Ik vind Douglas zwaar overschat, ik vind ons centraal duo niet echt minder.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad de verdediging is echt niet zo beroerd hoor.
We hebben betere backs dan Twente en Psv op dit moment niks niet zorgen kindje.
Alleen Twente heeft een beter centraal duo dan ons omdat Douglas maar verder...
Nee de pers onderschat Leerdam , BMI en Nelom nog omdat ze nieuw zijn maar dat veranderd snel genoeg. vooral BMI was echt weer een klasbak gister.
En dan hebben we nog Schenkeveld en Ramsteijn. Mooi man, dat die positie 3-dubbelbezet isquote:Op maandag 6 februari 2012 12:36 schreef elCholo het volgende:
Wat mij betreft mag de Vrij weer even op de rechtsback positie gaan staan.
Uiteindelijk wordt het centrale duo de Vrij en Indi, dat lijkt me logisch en een mooi vooruitzicht.
Verheijen krijgt wel iets teveel krediet nu want wij volgen deze methode ook niet helemaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoe lang volgen wij die methodiek al eigenlijk?
Verheijen is een beetje een blaaskaak. Die Twitter van hemquote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef eight het volgende:
[..]
Verheijen krijgt wel iets teveel krediet nu want wij volgen deze methode ook niet helemaal.
Verheijen heeft advies gegeven maar Koeman geeft er ook een eigen invulling aan.
Flanken + spits inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ons probleem als we die al hebben ligt op de flanken en die Goosens van Nec vond ik nou niet zo spelen dat hij de oplossing voor dat probleem is volgend seizoen.
Ten Voorde halen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Merkie het volgende:
Spits wordt echt moeilijk man. Hoe kan je nou Guidetti succesvol vervangen.
Dit vind ik idd heel vreemd.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah... de transferperiode is lang ik vertrouw wat dat betreft wel op van Geel.
Al snap ik de VVF niet. Wel 5 mil willen investeren in Bas Dost. Maar nu we misschien Guidetti kunnen halen voor 5 of 6 miljoen hoor of zie je ze niet.
ditquote:Op maandag 6 februari 2012 12:45 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Dit vind ik idd heel vreemd.
Tenzij ze achter de schermen als een malle bezig zijn om zo de prijs laag te houden.
De VVF speelt geen rol hierin. De beslissing ligt in eerste instantie volledig bij City.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mwah... de transferperiode is lang ik vertrouw wat dat betreft wel op van Geel.
Al snap ik de VVF niet. Wel 5 mil willen investeren in Bas Dost. Maar nu we misschien Guidetti kunnen halen voor 5 of 6 miljoen hoor of zie je ze niet.
Ik zei eerder al kan vriend Henke Larsson geen goed woordje voor ons doen?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
Al zou je 10 miljoen van Guidetti kunnen ophoesten, zit je nog steeds met het salaris.
Die jongen kan naar Spanje, Italië, Engeland.
Moet wel echt een liefhebber zijn wil hij hier tekenen
Ik denk dat Gijp het goed verwoordde.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
Al zou je 10 miljoen van Guidetti kunnen ophoesten, zit je nog steeds met het salaris.
Die jongen kan naar Spanje, Italië, Engeland.
Moet wel echt een liefhebber zijn wil hij hier tekenen
Daar moet v. Geel idd heel heel hard z'n best voor gaan doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Merkie het volgende:
Spits wordt echt moeilijk man. Hoe kan je nou Guidetti succesvol vervangen.
Ja, als de RB is opgekomen en Vlaar moet het overnemen, dan houd ik altijd mijn hart vastquote:Op maandag 6 februari 2012 12:52 schreef Slobeend het volgende:
Vlaar is organisatorisch wel goed, maar ik vond de manier waarop hij werd uitgespeeld door Zeefuik (of was het George?) schrikbarend makkelijk gaan. Vlaar is fysiek wel sterk, maar wel heel log.
Daar waar BMI gister vrij in het begin er al in zijn uppie een goal van Nec belemmerdequote:Op maandag 6 februari 2012 12:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, als de RB is opgekomen en Vlaar moet het overnemen, dan houd ik altijd mijn hart vast.
Hoop ik wel dat Dost eerst uitbehandeld is bij het Riagg.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef elCholo het volgende:
Ik heb zo´n vermoeden dat ze alles op Bas Dost gaan zetten voor volgend seizoen.
Vind ik persoonlijk een prima opvolger voor Guidetti, met Achahbar daarachter.
Nog een goede linksback en Ahmadi bijtekenen, dan heb je echt een goede en brede selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |