abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107658770
Nu ligt het er echt te dik bovenop, net was het nog wel leuk. ;(
pi_107658777
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?

Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
Deze man troll van het jaar ik zweer het _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 00:39:21 #103
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658790
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
Eens. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658822
maar het is wel een troll met doorzettinsgvermogen ^O^
pi_107658836
quote:
Wat? Toornstra heeft momenteel duidelijk meer potentie dan een Clasie of El Ahmadi die een aantal wedstrijden 'aardig' spelen. Clasie in potentie ook een topper hoor, maar heeft zich nog niet bewezen zoals Toornstra. Bij Excelsior viel hij amper op, en hij werd veel te licht bevonden voor Feijenoord, maar door het gebrek aan kwaliteit toch maar een kans gegeven.

El Ahmadi speelt ook goed, daar niet van, maar is gewoon na Twente nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij komt er nu weer bij in de buurt.
  maandag 6 februari 2012 @ 00:42:21 #106
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_107658872
Ik heb een ongelooflijke hekel aan het gesprek wat de mensen van Studio Voetbal voeren, maar het achtergrondbeeldscherm is altijd geweldig om naar te kijken! Ik kwam een tijdje terug tot de conclusie dat als er een random onderwerp wordt aangesneden waar ze geen afbeeldingen bij plaatsen, dat dan (ALTIJD) de binnenkant van de Kuip wordt getoond (deze keer besneeuwd, erg mooi). :*

Joden bij Studio Voetbal? De beeldtechnicus in ieder geval niet. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  maandag 6 februari 2012 @ 00:44:44 #107
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107658936
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat? Toornstra heeft momenteel duidelijk meer potentie dan een Clasie of El Ahmadi die een aantal wedstrijden 'aardig' spelen. Clasie in potentie ook een topper hoor, maar heeft zich nog niet bewezen zoals Toornstra. Bij Excelsior viel hij amper op, en hij werd veel te licht bevonden voor Feijenoord, maar door het gebrek aan kwaliteit toch maar een kans gegeven.

El Ahmadi speelt ook goed, daar niet van, maar is gewoon na Twente nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij komt er nu weer bij in de buurt.
Wat heeft Toornstra precies bewezen dan? :') Om toch maar weer op je troll in te gaan.

Kansloos uitgeschakeld door een pauperclub in de voorronde voor Europees voetbal, 1 aardig seizoen, nu gewoon weer tegen de streep aan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107658997
quote:
Idd, nu is het gewoon echt DAM. Maar dan ipv met Marokkanen ADO-spelers.
-
  maandag 6 februari 2012 @ 00:48:28 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_107659024
OK jongens, even met de billen bloot, ik heb een weddenschap met Helpmefok verloren omdat jullie club boven de mijne staat.tja wat moet ik daar nog aan toevoegen behalve felicitaties.
Groeten uit Brasil (ik heb in ieder geval beter weer dan de meesten van jullie):-)
pi_107659044
quote:
14s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?

Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
Je ziet deze belachelijke contradictie nu ik het even vetgedrukt heb zelf ook wel mag ik hopen? :')
pi_107659085
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat heeft Toornstra precies bewezen dan? :') Om toch maar weer op je troll in te gaan.

Kansloos uitgeschakeld door een pauperclub in de voorronde voor Europees voetbal, 1 aardig seizoen, nu gewoon weer tegen de streep aan?
Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.

Die uitschakeling voor Europees voetbal was gewoon triest, pauperscheids. Dit seizoen is het vertrouwen voor voorronde Europees er nog steeds hoor. De verdediging is echter zwak de eerste seizoenshelft, als het goed is wat aardige huurovereenkomsten bewerkstelligd, dus als dat eenmaal staat gaan er weinig wedstrijden in eigen huis meer verloren. ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je ziet deze belachelijke contradictie nu ik het even vetgedrukt heb zelf ook wel mag ik hopen? :')
Waarom? Er hangt een prijskaartje aan Toornstra hoor, waarom denk je dat een topclub in Nederland hem nog niet heeft opgepikt? Buitenlandse interesse wordt steeds concreter, helaas niet meer te houden voor Den Haag deze zomer.

[ Bericht 18% gewijzigd door Happel op 06-02-2012 09:42:50 ]
pi_107659110
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Oh god, komt die mafklapper ook weer terug? Dat wordt genieten.

[..]

Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.

Die uitschakeling voor Europees voetbal was gewoon triest, pauperscheids. Dit seizoen is het vertrouwen voor voorronde Europees er nog steeds hoor. De verdediging is echter zwak de eerste seizoenshelft, als het goed is wat aardige huurovereenkomsten bewerkstelligd, dus als dat eenmaal staat gaan er weinig wedstrijden in eigen huis meer verloren. ^O^
Ok, nu overschreeuw je jezelf. Tijd om je pyjama aan te trekken. :D
pi_107659131
De tering hou toch op man, dit geloof je zelf toch niet?
* Verwijderd *
  maandag 6 februari 2012 @ 00:53:15 #114
14505 OProg
A Life in Music
pi_107659136
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]

Swansea en Vitesse. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_107659145
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ok, nu overschreeuw je jezelf. Tijd om je pyjama aan te trekken. :D
Want PSV, Twente en AZ hadden geen interesse? Ook interesse uit buitenlandse competities. Of heb jij andere informatie over Toornstra, aangezien jij hem schijnbaar zo goed volgt?

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef OProg het volgende:

[..]

Swansea en Vitesse. :')
Lees je in, voordat je wat gaat roepen.
pi_107659155
Genoeg gelachen, tijd om te pitten. :W
  maandag 6 februari 2012 @ 00:54:17 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107659156
Ja Kromme. Hou maar op, het was leuk voor zolang het duurde :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107659188
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Ja Kromme. Hou maar op, het was leuk voor zolang het duurde :')
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.

Trusten Paul, ik ga zo ook, lange dag morgen helaasch. :W
  maandag 6 februari 2012 @ 00:55:43 #119
14505 OProg
A Life in Music
pi_107659189
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Owkee, volgens de snor heeft Twente er ook over nagedacht. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_107659195
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want PSV, Twente en AZ hadden geen interesse? Ook interesse uit buitenlandse competities. Of heb jij andere informatie over Toornstra, aangezien jij hem schijnbaar zo goed volgt?

[..]

En je buitenlandse topclubs dan?
pi_107659208
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.

Zal in de regel ook wel voor je collega's gelden heb ik het idee. :W
  maandag 6 februari 2012 @ 00:58:40 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_107659248
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat moet ik weerleggen dan? Dat Toornstra zich heeft bewezen, door ergens net boven de streep te bungelen bij ADO fucking Den Haag? :') Kom op, zie zelf gewoon in hoe hard je jezelf voor lul zet :D

Enfin, heeft dat pauperclubje eigenlijk geen eigen topic? Of is het daar net als de club, dood...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107659279
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

En je buitenlandse topclubs dan?
Ik had het over subtoppers uit het buitenland he. Genoeg interesse, maar concreet werd het nooit, omdat er een redelijk prijskaartje aan hangt. Verwacht wel dat hij naar het buitenland verkast, de clubs in NL kunnen hem niet betalen.

En gewoon colleges van 13.00 tot 19.00 helaas, hoewel een gedeelte daar ook wel redelijk gek wordt ja.

quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Wat moet ik weerleggen dan? Dat Toornstra zich heeft bewezen, door ergens net boven de streep te bungelen bij ADO fucking Den Haag? :') Kom op, zie zelf gewoon in hoe hard je jezelf voor lul zet :D

Enfin, heeft dat pauperclubje eigenlijk geen eigen topic? Of is het daar net als de club, dood...
Niemand zit op Fok!. Groot gedeelte van supporters is verkast naar het andere forum. Ik kom hier ook meer voor UVT, en zo af en toe een uitstapje naar VBL.

En blijven volhouden dat Toornstra zich niet bewezen heeft is gewoon kansloos, dat is een wereldtopper in wording en dat weet jij zelf ook.
pi_107659332
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik had het over subtoppers uit het buitenland he. Genoeg interesse, maar concreet werd het nooit, omdat er een redelijk prijskaartje aan hangt. Verwacht wel dat hij naar het buitenland verkast, de clubs in NL kunnen hem niet betalen.

En gewoon colleges van 13.00 tot 19.00 helaas, hoewel een gedeelte daar ook wel redelijk gek wordt ja.
Wat een onzin. Je loopt weer te blaten, net als bij die vreemde discussie over die transfersom en salaris van Goossens, waar je niet verder kwam dan geruchten. Zelfde verhaal met dit...je hebt geen harde feiten, maar alleen vage geruchten en je onderbuikgevoel. :') Kortom, wederom niet serieus te nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 01:02:46 ]
pi_107659348
Clasie>Toornstra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')