Makes sense.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Guidetti het volgende:
Messi, Özil, van Persie, Götze, Toornstra, Nymar, Ronaldo, Xavi, Balotelli, Iniesta.
Ik vind Balotelli nog niet zo ver als Toornstra of Immers.quote:
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/quote:Martins Indi uitblinker tegen NEC
Feyenoord heeft gedaan wat het moest. Gewoon winnen in Nijmegen bij NEC. Alleen was dit de laatste jaren niet zo gewoon, de laatste keer dat Feyenoord er uberhaupt scoorde is alweer ruim vier jaar geleden. Jonathan de Guzman scoorde toen beide doelpunten. Deze zondag klaarden Otman Bakkal en Guyon Fernandez de klus, allebei op aangeven van John Guidetti.
Martins Indi uitblinker
De uitblinker was echter Bruno Martins Indi. Meerdere malen onderbrak hij solo een aanval van NEC en haalde daardoor de angel uit de wedstrijd. Het verleidde Het Legioen zelfs ertoe zijn naam te scanderen. Bruno Martins Indi Jalala klonk het in De Goffert.
Door de winst staat Feyenoord inmiddels weer boven Ajax en is zelfs de aansluiting met de top gevonden doordat PSV punten morste in Heracles. Van de komende vijf wedstrijden speelt Feyenoord er vier in de eigen Kuip. De enige uitwedstrijd is in Eindhoven tegen…koploper PSV. Als Feyenoord de komende reeks goed uitspeelt kunnen ze op twee punten van de koppositie komen. En wie weet morst PSV hier en daar nog wel een puntje. Bovendien komen er nog een aantal onderlinge confrontaties aan tussen de Top 5. Als enige heeft Feyenoord er hiervan drie gewonnen. (allen thuis)
Het zal toch niet gebeuren dat Ronald Koeman Feyenoord in zijn eerste seizoen als trainer gelijk kampioen maakt na DERTIEN jaar?
quote:We blikken niet graag terug op een verloren wedstrijd maar voor VVV-Feyenoord maken we graag een uitzondering. En niet alleen omdat Bruno Martins Indi in deze wedstrijd zijn eerste goal van het seizoen maakte. Hij evenaart hiermee vroeg in het seizoen al het aantal doelpunten in het seizoen 2010/2011.
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Guidetti het volgende:
Messi, Özil, van Persie, Götze, Toornstra, Nymar, Ronaldo, Xavi, Balotelli, Iniesta.
Niet blowen als je het niet kan hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.
Trusten Paul, ik ga zo ook, lange dag morgen helaasch.
Hij was ook wel erg sterk achterin, klopt. Het is jammer voor de Vrij, maar het is nu echt niet nodig om BMI eruit te halen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/
Het kan nog lager:quote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef zoekeenleven het volgende:
bij het ad een 6 ik snap der niks van...
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 09:16:37Opvallend: De Telegraaf geeft Bruno een 8, VI een 5. #IkZeg7 reageer retweet
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/
Vertrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Zo positief heb ik jou zelden gezien, te lang in de kroeg gezeten of heb je er echt vertrouwen in?
quote:El Ahmadi denkt dat Feyenoord meedoet om kampioenschap
Feyenoord was de grote winnaar van het afgelopen eredivisieweekend. Karim El Ahmadi stond na een aantal weken afwezigheid weer in de basisopstelling van Feyenoord. De middenvelder was één van de uitblinkers aan de kant van de Rotterdammers, die met 2-0 wisten te winnen van NEC. De achterstand op koploper Feyenoord is slechts vijf punten.
El Ahmadi denkt dat Feyenoord een rol van betekenis kan gaan spelen in de titelstrijd. "Je kunt moeilijk zeggen van niet", aldus El Ahmadi aan NUsport. "In deze competitie kan het alle kanten op en wij hebben bewezen dat we tegen grote teams goede resultaten kunnen neerzetten."
"En ja, als je dan ook wedstrijden als NEC-uit gaat winnen... Dat geeft aan dat we vooruitgaan en dat belooft wat. Maar het is nog vroeg, hč. We hebben nu twee thuiswedstrijden op rij voordat we naar PSV moeten. Als we die wedstrijden winnen, kan het een heel mooi seizoen voor ons worden."
Toch ziet El Ahmadi in PSV de grootste favoriet. "Als je ziet wat voor team zij hebben... Daarmee moeten ze kampioen kunnen worden", aldus de international, die tevreden was over zijn eigen prestatie tegen NEC. "Ik heb de draad bij de club meteen weer opgepakt op het middenveld, samen met Otman Bakkal en Jordy Clasie. Druk zetten, er snel uitkomen, kort op de tegenstander zitten... Het liep meteen weer lekker tussen ons."
De titel daar wil aanvaller Guyon Fernandez echter niet te veel in meegaan.
"Voor ons blijft een plek bij de eerste vijf het belangrijkste", zegt hij op de website van Feyenoord. "Als PSV of AZ de beker wint is de vijfde plek genoeg om direct Europees voetbal te halen, dus dat zou een mooi scenario zijn. Wij moeten ons gewoon blijven concentreren op de komende wedstrijden en zoveel mogelijk punten pakken."
Fernandez was tegen NEC opnieuw linksbuiten, een rol die hij vorige week tegen Ajax ook invulde. De spits voelt zich goed op die plek, zegt hij. "De trainingen de afgelopen tijd hebben mij een goed gevoel gegeven om vanaf de buitenkant te spelen. Ik kan met mijn snelheid veel met steekpasses bediend worden en naar binnen trekken. Bij dat doelpunt vlak na rust zag je dat ook gebeuren. Ik voel me lekker aan de zijkant."
Otman Bakal: "Achteraf gezien denk ik dat het toch nog vrij makkelijk is gegaan", vertelde Bakkal tegen de NOS. "Maar op sommige cruciale momenten was het wel moeilijk. Er waren wat momenten dat Erwin (Mulder, red.) ons redde, zodat ze niet konden aansluiten. Het doelpunt van hun bleef uit en al met al speel je dan een gewonnen wedstrijd."
"Als we dit soort wedstrijden ook gaan winnen, kan het best interessant worden. Maar aan de andere kant is het juist zaak om een serie neer te zetten en dat is voor ons nog niet het geval. Degenen die onder ons staan, staan net zo dicht op ons als wij op degenen die boven ons staan. Dus wat dat betreft is het afwachten en een serie neerzetten", aldus de huurling van PSV.
Trainer Ronald Koeman denkt niet dat zijn ploeg dit seizoen in staat is om de landstitel te veroveren. In de laatste acht wedstrijden behaalde Feyenoord zes zeges en verloor het slechts eenmaal.
"Ik geloof niet dat we serieus mee zullen gaan doen om het kampioenschap, dat is wat veel gevraagd voor onze ploeg", vertelde Koeman tegen de NOSl. "Het is wel zo dat we van de komende vijf wedstrijden vier keer thuis spelen. Als we goed door die reeks komen, weet je nooit hoe we er dan voor staan. Als andere ploegen verzaken, is er niets uit te sluiten. Maar onze doelstelling blijft de vijfde plaats."
Feyenoord staat momenteel op de vijfde plaats in de Eredivisie. De ploeg van Koeman pakte uit twintig wedstrijden 37 punten.
Een van de beste van het veld gisteren. Dus zeker geen 5 of 6.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef zoekeenleven het volgende:
bij het ad een 6 ik snap der niks van...
Hoe lang volgen wij die methodiek al eigenlijk?quote:Verheijen vernietigend over methodes bij Ajax
Raymond Verheijen heeft vernietigend uitgehaald naar de manier van trainen van Ajax. Volgens de assistent-bondscoach van Wales en voormalige rechterhand van Guus Hiddink leiden 'incompetente trainingsmethoden' tot de blessuregolf in de Arena. Dat meldt hij via zijn twitteraccount.
Verheijen, die internationaal bekendheid geniet vanwege zijn periodisering, gaf Ajax er via twitter flink van langs na de nederlaag gisteren in eigen huis tegen FC Utrecht (0-2). 'Ajax betaalt een hoge prijs voor de incompetente trainingsmethoden van de club.'
Ook vraagt Verheijen, die in Nederland de particuliere Voetbal Academie oprichtte, zich af welke journalist uitzoekt hoeveel 'het blessurefiasco' Ajax heeft gekost.
Volgens Verheijen is de spierblessuregolf bij Ajax het gevolg van een verkeerde manier van trainen, meldt hij in een andere tweet. 'Er zijn bij Ajax al meer dan 30 spierblessures geweest. Als je naar de potentiële basiself van Ajax kijkt, dan ontbreken er nu acht man door blessures. Dat kost Ajax miljoenen euro's.'
Feyenoord, dat de methodiek van Verheijen volgt, wordt dit seizoen nauwelijks geteisterd door spierblessures.
Volgens mij heb ik er vorig seizoen ook wel iets over gelezen in de VI.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Het begin van het seizoen geloof k.
Waarom? Voorgaande jaren hadden we toch ook niet te kampen met enorm veel blessures?quote:
Juist wel. We hebben in februari nog nooit zo'n fitte selectie als nu gehad volgens mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom? Voorgaande jaren hadden we toch ook niet te kampen met enorm veel blessures?
Ik weet nog een Mario Been jaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:45 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom? Voorgaande jaren hadden we toch ook niet te kampen met enorm veel blessures?
En een Verbeek-jaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik weet nog een Mario Been jaar.
Volgens mij waren ze er in de voorbereiding van dit seizoen pas juist mee gestart.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:42 schreef McCandless het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er vorig seizoen ook wel iets over gelezen in de VI.
quote:04/07/11 08u32
Hmm oke. Ik had het idee dat we nooit hele erge last hebben gehad van blessures.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Juist wel. We hebben in februari nog nooit zo'n fitte selectie als nu gehad volgens mij.
Zoiets als wat Ajax nu heeft, dat hebben wij ook een aantal keer gehad in de laatste 5 jaar.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:50 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hmm oke. Ik had het idee dat we nooit hele erge last hebben gehad van blessures.
Ja dat was mooi.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Wel nice dat in Studio voetbal werd benadrukt wat het vesschil in publiek is bij ons en in 020
Indi was heer en meester achterin. Leerdam doet het ook goed, maar je merkt dat hij soms zijn concentratie laat zakken en komen de fouten. Verder vind ik dat hij het goed doet achterin. Zeker een blijvertje.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:57 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb dit weekend helaas alleen maar studio voetbal en de samenvatting kunnen zien, maar iedereen was weer lovend over Leerdam op rechtsback en Indi in het centrum? Ik heb Indi weinig fout zien doen, maar vond Leerdam (ja, je ziet in de samenvatting bij kansen van NEC natuuurlijk de minder momenten) toch wel weer wat kwetsbaar overkomen. Te vaak te laat bij zijn man en de verdedigende actie waarbij hijeen doelschot voorkwam legde hij bij een NEC-voorhoede speler in de voeten.
Oud nieuws natuurlijk. Feijenoord was weer ruimschoots vertegenwoordigt in de Goffert. Hadden gewoon een stavak naast het uitvak. NEC supporters zaten beneden te klagen tegen politie en stewards, maar die konden niks doen zeiden ze. De kaarten die wij hadden hebben we immers via NEC supporters zelf gekregen.quote:Wel nice dat in Studio voetbal werd benadrukt wat het vesschil in publiek is bij ons en in 020
Ik kijk die shit gewoon nooit. Vaak omdat ik nog in de kroeg zit, maar vooral omdat het gewoon ongeďnspireerde bagger tv is.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:06 schreef Stokstaart het volgende:
Werden jullie gisteren ook fysiek ongemakkelijk toen je onze zuchtende vriend op AjaxTV hoorde liegen over zijn eigen rol in het verhaal?
Ja, dat was natuurlijk journalistiek niet zo goed uitgevoerd, zoals eerder ook al aangestipt is, dat dat nog wel eens te wensen over laat in NL.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat was mooi.
Allleen: toen Beenhakker z'n riedeltje hielt dat hij en Been vorig jaar met zoveel jeugspelers moesten werken en dat die nu een jaartje ouder en wijzer zijn, toen had toch wel even gevraagd mogen worden naar de rol van de TD. Dus: waarom Beenhakker zulke kneuzen naar Feyenoord liet komen en Van Geel met even weinig budget als Leo er wčl in is geslaagd om daadwerkelijke versterkingen aan te trekken.
Maar ja, dat vindt Jack natuurlijk niet gezellig, om zoiets te vragen.
Sowieso voetbalt Feyenoord zóveel gestructureerder en gedisciplineerder.
Je doet Koeman zwaar te kort door zo'n verhaaltje op te hangen over jeugdspelers en alsof het daar allemaal aan lag.
Gisteren was het eigenlijk wel mooi. Ze konden er gewoon niet langer omheen dat Feyenoord het op dit moment beter doet dan Ajaxquote:Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Studio voetbal is allemaal vriendjes politiek.
Vi is niets beter.
Beenhakker heeft de club tijdens zijn bewind bijna de vernieling (lees de Jupiler League) ingeholpen. Tuurlijk neem je hem dingen kwalijk. Het is dat Brard hoogstpersoonlijk Ryo naar De Kuip haalde anders had je nog maar moeten zien waar we geëindigd waren. Stonden voor de komst van Ryo op een 15e plek. Nog buiten zijn falende beleid, waar hij misschien door incompetentie dan niets aan kan doen was hij ook een lek naar de media toe. Heeft middels zijn achterlijke betoog vorig jaar zelf voor een onwerkbare situatie gezorgd, en is achteraf doodleuk terwijl Feyenoord geen cent te makken had gaan golfen in Portugal op kosten van de club.quote:Op maandag 6 februari 2012 11:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Maar verder vind ik Beenhakker altijd wel ok hoor, zet bij mij geen kwaad bloed, maar ben het er wel mee eens dat hij niet meer voor ons werkt
Hij komt thuis in Rotterdam, Amsterdam, Madrid, Guadalajara, Krakow, Port of Spain....quote:Op maandag 6 februari 2012 11:55 schreef Caland het volgende:
Zo is dat. Die judas is een leugenaar die er gewoon van baalt dat Feyenoord het nu zoveel beter doet.
Zoals ik al zei, wolf in schaapskleren. Grote bek, maar je werk fatsoenlijk uitvoeren ho maar. Een prive-persconferentie beleggen om je 'eigen club' de grond in te trappen, een Ajax shirt aantrekken. Dat soort dingen doe je niet als je zo'n kind van de club bent.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoorBeenhakker vergelijken met massa-moordenaars.
En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Ritmo het volgende:
Nou nou nou... ik neem hem z'n faalbeleid in z'n laatste periode ook kwalijk, maar hier wordt het wel weer overdreven hoorBeenhakker vergelijken met massa-moordenaars.
En roepen dat ie baalde dat het goed ging nu, is ook wel heel makkelijk. Hij zei toch duidelijk meerdere malen dat ie blij was. Zag minder rancune bij hem dan ik verwacht had.
Preciesquote:Op maandag 6 februari 2012 12:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Geen rancune is nog wel het minste dat je van hem mag verwachten, na een paar maanden de tijd te hebben gehad voor een (zelf)analyse.
"Ja, ik moest onder moeilijke omstandigheden werken, maar dat wist ik van tevoren en ik heb het simpelweg niet goed gedaan". Dán had-ie weer wat respect teruggewonnen. Nu niet, met dat slappe verschuilen achter de jeugdspelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |