Zoals ik al zei, wolf in schaapskleren. Grote bek, maar je werk fatsoenlijk uitvoeren ho maar. Een prive-persconferentie beleggen om je 'eigen club' de grond in te trappen, een Ajax shirt aantrekken. Dat soort dingen doe je niet als je zo'n kind van de club bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoorBeenhakker vergelijken met massa-moordenaars.
En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoorBeenhakker vergelijken met massa-moordenaars.
En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Preciesquote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.
"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
Dat zegt meer iets over het falen van de anderen dan het succes van Beenhakkerquote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onder die clown zijn we wel voor de laatste keer eerste geindigd.
Met Bosz en Gullit in de selectie werden we ook kampioen. Lekker boeiend verder als je het daarna als beleidsbepaler zo verziekt.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja precies. Constant blijven zeuren dat hij vorig jaar te maken had met een blessuregolf en geen geld en dat al die spelers dit seizoen een jaar ouder zijnquote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.
"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
Ik za nog op de bassis school en was er niet minder blij om.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over het falen van de anderen dan het succes van Beenhakker
Het is een kwal inderdaad, maar dat wisten we de vorige keer toen hij 'thuiskwam' ook al. Toch slikten velen zijn propaganda voor zoete koek: Met Been en Beenhakker zou alles goed komen, toch? Slechts enkelen zijn hem consequent blijven wantrouwen (daar was ik er niet 1 vanquote:Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over het falen van de anderen dan het succes van Beenhakker
Dat jaquote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat had ik ook wel chiquer gevonden. Maar goed, discussie Beenhakker lijkt me wel een gesloten topic:quote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik was daar ook 1 van. Onder hen zou het goedkomen, echter na het 1e seizoen moest Been weg, en dan indirect gaat Beenhakker dan ook weg. Toen al zagen mensen dat het onder Been niet verder goed kon gaan. Die 4e plek in het 1e jaar van hem was meer geluk dan wijsheid.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is een kwal inderdaad, maar dat wisten we de vorige keer toen hij 'thuiskwam' ook al. Toch slikten velen zijn propaganda voor zoete koek: Met Been en Beenhakker zou alles goed komen, toch? Slechts enkelen zijn hem consequent blijven wantrouwen (daar was ik er niet 1 van)
Iddquote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
Zo is dat. Die judas is een leugenaar die er gewoon van baalt dat Feyenoord het nu zoveel beter doet.
Klopt ja. Samen met Van Well, als we straks in cat. 2 komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iddnu moet alleen Gudde, onze saneringsbaas, nog opkankeren toch Caland?
Wel vreemd dat je nu opeens niemand meer hoort over Guddequote:Op maandag 6 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt ja. Samen met Van Well, als we straks in cat. 2 komen.
Vlaar is aanvoerder he, die wordt niet zomaar gepasseerd denk ik. In de Volkskrant stond trouwens een stuk over Feyenoord als kampioenskandidaat na de wedstrijd van gisteren. Maar de verdediging moest Koeman het meeste zorgen baren in die strijd.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben de Beenhakker discussie moe dus ik snijdt even een ander onderwerp aan.
Nu Bruno het zo goed doet, En de Vrij weer fit is is het tij om te gaan spelen zonder Vlaar die toch zeker dit seizoen de mindere van de 3 is. Of zou Koeman het nog niet aandurven ?
Gudde heeft sinds zijn komst en het afronden van het saneringsproces ook nauwelijks een functie meer.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Ritmo het volgende:
Gudde houdt zich sinds v. Geels komst behoorlijk achter de schermen.
Inderdaad de verdediging is echt niet zo beroerd hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vlaar is aanvoerder he, die wordt niet zomaar gepasseerd denk ik. In de Volkskrant stond trouwens een stuk over Feyenoord als kampioenskandidaat na de wedstrijd van gisteren. Maar de verdediging moest Koeman het meeste zorgen baren in die strijd.Terwijl de verdediging gisteren juist als een huis stond. Soms vraag ik me echt af of journalisten de wedstrijden wel goed volgen.
Vlaar kun je m.i. beter niet passeren. Ondanks dat hij gisteren wederom matig speelde had hij toch weer een paar belangrijke ingrepen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben de Beenhakker discussie moe dus ik snijdt even een ander onderwerp aan.
Nu Bruno het zo goed doet, En de Vrij weer fit is is het tij om te gaan spelen zonder Vlaar die toch zeker dit seizoen de mindere van de 3 is. Of zou Koeman het nog niet aandurven ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |