Zou jammer zijn. Dost is en wordt niets!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef elCholo het volgende:
Ik heb zo´n vermoeden dat ze alles op Bas Dost gaan zetten voor volgend seizoen.
Vind ik persoonlijk een prima opvolger voor Guidetti, met Achahbar daarachter.
Nog een goede linksback en Ahmadi bijtekenen, dan heb je echt een goede en brede selectie.
Eens. Hoe lang loopt z'n contract nog na deze zomer? 1 jaar? Is dus niet helemaal onhaalbaar. En zeker niet als je El Ahmadi verkoopt.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:54 schreef elCholo het volgende:
Ik heb zo´n vermoeden dat ze alles op Bas Dost gaan zetten voor volgend seizoen.
Vind ik persoonlijk een prima opvolger voor Guidetti, met Achahbar daarachter.
Nog een goede linksback en Ahmadi bijtekenen, dan heb je echt een goede en brede selectie.
Kan die Toornstra niet ook aardig als spits uit de voeten?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:40 schreef Merkie het volgende:
Spits wordt echt moeilijk man. Hoe kan je nou Guidetti succesvol vervangen.
Precies.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
Dost is onhaalbaar. Die trapt er 30 in dit seizoen en heeft een contract tot 2015. Het is een illusie dat de VVF hem kan halen.
Armenteros. Die viel me volgens mij 2/3 jaar geleden in de Kuip al op.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die spits van Heracles die matties is met Guidetti zou ik ook graag samen met hem in de aanval zien lopen.
Wanneer word hij uit het gesticht gelaten?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg net een DM van Helpmefok prepare for the storm.
30minquote:Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wanneer word hij uit het gesticht gelaten?
Mee eens. Maar je zult gaan toch moeten zorgen dat je er 2 a 3 fatsoenlijke aanvallers bij haalt. Zo'n Fernandez mag komend seizoen echt niet meer in de basis staan. Zelfs al komt Dost, dan mag je daar niet zo extreem afhankelijk van zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon zaak om ervoor te zorgen dat je hele aanval niet meer afhankelijk is van 1 spits. Daarom hoop ik op een goede rechtsbuiten volgend jaar (desnoods huur) en inderdaad een type Armenteros die je kan kopen met beperkte middelen.
Zelfs al zou het mogelijk zijn om Dost te halen, dan krijg je gewoon een Lurling 2.0 binnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mee eens. Maar je zult gaan toch moeten zorgen dat je er 2 a 3 fatsoenlijke aanvallers bij haalt. Zo'n Fernandez mag komend seizoen echt niet meer in de basis staan. Zelfs al komt Dost, dan mag je daar niet zo extreem afhankelijk van zijn.
Maar gezien de verdediging en het middenveld meer dan prima staan, en de contracten allemaal zowat verlengd zijn, kan v. Geel zich het komende half jaar mooi volledig richten op de aanval.
Nee, je kan beter Bulykin halen. Ze willen hem schijnbaar niet bij Ajax. Maarja, dan had je ook Verhoek even op moeten pikken, gouden duo.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan die Toornstra niet ook aardig als spits uit de voeten?
NEEEEEquote:Op maandag 6 februari 2012 13:41 schreef Guidetti het volgende:
De_kromme wil je nog even terugkomen op de discussie van vannacht over de kwaliteiten van Toornstra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |