abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107656796

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
pi_107656828
Zucht.
-
pi_107656830
Kut TT.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:41:31 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107656855
En dan ook nog een Utrecht dat volgende week over Den Haag heengaat :D

Is toch heerlijk man.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107656856
Heeft die troll die OP en TT ook weer te pakken hoor. Nou vooruit de Kromme, nu kun je je toetsenbordje en beeldscherm weer heerlijk afnemen met een vochtig ADO-handdoekje. En nu oprotten. :W
pi_107656857
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:38 schreef ForzaCaptian het volgende:

[..]

Daarom wonnen we ook van Ajax B, toch?
Zelfs ADO had met 9 man nog van Ajax B gewonnen man. :D _O-

Hé, een beetje optimisme mag toch wel, volgens jullie? Het zou wel een stunt zijn. :D

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft die troll die OP en TT ook weer te pakken hoor. Nou vooruit de Kromme, nu kun je je toetsenbordje en beeldscherm weer heerlijk afnemen met een vochtig ADO-handdoekje. En nu oprotten. :W
Ik heb niks aan de OP veranderd. En de TT weerspiegelt de gedachtes in het vorige topic, prima dus.
pi_107656871
Hee Quasimodo, nu je het toch over Europees heb, hoe beviel het laatste Europese avontuur met ADO?
pi_107656875

Lee _O_
pi_107656897
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Lee _O_
Echte afmaker. _O_
pi_107656926
quote:
10s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:42 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]
Lee _O_
Die shirts waren geweldig :9~
  zondag 5 februari 2012 @ 23:44:43 #11
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107656959
Ik weet nog wel Lee een van zijn laatste wedstrijd voor ons 3-1 tegen Roda in de kuip werd het volgens mij, ik dacht scoort ie nog eens komt ie met een schot van 25 meter keihard binnenkant paal eruit _O- Mensen achter ons, ik gunde het die bamivreter wel maar het zit er niet in :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107656961
Was dit trouwens de eerste keer dat Bakkal wat liet zien tegen een tegenstander uit het rechterrijtje ? :P
  zondag 5 februari 2012 @ 23:45:18 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107656970
Denk dat De Vrij de rest van het seizoen gaat banken. Best lullig, eigenlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107656972
Prima avontuurtje, we zijn alleen genaaid door de scheids.

Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken. *O*

quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.
pi_107657003
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:

Super Feijenoord, kampioenen ole ole. Ik gun het jullie wel hoor, kunnen jullie misschien het debacle tegen ADO thuis verwerken. *O*
Alsof iemand daar nog mee zit.
Eerder de faal tegen Nec, Heerenveen.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:47:50 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657059
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want BMI is zo goed? Volgend jaar gewoon Schenkeveld en De Vrij in het centrum denk ik.
Ik heb het toch over dit seizoen :?

BMI is echt zo goed ja. En doordat het een linkspoot is staat Vlaar weer op zijn vertrouwde positie. Speelt sinds zijn komst ook stukken beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107657065
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Alsof iemand daar nog mee zit.
Eerder de faal tegen Nec, Heerenveen.
VVV. Als je die 'gewoon' gewonnen had he.. Dan waren jullie helemaal de gedoodverfde kampioenskandidaat.

quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb het toch over dit seizoen :?

BMI is echt zo goed ja. En doordat het een linkspoot is staat Vlaar weer op zijn vertrouwde positie. Speelt sinds zijn komst ook stukken beter.
Nou, never change a winning team toch? Volgens mij is het meer geluk dan wijsheid bij die BMI, hij lag er vandaag wel elke keer perfect voor. :D
pi_107657072
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:45 schreef Caland het volgende:
Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
pi_107657081
Indi was vandaag echt goed. Tegen Ajax ook de spits niet gezien.
pi_107657106
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
Ze hebben ook geen spits daar.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_107657107
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tsja...dat is topsport he. Zou het ook lullig vinden als BMI nu ineens op de bank moest plaatsnemen, maar je kunt ze niet alle 3 opstellen helaas.
gewoon 5-3-2 spelen :')
* Verwijderd *
  Forum Admin zondag 5 februari 2012 @ 23:49:34 #22
35723 crew  GGMM
pi_107657123
quote:
Nee, maar die was zelfs tegen FC Utrecht onzichtbaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_107657126
quote:
Maar dat komt omdat ze geen spits hebben momenteel.

Nelom was wel zwak toch? Misschien de Vrij maar op de backpositie dan?
  zondag 5 februari 2012 @ 23:50:28 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657145
quote:

[..]

Ja, snap ik. Maar vind het gewoon lullig voor De Vrij. Sympathiekste speler in de selectie, echte Feyenoorder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107657147
quote:

[..]

Wat ik me afvraag he, zou De Vrij op het middenveld kunnen spelen? Verdedigend sterk, blijft rustig en kan aardig opbouwen... Als stand-in van Karim of Clasie...
pi_107657175
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nelom was vandaag zwak maar normaal is hij gewoon goed. De Vrijg ewoon op de bank.
pi_107657177
quote:
9s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Een minder potje is nog geen reden tot een wissel. En De Vrij LB ? :{
pi_107657236
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Een minder potje is nog geen reden tot een wissel. En De Vrij LB ? :{
De Vrij heeft wel eens back gespeeld toch? Vind die Fernandez het wel aardig doen moet ik zeggen, beter dan Cabral iig.
pi_107657267
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De Vrij heeft wel eens back gespeeld toch? Vind die Fernandez het wel aardig doen moet ik zeggen, beter dan Cabral iig.
Rechtsback ja, maar centraal is hij veel beter.
Verdediging staat prima zo, ook goed dat er concurentie is. :)
pi_107657318
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:53 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Rechtsback ja, maar centraal is hij veel beter.
Verdediging staat prima zo, ook goed dat er concurentie is. :)
Sterke bank is een kernmerk van een kampioenskandidaat toch? :')
pi_107657382
quote:
17s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:54 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sterke bank is een kernmerk van een kampioenskandidaat toch? :')
Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.

Gewoon vol voor de top 5 zoals Koeman zegt en dan heb je een meer dan goed seizoen gehad.
Bij Feyenoord moet je het gewoon allemaal wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
  zondag 5 februari 2012 @ 23:57:01 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657413
Denk dat Indi snel wordt opgepikt door een buitenlandse club. Fysiek ijzersterk, extreem snel. En een negert.

Dan sta je al vrij snel op de lijstjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107657420
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:56 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik vind het kampioens geleuter een beetje waan van de dag, wint PSV gewoon met 0-1 vandaag hoor je er niemand over.

Gewoon vol voor de top 5 zoals Koeman zegt en dan heb je een meer dan goed seizoen gehad.
Precies mijn gedachten. Ajax onder je houden zou wel geniaal zijn. Daar waar wij al jaren geen aankopen mogen doen, geeft hoop voor de toekomst.
pi_107657422
quote:

[..]

Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.
pi_107657444
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
Denk dat Indi snel wordt opgepikt door een buitenlandse club. Fysiek ijzersterk, extreem snel. En een negert.

Dan sta je al vrij snel op de lijstjes.
Zo denk ik er ook over. Ideaal voor zo'n Engelse club. Zal binnen een jaar ook wel weer weg zijn als hij redelijk blijft presteren.

Is z'n contract al verlengd door van Geel btw?
pi_107657493
quote:

[..]

In de winterstop zou ik me geld op PSV gezet hebben, maar er zijn gewoon 5 clubs die kans maken op de titel. Het kan echt alle kanten op.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107657502
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat komt omdat je het verkeerd opvat. We zeggen dat het met veel geluk gewoon zou kunnen gebeuren. We zeggen niet dat het reëel is of een logisch gevolg van de kwaliteiten van deze selectie, maar alleen dat. Niet meer en niet minder. Jullie moeten er ook niet meer van maken dan het is.
Ik wil er nog niet eens over speculeren, als je op een punt of 1/2/3 staat een paar wedstrijden voor het einde is het pas interessant. :P
pi_107657526
Dat John Het Kanon spandoek brengt ons geluk, elke week ophangen!! :7
  maandag 6 februari 2012 @ 00:00:45 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107657544
Kampioen ? ... Als we tegen Vitesse winnen zijn we outsiders :)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107657556
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ik wil er nog niet eens over speculeren, als je op een punt of 1/2/3 staat een paar wedstrijden voor het einde is het pas interessant. :P
5 punten achterstaan op de koploper, alle topwedstrijden goed spelen en winnen of te weinig krijgen is voor mij gewoon aanleiding om die eerstgenoemde 5 punten als een overbrugbare afstand te zien als ALLES goed gaat. En waarschijnlijk zal dat niet het geval zijn, maar er gebeuren gekke dingen in het voetbal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 00:01:46 ]
pi_107657567
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:59 schreef eight het volgende:

[..]

In de winterstop zou ik me geld op PSV gezet hebben, maar er zijn gewoon 5 clubs die kans maken op de titel. Het kan echt alle kanten op.
Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kampioen ? ... Als we tegen Vitesse winnen zijn we outsiders :)
Heb je geblowed ofzo? Thuis winnen jullie sowieso wel van Vitesse.
pi_107657590
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Neejoh, PSV wordt gewoon kampioen. Overduidelijk de meeste kwaliteit, vandaag ook weer onterecht verloren. Het zou mooi voor jullie zijn als de 5e plek te behouden is.
Ik wens jullie ook een lijfsbehoud toe. :Y
  maandag 6 februari 2012 @ 00:02:45 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107657617
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

5 punten achterstaan op de koploper, alle topwedstrijden goed spelen en winnen of te weinig krijgen is voor mij gewoon aanleiding om die eerstgenoemde 5 punten als een overbrugbare afstand te zien als ALLES goed gaat.
Als je de komende 3 wedstrijden wint mag je gaan dagdromen. Nu is het gewoon kansloos gelul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 00:03:24 #44
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107657643
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Heb je geblowed ofzo? Thuis winnen jullie sowieso wel van Vitesse.
Nou nou wat persoonlijk ;) En als we van Vitesse winnen wat ik hoop raken we echt in een soort flow. Daarna Psv pakken we sowieso.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:04:20 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107657674
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 23:57 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Er werd hier door sommigen wel gesteld dat je calimero-gedrag vertoont als je niet wilt denken aan een kampioenschap.
Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue.
En spelen we volgende week onverhoopt gelijk tegen Vitesse, dan mogen we ineens weer blij zijn met een vijfde plek.
Persoonlijk ben ik dit seizoen dik tevreden met een vierde plek en dus rechtstreeks plaatsing voor de EL. Knap zat om een ploeg als Heerenveen achter je te krijgen en boven ajax te eindigen.
Misschien kunnen de ambities dan voor volgend seizoen weer wat hoger worden gesteld, afhankelijk van de financiële ruimte c.q opvolging van Guidetti.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107657687
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:02 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik wens jullie ook een lijfsbehoud toe. :Y
Dat is heel aardig, maar geen probleem met de kwaliteit die rondloopt bij ons. Moet je de Kers niet kopen toevallig? Vijf miljoen, vriendenprijsje.

Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in. *O*

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Er werd hier door sommigen wel gesteld dat je calimero-gedrag vertoont als je niet wilt denken aan een kampioenschap.
Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue. Of als Twente was doorgegaan en die drie punten hadden gepakt.
En spelen we volgende week onverhoopt gelijk tegen Vitesse, dan mogen we ineens weer blij zijn met een vijfde plek.
Persoonlijk ben ik dit seizoen dik tevreden met een vierde plek en dus rechtstreeks plaatsing voor de EL. Knap zat om een ploeg als Heerenveen achter je te krijgen en boven ajax te eindigen.
Misschien kunnen de ambities dan voor volgend seizoen weer wat hoger worden gesteld, afhankelijk van de financiële ruimte c.q opvolging van Guidetti.
Kuyt toch? Of loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen? Nu hebben jullie nog wat aan elkaar, volgend jaar is het te laat.
pi_107657753
Komende 2 thuiswedstrijden moet je winnen en dan kun je die zondag na Feyenoord-RKC rustig Grunn - PSV, Utrecht-AZ en Vitesse - Twente kijken.

Oftewel als je de aankomende 2 wedstrijden wint kun je zomaar een plekje opschuiven en mag je ook nooit meer buiten de top 6 vallen.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:07:59 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107657803
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kuyt toch? Of loopt zijn contract niet af aan het eind van dit seizoen? Nu hebben jullie nog wat aan elkaar, volgend jaar is het te laat.
Zijn contract loopt nog een jaar door bij Liverpool, en hij scoort de laatste tijd weer regelmatig als pinch-hitter. Ik denk niet dat de kans groot is dat hij naar Rotterdam komt deze zomer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107657839
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Zijn contract loopt nog een jaar door bij Liverpool, en hij scoort de laatste tijd weer regelmatig als pinch-hitter. Ik denk niet dat de kans groot is dat hij naar Rotterdam komt deze zomer.
Ik kan me niet voorstellen dat hij tevreden is met deze rol, Kuyt die wil veel spelen en niet 1 keer in de week 20 minuten spelen.
* Verwijderd *
pi_107657863
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat hij tevreden is met deze rol, Kuyt die wil veel spelen en niet 1 keer in de week 20 minuten spelen.
Maar dan moet Liverpool hem gratis weg doen en Kuijt een berg geld willen inleveren deze zomer.
pi_107657865
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar dat is waan van de dag. Wat Paul zegt, als het 0-1 was gebleven in Almelo dan is dat geen issue.
Daarom zeg ik toch ook dat alle puzzelstukjes perfect in elkaar moeten vallen. Ik beschouw het niet als reëele optie, maar als een hele kleine kans die zich daadwerkelijk kan gaan verwezenlijken.
pi_107657874
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Maarja, met nog een jaar contract heb je er niks aan. Ik dacht eigenlijk dat hij deze zomer al transfervrij zou zijn.

Onze John kopen? *O*
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:10:21 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107657877
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef Paul-89 het volgende:
Komende 2 thuiswedstrijden moet je winnen en dan kun je die zondag na Feyenoord-RKC rustig Grunn - PSV, Utrecht-AZ en Vitesse - Twente kijken.

Oftewel als je de aankomende 2 wedstrijden wint kun je zomaar een plekje opschuiven en mag je ook nooit meer buiten de top 6 vallen.
Ik zie Heerenveen heel weinig punten verliezen. Maar we moeten daar nog heen, en dat is in ieder geval een kans om ze te grazen te nemen, hoe moeilijk dat ook zal worden.
pi_107657878
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Dat is heel aardig, maar geen probleem met de kwaliteit die rondloopt bij ons. Moet je de Kers niet kopen toevallig? Vijf miljoen, vriendenprijsje.

Wij gaan Europa in, wij gaan Europa in. *O*

[..]

Ik vind die Cherie of Chery wel een goede speler idd.
pi_107657903
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind die Cherie of Chery wel een goede speler idd.
Wel aardig maar niet heel bijzonder.
pi_107657949
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar dan moet Liverpool hem gratis weg doen en Kuijt een berg geld willen inleveren deze zomer.
Dat is toch ook gebeurt met Gio, dus kansen bestaan wel. En ja dat hij geld in moet leveren zal hij zelf ook wel snappen. In liverpool verdient hij gewoon een bedrag dat Feyenoord zelfs niet zou kunnen opbrengen als ze geen schuld hadden.
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 00:13:00 #57
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_107657956
Was maar een matige wedstrijd vandaag hoor. Wel spelers die goed waren, maar op sommige momenten, zeker tegen het eind had ik echt zoiets van wat zijn ze nu in godsnaam aan het doen. Nemen wel verdient de 3 punten mee uit Nijmegen. Eindelijk weer.

Langzaam zingen. Kippenvel tot op het bot. _O_

In de kroeg net, in Nijmegen, ook voorzichtig zitten praten over een kampioenschap. Het kan, maar dan moet er wel gewoon worden gewonnen. Sowieso de komende twee wedstrijden. Daarna is het belangrijk dat er goed gespeeld wordt tegen PSV en Twente. En het is hopen dat de andere ploegen punten laten liggen en vervolgens kampioen worden in en tegen Heerenveen. Alles is mogelijk dit seizoen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_107657969
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Dat is toch ook gebeurt met Gio, dus kansen bestaan wel. En ja dat hij geld in moet leveren zal hij zelf ook wel snappen. In liverpool verdient hij gewoon een bedrag dat Feyenoord zelfs niet zou kunnen opbrengen als ze geen schuld hadden.
Misschien wil Kuyt wel graag terug, als hij nog wat kan betekenen voor de club? Zo'n speler lijkt het me wel, die levert echt wel een groot gedeelte van zijn salaris in.

Maar een jaarcontract ga je never nooit kunnen afkopen, helaasch.

[ Bericht 33% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:31:12 ]
pi_107657988
quote:

[..]

Gio had toch een clausule dat als het moment daar was om naar Feyenoord te gaan hij voor 0 euro mocht vertrekken ?

[ Bericht % gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:32:26 ]
pi_107658012
quote:

[..]

Moet je ook niet willen.

Maar hoe veel dan wel? Komt hij voor 750k? Of moeten we dan toch een miljoen neertellen?

Als hij transfervrij komt aankomende zomer zou dat denk ik nog net kunnen. Ik bedoel, anders moet je toch iemand halen en transfergeld betalen, ben je het ook kwijt. En een contract voor 2 jaar en niet langer.
pi_107658031
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Moet je ook niet willen.

Maar hoe veel dan wel? Komt hij voor 750k? Of moeten we dan toch een miljoen neertellen?

Als hij transfervrij komt aankomende zomer zou dat denk ik nog net kunnen. Ik bedoel, anders moet je toch iemand halen en transfergeld betalen, ben je het ook kwijt. En een contract voor 2 jaar en niet langer.
Je zal ook wel rond de miljoen voor Guidetti betalen toch? Transfergeld zal zeker gevraagd worden door Liverpool. Gaat hem dus niet worden.

Geld lenen? We hebben de tweede ring eventjes uitgesteld.

[ Bericht 33% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:32:37 ]
pi_107658046
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Cijfertjes zeggen niet alles. De pass voor de assist is pas belangrijk jongen. _O_

De Kers. _O_
Achja jullie zijn wat sneller tevreden.
pi_107658102
VOlgens jaar met De Vorm, De Goos en De Jan, ik zie het helemaal zitten.

Nu nog De Bak vastleggen en de optie in het contract van De Mook lichten.

De Kers hoeven we dus neit.
pi_107658107
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef Happel het volgende:
Was maar een matige wedstrijd vandaag hoor. Wel spelers die goed waren, maar op sommige momenten, zeker tegen het eind had ik echt zoiets van wat zijn ze nu in godsnaam aan het doen. Nemen wel verdient de 3 punten mee uit Nijmegen. Eindelijk weer.

In de kroeg net, in Nijmegen, ook voorzichtig zitten praten over een kampioenschap. Het kan, maar dan moet er wel gewoon worden gewonnen. Sowieso de komende twee wedstrijden. Daarna is het belangrijk dat er goed gespeeld wordt tegen PSV en Twente. En het is hopen dat de andere ploegen punten laten liggen en vervolgens kampioen worden in en tegen Heerenveen. Alles is mogelijk dit seizoen.
Zo positief heb ik jou zelden gezien, te lang in de kroeg gezeten of heb je er echt vertrouwen in?
pi_107658121
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef heiden6 het volgende:

Doe maar niet. :)
pi_107658126
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef Happel het volgende:

Het kan idd. Hoe hard falen dan die andere clubs die vele miljoenen investeren en waar wij het met jeugd en transfervrije spelers moeten doen?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_107658133
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Cijfertjes zeggen niet alles. De pass voor de assist is pas belangrijk jongen. _O_

De Kers. _O_

[..]

Je zal ook wel rond de miljoen voor Guidetti betalen toch? Transfergeld zal zeker gevraagd worden door Liverpool. Gaat hem dus niet worden.

Geld lenen? We hebben de tweede ring eventjes uitgesteld.
Totaal 800.000 word volgens mij 50/50 betaald door Feyenoord en City
* Verwijderd *
pi_107658161
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef heiden6 het volgende:

De Vorm en de Goos gaan rustig bankje warm houden, zoals het er nu uitziet. Clasie zie ik nog niet vertrekken deze zomer en Goossens is middelmaat (heb je ook vandaag weer gezien), met af en toe een wonderschone goal. Janmaat is wel een aardige aankoop, maar ook als back-up imo, want wie haal je eruit?
pi_107658162
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Doe maar niet. :)
Wat niet? De Mook? Dat zou echt een grote fout zijn. Gewoon behouden en verhuren een jaartje. Daarna is hij echt van grote waarde en hebben we hem vast wel weer nodig.
pi_107658199
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef De_kromme het volgende:

[..]

De Vorm en de Goos gaan rustig bankje warm houden, zoals het er nu uitziet. Clasie zie ik nog niet vertrekken deze zomer en Goossens is middelmaat (heb je ook vandaag weer gezien), met af en toe een wonderschone goal. Janmaat is wel een aardige aankoop, maar ook als back-up imo, want wie haal je eruit?
Niemand, maar het verschil met dit jaar is dat je dan niet zo'n groot verschil meer hebt tussen bank en basis
pi_107658222
Veel gaat gewoon afhangen van een nummer 10/spits.
pi_107658234
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef Roffamannetje het volgende:

[..]

Niemand, maar het verschil met dit jaar is dat je dan niet zo'n groot verschil meer hebt tussen bank en basis
Iemand die voor ADO is kan zich niet indenken dat je een speler die goed is voor de basis, blijkt. Zie de eerdere discussie of De Vrij niet even op de linksback moest. :')
pi_107658235
quote:

[..]

Janmaat op rechtsback natuurlijk, die is gehaald voor de basis.

Vormer gaat sowieso wel ergens een plek veroveren denk ik.

Goossens zal wel overal en nergens ingezet worden als het nodig is en anders de bank warmhouden. Ene keer hangende linksbuiten, dan weer aanvallend op het middenveld en dan weer als linksback.

Wat denk je als die Nelom zijn poot breekt, wat moet je dan? En zonder Bakkal heb je geen aanvallende middenvelder eigenlijk.

Persoonlijk denk ik dat ze toch echt El Ahmadi willen verpatsen, en dat Leerdam geslachtofferd gaat worden hoe sneu het ook is. Ideale jongen als back-up voor rechtsback en het middenveld.

Daarom kun je dan ook die Mokotjo gewoon verhuren, dat hadden we dit seizoen al moeten doen maar uit pure krapte in de selectie is dat niet gebeurd.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:21:14 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658240
quote:

[..]

Leerdam uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658293
Toch denk ik dat je ook met Karim - Clasie - Vormer op het middenveld zou kunnen spelen.
pi_107658308
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat niet? De Mook? Dat zou echt een grote fout zijn. Gewoon behouden en verhuren een jaartje. Daarna is hij echt van grote waarde en hebben we hem vast wel weer nodig.
Dat ge-de
pi_107658312
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Janmaat op rechtsback natuurlijk, die is gehaald voor de basis.

Vormer gaat sowieso wel ergens een plek veroveren denk ik.

Goossens zal wel overal en nergens ingezet worden als het nodig is en anders de bank warmhouden. Ene keer hangende linksbuiten, dan weer aanvallend op het middenveld en dan weer als linksback.

Wat denk je als die Nelom zijn poot breekt, wat moet je dan? En zonder Bakkal heb je geen aanvallende middenvelder eigenlijk.

Persoonlijk denk ik dat ze toch echt El Ahmadi willen verpatsen, en dat Leerdam geslachtofferd gaat worden hoe sneu het ook is.
Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?

En Leerdam slachtofferen? Er werd hier laatst nog geroepen dat hij rijp was voor Oranje? Maar dat zal Helpmefok wel zijn geweest. :')

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Toch denk ik dat je ook met Karim - Clasie - Vormer op het middenveld zou kunnen spelen.
Als je 10 keer in het seizoen 0-0 wilt spelen ja. :D
pi_107658331
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Vraag me af of Vormer mee kan voetballen met dit middenveld.
pi_107658334
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?

En Leerdam slachtofferen? Er werd hier laatst nog geroepen dat hij rijp was voor Oranje? Maar dat zal Helpmefok wel zijn geweest. :')
Puur verdedigende middenvelder ? :{
pi_107658342
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vraag me af of Vormer mee kan voetballen met dit middenveld.
Weet ik wel zeker.
pi_107658362
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En welke geweldige verdedigers staan er nu dan op de back-positie van het NL elftal? Vind je dat zo geweldig dan? Waarom zou Leerdam bij uitstekende prestaties een tijd geleden niet als eventuele optie genoemd kunnen worden. Context de Kromme, context!
pi_107658375
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En welke geweldige verdedigers staan er nu dan op de back-positie van het NL elftal? Vind je dat zo geweldig dan? Waarom zou Leerdam bij uitstekende prestaties een tijd geleden niet als eventuele optie genoemd kunnen worden. Context de Kromme, context!
Die kindsoldaat hoort niet eens in de basis bij Feijenoord imo. En over de backpositie in Oranje heb ik zelf genoeg topics geopend. :D
pi_107658382
quote:

[..]

Volgens de VI komt hij daar het beste tot zijn recht. Ik zie hem liever aanvallend vanwege zijn scorend vermogen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:26:06 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658390
quote:

[..]

Weet niet wat in Den Haag in dat water zit, maar de tering zeg :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658395
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.
Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.
pi_107658441
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Die kindsoldaat hoort niet eens in de basis bij Feijenoord imo. En over de backpositie in Oranje heb ik zelf genoeg topics geopend. :D
Dat mag jij vinden, maar jij ziet dan ook vaker alleen de samenvatting ipv de hele wedstrijd neem ik aan? Leerdam is gewoon onomstreden hoor op RB. Janmaat zal het met Leerdam moeten gaan uitvechten. De beste speelt, zo simpel is het gewoon.
pi_107658447
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.
Ons middenveld is minimaal gelijk aan Feijenoord momenteel met Toornstra, Immers en Rado. Vormer hoeft daar niet bij nee.

quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Weet niet wat in Den Haag in dat water zit, maar de tering zeg :')
Wat is er zo moeilijk aan? Vormer is van nature een verdedigende middenvelder, heeft daar altijd gespeeld. Dat is geen nummer 10.

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, maar jij ziet dan ook vaker alleen de samenvatting ipv de hele wedstrijd neem ik aan? Leerdam is gewoon onomstreden hoor op RB. Janmaat zal het met Leerdam moeten gaan uitvechten. De beste speelt, zo simpel is het gewoon.
Leerdam is toch van nature een middenvelder? En heeft daar altijd gespeeld? Is nu noodgedwongen zich gaan focusen op de backpositie?
  maandag 6 februari 2012 @ 00:27:54 #88
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658450
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als je niet beter zou weten zou je dat inderdaad denken als je die koekwaus ziet posten.

Blijken ze ergens onderaan te staan :D :'( :D :') :'( :D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658477
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ons middenveld is minimaal gelijk aan Feijenoord momenteel met Toornstra, Immers en Rado. Vormer hoeft daar niet bij nee.

[..]

Wat is er zo moeilijk aan? Vormer is van nature een verdedigende middenvelder, heeft daar altijd gespeeld. Dat is geen nummer 10.
Nee.
pi_107658481
quote:

[..]

Weet ik wel zeker.
Ken die jongen alleen van samenvattingen, vandaar. :+
pi_107658512
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef De_kromme het volgende:

Leerdam is toch van nature een middenvelder? En heeft daar altijd gespeeld? Is nu noodgedwongen zich gaan focusen op de backpositie?
Zou het de eerste zijn die ineens gedwongen op een andere positie komt te spelen en daar ook prima blijkt mee te kunnen? Ik noem een van Bronckhorst?
pi_107658523
quote:
17s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ken die jongen alleen van samenvattingen, vandaar. :+
Vrijdag speelde hij ook weer erg sterk. 90 min. lang van 16 naar 16 pendelen. _O_
Alleen merk je wel dat hij op sommige momenten voorzichtig is omdat hij weet dat als hij eenmaal uitgespeeld is er achter hem niet veel kwaliteit meer staat. :P
pi_107658538
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee.
Toornstra > El Ahmadi en Clasie. Dat weet jij zelf ook wel.

Jullie mochten ook in de handjes knijpen als je Immers binnenhad gehengeld.
pi_107658592
Genoeg gevoed lijkt me toch ?
  maandag 6 februari 2012 @ 00:32:23 #95
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658595
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:D :')

Gast, echt. What the fuck.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658609
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Goede speler ja, maar beter niet. Is ook gewoon een beetje gepushed als sensatie van vorig seizoen, terwijl we er nu niks meer over horen dan af en toe een positieve opmerking die komt langswaaien.

Clasie daarentegen. _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 00:33:13 ]
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 00:35:23 #97
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107658689
Clasie was ook vandaag weer zo heerlijk fel.
Speelde niet eens een topwedstrijd, maar de manier waarop hij er altijd bovenop zit op het middenveld en ballen verovert = :9
pi_107658705
Toornstra zou een goede wissel zijn bij Feyenoord, niet meer niet minder.
pi_107658727
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Gert het volgende:
Clasie was ook vandaag weer zo heerlijk fel.
Speelde niet eens een topwedstrijd, maar de manier waarop hij er altijd bovenop zit op het middenveld en ballen verovert = :9
Jan Vertonghen vorige week :

"Ik denk dat Jordy Clasie in zijn eentje meer ballen heeft veroverd dan wij met zijn allen"
pi_107658751
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?

Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')