Moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders.quote:
Onder koken verstond hij: ''verpakking eraf halen, in microgolf stoppen, op knopje drukken, wachten op piepje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een kneus. Of had ie gewoon zin om zelf te koken voortaan?
Dubbele afknapperwaardigquote:
Doe eens een poging. Kan jij wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders.
Ik kom altijd te vroeg of te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Vrouwen (en ongetwijfeld mannen) die chronisch te laat komen.
Vrouwen die bellen tijdens het eten.
De wc-rol met het papier naar de muur ophangen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe eens een poging. Kan jij wel.
Sowieso vrouwen die niet met eten om kunnen gaan.quote:
Slecht uitdruppelen en dan telkens een druppel op de bril laten liggen, die zelf niet eens opmerken dus laat staan afvegen. Die bril omhoog laten staan interesseert me geen reet, pisdruppels op de bril daarentegen wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De wc-rol met het papier naar de muur ophangen.
Goede afknapper voor vrouwen ook!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bijzonder veel aandacht nodig hebben en daar op vervelende manieren om vragen
Dat is de vraagquote:
Klinkt akelig specifiek. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Slecht uitdruppelen en dan telkens een druppel op de bril laten liggen, die zelf niet eens opmerken dus laat staan afvegen. Die bril omhoog laten staan interesseert me geen reet, pisdruppels op de bril daarentegen wel.
Jup, diezelfde exquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt akelig specifiek. Ervaring mee?
Knap dat je het er zo lang mee volgehouden hebt!quote:
Maar wel braaf tampons halen.quote:
Niet alleen bellen: vrouwen die echt elke 5 minuten op hun telefoon kijken of ze niets missen! Waar is toch die tijd zonder telefoons! Je bent niet belangrijk door elke paar minuten op fb oid te kijken..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Vrouwen (en ongetwijfeld mannen) die chronisch te laat komen.
Vrouwen die bellen tijdens het eten.
Nee, hij was te lief om hem nu publiekelijk te vernederen. (Hij was niet de knapste nee)quote:
Tja, iedereen maakt fouten zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap dat je het er zo lang mee volgehouden hebt!Beetje dom ook wel
Wederom: Aldoende leert men!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, hij was te lief om hem nu publiekelijk te vernederen. (Hij was niet de knapste nee)
[..]
Tja, iedereen maakt fouten zullen we maar zeggen
Dat is een echte opknapper!quote:
En als er dan ook nog eens twee roze bolle snoepjes opzittenquote:
Dat is iets nieuws?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:17 schreef Dven het volgende:
[..]
En als er dan ook nog eens twee roze bolle snoepjes opzitten
Maar niet te groot!! Die snoepjes danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:17 schreef Dven het volgende:
[..]
En als er dan ook nog eens twee roze bolle snoepjes opzitten
Tepelsquote:
Aureolen mogen geen schijf zijn neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Maar niet te groot!! Die snoepjes dan
Unisexquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen met een pak shaq aan okselhaar
I feel ya man!quote:
Zoals je me leerde, alles met 'te' ervoor is niet goed.quote:
Ik hoorde daar laatst ook iemand over...Ik kan me er niks bij voorstellen. Verwarrend.quote:
Zwaartekracht vergt tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet te nee (niet aantrekkelijk ivm zwaartekracht), maar ook niet van die muggenbultjes.
Google het eens, is niet sexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde daar laatst ook iemand over...Ik kan me er niks bij voorstellen. Verwarrend.
Maar dan mogen ze niet hardlopen. Dat zorgt al snel voor hangersquote:
Dat klopt. Midden in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet te nee (niet aantrekkelijk ivm zwaartekracht), maar ook niet van die muggenbultjes.
Hoezo mogen ze dat niet. Heb je dat ooit gezien? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze niet hardlopen. Dat zorgt al snel voor hangers
Een vriendin van mij had dat. Degene die daarna kwam overcompenseerde het. Die tepels waren bijna zo groot als een vingertopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Google het eens, is niet sexy.
Dus is de overweging:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe groter de borsten, hoe minder tijd de zwaartekracht vergt!
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)meter-per-stap.dhtmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo mogen ze dat niet. Heb je dat ooit gezien? Volgens mij niet.
Grote borsten zijn wat mij betreft afknappersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus is de overweging:
Korte tijd - intens genot
Lange tijd - geen genot
Ik kies optie 1.
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)meter-per-stap.dhtml
Ja. Of zwaar hijgende mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
Smakkende mannen
Oeh, dat is echt 1 van mijn grootste afknappers. Jeuk krijg ik er van.
Ga doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...
Geloof wat je wil.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote borsten zijn wat mij betreft afknappers
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...
Hmm. Zo straks maar de deur uit op zoek naar zo'n exemplaar danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, dat zijn privéherinneringen die mij uren aan fantaseerplezier bieden
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef Dven het volgende:
Mensen die zeiken over andere contacten die je misschien wel hebt terwijl je ze net kent
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad. En mannen met slechte tanden uiteraard ook.
Ook, en geldt wederom ook voor vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.
Ja. Onsmakelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ook, en geldt wederom ook voor vrouwen.
Aan genoeg dingen, aan de andere kant waren er meer dingen die me aanspraken!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?
Nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.
En nu is ze weg. Toch?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan genoeg dingen, aan de andere kant waren er meer dingen die me aanspraken!
Ah neee! Maar dan niet om de haverklap, maar zo soms, uit teken van liefdequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:32 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die je een kusje op je voorhoofd geven.
Guess so. Forever alone againquote:
Ik tik em aan.quote:
quote:
Vriendinnen die niet balls-out ruzie kunnen maken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetjes die niet aan goedmaakseks doen.
Nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ah neee! Maar dan niet om de haverklap, maar zo soms, uit teken van liefde
Goedmaakseksquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:34 schreef Dven het volgende:
Vriendinnetjes die niet aan goedmaakseks doen.
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:36 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die denigrerende opmerkingen maken
Dan is het echt in 1 klap gedaan met de pret
Siii!!!quote:
Zal het voortaan niet meer doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neem dan ook niet zo snel genoegen.
Verstandig.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Zal het voortaan niet meer doen.
''Oh ja ik weet wel honderd voorbeelden, maar ik kan er zo gauw geen bedenken.''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik voel een "Dat kan van alles zijn" aankomen.
"Leg de buitenspelregel uit?"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:38 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
''Oh ja ik weet wel honderd voorbeelden, maar ik kan er zo gauw geen bedenken.''
Inderdaad, mannen die denigrerende opmerkingen maken
Als afknapper hoop ik toch. Ik vind echt niets, maar dan ook helemaal niets aantrekkelijk aan mannelijke/vrouwelijke maagden. Ik heb geen behoefte aan een sekspartner die ik nog moet leren waar mijn clit zitquote:
Moeilijk te zeggen. Gewoon opmerkingen waarbij een man doet alsof ik een kind ben of anderszijds doen alsof ik minderwaardig ben.quote:
En dan zeggen zequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Leg de buitenspelregel uit?"
Zoiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Als afknapper ja!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Als afknapper hoop ik toch. Ik vind echt niets, maar dan ook helemaal niets aantrekkelijk aan mannelijke/vrouwelijke maagden. Ik heb geen behoefte aan een sekspartner die ik nog moet leren waar mijn clit zit
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan zeggen zetl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Ze zijn niet zeker van zichzelf en beuken voor de zekerheid de vrouw naar beneden, dan zijn ze tenminste eens een keer superieur aan iets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Gewoon opmerkingen waarbij een man doet alsof ik een kind ben of anderszijds doen alsof ik minderwaardig ben.
Of juist nietquote:
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze zijn niet zeker van zichzelf en beuken voor de zekerheid de vrouw naar beneden, dan zijn ze tenminste eens een keer superieur aan iets.
Zoiets.
Harige ballen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef venusonherknees het volgende:
Mannen die langer voor de spiegel staan dan ik.
Mannen die meer paar schoenen, kleding en geurtjes hebben dan ik.
Mannen die aan mij vragen: wat zal ik aan doen vanavond.
Mannen die hun ballen scheren.
Niet zo onderdanig jijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:37 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Zal het voortaan niet meer doen.
Nee inderdaad. Maar als ze het niet door hebben menen ze het tenminste niet echt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
Bestaan die?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die grappige vrouwen onaantrekkelijk vinden
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzoquote:
Ja, gatverquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef venusonherknees het volgende:
Mannen die aan mij vragen: wat zal ik aan doen vanavond.
Het is dan wel zaak om het ook netjes glad te houden inderdaadquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzo
Waar zit 'helemaal kaal' in deze formule?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik neem liever een stel harige ballen in mijn mond, dan van die ballen met stoppels die kei pijnlijk zijn en schuren enzo
Wel respect dat je een stel harige ballen in je mond neemt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Wtf.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Zonder aarzelen, zo, hop! Die mond in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel respect dat je een stel harige ballen in je mond neemt.
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zit 'helemaal kaal' in deze formule?
Niet waar. Ontharingscreme, harsen, laseren en mijn persoonlijke favoriet: Wegbrandenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.
Jouw ex is echt een sukkel als hij degene is die jou dit heeft wijsgemaakt. Sry2sayquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet, in mijn ervaring zijn de ballen te gevoelig om elke/om de dag te bewerken zodat ze echt zacht blijven.
Vrouwen met stoppels zijn ook erg pijnlijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee serieus, nooit meegemaakt? Da's echt minder aangenaam.
Vertel dat de mannen wiens ballen ik in de toekomst in mijn mond ga nemen aubquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet waar. Ontharingscreme, harsen, laseren en mijn persoonlijke favoriet: Wegbranden
Minder aangenaam dan harige ballen? Ik dacht het nietquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee serieus, nooit meegemaakt? Da's echt minder aangenaam.
Stel me maar aan hen voor!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vertel dat de mannen wiens ballen ik in de toekomst in mijn mond ga nemen aub
Flost wel zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Minder aangenaam dan harige ballen? Ik dacht het niet
Wtf?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:46 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaaktquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jouw ex is echt een sukkel als hij degene is die jou dit heeft wijsgemaakt. Sry2say
"Waar heeft u last van?"quote:
Het zit je ook niet mee, peins ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaakt
Betere ballen zoeken jij! Wederom: Aldoende leert menquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Helaas was het niet alleen mijn ex bij wie ik dit heb meegemaakt
Neger.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Dven het volgende:
[..]
"Waar heeft u last van?"
Een gevoelige balzak
'woman' is wel toegestaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:49 schreef Sinosappel het volgende:
O ik weet al een goed voorbeeld van denigrerende opmerking: als een man mij 'meisje' noemt als het niet lief bedoelt is.
Bv als je in een discussie zit en hij komt met: "Ik dacht het niet, meisje"
Ik vind dat jij het ook niet doorhebtquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar soms hebben mannen het niet eens door.
Maak er 1 aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
Ik begin door m'n afknappers heen te raken, er moet een opknappers-topique komen.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:50 schreef twi het volgende:
Ik bedoel Sinosje altijd lief hè, dat weet je?
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Hangt er een beetje vanaf. Soms is het lief.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:51 schreef twi het volgende:
Trouwens, dat is nog een afknapper voor mij. Koosnaampjes.
Lieverd, schatje, baby, sweetie, honey.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Beertje vind ik wel lief hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is gewoon ronduit griezelig, neem ayumu, met ''beertje''
Voor mij is het te laat. Damn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:53 schreef Dven het volgende:
Maar FOK!kers! Ik zie dat het bijna twee uur is. Ik moet rennen anders kan ik geen zwoel rokende meisjes meer spotten in de club
Gegroet allen!
En misschien tot zo als ik niet op tijd aankom![]()
Ik leef mee! Ciaoquote:
Uhhmmm....rugpuistenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:57 schreef twi het volgende:
Jullie moeten me nog wel even wakker houden met afknappers hoor, anders val ik morgen om deze tijd in slaap.
Niet van ayumuquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beertje vind ik wel lief hoor.
Klopt ik ben de 20 al gepasseerdquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef Aliana het volgende:
[..]
Hij wil jou vast ook niet, dus dat komt goed uit.
Vind je het niet sowieso vervelend?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen met zo veel gel in hun haar dat je niet meer lekker kan kroelen
Wat? Gel? Mwah.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vind je het niet sowieso vervelend?
Dat zal vast niet de enige reden zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt ik ben de 20 al gepasseerd
Jawel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:08 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat zal vast niet de enige reden zijn.
Deel 6 moet een opknappers-topic worden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:10 schreef picardmike het volgende:
deel 5 al weer, waar gaat het heen met de afknappers in de wereld.
Moet jij nie slapen ondertussen sinosappel. Je hebt wel erg veel zin vandaag.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:13 schreef Sinosappel het volgende:
Laten we nu vast beginnen. Wat zijn jullie *ultieme* opknappers?
Hoort wie het zegt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:15 schreef Aliana het volgende:
[..]
Oh ik meende het hoor. Je weet gewoon niet waar je het over hebt.
Zin? Waarin?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:15 schreef picardmike het volgende:
[..]
Moet jij nie slapen ondertussen sinosappel. Je hebt wel erg veel zin vandaag.
Houthakkersblousjes, brillen, intelligentie, humor.quote:
Je gaat om half-drie snachts toch niet om opknappers vragen? Ben je helemaal van de pot gerukt.quote:
Mensen die anderen testenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:26 schreef kingtoppie het volgende:
Een vrouw die nimmer de behoefte voelt om haar man te testen of hij over zich heen laat lopen of niet, maar hem stimuleert om positieve dingen te doen.
Terechte afknapper wel, moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:28 schreef kingtoppie het volgende:
Je gaat weer terug op de afknappers sinos
Dat 'begrip', wat zit daar achter?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef kingtoppie het volgende:
Optimisme en begrip doen voor mij een hoop eigenlijk.
Dat zal fijn alleen blijven voor sommigen hier.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef venusonherknees het volgende:
De titel zegt het al! Waar knap jij echt voor 100% op af bij mensen? Welke uiterlijke kenmerken, karaktereigenschappen enzovoort?
Elkaar WILLEN begrijpen. Is voor mij essentieel in een relatie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat 'begrip', wat zit daar achter?
Ik mis de forever alone troll image.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:31 schreef Aliana het volgende:
[..]
Dat zal fijn alleen blijven voor sommigen hier.
Dat is voor iedereen denk ik wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Elkaar WILLEN begrijpen. Is voor mij essentieel in een relatie.
Ik las "vrouwen die binnen een kwartier klaarkomen"quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:30 schreef twi het volgende:
Vrouwen die binnen een kwartier klaar zijn met zich opmaken.
Dat had je al gezegd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:33 schreef Sinosappel het volgende:
Oja, mannen die van knuffelen houden![]()
Ik denk dat je die om half drie 's middags ook zo had gelezen hoor, meisje.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik las "vrouwen die binnen een kwartier klaarkomen"
Tis al laat geloof ik
Ook dubbelwaardig denk ikquote:
Ik had dat nooit moeten vertellen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk dat je die om half drie 's middags ook zo had gelezen hoor, meisje.
Meid, maak je niet dik!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had dat nooit moeten vertellen.
Niet met mij in de buurt, neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik had dat nooit moeten vertellen.
Wat is een lelijke stem? Ligt het aan de diepte, de snelheid, het accent?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh, een grote afknapper voor mij is een lelijke stem of lach
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:40 schreef Sinosappel het volgende:
Oeh, een grote afknapper voor mij is een lelijke stem of lach
Wat?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.
Ja, zelfs Brabants.
Brabants is sexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:41 schreef twi het volgende:
[..]
En nog steeds een erg accent, natuurlijk.
Ja, zelfs Brabants.
Aiiii. Leuke vraag wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
Wat vindt iedereen eigenlijk afknappers bij zichzelf?
Gewicht. Voor de rest ben ik perfect.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Dven het volgende:
Wat vindt iedereen eigenlijk afknappers bij zichzelf?
Ik heb lelijke voeten en brede korte handenquote:
Nee, in het algemeen. Jij praat geheel ABN. Volgens mij als enige van TCquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je mij een accent hebben?
In mijn gedachte welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vind je mij een accent hebben?
Gronings (Ik weet trouwens niet hoe het precies klinktquote:
Mja, mijn niet al te dominante maar toch zeker aanwezige Leidse R.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:48 schreef Dven het volgende:
Oja. Ook een afknapper. Mijn eigen accent.
Beter dan het zwak Rotterdams van mijn kantquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:49 schreef twi het volgende:
[..]
Mja, mijn niet al te dominante maar toch zeker aanwezige Leidse R.
Felheid een afknapper? Vreemde mensen soms.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:50 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn afknapper is dat ik heel afstandelijk kan doen. Dat ik fel kan zijn. En dat ik soms gevoelig ben voor machtstrijd. En ik hoor ook vaak dat ik te direct ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |