Dat ge-dequote:Op maandag 6 februari 2012 00:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat niet? De Mook? Dat zou echt een grote fout zijn. Gewoon behouden en verhuren een jaartje. Daarna is hij echt van grote waarde en hebben we hem vast wel weer nodig.
Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Janmaat op rechtsback natuurlijk, die is gehaald voor de basis.
Vormer gaat sowieso wel ergens een plek veroveren denk ik.
Goossens zal wel overal en nergens ingezet worden als het nodig is en anders de bank warmhouden. Ene keer hangende linksbuiten, dan weer aanvallend op het middenveld en dan weer als linksback.
Wat denk je als die Nelom zijn poot breekt, wat moet je dan? En zonder Bakkal heb je geen aanvallende middenvelder eigenlijk.
Persoonlijk denk ik dat ze toch echt El Ahmadi willen verpatsen, en dat Leerdam geslachtofferd gaat worden hoe sneu het ook is.
Als je 10 keer in het seizoen 0-0 wilt spelen ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Toch denk ik dat je ook met Karim - Clasie - Vormer op het middenveld zou kunnen spelen.
Vraag me af of Vormer mee kan voetballen met dit middenveld.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef Paul-89 het volgende:
Toch denk ik dat je ook met Karim - Clasie - Vormer op het middenveld zou kunnen spelen.
Puur verdedigende middenvelder ?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?
En Leerdam slachtofferen? Er werd hier laatst nog geroepen dat hij rijp was voor Oranje? Maar dat zal Helpmefok wel zijn geweest.
Weet ik wel zeker.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vraag me af of Vormer mee kan voetballen met dit middenveld.
En welke geweldige verdedigers staan er nu dan op de back-positie van het NL elftal? Vind je dat zo geweldig dan? Waarom zou Leerdam bij uitstekende prestaties een tijd geleden niet als eventuele optie genoemd kunnen worden. Context de Kromme, context!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar gaat Vormer een plek veroveren dan? Dat is puur een verdedigende middenvelder. En Goossens als back-up voor de LB-positie? Heb je bij Mikey gezeten vanavond?
En Leerdam slachtofferen? Er werd hier laatst nog geroepen dat hij rijp was voor Oranje? Maar dat zal Helpmefok wel zijn geweest.
Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.quote:
Die kindsoldaat hoort niet eens in de basis bij Feijenoord imo. En over de backpositie in Oranje heb ik zelf genoeg topics geopend.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En welke geweldige verdedigers staan er nu dan op de back-positie van het NL elftal? Vind je dat zo geweldig dan? Waarom zou Leerdam bij uitstekende prestaties een tijd geleden niet als eventuele optie genoemd kunnen worden. Context de Kromme, context!
Volgens de VI komt hij daar het beste tot zijn recht. Ik zie hem liever aanvallend vanwege zijn scorend vermogen.quote:
Weet niet wat in Den Haag in dat water zit, maar de tering zegquote:
Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.
Dat mag jij vinden, maar jij ziet dan ook vaker alleen de samenvatting ipv de hele wedstrijd neem ik aan? Leerdam is gewoon onomstreden hoor op RB. Janmaat zal het met Leerdam moeten gaan uitvechten. De beste speelt, zo simpel is het gewoon.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het is geen aanvallende middenvelder. Ik zou hem niet eens bij ADO willen zien, tegen ons speelde hij ook bagger trouwens.
[..]
Die kindsoldaat hoort niet eens in de basis bij Feijenoord imo. En over de backpositie in Oranje heb ik zelf genoeg topics geopend.
Ons middenveld is minimaal gelijk aan Feijenoord momenteel met Toornstra, Immers en Rado. Vormer hoeft daar niet bij nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.
Wat is er zo moeilijk aan? Vormer is van nature een verdedigende middenvelder, heeft daar altijd gespeeld. Dat is geen nummer 10.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet niet wat in Den Haag in dat water zit, maar de tering zeg
Leerdam is toch van nature een middenvelder? En heeft daar altijd gespeeld? Is nu noodgedwongen zich gaan focusen op de backpositie?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar jij ziet dan ook vaker alleen de samenvatting ipv de hele wedstrijd neem ik aan? Leerdam is gewoon onomstreden hoor op RB. Janmaat zal het met Leerdam moeten gaan uitvechten. De beste speelt, zo simpel is het gewoon.
Als je niet beter zou weten zou je dat inderdaad denken als je die koekwaus ziet posten.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:26 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Ado is dan ook al een geweldige ploeg, daar hoeft niks meer bij. Beetje fijnslijpen en de schaal is binnen.
Nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ons middenveld is minimaal gelijk aan Feijenoord momenteel met Toornstra, Immers en Rado. Vormer hoeft daar niet bij nee.
[..]
Wat is er zo moeilijk aan? Vormer is van nature een verdedigende middenvelder, heeft daar altijd gespeeld. Dat is geen nummer 10.
Zou het de eerste zijn die ineens gedwongen op een andere positie komt te spelen en daar ook prima blijkt mee te kunnen? Ik noem een van Bronckhorst?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef De_kromme het volgende:
Leerdam is toch van nature een middenvelder? En heeft daar altijd gespeeld? Is nu noodgedwongen zich gaan focusen op de backpositie?
Vrijdag speelde hij ook weer erg sterk. 90 min. lang van 16 naar 16 pendelen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ken die jongen alleen van samenvattingen, vandaar.
Toornstra > El Ahmadi en Clasie. Dat weet jij zelf ook wel.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toornstra > El Ahmadi en Clasie. Dat weet jij zelf ook wel.
Jullie mochten ook in de handjes knijpen als je Immers binnenhad gehengeld.
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toornstra > El Ahmadi en Clasie. Dat weet jij zelf ook wel.
Jullie mochten ook in de handjes knijpen als je Immers binnenhad gehengeld.
Jan Vertonghen vorige week :quote:Op maandag 6 februari 2012 00:35 schreef Gert het volgende:
Clasie was ook vandaag weer zo heerlijk fel.
Speelde niet eens een topwedstrijd, maar de manier waarop hij er altijd bovenop zit op het middenveld en ballen verovert =
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |