Dan moet ie haar ouders vragen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Klopt.
Trouwens Dven, vraag Meloewa als je liftpartner.
Wie vraag jij als jouw liftpartner dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan moet ie haar ouders vragen.
Kies mij, kies mij!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie vraag jij als jouw liftpartner dan?
Mannen die hun kont ermee afvegen zijn wel goed?quote:
Beter gebruik je page+quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mannen die hun kont ermee afvegen zijn wel goed?
Braunquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wie vraag jij als jouw liftpartner dan?
Dat ligt niet helemaal aan haar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef nicknicknickname het volgende:
Grootste afknapper?![]()
Een meisje waar ik al jaren verliefd op was, en dan is het eindelijk zover dat het wederzijds is, krijg ik opeens door dat ze wel heel erg op zoek is naar een nieuwe papa voor haar zoontjedaarbij bleek ze eenmaal in bed best wel onaantrekkelijk
Ze was helemaal niet zo knap als ik dacht! Ze was 23, maar als je ze 13 had gezegd had ik het ook geloofd!
Die is inderdaad wat zachter aan de billetjes.quote:
Na jaren kwam je er achter dat ze eigenlijk niet zo knap wasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef nicknicknickname het volgende:
Grootste afknapper?![]()
Een meisje waar ik al jaren verliefd op was, en dan is het eindelijk zover dat het wederzijds is, krijg ik opeens door dat ze wel heel erg op zoek is naar een nieuwe papa voor haar zoontjedaarbij bleek ze eenmaal in bed best wel onaantrekkelijk
Ze was helemaal niet zo knap als ik dacht! Ze was 23, maar als je ze 13 had gezegd had ik het ook geloofd!
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ligt niet helemaal aan haar.
Dus ze had al een zoontje en je wist dit... dan snap je toch dat ze op zoek was naar een potentiėle vader?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:55 schreef nicknicknickname het volgende:
Grootste afknapper?![]()
Ja dat kan echt, kwam ik achterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Na jaren kwam je er achter dat ze eigenlijk niet zo knap was
En dit ook. Of bleek dat het niet haar borsten waren die haar bh's vulden maar kipfilets?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap weinig van die afknapper. Bedoelt ie nou dat ze niet zo knap bleek te zijn omdat ze geen rondingen had? En dat had ie in al die jaren niet gezien?
Verwarrend.
Z'n klacht is overduidelijk dat 'ie door zijn verliefdheid niet helemaal objectief naar het meisje keek.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik snap weinig van die afknapper. Bedoelt ie nou dat ze niet zo knap bleek te zijn omdat ze geen rondingen had? En dat had ie in al die jaren niet gezien?
Verwarrend.
Dat + mokkababy.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:59 schreef Sinosappel het volgende:
Verwarrend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |