Hij ging vreemd?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:28 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het probleem helaas
Dat had ik uiteraard direct al gedaan met een lekker dinerquote:
Na de ondergang kampvuur en dan sterren kijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En terecht.
Hoewel ik zonsopgangen en zonsondergangen wel romantisch vind.
Ja dat is ideaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Na de ondergang kampvuur en dan sterren kijken
Je mond is toch niet ongesteld? Of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:30 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Dat had ik uiteraard direct al gedaan met een lekker dinerMaar ik vond een erotisch bedankje toch wel gepast, aangezien hij iedere maand een week lang geen seks kreeg door het zojuist omschreven euvel.
Vrouwen die daar naar willen luisteren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is ideaal.
En dan een man die een beetje wat van sterren af weet. Dikke opknapper
Ik vind het altijd een afknapper als vrouwen op Venus wijzen en dan zeggen.. Jeuz, wat een felle ster is dat!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat is ideaal.
En dan een man die een beetje wat van sterren af weet. Dikke opknapper
Hij was jaloers, autistisch (niet als in ''hij luistert niet naar me/begrijpt me niet boehoe''), had zijn financiele zaakjes niet op een rijtje, kwam te snel klaar, kraakte mijn kunst af... en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:
Dat zijn meestal ook de types die braaf tampons gaan halen, dat klopt dan wel weer aan dit verhaal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Hij was jaloers, autistisch (niet als in ''hij luistert niet naar me/begrijpt me niet boehoe''), had zijn financiele zaakjes niet op een rijtje, kwam te snel klaar, kraakte mijn kunst af... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Nog afhankelijk van 't geslacht, of?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Sterren.![]()
Er is maar eentje die leidend is.
De bruine?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:34 schreef Cracka-ass het volgende:
Sterren.![]()
Er is maar eentje die leidend is.
Dat doet bij vrouwen toch geen pijn?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:34 schreef Dven het volgende:
Vrouwen die niet aan hun haren laten trekken.
Je had een relatie met een FOK!ker?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:33 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Hij was jaloers, autistisch (niet als in ''hij luistert niet naar me/begrijpt me niet boehoe''), had zijn financiele zaakjes niet op een rijtje, kwam te snel klaar, kraakte mijn kunst af... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hehe. Waar zie je me voor aan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef venusonherknees het volgende:
De quote-knop is kapot??
''Je mond is toch niet ongesteld? Of ben ik nou gek?''
Nee, maar ik heb gewoon geen zin als ik ongesteld ben. En kom nou niet met replies van ''dan maak je maar zin''
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je had een relatie met een FOK!ker?
Dat wordt een mooie liftwedstrijd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vrouwen die daar naar willen luisteren.![]()
Je hebt ze ook die bloedgeil zijn als ze ongesteld zijn. Kan je weer aan de slag met handdoekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:36 schreef venusonherknees het volgende:
De quote-knop is kapot??
''Je mond is toch niet ongesteld? Of ben ik nou gek?''
Nee, maar ik heb gewoon geen zin als ik ongesteld ben. En kom nou niet met replies van ''dan maak je maar zin''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |