Deze man troll van het jaar ik zweer hetquote:Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?
Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
Eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
Nu ligt het er echt te dik bovenop, net was het nog wel leuk.
Wat? Toornstra heeft momenteel duidelijk meer potentie dan een Clasie of El Ahmadi die een aantal wedstrijden 'aardig' spelen. Clasie in potentie ook een topper hoor, maar heeft zich nog niet bewezen zoals Toornstra. Bij Excelsior viel hij amper op, en hij werd veel te licht bevonden voor Feijenoord, maar door het gebrek aan kwaliteit toch maar een kans gegeven.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Wat heeft Toornstra precies bewezen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat? Toornstra heeft momenteel duidelijk meer potentie dan een Clasie of El Ahmadi die een aantal wedstrijden 'aardig' spelen. Clasie in potentie ook een topper hoor, maar heeft zich nog niet bewezen zoals Toornstra. Bij Excelsior viel hij amper op, en hij werd veel te licht bevonden voor Feijenoord, maar door het gebrek aan kwaliteit toch maar een kans gegeven.
El Ahmadi speelt ook goed, daar niet van, maar is gewoon na Twente nooit meer op zijn oude niveau gekomen. Hij komt er nu weer bij in de buurt.
Idd, nu is het gewoon echt DAM. Maar dan ipv met Marokkanen ADO-spelers.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:38 schreef Paul-89 het volgende:
Je ziet deze belachelijke contradictie nu ik het even vetgedrukt heb zelf ook wel mag ik hopen?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:37 schreef De_kromme het volgende:
Clasie speelt pas 10 aardige wedstrijden voor Feijenoord, en hij is beter dan een Toornstra die zich keer op keer bewijst op het hoogste niveau?
Clasie krijgt nog wel een dipje, Toornstra is wereldtop. Die gaat voor minimaal 10 mln. naar een subtopper in Engeland deze zomer. En El Ahmadi heeft ook hele slechte periodes gehad, speelt nu weer 10 wedstrijden lekker en is ineens beter dan Toornstra? Mwah.
Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heeft Toornstra precies bewezen dan?Om toch maar weer op je troll in te gaan.
Kansloos uitgeschakeld door een pauperclub in de voorronde voor Europees voetbal, 1 aardig seizoen, nu gewoon weer tegen de streep aan?
Waarom? Er hangt een prijskaartje aan Toornstra hoor, waarom denk je dat een topclub in Nederland hem nog niet heeft opgepikt? Buitenlandse interesse wordt steeds concreter, helaas niet meer te houden voor Den Haag deze zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet deze belachelijke contradictie nu ik het even vetgedrukt heb zelf ook wel mag ik hopen?
Ok, nu overschreeuw je jezelf. Tijd om je pyjama aan te trekken.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh god, komt die mafklapper ook weer terug? Dat wordt genieten.
[..]
Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.
Die uitschakeling voor Europees voetbal was gewoon triest, pauperscheids. Dit seizoen is het vertrouwen voor voorronde Europees er nog steeds hoor. De verdediging is echter zwak de eerste seizoenshelft, als het goed is wat aardige huurovereenkomsten bewerkstelligd, dus als dat eenmaal staat gaan er weinig wedstrijden in eigen huis meer verloren.
Swansea en Vitesse.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Hij heeft volgens jou niet bewezen dat hij een grote kan worden? Elke topclub in Nederland (en buitenland) zit achter hem aan man. Perfect inzicht en een steekpass die je nog nooit gezien hebt.
Want PSV, Twente en AZ hadden geen interesse? Ook interesse uit buitenlandse competities. Of heb jij andere informatie over Toornstra, aangezien jij hem schijnbaar zo goed volgt?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, nu overschreeuw je jezelf. Tijd om je pyjama aan te trekken.
Lees je in, voordat je wat gaat roepen.quote:
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
Ja Kromme. Hou maar op, het was leuk voor zolang het duurde
Owkee, volgens de snor heeft Twente er ook over nagedacht.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Lees je in, voordat je wat gaat roepen.
En je buitenlandse topclubs dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Want PSV, Twente en AZ hadden geen interesse? Ook interesse uit buitenlandse competities. Of heb jij andere informatie over Toornstra, aangezien jij hem schijnbaar zo goed volgt?
[..]
Lees je in, voordat je wat gaat roepen.
Zal in de regel ook wel voor je collega's gelden heb ik het idee.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.
Trusten Paul, ik ga zo ook, lange dag morgen helaasch.
Wat moet ik weerleggen dan? Dat Toornstra zich heeft bewezen, door ergens net boven de streep te bungelen bij ADO fucking Den Haag?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.
Trusten Paul, ik ga zo ook, lange dag morgen helaasch.
Ik had het over subtoppers uit het buitenland he. Genoeg interesse, maar concreet werd het nooit, omdat er een redelijk prijskaartje aan hangt. Verwacht wel dat hij naar het buitenland verkast, de clubs in NL kunnen hem niet betalen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je buitenlandse topclubs dan?
Niemand zit op Fok!. Groot gedeelte van supporters is verkast naar het andere forum. Ik kom hier ook meer voor UVT, en zo af en toe een uitstapje naar VBL.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet ik weerleggen dan? Dat Toornstra zich heeft bewezen, door ergens net boven de streep te bungelen bij ADO fucking Den Haag?Kom op, zie zelf gewoon in hoe hard je jezelf voor lul zet
Enfin, heeft dat pauperclubje eigenlijk geen eigen topic? Of is het daar net als de club, dood...
Wat een onzin. Je loopt weer te blaten, net als bij die vreemde discussie over die transfersom en salaris van Goossens, waar je niet verder kwam dan geruchten. Zelfde verhaal met dit...je hebt geen harde feiten, maar alleen vage geruchten en je onderbuikgevoel.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik had het over subtoppers uit het buitenland he. Genoeg interesse, maar concreet werd het nooit, omdat er een redelijk prijskaartje aan hangt. Verwacht wel dat hij naar het buitenland verkast, de clubs in NL kunnen hem niet betalen.
En gewoon colleges van 13.00 tot 19.00 helaas, hoewel een gedeelte daar ook wel redelijk gek wordt ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |