Na jaren nog steeds niks gedaan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja dat kan echt, kwam ik achtermet kleding kan je een hoop verbergen! En het is niet zo dat ik haar al die jaren vaak zag, dus het waren echt moment opnamens..
Ja zoietsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap weinig van die afknapper. Bedoelt ie nou dat ze niet zo knap bleek te zijn omdat ze geen rondingen had? En dat had ie in al die jaren niet gezien?
Verwarrend.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na jaren nog steeds niks gedaan?
Ik kan er even geen chocola van maken.
Dat is wel waar.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja zoietsVerliefdheid maakt blind
Nee na al die jaren niets, ik respecteer mensen die een relatie hebben.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Na jaren nog steeds niks gedaan?
Ik kan er even geen chocola van maken.
Ach, ben je weer een illusie minder. Op naar de volgende dame (dit keer hopelijk zonder zoon/dochter?)quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja zoietsVerliefdheid maakt blind
dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Maar...bij verliefdheid heb je toch ook allang het lichaam goed gecheckt en daarover uitgebreid gefantaseerd?
Dus iedereen waar jij verliefd op bent zie je naakt?? Kleding kan een hoop verbergen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Maar...bij verliefdheid heb je toch ook allang het lichaam goed gecheckt en daarover uitgebreid gefantaseerd?
Respect is goed. Alleen wachten als een puppy maakt je niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:02 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Nee na al die jaren niets, ik respecteer mensen die een relatie hebben.
Daarom moet je die kleding ook verwijderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:03 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Dus iedereen waar jij verliefd op bent zie je naakt?? Kleding kan een hoop verbergen!
Ik was vroeger verliefd op mijn moeder. Dus nee.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:04 schreef stefanhaan het volgende:
tuurlijk zie je iemand waar je verliefd op bent graag naakt.
Een beetje van beide welquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef Sinosappel het volgende:
Nou heel eerlijk gezegd...bij degene waar ik verliefd op ben denk ik eerder aan zoenen dan aan seks.
Dat is een ander uiterste.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:05 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik was vroeger verliefd op mijn moeder. Dus nee.
Geheel waar dit.quote:
Slippers?? In de winter?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef twi het volgende:
Vrouwen die vaak meestal op slippers lopen.
Ik zie ze regelmatig helaas.quote:
Ja opzich, maar toch anders dan iemand waar je in lust mee bentquote:
Wat is dit voor gare klacht?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:07 schreef twi het volgende:
Vrouwen die vaak meestal op slippers lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |