Jammie...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt ze ook die bloedgeil zijn als ze ongesteld zijn. Kan je weer aan de slag met handdoeken
Laura?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef venusonherknees het volgende:
Ik had een relatie met een man die 13 jaar ouder is, aka nog erger dan een Fok!ker...
!quote:
En hilarisch ook vooral.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie liftwedstrijd.
So hardcore..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:37 schreef venusonherknees het volgende:
Ik had een relatie met een man die 13 jaar ouder is, aka nog erger dan een Fok!ker...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Dat had ik uiteraard direct al gedaan met een lekker dinerMaar ik vond een erotisch bedankje toch wel gepast, aangezien hij iedere maand een week lang geen seks kreeg door het zojuist omschreven euvel.
Dan kom ik daar niet mee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef venusonherknees het volgende:
De quote-knop is kapot??
''Je mond is toch niet ongesteld? Of ben ik nou gek?''
Nee, maar ik heb gewoon geen zin als ik ongesteld ben. En kom nou niet met replies van ''dan maak je maar zin''
Mag ik ook bij jullie bruiloft zijn?quote:
Daar geloven wij niet in.quote:
Dude, beter doen we dat samen op de bruiloft van Dven. Brofist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik wil daar ook wel bij zijn. De boel een beetje onderbraken links en rechts.
Wij doen niet aan trouwen.quote:
'als' is 'wanneer'.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wij doen niet aan trouwen.
Maar we kunnen wel een ander feestje geven als we de liftwedstrijd winnen.
+4quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dude, beter doen we dat samen op de bruiloft van Dven. Brofist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |