemaal de gedoodverfde kampioenskandidaat.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alsof iemand daar nog mee zit.
Eerder de faal tegen Nec, Heerenveen.
Nou, never change a winning team toch? Volgens mij is het meer geluk dan wijsheid bij die BMI, hij lag er vandaag wel elke keer perfect voor.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het toch over dit seizoen
BMI is echt zo goed ja. En doordat het een linkspoot is staat Vlaar weer op zijn vertrouwde positie. Speelt sinds zijn komst ook stukken beter.
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Denk dat De Vrij de rest van het seizoen gaat banken. Best lullig, eigenlijk.
Ze hebben ook geen spits daar.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Indi was vandaag echt goed. Tegen Ajax ook de spits niet gezien.
gewoon 5-3-2 spelenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
Nee, maar die was zelfs tegen FC Utrecht onzichtbaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Maar dat komt omdat ze geen spits hebben momenteel.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ja, snap ik. Maar vind het gewoon lullig voor De Vrij. Sympathiekste speler in de selectie, echte Feyenoorder.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
Wat ik me afvraag he, zou De Vrij op het middenveld kunnen spelen? Verdedigend sterk, blijft rustig en kan aardig opbouwen... Als stand-in van Karim of Clasie...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nelom was vandaag zwak maar normaal is hij gewoon goed. De Vrijg ewoon op de bank.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze geen spits hebben momenteel.
Nelom was wel zwak toch? Misschien de Vrij maar op de backpositie dan?
Een minder potje is nog geen reden tot een wissel. En De Vrij LB ?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat ze geen spits hebben momenteel.
Nelom was wel zwak toch? Misschien de Vrij maar op de backpositie dan?
De Vrij heeft wel eens back gespeeld toch? Vind die Fernandez het wel aardig doen moet ik zeggen, beter dan Cabral iig.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een minder potje is nog geen reden tot een wissel. En De Vrij LB ?
Rechtsback ja, maar centraal is hij veel beter.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De Vrij heeft wel eens back gespeeld toch? Vind die Fernandez het wel aardig doen moet ik zeggen, beter dan Cabral iig.
Sterke bank is een kernmerk van een kampioenskandidaat toch?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Rechtsback ja, maar centraal is hij veel beter.
Verdediging staat prima zo, ook goed dat er concurentie is.
Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sterke bank is een kernmerk van een kampioenskandidaat toch?
Precies mijn gedachten. Ajax onder je houden zou wel geniaal zijn. Daar waar wij al jaren geen aankopen mogen doen, geeft hoop voor de toekomst.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.
Gewoon vol voor de top 5 zoals Koeman zegt en dan heb je een meer dan goed seizoen gehad.
Bij Feyenoord moet je het gewoon allemaal wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.
Gewoon vol voor de top 5 zoals Koeman zegt en dan heb je een meer dan goed seizoen gehad.
Zo denk ik er ook over. Ideaal voor zo'n Engelse club. Zal binnen een jaar ook wel weer weg zijn als hij redelijk blijft presteren.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Denk dat Indi snel wordt opgepikt door een buitenlandse club. Fysiek ijzersterk, extreem snel. En een negert.
Dan sta je al vrij snel op de lijstjes.
In de winterstop zou ik me geld op PSV gezet hebben, maar er zijn gewoon 5 clubs die kans maken op de titel. Het kan echt alle kanten op.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet eens over speculeren, als je op een punt of 1/2/3 staat een paar wedstrijden voor het einde is het pas interessant.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.
5 punten achterstaan op de koploper, alle topwedstrijden goed spelen en winnen of te weinig krijgen is voor mij gewoon aanleiding om die eerstgenoemde 5 punten als een overbrugbare afstand te zien als ALLES goed gaat. En waarschijnlijk zal dat niet het geval zijn, maar er gebeuren gekke dingen in het voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet eens over speculeren, als je op een punt of 1/2/3 staat een paar wedstrijden voor het einde is het pas interessant.
Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef eight het volgende:
[..]
In de winterstop zou ik me geld op PSV gezet hebben, maar er zijn gewoon 5 clubs die kans maken op de titel. Het kan echt alle kanten op.
Heb je geblowed ofzo? Thuis winnen jullie sowieso wel van Vitesse.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kampioen ? ... Als we tegen Vitesse winnen zijn we outsiders
Ik wens jullie ook een lijfsbehoud toe.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.
Als je de komende 3 wedstrijden wint mag je gaan dagdromen. Nu is het gewoon kansloos gelul.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
5 punten achterstaan op de koploper, alle topwedstrijden goed spelen en winnen of te weinig krijgen is voor mij gewoon aanleiding om die eerstgenoemde 5 punten als een overbrugbare afstand te zien als ALLES goed gaat.
Nou nou wat persoonlijkquote:Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.
[..]
Heb je geblowed ofzo? Thuis winnen jullie sowieso wel van Vitesse.
Er werd hier door sommigen wel gesteld dat je calimero-gedrag vertoont als je niet wilt denken aan een kampioenschap.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.
Dat is heel aardig, maar geen probleem met de kwaliteit die rondloopt bij ons. Moet je de Kers niet kopen toevallig? Vijf miljoen, vriendenprijsje.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wens jullie ook een lijfsbehoud toe.
Kuyt toch? Of loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen? Nu hebben jullie nog wat aan elkaar, volgend jaar is het te laat.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Er werd hier door sommigen wel gesteld dat je calimero-gedrag vertoont als je niet wilt denken aan een kampioenschap.
Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue. Of als Twente was doorgegaan en die drie punten hadden gepakt.
En spelen we volgende week onverhoopt gelijk tegen Vitesse, dan mogen we ineens weer blij zijn met een vijfde plek.
Persoonlijk ben ik dit seizoen dik tevreden met een vierde plek en dus rechtstreeks plaatsing voor de EL. Knap zat om een ploeg als Heerenveen achter je te krijgen en boven ajax te eindigen.
Misschien kunnen de ambities dan voor volgend seizoen weer wat hoger worden gesteld, afhankelijk van de financiële ruimte c.q opvolging van Guidetti.
Zijn contract loopt nog een jaar door bij Liverpool, en hij scoort de laatste tijd weer regelmatig als pinch-hitter. Ik denk niet dat de kans groot is dat hij naar Rotterdam komt deze zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Kuyt toch? Of loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen? Nu hebben jullie nog wat aan elkaar, volgend jaar is het te laat.
Ik kan me niet voorstellen dat hij tevreden is met deze rol, Kuyt die wil veel spelen en niet 1 keer in de week 20 minuten spelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Zijn contract loopt nog een jaar door bij Liverpool, en hij scoort de laatste tijd weer regelmatig als pinch-hitter. Ik denk niet dat de kans groot is dat hij naar Rotterdam komt deze zomer.
Maar dan moet Liverpool hem gratis weg doen en Kuijt een berg geld willen inleveren deze zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij tevreden is met deze rol, Kuyt die wil veel spelen en niet 1 keer in de week 20 minuten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |