Zeker. Mijn lievelingskado ever.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Allemaal verschrikkelijk. Hoewel ik die van Snoop Dogg niet gezien heb, dat zou nog wel eens een pareltje kunnen zijn.
Komt meer in de buurt...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef Tanin het volgende:
10 Things I Hate About You
Breakfast Club
Kan even geen derde bedenken...
Breakfast Club is geen romcom.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:16 schreef Tanin het volgende:
10 Things I Hate About You
Breakfast Club
Kan even geen derde bedenken...
Wat is het dan wel? Het heeft zowel humor als romantiek (en ook nog drama)quote:
Coming of age-film.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:17 schreef Tanin het volgende:
[..]
Wat is het dan wel? Het heeft zowel humor als romantiek (en ook nog drama)
Je zou zelfs Groundhog Day kunnen noemen
Een wat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:18 schreef kilozout het volgende:
Vrouwen die constant je lastig vallen en willen praten, je de oren van het hoofd afpraten maar uiteindelijk helemaal niks zeggen.
Een keer een wijf op het werk een drukker gegeven, nu alleen maar dat gejank aanhoren.
Romantiek is doen wat de vrouw wil, zonder dat de vrouw weet dat ze het wil.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die niet romantisch zijn
Mannen die denken dat romantiek te maken heeft met rozenblaadjes en knuffelbeertjes
Lijkt me niet mutually exclusive?quote:
Romantiek is als je ongesteld bent, je man een kruik voor je warmmaakt en naar de winkel gaat om tampons te kopen omdat je zelf zo lek als een mandje bent en de winkel niet eens haaltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die denken dat romantiek te maken heeft met rozenblaadjes en knuffelbeertjes
als het niet mutually exclusive is, dan kan het dus gewoon beide zijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom ook geen romcom.
Kan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef Tanin het volgende:
[..]
als het niet mutually exclusive is, dan kan het dus gewoon beide zijn
Wij mannen noemen dat gay.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Romantiek is als je ongesteld bent, je man een kruik voor je warmmaakt en naar de winkel gaat om tampons te kopen omdat je zelf zo lek als een mandje bent en de winkel niet eens haalt
Zo hoeft het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Romantiek is als je ongesteld bent, je man een kruik voor je warmmaakt en naar de winkel gaat om tampons te kopen omdat je zelf zo lek als een mandje bent en de winkel niet eens haalt
Ben nooit zo heftig ongesteld gelukkig maar da's wel liefquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik vond dat heel romantisch en heb hem (nadat de ongesteldheid voorbij was) hem er dan ook hartelijk voor bedanktquote:
Deze vorm van consumentisme.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:20 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik was maar wat aan het ouwehoeren, tof van die vent ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik vond dat heel romantisch en heb hem (nadat de ongesteldheid voorbij was) hem er dan ook hartelijk voor bedankt
Oke, romantisch is misschien niet het juiste woord. Maar de essentie is dat ook ik rozen en chocolade en al dat soort chliché zaken niet romantisch vind.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben nooit zo heftig ongesteld gelukkig maar da's wel lief
Maar niet zozeer romantiek.
Ik heb ooit een pleister gemaakt voor een meid van duct-tape en wc-papier. Zelfde resultaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Ik vond dat heel romantisch en heb hem (nadat de ongesteldheid voorbij was) hem er dan ook hartelijk voor bedankt
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ooit een pleister gemaakt voor een meid van duct-tape en wc-papier. Zelfde resultaat.
Romantiek is dat je nadat je terugkomt van de jacht je vrouw die bessen geplukt heeft aan haar haren terug naar de grot sleept. In de ene hand je wijf, in de andere een knots en wild dier. In de grot maak je vuur en nadat je als zwijnen gevreten hebt neuken als konijnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:19 schreef Sinosappel het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Deze vorm van consumentisme.
Echte mannen zuigen die gebruikte tampon gewoon leeg.
Waarom toen pas?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:22 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Oh god, dat is vrij ernstig ja...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die je slechts 3 keer hebt gezien en die hun gevoelens niet voor je durven te uiten en dan maar vragen of ze een dvd van je mogen lenen en deze dan teruggeven met een liefdesbrief van 3 kantjes erin verstopt.
Pics.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die je slechts 3 keer hebt gezien en die hun gevoelens niet voor je durven te uiten en dan maar vragen of ze een dvd van je mogen lenen en deze dan teruggeven met een liefdesbrief van 3 kantjes erin verstopt.
Weet ik eindelijk wat er mis gaat...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Ervaring?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
Haar vriend is niet echt van de directe aanpak, peins ik.quote:
Correctie: EX-vriendquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Haar vriend is niet echt van de directe aanpak, peins ik.
Beter heb je een Allison.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:26 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vrouwen die niet als Ally Sheedy in the Breakfast Club zijn.
Hehe, ik had gelijk. Dat gaat vervelen he?quote:
Nee, dat was niet het probleem helaasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ik had gelijk. Dat gaat vervelen he?
Je kunt hem toch gewoon bedanken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:26 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Zowel ik als de betreffende man houden niet van het bloederige werk.
En terecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:23 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Oke, romantisch is misschien niet het juiste woord. Maar de essentie is dat ook ik rozen en chocolade en al dat soort chliché zaken niet romantisch vind.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:28 schreef venusonherknees het volgende:
[..]
Nee, dat was niet het probleem helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |