Tik em aan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neh.
Bovendien hebben mannen die ook.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee. Vuilnisjassen zijn unisex.
Vuilniszakken zijn inderdaad niet echt aan geslacht gebonden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Nee. Vuilnisjassen zijn unisex.
Houden zo.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:20 schreef stefanhaan het volgende:
ik draag toch echt geen nickelson jas.
Nipple twister?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer dat we geen brofist kunnen doen.
Draag dan een old western duster. Dat laat de vijand tijdens een duel denken dat je groter bent dan je bent.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:22 schreef stefanhaan het volgende:
Ik draag alleen maar van die jassen a'la russische legerofficier jas.
Hou jij de tel bij. Dat lukt mij echt niet meer inmiddels.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is pas na 7 keer aantikken.
Dan is ze tenminste geen Twilightlezer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef nicknicknickname het volgende:
Nog een afknapper: meisjes die uit hun mond stinken van de knoflook(ja zelfde meisje
)
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is ze tenminste geen Twilightlezer.
Altijd in overleg: of alletwee knoflooksaus, of geen van beiden knoflooksaus over de shoarmaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef nicknicknickname het volgende:
Nog een afknapper: meisjes die uit hun mond stinken van de knoflook(ja zelfde meisje
)
We hadden niet afgesprokenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Altijd in overleg: of alletwee knoflooksaus, of geen van beiden knoflooksaus over de shoarma
Nee, ik keek het gewoon omdat ik depressief was.quote:
Oh.. Ok. Verder is alles wel goed en alles?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, ik keek het gewoon omdat ik depressief was.
was eenmalig. En ik was stoned.
Jah heur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh.. Ok. Verder is alles wel goed en alles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |