Niet te vergelijken, maar in potentie waarschijnlijk. Al kan Toornsta nog wel veel beter worden achteraf is hij pas 3 jaar prof en trainde hij daarvoor 2x per week.quote:
Wat een onzin. Er is gewoon concrete interesse voor Toornstra geweest, alleen het prijskaartje is schijnbaar afschikbarend.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je loopt weer te blaten, net als bij die vreemde discussie over die transfersom en salaris van Goossens, waar je niet verder kwam dan geruchten. Zelfde verhaal met dit...je hebt geen harde feiten, maar alleen vage geruchten en je onderbuikgevoel.Kortom, wederom niet serieus te nemen.
Bronnen of niet serieus te nemen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:04 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is gewoon concrete interesse voor Toornstra geweest, alleen het prijskaartje is schijnbaar afschikbarend.
En Clasie is momenteel mischien gelijkwaardig aan Toornstra, maar dat is imo meer geluk dan wijsheid. Ik verwacht dat die binnenkort wel door het ijs gaat zakken.
Google is je beste vriend. Zoek maar eens op Toornstra interesse -random club- a la AZ, PSV, Twente, Utrecht (quote:Op maandag 6 februari 2012 01:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bronnen of niet serieus te nemen.
Doe jij het maar mbt die PL-clubs. Jij bent degene die beweert dat Toornstra zo in de belangstelling van grote clubs stond en van wereldklasse is.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Google is je beste vriend. Zoek maar eens op Toornstra interesse -random club- a la AZ, PSV, Twente, Utrecht (), Swansea en enkele andere PL-clubs.
Mijn god zeg.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben het eens met dat Toornstra wereldtop is, als hij niet bij ADO zou spelen was hij al lang naar het buitenland vertrokken. Duidelijk het niveau van PSV, Twente en dergelijke ontgroeid.
Dat jij het nou niet ziet.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn god zeg.
edit: Oh shit...wacht, voor deze 2 nutcases mag ik 'm wel gebruiken:
Mi Gaddo
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat jij het nou niet ziet.
Toornsta is beter dan Messi en C. Ronaldo.
Makes sense.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Guidetti het volgende:
Messi, Özil, van Persie, Götze, Toornstra, Nymar, Ronaldo, Xavi, Balotelli, Iniesta.
Ik vind Balotelli nog niet zo ver als Toornstra of Immers.quote:
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/quote:Martins Indi uitblinker tegen NEC
Feyenoord heeft gedaan wat het moest. Gewoon winnen in Nijmegen bij NEC. Alleen was dit de laatste jaren niet zo gewoon, de laatste keer dat Feyenoord er uberhaupt scoorde is alweer ruim vier jaar geleden. Jonathan de Guzman scoorde toen beide doelpunten. Deze zondag klaarden Otman Bakkal en Guyon Fernandez de klus, allebei op aangeven van John Guidetti.
Martins Indi uitblinker
De uitblinker was echter Bruno Martins Indi. Meerdere malen onderbrak hij solo een aanval van NEC en haalde daardoor de angel uit de wedstrijd. Het verleidde Het Legioen zelfs ertoe zijn naam te scanderen. Bruno Martins Indi Jalala klonk het in De Goffert.
Door de winst staat Feyenoord inmiddels weer boven Ajax en is zelfs de aansluiting met de top gevonden doordat PSV punten morste in Heracles. Van de komende vijf wedstrijden speelt Feyenoord er vier in de eigen Kuip. De enige uitwedstrijd is in Eindhoven tegen…koploper PSV. Als Feyenoord de komende reeks goed uitspeelt kunnen ze op twee punten van de koppositie komen. En wie weet morst PSV hier en daar nog wel een puntje. Bovendien komen er nog een aantal onderlinge confrontaties aan tussen de Top 5. Als enige heeft Feyenoord er hiervan drie gewonnen. (allen thuis)
Het zal toch niet gebeuren dat Ronald Koeman Feyenoord in zijn eerste seizoen als trainer gelijk kampioen maakt na DERTIEN jaar?
quote:We blikken niet graag terug op een verloren wedstrijd maar voor VVV-Feyenoord maken we graag een uitzondering. En niet alleen omdat Bruno Martins Indi in deze wedstrijd zijn eerste goal van het seizoen maakte. Hij evenaart hiermee vroeg in het seizoen al het aantal doelpunten in het seizoen 2010/2011.
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:22 schreef Guidetti het volgende:
Messi, Özil, van Persie, Götze, Toornstra, Nymar, Ronaldo, Xavi, Balotelli, Iniesta.
Niet blowen als je het niet kan hebbenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Weerleg de argumenten dan? Snap niet dat jullie dit als troll zien, het zijn gewoon keiharde feiten.
Trusten Paul, ik ga zo ook, lange dag morgen helaasch.
Hij was ook wel erg sterk achterin, klopt. Het is jammer voor de Vrij, maar het is nu echt niet nodig om BMI eruit te halen.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/
Het kan nog lager:quote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef zoekeenleven het volgende:
bij het ad een 6 ik snap der niks van...
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 09:16:37Opvallend: De Telegraaf geeft Bruno een 8, VI een 5. #IkZeg7 reageer retweet
quote:Op maandag 6 februari 2012 01:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.brunomartinsin(...)itblinker-tegen-nec/
Vertrouwen.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Zo positief heb ik jou zelden gezien, te lang in de kroeg gezeten of heb je er echt vertrouwen in?
quote:El Ahmadi denkt dat Feyenoord meedoet om kampioenschap
Feyenoord was de grote winnaar van het afgelopen eredivisieweekend. Karim El Ahmadi stond na een aantal weken afwezigheid weer in de basisopstelling van Feyenoord. De middenvelder was één van de uitblinkers aan de kant van de Rotterdammers, die met 2-0 wisten te winnen van NEC. De achterstand op koploper Feyenoord is slechts vijf punten.
El Ahmadi denkt dat Feyenoord een rol van betekenis kan gaan spelen in de titelstrijd. "Je kunt moeilijk zeggen van niet", aldus El Ahmadi aan NUsport. "In deze competitie kan het alle kanten op en wij hebben bewezen dat we tegen grote teams goede resultaten kunnen neerzetten."
"En ja, als je dan ook wedstrijden als NEC-uit gaat winnen... Dat geeft aan dat we vooruitgaan en dat belooft wat. Maar het is nog vroeg, hè. We hebben nu twee thuiswedstrijden op rij voordat we naar PSV moeten. Als we die wedstrijden winnen, kan het een heel mooi seizoen voor ons worden."
Toch ziet El Ahmadi in PSV de grootste favoriet. "Als je ziet wat voor team zij hebben... Daarmee moeten ze kampioen kunnen worden", aldus de international, die tevreden was over zijn eigen prestatie tegen NEC. "Ik heb de draad bij de club meteen weer opgepakt op het middenveld, samen met Otman Bakkal en Jordy Clasie. Druk zetten, er snel uitkomen, kort op de tegenstander zitten... Het liep meteen weer lekker tussen ons."
De titel daar wil aanvaller Guyon Fernandez echter niet te veel in meegaan.
"Voor ons blijft een plek bij de eerste vijf het belangrijkste", zegt hij op de website van Feyenoord. "Als PSV of AZ de beker wint is de vijfde plek genoeg om direct Europees voetbal te halen, dus dat zou een mooi scenario zijn. Wij moeten ons gewoon blijven concentreren op de komende wedstrijden en zoveel mogelijk punten pakken."
Fernandez was tegen NEC opnieuw linksbuiten, een rol die hij vorige week tegen Ajax ook invulde. De spits voelt zich goed op die plek, zegt hij. "De trainingen de afgelopen tijd hebben mij een goed gevoel gegeven om vanaf de buitenkant te spelen. Ik kan met mijn snelheid veel met steekpasses bediend worden en naar binnen trekken. Bij dat doelpunt vlak na rust zag je dat ook gebeuren. Ik voel me lekker aan de zijkant."
Otman Bakal: "Achteraf gezien denk ik dat het toch nog vrij makkelijk is gegaan", vertelde Bakkal tegen de NOS. "Maar op sommige cruciale momenten was het wel moeilijk. Er waren wat momenten dat Erwin (Mulder, red.) ons redde, zodat ze niet konden aansluiten. Het doelpunt van hun bleef uit en al met al speel je dan een gewonnen wedstrijd."
"Als we dit soort wedstrijden ook gaan winnen, kan het best interessant worden. Maar aan de andere kant is het juist zaak om een serie neer te zetten en dat is voor ons nog niet het geval. Degenen die onder ons staan, staan net zo dicht op ons als wij op degenen die boven ons staan. Dus wat dat betreft is het afwachten en een serie neerzetten", aldus de huurling van PSV.
Trainer Ronald Koeman denkt niet dat zijn ploeg dit seizoen in staat is om de landstitel te veroveren. In de laatste acht wedstrijden behaalde Feyenoord zes zeges en verloor het slechts eenmaal.
"Ik geloof niet dat we serieus mee zullen gaan doen om het kampioenschap, dat is wat veel gevraagd voor onze ploeg", vertelde Koeman tegen de NOSl. "Het is wel zo dat we van de komende vijf wedstrijden vier keer thuis spelen. Als we goed door die reeks komen, weet je nooit hoe we er dan voor staan. Als andere ploegen verzaken, is er niets uit te sluiten. Maar onze doelstelling blijft de vijfde plaats."
Feyenoord staat momenteel op de vijfde plaats in de Eredivisie. De ploeg van Koeman pakte uit twintig wedstrijden 37 punten.
Een van de beste van het veld gisteren. Dus zeker geen 5 of 6.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:58 schreef zoekeenleven het volgende:
bij het ad een 6 ik snap der niks van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |