Verhoek had ik ook graag naar Feyenoord zien komen, al helemaal omdat hij transfervrij is. Bulykin is natuurlijk een leuke speler voor ado, maar naar mijn mening heeft hij niets in de top te zoeken (en dat is toch waar wij heen willen).quote:Op maandag 6 februari 2012 13:40 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, je kan beter Bulykin halen. Ze willen hem schijnbaar niet bij Ajax. Maarja, dan had je ook Verhoek even op moeten pikken, gouden duo.
Wat wil je weten? Toornstra bewijst zich al jaren bij ADO, terwijl een Clasie nu 10 wedstrijden een hoog niveau laat zien. Het klopt wel dat we Toornstra niet meer kunnen behouden deze zomer, gaat iig wel voor een mooie prijs weg.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef Guidetti het volgende:
De_kromme wil je nog even terugkomen op de discussie van vannacht over de kwaliteiten van Toornstra?
Kan je die kromme niet het toegang tot het Feyenoordtopic reeks ontzeggen?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:51 schreef Happel het volgende:
Ga maar gewoon naar het ADO topic om over Toornstra te zwetsen. Hier slaat Feijenoord de klok.
Is wel al wat subtieler dan eerdere berichten. Maar ik denk dat Toornstra geen 10 mln op gata leveren, Clasie niet meer daalt in zijn kwaliteiten (wat jij wel claimt) aangezien zijn spel niet erg afhangt van creativiteit, maar gewoon van inzicht en inzet, en dat Clasie nu al TENMINSTE vergelijkbare kwaliteit is van Toornstra. En Clasie kan na volgend jaar, of dat jaar erop wel 10 mln+ opbrengen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:55 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Toornstra bewijst zich al jaren bij ADO, terwijl een Clasie nu 10 wedstrijden een hoog niveau laat zien. Het klopt wel dat we Toornstra niet meer kunnen behouden deze zomer, gaat iig wel voor een mooie prijs weg.
Ben ik het deels mee eens. Als Guidetti vertrekt moet er uiteraard een goede andere spits komen (met Achacbar volgend jaar vast bij de selectie).quote:Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens. Maar je zult gaan toch moeten zorgen dat je er 2 a 3 fatsoenlijke aanvallers bij haalt. Zo'n Fernandez mag komend seizoen echt niet meer in de basis staan. Zelfs al komt Dost, dan mag je daar niet zo extreem afhankelijk van zijn.
Maar gezien de verdediging en het middenveld meer dan prima staan, en de contracten allemaal zowat verlengd zijn, kan v. Geel zich het komende half jaar mooi volledig richten op de aanval.
Ik verwacht mezelf uiteraard er niet op maar waar zijn Caland en Stokstaart in je nominatie.quote:VBL
-Guitarist-, Paul-89, HeraclesAlmelo, Beschouw, Ajacied422, DJ-davy-v, tong80, -JD-
Bruins ook!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:01 schreef ace_eleven het volgende:
El Ahmadi is ook beter dan Toornstra. (<---, ja, 'punt' ja)![]()
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:45:26En uiteraard is de kans (wat) groter dat #Guidetti bij #Feyenoord blijft, wanneer Champions League voetbal gehaald gaat worden. reageer retweet
Ja zo ken ik er nog wel een paarquote:Op maandag 6 februari 2012 14:12 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op maandag 06-02-2012 om 13:45:26En uiteraard is de kans (wat) groter dat #Guidetti bij #Feyenoord blijft, wanneer Champions League voetbal gehaald gaat worden. reageer retweet
Komt goedquote:Op maandag 6 februari 2012 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welkom terug jongen. gedraag je deze keer een beetje he voor we je weer een maand kwijt zijn.
Hoe dat zo?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb een soort van gigantische liefdesgevoelens gekregen voor De_Kromme, dus daar kan het niet meer aan liggen.
Fijn, nu weer terug in je mand. We hebben we je wel weer genoeg gezien voor deze maand.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
Aan alle lieverds die hier op me wachten (Hoi De_"Ado-middenveld-is-net-zo-sterk-als-het-Feijenoord-middenveld-"Kromme
) zeg ik: Hallo!
1)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-2! Ronnie gaat een liedje zingen hi-ha-ho!
2) En toen kwam 5 februari. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Een kleinere want de euforie moet natuurlijk kleiner zijn dan tegen de neuzen.
3) WIJ STAAN BOVEN DE JODUH.
4) Geweldig dat de jongens die me knettergek verklaarden wegens mijn 'dromen' nu meedromen. Happel
5) Luister naar Muto. Muto is baas. En Ritmo is ook baas. Maar toch vind ik Muto een enorme baas.
6) Ik heb echt een paar prachtverhalen die in de loop van de week gaan komen. Vandaag alleen niet omdat ik zojuist (twintig minuten geleden) echt enorm verdrietig nieuws te horen gekregen heb. Ben dus even niet in de mood. Enorme anticlimax jeweetzelf.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:17 schreef Helpmefok het volgende:
Aan alle lieverds die hier op me wachten (Hoi De_"Ado-middenveld-is-net-zo-sterk-als-het-Feijenoord-middenveld-"Kromme
) zeg ik: Hallo!
1)
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4-2! Ronnie gaat een liedje zingen hi-ha-ho!
2) En toen kwam 5 februari. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Een kleinere want de euforie moet natuurlijk kleiner zijn dan tegen de neuzen.
3) WIJ STAAN BOVEN DE JODUH.
4) Geweldig dat de jongens die me knettergek verklaarden wegens mijn 'dromen' nu meedromen. Happel
5) Luister naar Muto. Muto is baas. En Ritmo is ook baas. Maar toch vind ik Muto een enorme baas.
6) Ik heb echt een paar prachtverhalen die in de loop van de week gaan komen. Vandaag alleen niet omdat ik zojuist (twintig minuten geleden) echt enorm verdrietig nieuws te horen gekregen heb. Ben dus even niet in de mood. Enorme anticlimax jeweetzelf.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Fijn, nu weer terug in je mand. We hebben we je wel weer genoeg gezien voor deze maand.
Ik denk dat het slim is voor jullie beiden als je elkaar op negeer modus zet.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt goed. Ik heb een soort van gigantische liefdesgevoelens gekregen voor De_Kromme, dus daar kan het niet meer aan liggen.
Dat geloof je toch niet? Er is telkens wat met hem aan de hand. Eerst was het zijn hond en nu dit weerquote:Op maandag 6 februari 2012 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat het slim is voor jullie beiden als je elkaar op negeer modus zet.
verder inderdaad sterkte met je slechte nieuws.
Gewoon, zijn inzichten in het spelletje. Ik had inderdaad nooit gezien dat Clasie een totaaln00b is ten opzichte van Toornstra. En sinds ik me verder in het voetbal ben gaan verdiepen, heb ik inderdaad door dat ADO met een tweede ring de komende 10 jaar 8 keer de schaal pakt. Binnen 3 jaar staan die jongens kwartfinale Champions League, mark my words.quote:
Dat lijstje.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zeg Happel me jou als mod had ik een ander lijstje verwacht..
De Yvonne Awards
[..]
Ik verwacht mezelf uiteraard er niet op maar waar zijn Caland en Stokstaart in je nominatie.
Zie DM. Verder doet het er ook niet toe in dit topic, ik denk alleen dat men van mij meer een soort van 'stuiterbaleffect' had verwacht na twee weken niet posten. Dat valt dus allemaal aardig mee.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat geloof je toch niet? Er is telkens wat met hem aan de hand. Eerst was het zijn hond en nu dit weer
Even zonder grappen: Dat die gast nog steeds geen club heeft vind ik echt ongelofelijk. Zo'n zwalkend FC Utrecht of anders elke ploeg in het rechterrijtje kan die jongen prima gebruiken. Hij zal nu echt wel doorhebben dat hij er meer voor moet doen dan voorheen en voetballen kan hij toch goed genoeg dus ik snap niet waarom ze hem niet gewoon voor een half jaartje pakken om te kijken of het wat is.quote:
Day-v, Tong80quote:Op maandag 6 februari 2012 14:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat lijstje.Waar is dat in godsnaam op gebaseerd?
Hou op, je maakt me bang...quote:Op maandag 6 februari 2012 14:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon, zijn inzichten in het spelletje. Ik had inderdaad nooit gezien dat Clasie een totaaln00b is ten opzichte van Toornstra. En sinds ik me verder in het voetbal ben gaan verdiepen, heb ik inderdaad door dat ADO met een tweede ring de komende 10 jaar 8 keer de schaal pakt. Binnen 3 jaar staan die jongens kwartfinale Champions League, mark my words.De_Kromme
Ik begrijp het wel. Die jongen had nog steeds rancune naar fucking Verbeek in dat artikeltje laatstquote:Op maandag 6 februari 2012 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Even zonder grappen: Dat die gast nog steeds geen club heeft vind ik echt ongelofelijk. Zo'n zwalkend FC Utrecht of anders elke ploeg in het rechterrijtje kan die jongen prima gebruiken. Hij zal nu echt wel doorhebben dat hij er meer voor moet doen dan voorheen en voetballen kan hij toch goed genoeg dus ik snap niet waarom ze hem niet gewoon voor een half jaartje pakken om te kijken of het wat is.
Onzin .. niemand wil de Vrij en BMI op het middenveld.quote:Mensen die voorstander zijn van Vrij / Indi naast elkaar op het middenveld moeten hun ogen eens opendoen. De schakel tussen middenveld en aanvallende linie komt voor 90% voort uit de goede samenwerking tussen Ahmadi en Clasie, right.
Niet gelezen, maar vind dat los van z'n kwaliteiten staan. Als ik zie wat voor armoedige spelers er bij sommige teams rondlopen voor een bovengemiddeld salaris kun je Bruins ook wel een half jaartje de kans geven. Desnoods een prestatie-contractje. Meneer zal nu toch wel al wat zweterig aan het worden zijn van de angst dat zijn carriere niet meer van de grond zal komen.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Die jongen had nog steeds rancune naar fucking Verbeek in dat artikeltje laatst. Jezus, of je leeft nog even in het verleden. Echt, toen ik dat krantenberichtje las: wat een openbaring.
Ik bedoelde de verdedigingquote:Op maandag 6 februari 2012 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Helpmefok
[..]
Onzin .. niemand wil de Vrij en BMI op het middenveld.
Samen in de verdediging moeten ze staan.
Vlaar mag wel op gaan passen dat hij zijn plek niet kwijtraakt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik bedoelde de verdediging. Mensen die Vrij en BMI in de verdediging willen i.p.v. Vlaar en 1 van deze twee heren.
Vlaar belangrijk want --> schakel middenveld --> breekt dode spelmomenten vaak goed open --> et cetera.
Ik denk dat Vlaar een vrijwel grenzeloos vertrouwen heeft van Koeman. Daarnaast haal je de aanvoerder er niet makkelijk uit. Maar de 'pressie' op het huidige elftal op sommige posities is een positieve ontwikkeling. Voornamelijk de jongens in de CV hebben het nu lekker 'spannend'. Komend seizoen wordt het middenveld ook een lekker 'stress-stuk'. Nu heb je Mokotjo tegenover Ahmadi / Clasie bijvoorbeeld, dat is niet echt spannend. Een Vormer zet die jongens meer onder drukquote:Op maandag 6 februari 2012 14:41 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vlaar mag wel op gaan passen dat hij zijn plek niet kwijtraakt.
Ik vond Toronto / Tornado / Die ene Ajacied met die T en eindigend op een O een fijne gast. Gaf gewoon rijkelijk toe dat ik gelijk had dat we boven ze uit kwamen binnen 4 wedstrijden en dat de joden maximaal 4 punten zouden pakken thuis tegen AZ, uit bij Feijenoord, thuis tegen Utrecht en uit bij NAC.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
En Helpmefok
Kunnen we toch even a la Hansie Hansie ons gelijk halen
Maar De Vrij moet je juist aan de linkerkant willen houden. Toen hij ooit rechtsback kwam te staan, man man man wat was dat een drama. Nou is RB ten opzichte van LCV een groter verschil dan LCV en RCV maar desondanks zie ik De Vrij liever aan de linkerkant.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar nu is de Vrij zijn plek kwijt terwijl een blinde nog kan zien dat hij Vlaar in alle opzichten overklassed.
Precies. De Vrij komt nu gewoon op de bank te zitten totdat BMI een keer opzichtig in de fout gaat of rood krijgt.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:43 schreef TheGreatHooD het volgende:
Vlaar blijft onbetwist hoor. Koeman heeft dat wel door dat hij heel belangrijk is. Hij durft zijn bek tenminste open te trekken. Zal mij niet verbazen dat sommige spelers Vlaar erg belangrijk vinden. Trekken een aantal spelers zich echt we laan op hoor.
Moet je de 'slanke 2005 gewonnen van Ajax' Vlaar maar eens vergelijken met nu. Na 1,5 jaar blessures kunnen die jongen enkel 'spierbundels' worden om ooit nog 'sterk' genoeg te worden om te voetballen. Het jammere is dat de wendbaarheid daarbij teniet wordt gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. De Vrij komt nu gewoon op de bank te zitten totdat BMI een keer opzichtig in de fout gaat of rood krijgt.
Vlaar is ook de enige die af en toe durft op te stomen (al doet hij dat dit jaar veel minder dan vorig jaar) en blijft toch een steunpilaar, ondanks dat hij af en toe wat ongelukkig overkomt op een of andere manier. Hij is toch een beetje te houterig ofzo. Voor de Eredivisie is het voldoende iig.
Vormer is gewoon je tweede box-to-box spelert naast El Ahmadi. Het is alleen een iets mindere voetballer, maar z'n lange ballen zijn wat beter. Verder is het gewoon een no-nonsense voetballer. Verwacht geen mooie trucs of geniale lobjes van 'm, want dan wordt je teleurgesteld.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Vlaar een vrijwel grenzeloos vertrouwen heeft van Koeman. Daarnaast haal je de aanvoerder er niet makkelijk uit. Maar de 'pressie' op het huidige elftal op sommige posities is een positieve ontwikkeling. Voornamelijk de jongens in de CV hebben het nu lekker 'spannend'. Komend seizoen wordt het middenveld ook een lekker 'stress-stuk'. Nu heb je Mokotjo tegenover Ahmadi / Clasie bijvoorbeeld, dat is niet echt spannend. Een Vormer zet die jongens meer onder druk, hoewel ik hem meer verdedigende intenties vind hebben voor wat ik snel van 'm gezien heb.
Dat is bij elke speler bij Feyenoord het geval.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef SjaakBauer het volgende:
Vlaar staat rest van het seizoen gewoon basis, maar als Feijenoord in de zomer een aardig bod krijgt, is 'ie gewoon weg.
Nee hoor. Geel zei het nog afgelopen zomer, 'alleen bij een extreem bod doen wij Fer en Wijnaldum van de hand'. "Goed" was niet goed genoeg voor hem (Munsterman vond 2 miljoen voor Fer een goed bodquote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is bij elke speler bij Feyenoord het geval.
Dat denk ik niet hoor. Van Geel laat bijvoorbeeld Clasie en BMI echt niet voor een 'aardig' bod gaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:56 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat is bij elke speler bij Feyenoord het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |