Moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders.quote:
Onder koken verstond hij: ''verpakking eraf halen, in microgolf stoppen, op knopje drukken, wachten op piepje''quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Wat een kneus. Of had ie gewoon zin om zelf te koken voortaan?
Dubbele afknapperwaardigquote:
Doe eens een poging. Kan jij wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Dat is voor iedereen anders.
Ik kom altijd te vroeg of te laatquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Vrouwen (en ongetwijfeld mannen) die chronisch te laat komen.
Vrouwen die bellen tijdens het eten.
De wc-rol met het papier naar de muur ophangen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Doe eens een poging. Kan jij wel.
Sowieso vrouwen die niet met eten om kunnen gaan.quote:
Slecht uitdruppelen en dan telkens een druppel op de bril laten liggen, die zelf niet eens opmerken dus laat staan afvegen. Die bril omhoog laten staan interesseert me geen reet, pisdruppels op de bril daarentegen wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De wc-rol met het papier naar de muur ophangen.
Goede afknapper voor vrouwen ook!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:10 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die bijzonder veel aandacht nodig hebben en daar op vervelende manieren om vragen
Dat is de vraagquote:
Klinkt akelig specifiek. Ervaring mee?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:12 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Slecht uitdruppelen en dan telkens een druppel op de bril laten liggen, die zelf niet eens opmerken dus laat staan afvegen. Die bril omhoog laten staan interesseert me geen reet, pisdruppels op de bril daarentegen wel.
Jup, diezelfde exquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Klinkt akelig specifiek. Ervaring mee?
Knap dat je het er zo lang mee volgehouden hebt!quote:
Maar wel braaf tampons halen.quote:
Niet alleen bellen: vrouwen die echt elke 5 minuten op hun telefoon kijken of ze niets missen! Waar is toch die tijd zonder telefoons! Je bent niet belangrijk door elke paar minuten op fb oid te kijken..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:09 schreef twi het volgende:
Vrouwen (en ongetwijfeld mannen) die chronisch te laat komen.
Vrouwen die bellen tijdens het eten.
Nee, hij was te lief om hem nu publiekelijk te vernederen. (Hij was niet de knapste nee)quote:
Tja, iedereen maakt fouten zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Knap dat je het er zo lang mee volgehouden hebt!Beetje dom ook wel
Wederom: Aldoende leert men!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:15 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, hij was te lief om hem nu publiekelijk te vernederen. (Hij was niet de knapste nee)
[..]
Tja, iedereen maakt fouten zullen we maar zeggen
Dat is een echte opknapper!quote:
En als er dan ook nog eens twee roze bolle snoepjes opzittenquote:
Dat is iets nieuws?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:17 schreef Dven het volgende:
[..]
En als er dan ook nog eens twee roze bolle snoepjes opzitten
Maar niet te groot!! Die snoepjes danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:17 schreef Dven het volgende:
[..]
En als er dan ook nog eens twee roze bolle snoepjes opzitten
Tepelsquote:
Aureolen mogen geen schijf zijn neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Maar niet te groot!! Die snoepjes dan
Unisexquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:18 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen met een pak shaq aan okselhaar
I feel ya man!quote:
Zoals je me leerde, alles met 'te' ervoor is niet goed.quote:
Ik hoorde daar laatst ook iemand over...Ik kan me er niks bij voorstellen. Verwarrend.quote:
Zwaartekracht vergt tijd.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet te nee (niet aantrekkelijk ivm zwaartekracht), maar ook niet van die muggenbultjes.
Google het eens, is niet sexy.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik hoorde daar laatst ook iemand over...Ik kan me er niks bij voorstellen. Verwarrend.
Maar dan mogen ze niet hardlopen. Dat zorgt al snel voor hangersquote:
Dat klopt. Midden in.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:21 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Niet te nee (niet aantrekkelijk ivm zwaartekracht), maar ook niet van die muggenbultjes.
Hoezo mogen ze dat niet. Heb je dat ooit gezien? Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze niet hardlopen. Dat zorgt al snel voor hangers
Een vriendin van mij had dat. Degene die daarna kwam overcompenseerde het. Die tepels waren bijna zo groot als een vingertopquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:22 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Google het eens, is niet sexy.
Dus is de overweging:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Klopt, maar hoe groter de borsten, hoe minder tijd de zwaartekracht vergt!
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)meter-per-stap.dhtmlquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoezo mogen ze dat niet. Heb je dat ooit gezien? Volgens mij niet.
Grote borsten zijn wat mij betreft afknappersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dus is de overweging:
Korte tijd - intens genot
Lange tijd - geen genot
Ik kies optie 1.
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...quote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)meter-per-stap.dhtml
Ja. Of zwaar hijgende mensen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Sinosappel het volgende:
Smakkende mannen
Oeh, dat is echt 1 van mijn grootste afknappers. Jeuk krijg ik er van.
Ga doorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...
Geloof wat je wil.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Grote borsten zijn wat mij betreft afknappers
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Vrouwen die in het dagelijks leven roken. Vrouwen die tijdens uitgaan roken en zo af en toe een zwoele trek van hun sigaret nemen terwijl ze je lonkend aankijken daarentegen...
Hmm. Zo straks maar de deur uit op zoek naar zo'n exemplaar danquote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, dat zijn privéherinneringen die mij uren aan fantaseerplezier bieden
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:29 schreef Dven het volgende:
Mensen die zeiken over andere contacten die je misschien wel hebt terwijl je ze net kent
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ergerde je je nog meer aan bij esperanza?
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:30 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Inderdaad. En mannen met slechte tanden uiteraard ook.
Ook, en geldt wederom ook voor vrouwen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Wat ook echt lelijk is zijn puisten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |