abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107667604
Ik vind hem altijd wel lekker direct, met een no-nonsence houding, maar ben inderdaad niet te spreken over wat hij als TD bij ons heeft meegebracht.

Laten we lekker blij zijn dat we geen last meer van m hebben en laten wij WEL genieten van de huidige wederopstanding.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:05:14 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107667810
quote:
13s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoor :') Beenhakker vergelijken met massa-moordenaars. :{

En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Zoals ik al zei, wolf in schaapskleren. Grote bek, maar je werk fatsoenlijk uitvoeren ho maar. Een prive-persconferentie beleggen om je 'eigen club' de grond in te trappen, een Ajax shirt aantrekken. Dat soort dingen doe je niet als je zo'n kind van de club bent.

Die act van gisteren was ook weer zo doorzichtig, even het verplichte 'geweldige club' gebrabbel om het daarna maar te blijven hebben over zijn grote liefde Ajax
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:05:44 #178
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107667826
quote:
13s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoor :') Beenhakker vergelijken met massa-moordenaars. :{

En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.

"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 6 februari 2012 @ 12:08:15 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_107667936
Onder die clown zijn we wel voor de laatste keer eerste geindigd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_107668007
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.

"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
Precies ^O^ En mensen die de club zo achter laten (zelfde met Been) en wel doodleuk tonnen opstrijken over de rug van de supporters heen, kunnen op zijn Rotterdams gezegd lekker de tering krijgen. :Y
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107668025
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zegt meer iets over het falen van de anderen dan het succes van Beenhakker
pi_107668072
quote:
Met Bosz en Gullit in de selectie werden we ook kampioen. Lekker boeiend verder als je het daarna als beleidsbepaler zo verziekt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:11:49 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107668093
quote:

[..]

Ja precies. Constant blijven zeuren dat hij vorig jaar te maken had met een blessuregolf en geen geld en dat al die spelers dit seizoen een jaar ouder zijn :')

Nee kneus. Vorig jaar had je een trainer die vaker op de golfbaan dan op varkenoord was en die binnen de selectie totaal niet serieus genomen werd en jij haalde gasten als Lumb, Larsen en Van Beukering :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 12:12:14 #184
268260 Dr.Mikey
pi_107668116
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ik za nog op de bassis school en was er niet minder blij om.
R.I.P DTS.
pi_107668133
quote:
19s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het is een kwal inderdaad, maar dat wisten we de vorige keer toen hij 'thuiskwam' ook al. Toch slikten velen zijn propaganda voor zoete koek: Met Been en Beenhakker zou alles goed komen, toch? Slechts enkelen zijn hem consequent blijven wantrouwen (daar was ik er niet 1 van :@ )
BFF met GGMM
pi_107668161
quote:
Dat ja

quote:

[..]
Dat had ik ook wel chiquer gevonden. Maar goed, discussie Beenhakker lijkt me wel een gesloten topic:

Niemand tevreden over wat ie in zijn laatste periode heeft gedaan, en het gevoel wat iedereen eraan over heeft gehouden is vrij uiteelopend tot bij somigen waar hij wat meer kwaad bloed zet (en zetten hem in een rijtje tussen massamoordenaars), tot sommigen hebben wat meer respect voor hem hebben :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_107668173
Dat stukje van Beenhakker waar hij ontkende een tijdje in een zwart gat te hebben gezeten was wel grappig. Sjek die vervolgens een eerder gesprek aanhaalt waarmee hij Beenhakker betrapt op de leugen _O-
Een 69 jarige man die zich zo zuur en zielig gedraagt is gewoon sneu.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107668247
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is een kwal inderdaad, maar dat wisten we de vorige keer toen hij 'thuiskwam' ook al. Toch slikten velen zijn propaganda voor zoete koek: Met Been en Beenhakker zou alles goed komen, toch? Slechts enkelen zijn hem consequent blijven wantrouwen (daar was ik er niet 1 van :@ )
Ja ik was daar ook 1 van. Onder hen zou het goedkomen, echter na het 1e seizoen moest Been weg, en dan indirect gaat Beenhakker dan ook weg. Toen al zagen mensen dat het onder Been niet verder goed kon gaan. Die 4e plek in het 1e jaar van hem was meer geluk dan wijsheid.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:16:50 #189
268260 Dr.Mikey
pi_107668315
Ik ben de Beenhakker discussie moe dus ik snijdt even een ander onderwerp aan.
Nu Bruno het zo goed doet, En de Vrij weer fit is is het tij om te gaan spelen zonder Vlaar die toch zeker dit seizoen de mindere van de 3 is. Of zou Koeman het nog niet aandurven ?
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:17:28 #190
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107668341
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
Zo is dat. Die judas is een leugenaar die er gewoon van baalt dat Feyenoord het nu zoveel beter doet.
Idd ^O^ nu moet alleen Gudde, onze saneringsbaas, nog opkankeren toch Caland? *O*
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 6 februari 2012 @ 12:18:32 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107668385
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Idd ^O^ nu moet alleen Gudde, onze saneringsbaas, nog opkankeren toch Caland? *O*
Klopt ja. Samen met Van Well, als we straks in cat. 2 komen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 12:20:05 #192
268260 Dr.Mikey
pi_107668443
Oke dan niet etc
R.I.P DTS.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:21:26 #193
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107668497
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Klopt ja. Samen met Van Well, als we straks in cat. 2 komen.
Wel vreemd dat je nu opeens niemand meer hoort over Gudde ;(
4045
onlogisch
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:21:36 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_107668505
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu Bruno het zo goed doet, En de Vrij weer fit is is het tij om te gaan spelen zonder Vlaar die toch zeker dit seizoen de mindere van de 3 is. Of zou Koeman het nog niet aandurven ?
Vlaar is aanvoerder he, die wordt niet zomaar gepasseerd denk ik. In de Volkskrant stond trouwens een stuk over Feyenoord als kampioenskandidaat na de wedstrijd van gisteren. Maar de verdediging moest Koeman het meeste zorgen baren in die strijd. :') Terwijl de verdediging gisteren juist als een huis stond. Soms vraag ik me echt af of journalisten de wedstrijden wel goed volgen.
  Moderator maandag 6 februari 2012 @ 12:21:39 #195
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107668510
Behalve wanneer je er naar vraagt uiteraard :s)
4045
onlogisch
pi_107668537
Gudde houdt zich sinds v. Geels komst behoorlijk achter de schermen.
-
  maandag 6 februari 2012 @ 12:23:32 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107668583
quote:
11s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:22 schreef Ritmo het volgende:
Gudde houdt zich sinds v. Geels komst behoorlijk achter de schermen.
Gudde heeft sinds zijn komst en het afronden van het saneringsproces ook nauwelijks een functie meer.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 februari 2012 @ 12:26:33 #198
268260 Dr.Mikey
pi_107668700
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Vlaar is aanvoerder he, die wordt niet zomaar gepasseerd denk ik. In de Volkskrant stond trouwens een stuk over Feyenoord als kampioenskandidaat na de wedstrijd van gisteren. Maar de verdediging moest Koeman het meeste zorgen baren in die strijd. :') Terwijl de verdediging gisteren juist als een huis stond. Soms vraag ik me echt af of journalisten de wedstrijden wel goed volgen.
Inderdaad de verdediging is echt niet zo beroerd hoor.
We hebben betere backs dan Twente en Psv op dit moment niks niet zorgen kindje.
Alleen Twente heeft een beter centraal duo dan ons omdat Douglas maar verder...

Nee de pers onderschat Leerdam , BMI en Nelom nog omdat ze nieuw zijn maar dat veranderd snel genoeg. vooral BMI was echt weer een klasbak gister.
R.I.P DTS.
pi_107668835
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 12:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vlaar kun je m.i. beter niet passeren. Ondanks dat hij gisteren wederom matig speelde had hij toch weer een paar belangrijke ingrepen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  maandag 6 februari 2012 @ 12:32:06 #200
268260 Dr.Mikey
pi_107668893
Maar nu zit vriendje de Vrij steeds op de bank .
En we moeten toch een keer zonder Vlaar gaan spelen aangezien ik er vanuit ga dat hij vertrekt en dat het volgend jaar De Vrij BMI gaat worden.
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')